Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 1,890 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Всичко за Туизи #28273

    Нов рекорд за БГ – 8000 км с Туизи. За точно 4 месеца. Без абсолютно никакви проблеми, което е супер впредвид моята експлоатация. Нищо не дрънка, нищо не тропа, нищо не се е повреждало за толкова км. Доволен съм. Колкото до парите за ток – около 100 лв за целия този пробег. Правете си изводи. Предишната ми бензинова кола за тези 8000 км би изразходвала 1300 лв за гориво. Само от тази разлика избивам две лизингови вноски на Туизи-то. А следващия месец и масло ще трябваше да сменям – нови 250 лв. 😉 Как да не се чувствам доволен? B)

    Абсолютно е така, автомобила вози като голяма и тежка лимузина, няма нищо общо с баничарка. Возията е плавна, стабилна, не подскача по дупките, не се клати по завоите. Всичко идва от окачването и тежката батерия с нисък център на тежестта. Да си призная, моето Рено Сценик се люлее повече по завоите и се клати при преминаване през дупки. Да не си мислите, че е заради годините – 2012, на 19 х.км. Просто Кангото има отлично настроено окачване.

    Абсолютно е така, автомобила вози като голяма и тежка лимузина, няма нищо общо с баничарка. Возията е плавна, стабилна, не подскача по дупките, не се клати по завоите. Всичко идва от окачването и тежката батерия с нисък център на тежестта. Да си призная, моето Рено Сценик се люлее повече по завоите и се клати при преминаване през дупки. Да не си мислите, че е заради годините – 2012, на 19 х.км. Просто Кангото има отлично настроено окачване.

    Абсолютно е така, автомобила вози като голяма и тежка лимузина, няма нищо общо с баничарка. Возията е плавна, стабилна, не подскача по дупките, не се клати по завоите. Всичко идва от окачването и тежката батерия с нисък център на тежестта. Да си призная, моето Рено Сценик се люлее повече по завоите и се клати при преминаване през дупки. Да не си мислите, че е заради годините – 2012, на 19 х.км. Просто Кангото има отлично настроено окачване.

    Абсолютно е така, автомобила вози като голяма и тежка лимузина, няма нищо общо с баничарка. Возията е плавна, стабилна, не подскача по дупките, не се клати по завоите. Всичко идва от окачването и тежката батерия с нисък център на тежестта. Да си призная, моето Рено Сценик се люлее повече по завоите и се клати при преминаване през дупки. Да не си мислите, че е заради годините – 2012, на 19 х.км. Просто Кангото има отлично настроено окачване.

    Абсолютно е така, автомобила вози като голяма и тежка лимузина, няма нищо общо с баничарка. Возията е плавна, стабилна, не подскача по дупките, не се клати по завоите. Всичко идва от окачването и тежката батерия с нисък център на тежестта. Да си призная, моето Рено Сценик се люлее повече по завоите и се клати при преминаване през дупки. Да не си мислите, че е заради годините – 2012, на 19 х.км. Просто Кангото има отлично настроено окачване.

    Абсолютно е така, автомобила вози като голяма и тежка лимузина, няма нищо общо с баничарка. Возията е плавна, стабилна, не подскача по дупките, не се клати по завоите. Всичко идва от окачването и тежката батерия с нисък център на тежестта. Да си призная, моето Рено Сценик се люлее повече по завоите и се клати при преминаване през дупки. Да не си мислите, че е заради годините – 2012, на 19 х.км. Просто Кангото има отлично настроено окачване.

    Абсолютно е така, автомобила вози като голяма и тежка лимузина, няма нищо общо с баничарка. Возията е плавна, стабилна, не подскача по дупките, не се клати по завоите. Всичко идва от окачването и тежката батерия с нисък център на тежестта. Да си призная, моето Рено Сценик се люлее повече по завоите и се клати при преминаване през дупки. Да не си мислите, че е заради годините – 2012, на 19 х.км. Просто Кангото има отлично настроено окачване.

    Абсолютно е така, автомобила вози като голяма и тежка лимузина, няма нищо общо с баничарка. Возията е плавна, стабилна, не подскача по дупките, не се клати по завоите. Всичко идва от окачването и тежката батерия с нисък център на тежестта. Да си призная, моето Рено Сценик се люлее повече по завоите и се клати при преминаване през дупки. Да не си мислите, че е заради годините – 2012, на 19 х.км. Просто Кангото има отлично настроено окачване.

    Абсолютно е така, автомобила вози като голяма и тежка лимузина, няма нищо общо с баничарка. Возията е плавна, стабилна, не подскача по дупките, не се клати по завоите. Всичко идва от окачването и тежката батерия с нисък център на тежестта. Да си призная, моето Рено Сценик се люлее повече по завоите и се клати при преминаване през дупки. Да не си мислите, че е заради годините – 2012, на 19 х.км. Просто Кангото има отлично настроено окачване.

    Абсолютно е така, автомобила вози като голяма и тежка лимузина, няма нищо общо с баничарка. Возията е плавна, стабилна, не подскача по дупките, не се клати по завоите. Всичко идва от окачването и тежката батерия с нисък център на тежестта. Да си призная, моето Рено Сценик се люлее повече по завоите и се клати при преминаване през дупки. Да не си мислите, че е заради годините – 2012, на 19 х.км. Просто Кангото има отлично настроено окачване.

    Добре дошъл във форума! Не беше натоварено. Но имам уговорка с Омникар да го взема отново за няколко дни, и тогава ще мога да дам още инфо. Ще имам възможност да го натоваря и да видя как се отразява това на разхода. Очаквай и блог по темата скоро.

    Добре дошъл във форума! Не беше натоварено. Но имам уговорка с Омникар да го взема отново за няколко дни, и тогава ще мога да дам още инфо. Ще имам възможност да го натоваря и да видя как се отразява това на разхода. Очаквай и блог по темата скоро.

    Добре дошъл във форума! Не беше натоварено. Но имам уговорка с Омникар да го взема отново за няколко дни, и тогава ще мога да дам още инфо. Ще имам възможност да го натоваря и да видя как се отразява това на разхода. Очаквай и блог по темата скоро.

    Добре дошъл във форума! Не беше натоварено. Но имам уговорка с Омникар да го взема отново за няколко дни, и тогава ще мога да дам още инфо. Ще имам възможност да го натоваря и да видя как се отразява това на разхода. Очаквай и блог по темата скоро.

Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 1,890 total)