Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 466 through 480 (of 1,890 total)
  • Author
    Posts
  • Ще споделя и разхода и изминатия пробег от мен във втория ден от тестването на Канго ZE.
    Сутринта батерията беше пълна, и потеглих от Созопол. Карах до Бургас с около 80 км/ч, толкова е и ограничението. После отидох до кв. Ветрен, от там до с. Рудник /хълмист участък/ и отново в Бургас градско. Общия изминат пробег за деня беше 131 км, и оставаха още 17 км пробег. Което значи, че с една батерия са постижими 150 км дори при смесен цикъл градско-извънградско. Не мога да кажа нищо само за градско каране, но в края на седмицата ще го взимам отново и ще пробвам разход само в града и ще пиша. Има една доста интересна снимка в публикуваните отдолу. На нея се вижда как при равнинен участък от пътя колата се движи с 60 км/ч без никакъв разход на енергия. Консумацията е 0!!! Интересното е, че това продължи цели 4 км !!! Просто си докоснал леко педала на газта и си върви. Може да видите и консумацията ми на енергия, както и средната скорост. Всички снимки са направени накрая, след изминати 131 км.
    И още нещо – стандартно Канго идва с два кабела – шуко и Mennekes. Двата могат да се включат едни в друг и да се ползват като удължител при зареждане от шуко. Пробвах го, става.
    WP_20140417_13_54_14_Pro.jpg

    WP_20140417_13_49_38_Pro.jpg

    Ще споделя и разхода и изминатия пробег от мен във втория ден от тестването на Канго ZE.
    Сутринта батерията беше пълна, и потеглих от Созопол. Карах до Бургас с около 80 км/ч, толкова е и ограничението. После отидох до кв. Ветрен, от там до с. Рудник /хълмист участък/ и отново в Бургас градско. Общия изминат пробег за деня беше 131 км, и оставаха още 17 км пробег. Което значи, че с една батерия са постижими 150 км дори при смесен цикъл градско-извънградско. Не мога да кажа нищо само за градско каране, но в края на седмицата ще го взимам отново и ще пробвам разход само в града и ще пиша. Има една доста интересна снимка в публикуваните отдолу. На нея се вижда как при равнинен участък от пътя колата се движи с 60 км/ч без никакъв разход на енергия. Консумацията е 0!!! Интересното е, че това продължи цели 4 км !!! Просто си докоснал леко педала на газта и си върви. Може да видите и консумацията ми на енергия, както и средната скорост. Всички снимки са направени накрая, след изминати 131 км.
    И още нещо – стандартно Канго идва с два кабела – шуко и Mennekes. Двата могат да се включат едни в друг и да се ползват като удължител при зареждане от шуко. Пробвах го, става.
    WP_20140417_13_54_14_Pro.jpg

    WP_20140417_13_49_38_Pro.jpg

    Преди няколко дни взех едно Канго ZE за тест. Карах го само два дни, но впечатленията ми са достатъчни, да дам коментар по темата. Първия ден го получих с около 80 % батерия и оставащ пробег 80 км. Дадох го на колегата от фирмата да го кара. Измина градско около 35 км, похвали се колко много вървял този “електрокар” и как даже въртял гуми ?!?!? Както и да е. Явно не е карал икономично. После го дадох на друг колега, който го докара до Созопол с пълна газ, бях му поръчал да изтощи максимално батерията, за да засека колко е пълното й зареждане. Та човека го докара до мен с постоянни 130 км/ч и на мигаща батерия с оставащи 14 км пробег. Общо от взимането на колата до този момент бяха изминати 76 км. Категорично разхода на ток при постоянни 130 км/ч е по-висок от разхода в градски условия. Тоест не го вярвам това, дето ти е казал шофьора на Спиди. Имам контакти там, ще поразпитам утре. И още нещо – фирмата ми има 3 буса Рено Мастер, като на Спиди. Техните давали разход около 11-12 л/100 км, от инфо от Рено, а при мен, като ги карам аз дават около 8л/100 км. Правете си изводи за начина и стила на каране.

    Преди няколко дни взех едно Канго ZE за тест. Карах го само два дни, но впечатленията ми са достатъчни, да дам коментар по темата. Първия ден го получих с около 80 % батерия и оставащ пробег 80 км. Дадох го на колегата от фирмата да го кара. Измина градско около 35 км, похвали се колко много вървял този “електрокар” и как даже въртял гуми ?!?!? Както и да е. Явно не е карал икономично. После го дадох на друг колега, който го докара до Созопол с пълна газ, бях му поръчал да изтощи максимално батерията, за да засека колко е пълното й зареждане. Та човека го докара до мен с постоянни 130 км/ч и на мигаща батерия с оставащи 14 км пробег. Общо от взимането на колата до този момент бяха изминати 76 км. Категорично разхода на ток при постоянни 130 км/ч е по-висок от разхода в градски условия. Тоест не го вярвам това, дето ти е казал шофьора на Спиди. Имам контакти там, ще поразпитам утре. И още нещо – фирмата ми има 3 буса Рено Мастер, като на Спиди. Техните давали разход около 11-12 л/100 км, от инфо от Рено, а при мен, като ги карам аз дават около 8л/100 км. Правете си изводи за начина и стила на каране.

    Преди няколко дни взех едно Канго ZE за тест. Карах го само два дни, но впечатленията ми са достатъчни, да дам коментар по темата. Първия ден го получих с около 80 % батерия и оставащ пробег 80 км. Дадох го на колегата от фирмата да го кара. Измина градско около 35 км, похвали се колко много вървял този “електрокар” и как даже въртял гуми ?!?!? Както и да е. Явно не е карал икономично. После го дадох на друг колега, който го докара до Созопол с пълна газ, бях му поръчал да изтощи максимално батерията, за да засека колко е пълното й зареждане. Та човека го докара до мен с постоянни 130 км/ч и на мигаща батерия с оставащи 14 км пробег. Общо от взимането на колата до този момент бяха изминати 76 км. Категорично разхода на ток при постоянни 130 км/ч е по-висок от разхода в градски условия. Тоест не го вярвам това, дето ти е казал шофьора на Спиди. Имам контакти там, ще поразпитам утре. И още нещо – фирмата ми има 3 буса Рено Мастер, като на Спиди. Техните давали разход около 11-12 л/100 км, от инфо от Рено, а при мен, като ги карам аз дават около 8л/100 км. Правете си изводи за начина и стила на каране.

    Преди няколко дни взех едно Канго ZE за тест. Карах го само два дни, но впечатленията ми са достатъчни, да дам коментар по темата. Първия ден го получих с около 80 % батерия и оставащ пробег 80 км. Дадох го на колегата от фирмата да го кара. Измина градско около 35 км, похвали се колко много вървял този “електрокар” и как даже въртял гуми ?!?!? Както и да е. Явно не е карал икономично. После го дадох на друг колега, който го докара до Созопол с пълна газ, бях му поръчал да изтощи максимално батерията, за да засека колко е пълното й зареждане. Та човека го докара до мен с постоянни 130 км/ч и на мигаща батерия с оставащи 14 км пробег. Общо от взимането на колата до този момент бяха изминати 76 км. Категорично разхода на ток при постоянни 130 км/ч е по-висок от разхода в градски условия. Тоест не го вярвам това, дето ти е казал шофьора на Спиди. Имам контакти там, ще поразпитам утре. И още нещо – фирмата ми има 3 буса Рено Мастер, като на Спиди. Техните давали разход около 11-12 л/100 км, от инфо от Рено, а при мен, като ги карам аз дават около 8л/100 км. Правете си изводи за начина и стила на каране.

    Преди няколко дни взех едно Канго ZE за тест. Карах го само два дни, но впечатленията ми са достатъчни, да дам коментар по темата. Първия ден го получих с около 80 % батерия и оставащ пробег 80 км. Дадох го на колегата от фирмата да го кара. Измина градско около 35 км, похвали се колко много вървял този “електрокар” и как даже въртял гуми ?!?!? Както и да е. Явно не е карал икономично. После го дадох на друг колега, който го докара до Созопол с пълна газ, бях му поръчал да изтощи максимално батерията, за да засека колко е пълното й зареждане. Та човека го докара до мен с постоянни 130 км/ч и на мигаща батерия с оставащи 14 км пробег. Общо от взимането на колата до този момент бяха изминати 76 км. Категорично разхода на ток при постоянни 130 км/ч е по-висок от разхода в градски условия. Тоест не го вярвам това, дето ти е казал шофьора на Спиди. Имам контакти там, ще поразпитам утре. И още нещо – фирмата ми има 3 буса Рено Мастер, като на Спиди. Техните давали разход около 11-12 л/100 км, от инфо от Рено, а при мен, като ги карам аз дават около 8л/100 км. Правете си изводи за начина и стила на каране.

    Преди няколко дни взех едно Канго ZE за тест. Карах го само два дни, но впечатленията ми са достатъчни, да дам коментар по темата. Първия ден го получих с около 80 % батерия и оставащ пробег 80 км. Дадох го на колегата от фирмата да го кара. Измина градско около 35 км, похвали се колко много вървял този “електрокар” и как даже въртял гуми ?!?!? Както и да е. Явно не е карал икономично. После го дадох на друг колега, който го докара до Созопол с пълна газ, бях му поръчал да изтощи максимално батерията, за да засека колко е пълното й зареждане. Та човека го докара до мен с постоянни 130 км/ч и на мигаща батерия с оставащи 14 км пробег. Общо от взимането на колата до този момент бяха изминати 76 км. Категорично разхода на ток при постоянни 130 км/ч е по-висок от разхода в градски условия. Тоест не го вярвам това, дето ти е казал шофьора на Спиди. Имам контакти там, ще поразпитам утре. И още нещо – фирмата ми има 3 буса Рено Мастер, като на Спиди. Техните давали разход около 11-12 л/100 км, от инфо от Рено, а при мен, като ги карам аз дават около 8л/100 км. Правете си изводи за начина и стила на каране.

    Преди няколко дни взех едно Канго ZE за тест. Карах го само два дни, но впечатленията ми са достатъчни, да дам коментар по темата. Първия ден го получих с около 80 % батерия и оставащ пробег 80 км. Дадох го на колегата от фирмата да го кара. Измина градско около 35 км, похвали се колко много вървял този “електрокар” и как даже въртял гуми ?!?!? Както и да е. Явно не е карал икономично. После го дадох на друг колега, който го докара до Созопол с пълна газ, бях му поръчал да изтощи максимално батерията, за да засека колко е пълното й зареждане. Та човека го докара до мен с постоянни 130 км/ч и на мигаща батерия с оставащи 14 км пробег. Общо от взимането на колата до този момент бяха изминати 76 км. Категорично разхода на ток при постоянни 130 км/ч е по-висок от разхода в градски условия. Тоест не го вярвам това, дето ти е казал шофьора на Спиди. Имам контакти там, ще поразпитам утре. И още нещо – фирмата ми има 3 буса Рено Мастер, като на Спиди. Техните давали разход около 11-12 л/100 км, от инфо от Рено, а при мен, като ги карам аз дават около 8л/100 км. Правете си изводи за начина и стила на каране.

    Преди няколко дни взех едно Канго ZE за тест. Карах го само два дни, но впечатленията ми са достатъчни, да дам коментар по темата. Първия ден го получих с около 80 % батерия и оставащ пробег 80 км. Дадох го на колегата от фирмата да го кара. Измина градско около 35 км, похвали се колко много вървял този “електрокар” и как даже въртял гуми ?!?!? Както и да е. Явно не е карал икономично. После го дадох на друг колега, който го докара до Созопол с пълна газ, бях му поръчал да изтощи максимално батерията, за да засека колко е пълното й зареждане. Та човека го докара до мен с постоянни 130 км/ч и на мигаща батерия с оставащи 14 км пробег. Общо от взимането на колата до този момент бяха изминати 76 км. Категорично разхода на ток при постоянни 130 км/ч е по-висок от разхода в градски условия. Тоест не го вярвам това, дето ти е казал шофьора на Спиди. Имам контакти там, ще поразпитам утре. И още нещо – фирмата ми има 3 буса Рено Мастер, като на Спиди. Техните давали разход около 11-12 л/100 км, от инфо от Рено, а при мен, като ги карам аз дават около 8л/100 км. Правете си изводи за начина и стила на каране.

    Преди няколко дни взех едно Канго ZE за тест. Карах го само два дни, но впечатленията ми са достатъчни, да дам коментар по темата. Първия ден го получих с около 80 % батерия и оставащ пробег 80 км. Дадох го на колегата от фирмата да го кара. Измина градско около 35 км, похвали се колко много вървял този “електрокар” и как даже въртял гуми ?!?!? Както и да е. Явно не е карал икономично. После го дадох на друг колега, който го докара до Созопол с пълна газ, бях му поръчал да изтощи максимално батерията, за да засека колко е пълното й зареждане. Та човека го докара до мен с постоянни 130 км/ч и на мигаща батерия с оставащи 14 км пробег. Общо от взимането на колата до този момент бяха изминати 76 км. Категорично разхода на ток при постоянни 130 км/ч е по-висок от разхода в градски условия. Тоест не го вярвам това, дето ти е казал шофьора на Спиди. Имам контакти там, ще поразпитам утре. И още нещо – фирмата ми има 3 буса Рено Мастер, като на Спиди. Техните давали разход около 11-12 л/100 км, от инфо от Рено, а при мен, като ги карам аз дават около 8л/100 км. Правете си изводи за начина и стила на каране.

    Преди няколко дни взех едно Канго ZE за тест. Карах го само два дни, но впечатленията ми са достатъчни, да дам коментар по темата. Първия ден го получих с около 80 % батерия и оставащ пробег 80 км. Дадох го на колегата от фирмата да го кара. Измина градско около 35 км, похвали се колко много вървял този “електрокар” и как даже въртял гуми ?!?!? Както и да е. Явно не е карал икономично. После го дадох на друг колега, който го докара до Созопол с пълна газ, бях му поръчал да изтощи максимално батерията, за да засека колко е пълното й зареждане. Та човека го докара до мен с постоянни 130 км/ч и на мигаща батерия с оставащи 14 км пробег. Общо от взимането на колата до този момент бяха изминати 76 км. Категорично разхода на ток при постоянни 130 км/ч е по-висок от разхода в градски условия. Тоест не го вярвам това, дето ти е казал шофьора на Спиди. Имам контакти там, ще поразпитам утре. И още нещо – фирмата ми има 3 буса Рено Мастер, като на Спиди. Техните давали разход около 11-12 л/100 км, от инфо от Рено, а при мен, като ги карам аз дават около 8л/100 км. Правете си изводи за начина и стила на каране.

    in reply to: Неща от нета 2 #27936

    Зареждам навън ежедневно вече половин година почти. До сега не ми се е случвало да ми пипат кабела, камо ли пък някой да го отреже. Не вярвам да се случват такива неща, освен ако не зареждаш в Столипиново B)
    Колкото до кабелите – до сега съм тествал и ползвал 4 електромобила – Туизи, Канго, Тесла, Ампера. Всички идват заводски оборудвани с необходимите кабели за зареждане. Теслата има три вида кабела/конектори/, Канго два – шуко и евростандарт. Туизи и Ампера – само шуко. Колкото до този J1772 – петпиновия , мисля че това е само за зарядни станции разположени на Острова. Поправете ме ако греша. В Германия и Австрия съм виждал станции само със седемпиновия евроконектор.

    in reply to: Неща от нета 2 #28011

    Зареждам навън ежедневно вече половин година почти. До сега не ми се е случвало да ми пипат кабела, камо ли пък някой да го отреже. Не вярвам да се случват такива неща, освен ако не зареждаш в Столипиново B)
    Колкото до кабелите – до сега съм тествал и ползвал 4 електромобила – Туизи, Канго, Тесла, Ампера. Всички идват заводски оборудвани с необходимите кабели за зареждане. Теслата има три вида кабела/конектори/, Канго два – шуко и евростандарт. Туизи и Ампера – само шуко. Колкото до този J1772 – петпиновия , мисля че това е само за зарядни станции разположени на Острова. Поправете ме ако греша. В Германия и Австрия съм виждал станции само със седемпиновия евроконектор.

    in reply to: Неща от нета 2 #27985

    Зареждам навън ежедневно вече половин година почти. До сега не ми се е случвало да ми пипат кабела, камо ли пък някой да го отреже. Не вярвам да се случват такива неща, освен ако не зареждаш в Столипиново B)
    Колкото до кабелите – до сега съм тествал и ползвал 4 електромобила – Туизи, Канго, Тесла, Ампера. Всички идват заводски оборудвани с необходимите кабели за зареждане. Теслата има три вида кабела/конектори/, Канго два – шуко и евростандарт. Туизи и Ампера – само шуко. Колкото до този J1772 – петпиновия , мисля че това е само за зарядни станции разположени на Острова. Поправете ме ако греша. В Германия и Австрия съм виждал станции само със седемпиновия евроконектор.

Viewing 15 posts - 466 through 480 (of 1,890 total)