Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Николай ИвановMember
Това за 23,5 кВтч/100 км разход тотално не е вярно. При най-напористото шофиране на което съм способен не мога да го кача на повече от 17-18 кВтч/100 км пробег. Може би този разход е постижим при магистрално шофиране, не зная. В следващия пост ще кача снимки и ще разберете какво имам впредвид.
Николай ИвановMemberТова за 23,5 кВтч/100 км разход тотално не е вярно. При най-напористото шофиране на което съм способен не мога да го кача на повече от 17-18 кВтч/100 км пробег. Може би този разход е постижим при магистрално шофиране, не зная. В следващия пост ще кача снимки и ще разберете какво имам впредвид.
Николай ИвановMemberТова за 23,5 кВтч/100 км разход тотално не е вярно. При най-напористото шофиране на което съм способен не мога да го кача на повече от 17-18 кВтч/100 км пробег. Може би този разход е постижим при магистрално шофиране, не зная. В следващия пост ще кача снимки и ще разберете какво имам впредвид.
Николай ИвановMemberТова за 23,5 кВтч/100 км разход тотално не е вярно. При най-напористото шофиране на което съм способен не мога да го кача на повече от 17-18 кВтч/100 км пробег. Може би този разход е постижим при магистрално шофиране, не зная. В следващия пост ще кача снимки и ще разберете какво имам впредвид.
Николай ИвановMemberТова за 23,5 кВтч/100 км разход тотално не е вярно. При най-напористото шофиране на което съм способен не мога да го кача на повече от 17-18 кВтч/100 км пробег. Може би този разход е постижим при магистрално шофиране, не зная. В следващия пост ще кача снимки и ще разберете какво имам впредвид.
Николай ИвановMemberТова за 23,5 кВтч/100 км разход тотално не е вярно. При най-напористото шофиране на което съм способен не мога да го кача на повече от 17-18 кВтч/100 км пробег. Може би този разход е постижим при магистрално шофиране, не зная. В следващия пост ще кача снимки и ще разберете какво имам впредвид.
Николай ИвановMemberТова за 23,5 кВтч/100 км разход тотално не е вярно. При най-напористото шофиране на което съм способен не мога да го кача на повече от 17-18 кВтч/100 км пробег. Може би този разход е постижим при магистрално шофиране, не зная. В следващия пост ще кача снимки и ще разберете какво имам впредвид.
Николай ИвановMemberТова за 23,5 кВтч/100 км разход тотално не е вярно. При най-напористото шофиране на което съм способен не мога да го кача на повече от 17-18 кВтч/100 км пробег. Може би този разход е постижим при магистрално шофиране, не зная. В следващия пост ще кача снимки и ще разберете какво имам впредвид.
Николай ИвановMemberТова за 23,5 кВтч/100 км разход тотално не е вярно. При най-напористото шофиране на което съм способен не мога да го кача на повече от 17-18 кВтч/100 км пробег. Може би този разход е постижим при магистрално шофиране, не зная. В следващия пост ще кача снимки и ще разберете какво имам впредвид.
Николай ИвановMemberТова за 23,5 кВтч/100 км разход тотално не е вярно. При най-напористото шофиране на което съм способен не мога да го кача на повече от 17-18 кВтч/100 км пробег. Може би този разход е постижим при магистрално шофиране, не зная. В следващия пост ще кача снимки и ще разберете какво имам впредвид.
Николай ИвановMemberПълното зареждане на Канго е 23,05 кВт, отчетено с енергомер. При нощно зареждане това е 23,05 х 10,4 ст. – 2,40 лв. При дневна тарифа 23,05 х 18,4 ст. – 4,24 лв. Доста повече от Туизи! 🙁 Просто по-голямата батерия си казва думата, а после теглото своята при пробега. Ако Канго беше с теглото на Туизи…..Тази кола има толкова ненужно тежки неща – облицовки, шумоизолации на двигателното пространство !?!?!, крик, ключове, тежки гумени стелки и т.н. Само да си купя, веднага ще разкарам голяма част от тези неща.
Сега за пробега. За първи ден пълноценен тест с всички мои междинни зареждания успях да измина 182 км, без абсолютно никакво планиране, и имах заряд за още 32 км. Тоест дневния пробег на Туизи е постижим, дори ще бъде надминат без особени усилия. Зареждал съм междинно два пъти за по 30-40 минути и веднъж за около час, от обикновен контакт. Естествено отново празно. Но днес предстои пътуване с натоварен автомобил. Ще видя как е.Николай ИвановMemberПълното зареждане на Канго е 23,05 кВт, отчетено с енергомер. При нощно зареждане това е 23,05 х 10,4 ст. – 2,40 лв. При дневна тарифа 23,05 х 18,4 ст. – 4,24 лв. Доста повече от Туизи! 🙁 Просто по-голямата батерия си казва думата, а после теглото своята при пробега. Ако Канго беше с теглото на Туизи…..Тази кола има толкова ненужно тежки неща – облицовки, шумоизолации на двигателното пространство !?!?!, крик, ключове, тежки гумени стелки и т.н. Само да си купя, веднага ще разкарам голяма част от тези неща.
Сега за пробега. За първи ден пълноценен тест с всички мои междинни зареждания успях да измина 182 км, без абсолютно никакво планиране, и имах заряд за още 32 км. Тоест дневния пробег на Туизи е постижим, дори ще бъде надминат без особени усилия. Зареждал съм междинно два пъти за по 30-40 минути и веднъж за около час, от обикновен контакт. Естествено отново празно. Но днес предстои пътуване с натоварен автомобил. Ще видя как е.Николай ИвановMemberПълното зареждане на Канго е 23,05 кВт, отчетено с енергомер. При нощно зареждане това е 23,05 х 10,4 ст. – 2,40 лв. При дневна тарифа 23,05 х 18,4 ст. – 4,24 лв. Доста повече от Туизи! 🙁 Просто по-голямата батерия си казва думата, а после теглото своята при пробега. Ако Канго беше с теглото на Туизи…..Тази кола има толкова ненужно тежки неща – облицовки, шумоизолации на двигателното пространство !?!?!, крик, ключове, тежки гумени стелки и т.н. Само да си купя, веднага ще разкарам голяма част от тези неща.
Сега за пробега. За първи ден пълноценен тест с всички мои междинни зареждания успях да измина 182 км, без абсолютно никакво планиране, и имах заряд за още 32 км. Тоест дневния пробег на Туизи е постижим, дори ще бъде надминат без особени усилия. Зареждал съм междинно два пъти за по 30-40 минути и веднъж за около час, от обикновен контакт. Естествено отново празно. Но днес предстои пътуване с натоварен автомобил. Ще видя как е.Николай ИвановMemberПълното зареждане на Канго е 23,05 кВт, отчетено с енергомер. При нощно зареждане това е 23,05 х 10,4 ст. – 2,40 лв. При дневна тарифа 23,05 х 18,4 ст. – 4,24 лв. Доста повече от Туизи! 🙁 Просто по-голямата батерия си казва думата, а после теглото своята при пробега. Ако Канго беше с теглото на Туизи…..Тази кола има толкова ненужно тежки неща – облицовки, шумоизолации на двигателното пространство !?!?!, крик, ключове, тежки гумени стелки и т.н. Само да си купя, веднага ще разкарам голяма част от тези неща.
Сега за пробега. За първи ден пълноценен тест с всички мои междинни зареждания успях да измина 182 км, без абсолютно никакво планиране, и имах заряд за още 32 км. Тоест дневния пробег на Туизи е постижим, дори ще бъде надминат без особени усилия. Зареждал съм междинно два пъти за по 30-40 минути и веднъж за около час, от обикновен контакт. Естествено отново празно. Но днес предстои пътуване с натоварен автомобил. Ще видя как е.Николай ИвановMemberПълното зареждане на Канго е 23,05 кВт, отчетено с енергомер. При нощно зареждане това е 23,05 х 10,4 ст. – 2,40 лв. При дневна тарифа 23,05 х 18,4 ст. – 4,24 лв. Доста повече от Туизи! 🙁 Просто по-голямата батерия си казва думата, а после теглото своята при пробега. Ако Канго беше с теглото на Туизи…..Тази кола има толкова ненужно тежки неща – облицовки, шумоизолации на двигателното пространство !?!?!, крик, ключове, тежки гумени стелки и т.н. Само да си купя, веднага ще разкарам голяма част от тези неща.
Сега за пробега. За първи ден пълноценен тест с всички мои междинни зареждания успях да измина 182 км, без абсолютно никакво планиране, и имах заряд за още 32 км. Тоест дневния пробег на Туизи е постижим, дори ще бъде надминат без особени усилия. Зареждал съм междинно два пъти за по 30-40 минути и веднъж за около час, от обикновен контакт. Естествено отново празно. Но днес предстои пътуване с натоварен автомобил. Ще видя как е. -
AuthorPosts