Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Николай ИвановMember
По едно време на колата и свършиха елхичките, дето показват колко икономично шофираш B) :unsure: B)
Николай ИвановMemberПо едно време на колата и свършиха елхичките, дето показват колко икономично шофираш B) :unsure: B)
Николай ИвановMemberПо едно време на колата и свършиха елхичките, дето показват колко икономично шофираш B) :unsure: B)
Николай ИвановMemberТова е от началото на пътуването пред базата ми в Бургас.
Николай ИвановMemberТова е от началото на пътуването пред базата ми в Бургас.
Николай ИвановMemberТова е от началото на пътуването пред базата ми в Бургас.
Николай ИвановMemberЕстествено, трябва да съм доста икономичен, за да се получи. Зареден е ентусиазъм и подрепен от преданата ми съпруга решавам да опитам да го направя. Зареждам колата до 100 % с оригиналния кабел и около 13 часа на обяд потеглям.
Никакво сериозно ускорение, никакви резки маневри, просто се плъзгам по пътя. Старая се на дисплея за разход на енергия да не светят повече от две точки, наясно съм че иначе батерията не би ми стигнала. Естествено прозорците затворени, парното изключено, радиото също. Без къси светлини, само на дневни. Малко съм притеснен от ниската околна температура – 10 градуса, които още повече намаляват капацитета на батерията, но съм тръгнал. Няма да се отказвам я!Николай ИвановMemberЕстествено, трябва да съм доста икономичен, за да се получи. Зареден е ентусиазъм и подрепен от преданата ми съпруга решавам да опитам да го направя. Зареждам колата до 100 % с оригиналния кабел и около 13 часа на обяд потеглям.
Никакво сериозно ускорение, никакви резки маневри, просто се плъзгам по пътя. Старая се на дисплея за разход на енергия да не светят повече от две точки, наясно съм че иначе батерията не би ми стигнала. Естествено прозорците затворени, парното изключено, радиото също. Без къси светлини, само на дневни. Малко съм притеснен от ниската околна температура – 10 градуса, които още повече намаляват капацитета на батерията, но съм тръгнал. Няма да се отказвам я!Николай ИвановMemberЕстествено, трябва да съм доста икономичен, за да се получи. Зареден е ентусиазъм и подрепен от преданата ми съпруга решавам да опитам да го направя. Зареждам колата до 100 % с оригиналния кабел и около 13 часа на обяд потеглям.
Никакво сериозно ускорение, никакви резки маневри, просто се плъзгам по пътя. Старая се на дисплея за разход на енергия да не светят повече от две точки, наясно съм че иначе батерията не би ми стигнала. Естествено прозорците затворени, парното изключено, радиото също. Без къси светлини, само на дневни. Малко съм притеснен от ниската околна температура – 10 градуса, които още повече намаляват капацитета на батерията, но съм тръгнал. Няма да се отказвам я!Николай ИвановMemberПърво на колегата peposhi – в момента, с пуснато отопление и моя разход е висок над 15-16 на 100.
Колкото до снимката – ето предисторията.
Преди два дни трябваше да пътувам до обект, намиращ се на няколко км от Стралджа. Справка с GMaps показа че до там са 85 км. Тоест работата е на кантар ако ще пътувам с Лииф-а…Обекта е старо сметище край селата, което се закрива в момента. Лошото е , че там няма електрозахранване, тоест ако отивам с електричката, ще трябва да ми стигне батерията и да се върна.
Николай ИвановMemberПърво на колегата peposhi – в момента, с пуснато отопление и моя разход е висок над 15-16 на 100.
Колкото до снимката – ето предисторията.
Преди два дни трябваше да пътувам до обект, намиращ се на няколко км от Стралджа. Справка с GMaps показа че до там са 85 км. Тоест работата е на кантар ако ще пътувам с Лииф-а…Обекта е старо сметище край селата, което се закрива в момента. Лошото е , че там няма електрозахранване, тоест ако отивам с електричката, ще трябва да ми стигне батерията и да се върна.
Николай ИвановMemberПърво на колегата peposhi – в момента, с пуснато отопление и моя разход е висок над 15-16 на 100.
Колкото до снимката – ето предисторията.
Преди два дни трябваше да пътувам до обект, намиращ се на няколко км от Стралджа. Справка с GMaps показа че до там са 85 км. Тоест работата е на кантар ако ще пътувам с Лииф-а…Обекта е старо сметище край селата, което се закрива в момента. Лошото е , че там няма електрозахранване, тоест ако отивам с електричката, ще трябва да ми стигне батерията и да се върна.
Николай ИвановMemberПърво на колегата peposhi – в момента, с пуснато отопление и моя разход е висок над 15-16 на 100.
Колкото до снимката – ето предисторията.
Преди два дни трябваше да пътувам до обект, намиращ се на няколко км от Стралджа. Справка с GMaps показа че до там са 85 км. Тоест работата е на кантар ако ще пътувам с Лииф-а…Обекта е старо сметище край селата, което се закрива в момента. Лошото е , че там няма електрозахранване, тоест ако отивам с електричката, ще трябва да ми стигне батерията и да се върна.
Николай ИвановMemberСнимката е от моя Лииф. Има си и предистория … 😉
Николай ИвановMemberСнимката е от моя Лииф. Има си и предистория … 😉
-
AuthorPosts