Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Николай ИвановMember
Пълното зареждане на Канго е 23,05 кВт, отчетено с енергомер. При нощно зареждане това е 23,05 х 10,4 ст. – 2,40 лв. При дневна тарифа 23,05 х 18,4 ст. – 4,24 лв. Доста повече от Туизи! 🙁 Просто по-голямата батерия си казва думата, а после теглото своята при пробега. Ако Канго беше с теглото на Туизи…..Тази кола има толкова ненужно тежки неща – облицовки, шумоизолации на двигателното пространство !?!?!, крик, ключове, тежки гумени стелки и т.н. Само да си купя, веднага ще разкарам голяма част от тези неща.
Сега за пробега. За първи ден пълноценен тест с всички мои междинни зареждания успях да измина 182 км, без абсолютно никакво планиране, и имах заряд за още 32 км. Тоест дневния пробег на Туизи е постижим, дори ще бъде надминат без особени усилия. Зареждал съм междинно два пъти за по 30-40 минути и веднъж за около час, от обикновен контакт. Естествено отново празно. Но днес предстои пътуване с натоварен автомобил. Ще видя как е.Николай ИвановMemberПълното зареждане на Канго е 23,05 кВт, отчетено с енергомер. При нощно зареждане това е 23,05 х 10,4 ст. – 2,40 лв. При дневна тарифа 23,05 х 18,4 ст. – 4,24 лв. Доста повече от Туизи! 🙁 Просто по-голямата батерия си казва думата, а после теглото своята при пробега. Ако Канго беше с теглото на Туизи…..Тази кола има толкова ненужно тежки неща – облицовки, шумоизолации на двигателното пространство !?!?!, крик, ключове, тежки гумени стелки и т.н. Само да си купя, веднага ще разкарам голяма част от тези неща.
Сега за пробега. За първи ден пълноценен тест с всички мои междинни зареждания успях да измина 182 км, без абсолютно никакво планиране, и имах заряд за още 32 км. Тоест дневния пробег на Туизи е постижим, дори ще бъде надминат без особени усилия. Зареждал съм междинно два пъти за по 30-40 минути и веднъж за около час, от обикновен контакт. Естествено отново празно. Но днес предстои пътуване с натоварен автомобил. Ще видя как е.Николай ИвановMemberПълното зареждане на Канго е 23,05 кВт, отчетено с енергомер. При нощно зареждане това е 23,05 х 10,4 ст. – 2,40 лв. При дневна тарифа 23,05 х 18,4 ст. – 4,24 лв. Доста повече от Туизи! 🙁 Просто по-голямата батерия си казва думата, а после теглото своята при пробега. Ако Канго беше с теглото на Туизи…..Тази кола има толкова ненужно тежки неща – облицовки, шумоизолации на двигателното пространство !?!?!, крик, ключове, тежки гумени стелки и т.н. Само да си купя, веднага ще разкарам голяма част от тези неща.
Сега за пробега. За първи ден пълноценен тест с всички мои междинни зареждания успях да измина 182 км, без абсолютно никакво планиране, и имах заряд за още 32 км. Тоест дневния пробег на Туизи е постижим, дори ще бъде надминат без особени усилия. Зареждал съм междинно два пъти за по 30-40 минути и веднъж за около час, от обикновен контакт. Естествено отново празно. Но днес предстои пътуване с натоварен автомобил. Ще видя как е.Николай ИвановMemberПълното зареждане на Канго е 23,05 кВт, отчетено с енергомер. При нощно зареждане това е 23,05 х 10,4 ст. – 2,40 лв. При дневна тарифа 23,05 х 18,4 ст. – 4,24 лв. Доста повече от Туизи! 🙁 Просто по-голямата батерия си казва думата, а после теглото своята при пробега. Ако Канго беше с теглото на Туизи…..Тази кола има толкова ненужно тежки неща – облицовки, шумоизолации на двигателното пространство !?!?!, крик, ключове, тежки гумени стелки и т.н. Само да си купя, веднага ще разкарам голяма част от тези неща.
Сега за пробега. За първи ден пълноценен тест с всички мои междинни зареждания успях да измина 182 км, без абсолютно никакво планиране, и имах заряд за още 32 км. Тоест дневния пробег на Туизи е постижим, дори ще бъде надминат без особени усилия. Зареждал съм междинно два пъти за по 30-40 минути и веднъж за около час, от обикновен контакт. Естествено отново празно. Но днес предстои пътуване с натоварен автомобил. Ще видя как е.Николай ИвановMemberПълното зареждане на Канго е 23,05 кВт, отчетено с енергомер. При нощно зареждане това е 23,05 х 10,4 ст. – 2,40 лв. При дневна тарифа 23,05 х 18,4 ст. – 4,24 лв. Доста повече от Туизи! 🙁 Просто по-голямата батерия си казва думата, а после теглото своята при пробега. Ако Канго беше с теглото на Туизи…..Тази кола има толкова ненужно тежки неща – облицовки, шумоизолации на двигателното пространство !?!?!, крик, ключове, тежки гумени стелки и т.н. Само да си купя, веднага ще разкарам голяма част от тези неща.
Сега за пробега. За първи ден пълноценен тест с всички мои междинни зареждания успях да измина 182 км, без абсолютно никакво планиране, и имах заряд за още 32 км. Тоест дневния пробег на Туизи е постижим, дори ще бъде надминат без особени усилия. Зареждал съм междинно два пъти за по 30-40 минути и веднъж за около час, от обикновен контакт. Естествено отново празно. Но днес предстои пътуване с натоварен автомобил. Ще видя как е.Николай ИвановMemberПодобрих го! Вярно, само с 1 км, ама го подобрих!
Интересното в това пътуване е, че имаше участък от 78 км, изминати без спиране и без зареждане !!! Говорим за извънградски път, между с. Момина църква, общ. Средец и гр. Черноморец, общ. Созопол. Поддържаната скорост беше около 65 км/ч, но при изкачванията намалявах до около 30 км/ч. Важно е индикатора на разхода да показва през цялото време една чертичка. Батерията стигна точно, даже останаха 3 км. Но времето за изминаване на тези 78 км беше почти два часа.А ето какво прави топлото време с батерията на автомобила ми. Чудя се дали в определен момент няма да ми покаже прогнозен пробег 100 или повече км.?
Николай ИвановMemberПодобрих го! Вярно, само с 1 км, ама го подобрих!
Интересното в това пътуване е, че имаше участък от 78 км, изминати без спиране и без зареждане !!! Говорим за извънградски път, между с. Момина църква, общ. Средец и гр. Черноморец, общ. Созопол. Поддържаната скорост беше около 65 км/ч, но при изкачванията намалявах до около 30 км/ч. Важно е индикатора на разхода да показва през цялото време една чертичка. Батерията стигна точно, даже останаха 3 км. Но времето за изминаване на тези 78 км беше почти два часа.А ето какво прави топлото време с батерията на автомобила ми. Чудя се дали в определен момент няма да ми покаже прогнозен пробег 100 или повече км.?
Николай ИвановMemberПодобрих го! Вярно, само с 1 км, ама го подобрих!
Интересното в това пътуване е, че имаше участък от 78 км, изминати без спиране и без зареждане !!! Говорим за извънградски път, между с. Момина църква, общ. Средец и гр. Черноморец, общ. Созопол. Поддържаната скорост беше около 65 км/ч, но при изкачванията намалявах до около 30 км/ч. Важно е индикатора на разхода да показва през цялото време една чертичка. Батерията стигна точно, даже останаха 3 км. Но времето за изминаване на тези 78 км беше почти два часа.А ето какво прави топлото време с батерията на автомобила ми. Чудя се дали в определен момент няма да ми покаже прогнозен пробег 100 или повече км.?
Николай ИвановMemberПодобрих го! Вярно, само с 1 км, ама го подобрих!
Интересното в това пътуване е, че имаше участък от 78 км, изминати без спиране и без зареждане !!! Говорим за извънградски път, между с. Момина църква, общ. Средец и гр. Черноморец, общ. Созопол. Поддържаната скорост беше около 65 км/ч, но при изкачванията намалявах до около 30 км/ч. Важно е индикатора на разхода да показва през цялото време една чертичка. Батерията стигна точно, даже останаха 3 км. Но времето за изминаване на тези 78 км беше почти два часа.А ето какво прави топлото време с батерията на автомобила ми. Чудя се дали в определен момент няма да ми покаже прогнозен пробег 100 или повече км.?
Николай ИвановMemberПодобрих го! Вярно, само с 1 км, ама го подобрих!
Интересното в това пътуване е, че имаше участък от 78 км, изминати без спиране и без зареждане !!! Говорим за извънградски път, между с. Момина църква, общ. Средец и гр. Черноморец, общ. Созопол. Поддържаната скорост беше около 65 км/ч, но при изкачванията намалявах до около 30 км/ч. Важно е индикатора на разхода да показва през цялото време една чертичка. Батерията стигна точно, даже останаха 3 км. Но времето за изминаване на тези 78 км беше почти два часа.А ето какво прави топлото време с батерията на автомобила ми. Чудя се дали в определен момент няма да ми покаже прогнозен пробег 100 или повече км.?
Николай ИвановMemberПодобрих го! Вярно, само с 1 км, ама го подобрих!
Интересното в това пътуване е, че имаше участък от 78 км, изминати без спиране и без зареждане !!! Говорим за извънградски път, между с. Момина църква, общ. Средец и гр. Черноморец, общ. Созопол. Поддържаната скорост беше около 65 км/ч, но при изкачванията намалявах до около 30 км/ч. Важно е индикатора на разхода да показва през цялото време една чертичка. Батерията стигна точно, даже останаха 3 км. Но времето за изминаване на тези 78 км беше почти два часа.А ето какво прави топлото време с батерията на автомобила ми. Чудя се дали в определен момент няма да ми покаже прогнозен пробег 100 или повече км.?
Николай ИвановMemberПодобрих го! Вярно, само с 1 км, ама го подобрих!
Интересното в това пътуване е, че имаше участък от 78 км, изминати без спиране и без зареждане !!! Говорим за извънградски път, между с. Момина църква, общ. Средец и гр. Черноморец, общ. Созопол. Поддържаната скорост беше около 65 км/ч, но при изкачванията намалявах до около 30 км/ч. Важно е индикатора на разхода да показва през цялото време една чертичка. Батерията стигна точно, даже останаха 3 км. Но времето за изминаване на тези 78 км беше почти два часа.А ето какво прави топлото време с батерията на автомобила ми. Чудя се дали в определен момент няма да ми покаже прогнозен пробег 100 или повече км.?
Николай ИвановMemberПодобрих го! Вярно, само с 1 км, ама го подобрих!
Интересното в това пътуване е, че имаше участък от 78 км, изминати без спиране и без зареждане !!! Говорим за извънградски път, между с. Момина църква, общ. Средец и гр. Черноморец, общ. Созопол. Поддържаната скорост беше около 65 км/ч, но при изкачванията намалявах до около 30 км/ч. Важно е индикатора на разхода да показва през цялото време една чертичка. Батерията стигна точно, даже останаха 3 км. Но времето за изминаване на тези 78 км беше почти два часа.А ето какво прави топлото време с батерията на автомобила ми. Чудя се дали в определен момент няма да ми покаже прогнозен пробег 100 или повече км.?
Николай ИвановMemberПодобрих го! Вярно, само с 1 км, ама го подобрих!
Интересното в това пътуване е, че имаше участък от 78 км, изминати без спиране и без зареждане !!! Говорим за извънградски път, между с. Момина църква, общ. Средец и гр. Черноморец, общ. Созопол. Поддържаната скорост беше около 65 км/ч, но при изкачванията намалявах до около 30 км/ч. Важно е индикатора на разхода да показва през цялото време една чертичка. Батерията стигна точно, даже останаха 3 км. Но времето за изминаване на тези 78 км беше почти два часа.А ето какво прави топлото време с батерията на автомобила ми. Чудя се дали в определен момент няма да ми покаже прогнозен пробег 100 или повече км.?
Николай ИвановMemberПодобрих го! Вярно, само с 1 км, ама го подобрих!
Интересното в това пътуване е, че имаше участък от 78 км, изминати без спиране и без зареждане !!! Говорим за извънградски път, между с. Момина църква, общ. Средец и гр. Черноморец, общ. Созопол. Поддържаната скорост беше около 65 км/ч, но при изкачванията намалявах до около 30 км/ч. Важно е индикатора на разхода да показва през цялото време една чертичка. Батерията стигна точно, даже останаха 3 км. Но времето за изминаване на тези 78 км беше почти два часа.А ето какво прави топлото време с батерията на автомобила ми. Чудя се дали в определен момент няма да ми покаже прогнозен пробег 100 или повече км.?
-
AuthorPosts