Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Николай ИвановMember
Също един мой приятел, който понякога кара Туизи-то е на същото мнение и смята, че трябва да си го зареждаме до горе и да караме докато угасне. Съпругата ми е на същото мнение, настоява, че не е необходимо да насаждаме още едно ограничение в потребителите относно употребата на електромобили. А аз само искам да проверя така ли е на практика.
Николай ИвановMemberСъщо един мой приятел, който понякога кара Туизи-то е на същото мнение и смята, че трябва да си го зареждаме до горе и да караме докато угасне. Съпругата ми е на същото мнение, настоява, че не е необходимо да насаждаме още едно ограничение в потребителите относно употребата на електромобили. А аз само искам да проверя така ли е на практика.
Николай ИвановMemberСъщо един мой приятел, който понякога кара Туизи-то е на същото мнение и смята, че трябва да си го зареждаме до горе и да караме докато угасне. Съпругата ми е на същото мнение, настоява, че не е необходимо да насаждаме още едно ограничение в потребителите относно употребата на електромобили. А аз само искам да проверя така ли е на практика.
Николай ИвановMemberСъщо един мой приятел, който понякога кара Туизи-то е на същото мнение и смята, че трябва да си го зареждаме до горе и да караме докато угасне. Съпругата ми е на същото мнение, настоява, че не е необходимо да насаждаме още едно ограничение в потребителите относно употребата на електромобили. А аз само искам да проверя така ли е на практика.
Николай ИвановMemberСъщо един мой приятел, който понякога кара Туизи-то е на същото мнение и смята, че трябва да си го зареждаме до горе и да караме докато угасне. Съпругата ми е на същото мнение, настоява, че не е необходимо да насаждаме още едно ограничение в потребителите относно употребата на електромобили. А аз само искам да проверя така ли е на практика.
Николай ИвановMemberСъщо един мой приятел, който понякога кара Туизи-то е на същото мнение и смята, че трябва да си го зареждаме до горе и да караме докато угасне. Съпругата ми е на същото мнение, настоява, че не е необходимо да насаждаме още едно ограничение в потребителите относно употребата на електромобили. А аз само искам да проверя така ли е на практика.
Николай ИвановMemberСъщо един мой приятел, който понякога кара Туизи-то е на същото мнение и смята, че трябва да си го зареждаме до горе и да караме докато угасне. Съпругата ми е на същото мнение, настоява, че не е необходимо да насаждаме още едно ограничение в потребителите относно употребата на електромобили. А аз само искам да проверя така ли е на практика.
Николай ИвановMemberСъщо един мой приятел, който понякога кара Туизи-то е на същото мнение и смята, че трябва да си го зареждаме до горе и да караме докато угасне. Съпругата ми е на същото мнение, настоява, че не е необходимо да насаждаме още едно ограничение в потребителите относно употребата на електромобили. А аз само искам да проверя така ли е на практика.
Николай ИвановMemberИзвинявам се, но не съм съгласен с изказаното мнение от администратора. При лаптопите батериите нямат ограничение, тъй като теглото е решаващ критерий. Освен това срокът на употреба на лаптопа е 3-5 години, след това той е морално остарял. Затова там няма защита за горната граница на зареждане. При автомобила не е така, иначе едва ли производителя щеше да даде 8 години гаранция. А при Тесла тази гаранция е комбинирана с огромен пробег – 600 хил.км, ако не греша. Това означава около 1200-1500 зареждания, което е близо до живота на една литиева батерия – 1000 цикъла на заряд-разряд. Предполагам, че благодарение на много добрата електроника на Тесла гаранцията им е оправдана. И те не препоръчват никакви ограничения при зареждане и разреждане на батерията, дори самият Мъск в едно интервю казва, че ако към автомобила се подаде неподходящ ток просто няма да започне зареждане. Зарежда ли, значи е безопасно за потребителя и батерията.
Николай ИвановMemberИзвинявам се, но не съм съгласен с изказаното мнение от администратора. При лаптопите батериите нямат ограничение, тъй като теглото е решаващ критерий. Освен това срокът на употреба на лаптопа е 3-5 години, след това той е морално остарял. Затова там няма защита за горната граница на зареждане. При автомобила не е така, иначе едва ли производителя щеше да даде 8 години гаранция. А при Тесла тази гаранция е комбинирана с огромен пробег – 600 хил.км, ако не греша. Това означава около 1200-1500 зареждания, което е близо до живота на една литиева батерия – 1000 цикъла на заряд-разряд. Предполагам, че благодарение на много добрата електроника на Тесла гаранцията им е оправдана. И те не препоръчват никакви ограничения при зареждане и разреждане на батерията, дори самият Мъск в едно интервю казва, че ако към автомобила се подаде неподходящ ток просто няма да започне зареждане. Зарежда ли, значи е безопасно за потребителя и батерията.
Николай ИвановMemberИзвинявам се, но не съм съгласен с изказаното мнение от администратора. При лаптопите батериите нямат ограничение, тъй като теглото е решаващ критерий. Освен това срокът на употреба на лаптопа е 3-5 години, след това той е морално остарял. Затова там няма защита за горната граница на зареждане. При автомобила не е така, иначе едва ли производителя щеше да даде 8 години гаранция. А при Тесла тази гаранция е комбинирана с огромен пробег – 600 хил.км, ако не греша. Това означава около 1200-1500 зареждания, което е близо до живота на една литиева батерия – 1000 цикъла на заряд-разряд. Предполагам, че благодарение на много добрата електроника на Тесла гаранцията им е оправдана. И те не препоръчват никакви ограничения при зареждане и разреждане на батерията, дори самият Мъск в едно интервю казва, че ако към автомобила се подаде неподходящ ток просто няма да започне зареждане. Зарежда ли, значи е безопасно за потребителя и батерията.
Николай ИвановMemberИзвинявам се, но не съм съгласен с изказаното мнение от администратора. При лаптопите батериите нямат ограничение, тъй като теглото е решаващ критерий. Освен това срокът на употреба на лаптопа е 3-5 години, след това той е морално остарял. Затова там няма защита за горната граница на зареждане. При автомобила не е така, иначе едва ли производителя щеше да даде 8 години гаранция. А при Тесла тази гаранция е комбинирана с огромен пробег – 600 хил.км, ако не греша. Това означава около 1200-1500 зареждания, което е близо до живота на една литиева батерия – 1000 цикъла на заряд-разряд. Предполагам, че благодарение на много добрата електроника на Тесла гаранцията им е оправдана. И те не препоръчват никакви ограничения при зареждане и разреждане на батерията, дори самият Мъск в едно интервю казва, че ако към автомобила се подаде неподходящ ток просто няма да започне зареждане. Зарежда ли, значи е безопасно за потребителя и батерията.
Николай ИвановMemberИзвинявам се, но не съм съгласен с изказаното мнение от администратора. При лаптопите батериите нямат ограничение, тъй като теглото е решаващ критерий. Освен това срокът на употреба на лаптопа е 3-5 години, след това той е морално остарял. Затова там няма защита за горната граница на зареждане. При автомобила не е така, иначе едва ли производителя щеше да даде 8 години гаранция. А при Тесла тази гаранция е комбинирана с огромен пробег – 600 хил.км, ако не греша. Това означава около 1200-1500 зареждания, което е близо до живота на една литиева батерия – 1000 цикъла на заряд-разряд. Предполагам, че благодарение на много добрата електроника на Тесла гаранцията им е оправдана. И те не препоръчват никакви ограничения при зареждане и разреждане на батерията, дори самият Мъск в едно интервю казва, че ако към автомобила се подаде неподходящ ток просто няма да започне зареждане. Зарежда ли, значи е безопасно за потребителя и батерията.
Николай ИвановMemberИзвинявам се, но не съм съгласен с изказаното мнение от администратора. При лаптопите батериите нямат ограничение, тъй като теглото е решаващ критерий. Освен това срокът на употреба на лаптопа е 3-5 години, след това той е морално остарял. Затова там няма защита за горната граница на зареждане. При автомобила не е така, иначе едва ли производителя щеше да даде 8 години гаранция. А при Тесла тази гаранция е комбинирана с огромен пробег – 600 хил.км, ако не греша. Това означава около 1200-1500 зареждания, което е близо до живота на една литиева батерия – 1000 цикъла на заряд-разряд. Предполагам, че благодарение на много добрата електроника на Тесла гаранцията им е оправдана. И те не препоръчват никакви ограничения при зареждане и разреждане на батерията, дори самият Мъск в едно интервю казва, че ако към автомобила се подаде неподходящ ток просто няма да започне зареждане. Зарежда ли, значи е безопасно за потребителя и батерията.
Николай ИвановMemberИзвинявам се, но не съм съгласен с изказаното мнение от администратора. При лаптопите батериите нямат ограничение, тъй като теглото е решаващ критерий. Освен това срокът на употреба на лаптопа е 3-5 години, след това той е морално остарял. Затова там няма защита за горната граница на зареждане. При автомобила не е така, иначе едва ли производителя щеше да даде 8 години гаранция. А при Тесла тази гаранция е комбинирана с огромен пробег – 600 хил.км, ако не греша. Това означава около 1200-1500 зареждания, което е близо до живота на една литиева батерия – 1000 цикъла на заряд-разряд. Предполагам, че благодарение на много добрата електроника на Тесла гаранцията им е оправдана. И те не препоръчват никакви ограничения при зареждане и разреждане на батерията, дори самият Мъск в едно интервю казва, че ако към автомобила се подаде неподходящ ток просто няма да започне зареждане. Зарежда ли, значи е безопасно за потребителя и батерията.
-
AuthorPosts