Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 1,890 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Nissan Leaf Бургас #34304

    По едно време на колата и свършиха елхичките, дето показват колко икономично шофираш B) :unsure: B)

    rps20151210_225145.jpg

    in reply to: Nissan Leaf Бургас #34306

    По едно време на колата и свършиха елхичките, дето показват колко икономично шофираш B) :unsure: B)

    rps20151210_225145.jpg

    in reply to: Nissan Leaf Бургас #34305

    По едно време на колата и свършиха елхичките, дето показват колко икономично шофираш B) :unsure: B)

    rps20151210_225145.jpg

    in reply to: Nissan Leaf Бургас #34298

    rps20151210_224900.jpg

    Това е от началото на пътуването пред базата ми в Бургас.

    in reply to: Nissan Leaf Бургас #34300

    rps20151210_224900.jpg

    Това е от началото на пътуването пред базата ми в Бургас.

    in reply to: Nissan Leaf Бургас #34299

    rps20151210_224900.jpg

    Това е от началото на пътуването пред базата ми в Бургас.

    in reply to: Nissan Leaf Бургас #34296

    Естествено, трябва да съм доста икономичен, за да се получи. Зареден е ентусиазъм и подрепен от преданата ми съпруга решавам да опитам да го направя. Зареждам колата до 100 % с оригиналния кабел и около 13 часа на обяд потеглям.
    Никакво сериозно ускорение, никакви резки маневри, просто се плъзгам по пътя. Старая се на дисплея за разход на енергия да не светят повече от две точки, наясно съм че иначе батерията не би ми стигнала. Естествено прозорците затворени, парното изключено, радиото също. Без къси светлини, само на дневни. Малко съм притеснен от ниската околна температура – 10 градуса, които още повече намаляват капацитета на батерията, но съм тръгнал. Няма да се отказвам я!

    in reply to: Nissan Leaf Бургас #34297

    Естествено, трябва да съм доста икономичен, за да се получи. Зареден е ентусиазъм и подрепен от преданата ми съпруга решавам да опитам да го направя. Зареждам колата до 100 % с оригиналния кабел и около 13 часа на обяд потеглям.
    Никакво сериозно ускорение, никакви резки маневри, просто се плъзгам по пътя. Старая се на дисплея за разход на енергия да не светят повече от две точки, наясно съм че иначе батерията не би ми стигнала. Естествено прозорците затворени, парното изключено, радиото също. Без къси светлини, само на дневни. Малко съм притеснен от ниската околна температура – 10 градуса, които още повече намаляват капацитета на батерията, но съм тръгнал. Няма да се отказвам я!

    in reply to: Nissan Leaf Бургас #34291

    Естествено, трябва да съм доста икономичен, за да се получи. Зареден е ентусиазъм и подрепен от преданата ми съпруга решавам да опитам да го направя. Зареждам колата до 100 % с оригиналния кабел и около 13 часа на обяд потеглям.
    Никакво сериозно ускорение, никакви резки маневри, просто се плъзгам по пътя. Старая се на дисплея за разход на енергия да не светят повече от две точки, наясно съм че иначе батерията не би ми стигнала. Естествено прозорците затворени, парното изключено, радиото също. Без къси светлини, само на дневни. Малко съм притеснен от ниската околна температура – 10 градуса, които още повече намаляват капацитета на батерията, но съм тръгнал. Няма да се отказвам я!

    in reply to: Nissan Leaf Бургас #34290

    Първо на колегата peposhi – в момента, с пуснато отопление и моя разход е висок над 15-16 на 100.

    Колкото до снимката – ето предисторията.
    Преди два дни трябваше да пътувам до обект, намиращ се на няколко км от Стралджа. Справка с GMaps показа че до там са 85 км. Тоест работата е на кантар ако ще пътувам с Лииф-а…

    Screenshot_2015-12-10-22-23-28.png

    Обекта е старо сметище край селата, което се закрива в момента. Лошото е , че там няма електрозахранване, тоест ако отивам с електричката, ще трябва да ми стигне батерията и да се върна.

    in reply to: Nissan Leaf Бургас #34294

    Първо на колегата peposhi – в момента, с пуснато отопление и моя разход е висок над 15-16 на 100.

    Колкото до снимката – ето предисторията.
    Преди два дни трябваше да пътувам до обект, намиращ се на няколко км от Стралджа. Справка с GMaps показа че до там са 85 км. Тоест работата е на кантар ако ще пътувам с Лииф-а…

    Screenshot_2015-12-10-22-23-28.png

    Обекта е старо сметище край селата, което се закрива в момента. Лошото е , че там няма електрозахранване, тоест ако отивам с електричката, ще трябва да ми стигне батерията и да се върна.

    in reply to: Nissan Leaf Бургас #34295

    Първо на колегата peposhi – в момента, с пуснато отопление и моя разход е висок над 15-16 на 100.

    Колкото до снимката – ето предисторията.
    Преди два дни трябваше да пътувам до обект, намиращ се на няколко км от Стралджа. Справка с GMaps показа че до там са 85 км. Тоест работата е на кантар ако ще пътувам с Лииф-а…

    Screenshot_2015-12-10-22-23-28.png

    Обекта е старо сметище край селата, което се закрива в момента. Лошото е , че там няма електрозахранване, тоест ако отивам с електричката, ще трябва да ми стигне батерията и да се върна.

    in reply to: Nissan Leaf Бургас #34289

    Първо на колегата peposhi – в момента, с пуснато отопление и моя разход е висок над 15-16 на 100.

    Колкото до снимката – ето предисторията.
    Преди два дни трябваше да пътувам до обект, намиращ се на няколко км от Стралджа. Справка с GMaps показа че до там са 85 км. Тоест работата е на кантар ако ще пътувам с Лииф-а…

    Screenshot_2015-12-10-22-23-28.png

    Обекта е старо сметище край селата, което се закрива в момента. Лошото е , че там няма електрозахранване, тоест ако отивам с електричката, ще трябва да ми стигне батерията и да се върна.

    in reply to: Nissan Leaf Бургас #34280

    Снимката е от моя Лииф. Има си и предистория … 😉

    in reply to: Nissan Leaf Бургас #34277

    Снимката е от моя Лииф. Има си и предистория … 😉

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 1,890 total)