Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 451 through 465 (of 1,890 total)
  • Author
    Posts
  • Ето и останалите снимки:
    WP_20140417_13_47_33_Pro.jpg

    WP_20140417_13_49_15_Pro.jpg

    WP_20140417_13_47_06_Pro.jpg

    WP_20140417_13_47_12_Pro.jpg
    WP_20140417_13_46_58_Pro.jpg

    WP_20140417_09_32_48_Pro.jpg

    Ето и останалите снимки:
    WP_20140417_13_47_33_Pro.jpg

    WP_20140417_13_49_15_Pro.jpg

    WP_20140417_13_47_06_Pro.jpg

    WP_20140417_13_47_12_Pro.jpg
    WP_20140417_13_46_58_Pro.jpg

    WP_20140417_09_32_48_Pro.jpg

    Ето и останалите снимки:
    WP_20140417_13_47_33_Pro.jpg

    WP_20140417_13_49_15_Pro.jpg

    WP_20140417_13_47_06_Pro.jpg

    WP_20140417_13_47_12_Pro.jpg
    WP_20140417_13_46_58_Pro.jpg

    WP_20140417_09_32_48_Pro.jpg

    Ето и останалите снимки:
    WP_20140417_13_47_33_Pro.jpg

    WP_20140417_13_49_15_Pro.jpg

    WP_20140417_13_47_06_Pro.jpg

    WP_20140417_13_47_12_Pro.jpg
    WP_20140417_13_46_58_Pro.jpg

    WP_20140417_09_32_48_Pro.jpg

    Ето и останалите снимки:
    WP_20140417_13_47_33_Pro.jpg

    WP_20140417_13_49_15_Pro.jpg

    WP_20140417_13_47_06_Pro.jpg

    WP_20140417_13_47_12_Pro.jpg
    WP_20140417_13_46_58_Pro.jpg

    WP_20140417_09_32_48_Pro.jpg

    Ето и останалите снимки:
    WP_20140417_13_47_33_Pro.jpg

    WP_20140417_13_49_15_Pro.jpg

    WP_20140417_13_47_06_Pro.jpg

    WP_20140417_13_47_12_Pro.jpg
    WP_20140417_13_46_58_Pro.jpg

    WP_20140417_09_32_48_Pro.jpg

    Ще споделя и разхода и изминатия пробег от мен във втория ден от тестването на Канго ZE.
    Сутринта батерията беше пълна, и потеглих от Созопол. Карах до Бургас с около 80 км/ч, толкова е и ограничението. После отидох до кв. Ветрен, от там до с. Рудник /хълмист участък/ и отново в Бургас градско. Общия изминат пробег за деня беше 131 км, и оставаха още 17 км пробег. Което значи, че с една батерия са постижими 150 км дори при смесен цикъл градско-извънградско. Не мога да кажа нищо само за градско каране, но в края на седмицата ще го взимам отново и ще пробвам разход само в града и ще пиша. Има една доста интересна снимка в публикуваните отдолу. На нея се вижда как при равнинен участък от пътя колата се движи с 60 км/ч без никакъв разход на енергия. Консумацията е 0!!! Интересното е, че това продължи цели 4 км !!! Просто си докоснал леко педала на газта и си върви. Може да видите и консумацията ми на енергия, както и средната скорост. Всички снимки са направени накрая, след изминати 131 км.
    И още нещо – стандартно Канго идва с два кабела – шуко и Mennekes. Двата могат да се включат едни в друг и да се ползват като удължител при зареждане от шуко. Пробвах го, става.
    WP_20140417_13_54_14_Pro.jpg

    WP_20140417_13_49_38_Pro.jpg

    Ще споделя и разхода и изминатия пробег от мен във втория ден от тестването на Канго ZE.
    Сутринта батерията беше пълна, и потеглих от Созопол. Карах до Бургас с около 80 км/ч, толкова е и ограничението. После отидох до кв. Ветрен, от там до с. Рудник /хълмист участък/ и отново в Бургас градско. Общия изминат пробег за деня беше 131 км, и оставаха още 17 км пробег. Което значи, че с една батерия са постижими 150 км дори при смесен цикъл градско-извънградско. Не мога да кажа нищо само за градско каране, но в края на седмицата ще го взимам отново и ще пробвам разход само в града и ще пиша. Има една доста интересна снимка в публикуваните отдолу. На нея се вижда как при равнинен участък от пътя колата се движи с 60 км/ч без никакъв разход на енергия. Консумацията е 0!!! Интересното е, че това продължи цели 4 км !!! Просто си докоснал леко педала на газта и си върви. Може да видите и консумацията ми на енергия, както и средната скорост. Всички снимки са направени накрая, след изминати 131 км.
    И още нещо – стандартно Канго идва с два кабела – шуко и Mennekes. Двата могат да се включат едни в друг и да се ползват като удължител при зареждане от шуко. Пробвах го, става.
    WP_20140417_13_54_14_Pro.jpg

    WP_20140417_13_49_38_Pro.jpg

    Ще споделя и разхода и изминатия пробег от мен във втория ден от тестването на Канго ZE.
    Сутринта батерията беше пълна, и потеглих от Созопол. Карах до Бургас с около 80 км/ч, толкова е и ограничението. После отидох до кв. Ветрен, от там до с. Рудник /хълмист участък/ и отново в Бургас градско. Общия изминат пробег за деня беше 131 км, и оставаха още 17 км пробег. Което значи, че с една батерия са постижими 150 км дори при смесен цикъл градско-извънградско. Не мога да кажа нищо само за градско каране, но в края на седмицата ще го взимам отново и ще пробвам разход само в града и ще пиша. Има една доста интересна снимка в публикуваните отдолу. На нея се вижда как при равнинен участък от пътя колата се движи с 60 км/ч без никакъв разход на енергия. Консумацията е 0!!! Интересното е, че това продължи цели 4 км !!! Просто си докоснал леко педала на газта и си върви. Може да видите и консумацията ми на енергия, както и средната скорост. Всички снимки са направени накрая, след изминати 131 км.
    И още нещо – стандартно Канго идва с два кабела – шуко и Mennekes. Двата могат да се включат едни в друг и да се ползват като удължител при зареждане от шуко. Пробвах го, става.
    WP_20140417_13_54_14_Pro.jpg

    WP_20140417_13_49_38_Pro.jpg

    Ще споделя и разхода и изминатия пробег от мен във втория ден от тестването на Канго ZE.
    Сутринта батерията беше пълна, и потеглих от Созопол. Карах до Бургас с около 80 км/ч, толкова е и ограничението. После отидох до кв. Ветрен, от там до с. Рудник /хълмист участък/ и отново в Бургас градско. Общия изминат пробег за деня беше 131 км, и оставаха още 17 км пробег. Което значи, че с една батерия са постижими 150 км дори при смесен цикъл градско-извънградско. Не мога да кажа нищо само за градско каране, но в края на седмицата ще го взимам отново и ще пробвам разход само в града и ще пиша. Има една доста интересна снимка в публикуваните отдолу. На нея се вижда как при равнинен участък от пътя колата се движи с 60 км/ч без никакъв разход на енергия. Консумацията е 0!!! Интересното е, че това продължи цели 4 км !!! Просто си докоснал леко педала на газта и си върви. Може да видите и консумацията ми на енергия, както и средната скорост. Всички снимки са направени накрая, след изминати 131 км.
    И още нещо – стандартно Канго идва с два кабела – шуко и Mennekes. Двата могат да се включат едни в друг и да се ползват като удължител при зареждане от шуко. Пробвах го, става.
    WP_20140417_13_54_14_Pro.jpg

    WP_20140417_13_49_38_Pro.jpg

    Ще споделя и разхода и изминатия пробег от мен във втория ден от тестването на Канго ZE.
    Сутринта батерията беше пълна, и потеглих от Созопол. Карах до Бургас с около 80 км/ч, толкова е и ограничението. После отидох до кв. Ветрен, от там до с. Рудник /хълмист участък/ и отново в Бургас градско. Общия изминат пробег за деня беше 131 км, и оставаха още 17 км пробег. Което значи, че с една батерия са постижими 150 км дори при смесен цикъл градско-извънградско. Не мога да кажа нищо само за градско каране, но в края на седмицата ще го взимам отново и ще пробвам разход само в града и ще пиша. Има една доста интересна снимка в публикуваните отдолу. На нея се вижда как при равнинен участък от пътя колата се движи с 60 км/ч без никакъв разход на енергия. Консумацията е 0!!! Интересното е, че това продължи цели 4 км !!! Просто си докоснал леко педала на газта и си върви. Може да видите и консумацията ми на енергия, както и средната скорост. Всички снимки са направени накрая, след изминати 131 км.
    И още нещо – стандартно Канго идва с два кабела – шуко и Mennekes. Двата могат да се включат едни в друг и да се ползват като удължител при зареждане от шуко. Пробвах го, става.
    WP_20140417_13_54_14_Pro.jpg

    WP_20140417_13_49_38_Pro.jpg

    Ще споделя и разхода и изминатия пробег от мен във втория ден от тестването на Канго ZE.
    Сутринта батерията беше пълна, и потеглих от Созопол. Карах до Бургас с около 80 км/ч, толкова е и ограничението. После отидох до кв. Ветрен, от там до с. Рудник /хълмист участък/ и отново в Бургас градско. Общия изминат пробег за деня беше 131 км, и оставаха още 17 км пробег. Което значи, че с една батерия са постижими 150 км дори при смесен цикъл градско-извънградско. Не мога да кажа нищо само за градско каране, но в края на седмицата ще го взимам отново и ще пробвам разход само в града и ще пиша. Има една доста интересна снимка в публикуваните отдолу. На нея се вижда как при равнинен участък от пътя колата се движи с 60 км/ч без никакъв разход на енергия. Консумацията е 0!!! Интересното е, че това продължи цели 4 км !!! Просто си докоснал леко педала на газта и си върви. Може да видите и консумацията ми на енергия, както и средната скорост. Всички снимки са направени накрая, след изминати 131 км.
    И още нещо – стандартно Канго идва с два кабела – шуко и Mennekes. Двата могат да се включат едни в друг и да се ползват като удължител при зареждане от шуко. Пробвах го, става.
    WP_20140417_13_54_14_Pro.jpg

    WP_20140417_13_49_38_Pro.jpg

    Ще споделя и разхода и изминатия пробег от мен във втория ден от тестването на Канго ZE.
    Сутринта батерията беше пълна, и потеглих от Созопол. Карах до Бургас с около 80 км/ч, толкова е и ограничението. После отидох до кв. Ветрен, от там до с. Рудник /хълмист участък/ и отново в Бургас градско. Общия изминат пробег за деня беше 131 км, и оставаха още 17 км пробег. Което значи, че с една батерия са постижими 150 км дори при смесен цикъл градско-извънградско. Не мога да кажа нищо само за градско каране, но в края на седмицата ще го взимам отново и ще пробвам разход само в града и ще пиша. Има една доста интересна снимка в публикуваните отдолу. На нея се вижда как при равнинен участък от пътя колата се движи с 60 км/ч без никакъв разход на енергия. Консумацията е 0!!! Интересното е, че това продължи цели 4 км !!! Просто си докоснал леко педала на газта и си върви. Може да видите и консумацията ми на енергия, както и средната скорост. Всички снимки са направени накрая, след изминати 131 км.
    И още нещо – стандартно Канго идва с два кабела – шуко и Mennekes. Двата могат да се включат едни в друг и да се ползват като удължител при зареждане от шуко. Пробвах го, става.
    WP_20140417_13_54_14_Pro.jpg

    WP_20140417_13_49_38_Pro.jpg

    Ще споделя и разхода и изминатия пробег от мен във втория ден от тестването на Канго ZE.
    Сутринта батерията беше пълна, и потеглих от Созопол. Карах до Бургас с около 80 км/ч, толкова е и ограничението. После отидох до кв. Ветрен, от там до с. Рудник /хълмист участък/ и отново в Бургас градско. Общия изминат пробег за деня беше 131 км, и оставаха още 17 км пробег. Което значи, че с една батерия са постижими 150 км дори при смесен цикъл градско-извънградско. Не мога да кажа нищо само за градско каране, но в края на седмицата ще го взимам отново и ще пробвам разход само в града и ще пиша. Има една доста интересна снимка в публикуваните отдолу. На нея се вижда как при равнинен участък от пътя колата се движи с 60 км/ч без никакъв разход на енергия. Консумацията е 0!!! Интересното е, че това продължи цели 4 км !!! Просто си докоснал леко педала на газта и си върви. Може да видите и консумацията ми на енергия, както и средната скорост. Всички снимки са направени накрая, след изминати 131 км.
    И още нещо – стандартно Канго идва с два кабела – шуко и Mennekes. Двата могат да се включат едни в друг и да се ползват като удължител при зареждане от шуко. Пробвах го, става.
    WP_20140417_13_54_14_Pro.jpg

    WP_20140417_13_49_38_Pro.jpg

    Ще споделя и разхода и изминатия пробег от мен във втория ден от тестването на Канго ZE.
    Сутринта батерията беше пълна, и потеглих от Созопол. Карах до Бургас с около 80 км/ч, толкова е и ограничението. После отидох до кв. Ветрен, от там до с. Рудник /хълмист участък/ и отново в Бургас градско. Общия изминат пробег за деня беше 131 км, и оставаха още 17 км пробег. Което значи, че с една батерия са постижими 150 км дори при смесен цикъл градско-извънградско. Не мога да кажа нищо само за градско каране, но в края на седмицата ще го взимам отново и ще пробвам разход само в града и ще пиша. Има една доста интересна снимка в публикуваните отдолу. На нея се вижда как при равнинен участък от пътя колата се движи с 60 км/ч без никакъв разход на енергия. Консумацията е 0!!! Интересното е, че това продължи цели 4 км !!! Просто си докоснал леко педала на газта и си върви. Може да видите и консумацията ми на енергия, както и средната скорост. Всички снимки са направени накрая, след изминати 131 км.
    И още нещо – стандартно Канго идва с два кабела – шуко и Mennekes. Двата могат да се включат едни в друг и да се ползват като удължител при зареждане от шуко. Пробвах го, става.
    WP_20140417_13_54_14_Pro.jpg

    WP_20140417_13_49_38_Pro.jpg

Viewing 15 posts - 451 through 465 (of 1,890 total)