Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Николай ИвановMember
Извинявам се, но не съм съгласен с изказаното мнение от администратора. При лаптопите батериите нямат ограничение, тъй като теглото е решаващ критерий. Освен това срокът на употреба на лаптопа е 3-5 години, след това той е морално остарял. Затова там няма защита за горната граница на зареждане. При автомобила не е така, иначе едва ли производителя щеше да даде 8 години гаранция. А при Тесла тази гаранция е комбинирана с огромен пробег – 600 хил.км, ако не греша. Това означава около 1200-1500 зареждания, което е близо до живота на една литиева батерия – 1000 цикъла на заряд-разряд. Предполагам, че благодарение на много добрата електроника на Тесла гаранцията им е оправдана. И те не препоръчват никакви ограничения при зареждане и разреждане на батерията, дори самият Мъск в едно интервю казва, че ако към автомобила се подаде неподходящ ток просто няма да започне зареждане. Зарежда ли, значи е безопасно за потребителя и батерията.
Николай ИвановMemberИзвинявам се, но не съм съгласен с изказаното мнение от администратора. При лаптопите батериите нямат ограничение, тъй като теглото е решаващ критерий. Освен това срокът на употреба на лаптопа е 3-5 години, след това той е морално остарял. Затова там няма защита за горната граница на зареждане. При автомобила не е така, иначе едва ли производителя щеше да даде 8 години гаранция. А при Тесла тази гаранция е комбинирана с огромен пробег – 600 хил.км, ако не греша. Това означава около 1200-1500 зареждания, което е близо до живота на една литиева батерия – 1000 цикъла на заряд-разряд. Предполагам, че благодарение на много добрата електроника на Тесла гаранцията им е оправдана. И те не препоръчват никакви ограничения при зареждане и разреждане на батерията, дори самият Мъск в едно интервю казва, че ако към автомобила се подаде неподходящ ток просто няма да започне зареждане. Зарежда ли, значи е безопасно за потребителя и батерията.
Николай ИвановMemberВсъщност всяка една електроника, захранвана от литиева батерия има защита срещу двете граници или би трябвало да има. При литиевите батерии долната граница е между 30 и 40% от пълния капацитет на батерията. Т.е. когато Туизи спре, вътре в клетките има още минимум 30% ток. Но той не се използва, за да се пази батерията. Така че напълно безопасно и безвредно тя да се изпразва и зарежда докрай.
Имаме две различни мнения – да я пазим, и че няма нужда, тя заводски си е защитена. Кое от двете е вярно? Дайте повече мнения, факти, информация. Това е супер важна тема от гледна точка на обикновените потребители. Не на тези като нас, ентусиастите. Но според мен е много важно да бъде максимално осветлена. Все пак това са две затруднения при ежедневната експлоатация – от една страна да плануваш пътуване до остатък 20% от батерията, а от друга когато се зарежда да я дебнеш и да спреш зареждането при 80 %. Съгласете се , че е далеч по-удобно да я включиш вечерта и сутринта преди да тръгнеш да я изключиш. Електрониката трябва да се е погрижила за всичко друго. Но дали наистина е така?
Николай ИвановMemberВсъщност всяка една електроника, захранвана от литиева батерия има защита срещу двете граници или би трябвало да има. При литиевите батерии долната граница е между 30 и 40% от пълния капацитет на батерията. Т.е. когато Туизи спре, вътре в клетките има още минимум 30% ток. Но той не се използва, за да се пази батерията. Така че напълно безопасно и безвредно тя да се изпразва и зарежда докрай.
Имаме две различни мнения – да я пазим, и че няма нужда, тя заводски си е защитена. Кое от двете е вярно? Дайте повече мнения, факти, информация. Това е супер важна тема от гледна точка на обикновените потребители. Не на тези като нас, ентусиастите. Но според мен е много важно да бъде максимално осветлена. Все пак това са две затруднения при ежедневната експлоатация – от една страна да плануваш пътуване до остатък 20% от батерията, а от друга когато се зарежда да я дебнеш и да спреш зареждането при 80 %. Съгласете се , че е далеч по-удобно да я включиш вечерта и сутринта преди да тръгнеш да я изключиш. Електрониката трябва да се е погрижила за всичко друго. Но дали наистина е така?
Николай ИвановMemberВсъщност всяка една електроника, захранвана от литиева батерия има защита срещу двете граници или би трябвало да има. При литиевите батерии долната граница е между 30 и 40% от пълния капацитет на батерията. Т.е. когато Туизи спре, вътре в клетките има още минимум 30% ток. Но той не се използва, за да се пази батерията. Така че напълно безопасно и безвредно тя да се изпразва и зарежда докрай.
Имаме две различни мнения – да я пазим, и че няма нужда, тя заводски си е защитена. Кое от двете е вярно? Дайте повече мнения, факти, информация. Това е супер важна тема от гледна точка на обикновените потребители. Не на тези като нас, ентусиастите. Но според мен е много важно да бъде максимално осветлена. Все пак това са две затруднения при ежедневната експлоатация – от една страна да плануваш пътуване до остатък 20% от батерията, а от друга когато се зарежда да я дебнеш и да спреш зареждането при 80 %. Съгласете се , че е далеч по-удобно да я включиш вечерта и сутринта преди да тръгнеш да я изключиш. Електрониката трябва да се е погрижила за всичко друго. Но дали наистина е така?
Николай ИвановMemberВсъщност всяка една електроника, захранвана от литиева батерия има защита срещу двете граници или би трябвало да има. При литиевите батерии долната граница е между 30 и 40% от пълния капацитет на батерията. Т.е. когато Туизи спре, вътре в клетките има още минимум 30% ток. Но той не се използва, за да се пази батерията. Така че напълно безопасно и безвредно тя да се изпразва и зарежда докрай.
Имаме две различни мнения – да я пазим, и че няма нужда, тя заводски си е защитена. Кое от двете е вярно? Дайте повече мнения, факти, информация. Това е супер важна тема от гледна точка на обикновените потребители. Не на тези като нас, ентусиастите. Но според мен е много важно да бъде максимално осветлена. Все пак това са две затруднения при ежедневната експлоатация – от една страна да плануваш пътуване до остатък 20% от батерията, а от друга когато се зарежда да я дебнеш и да спреш зареждането при 80 %. Съгласете се , че е далеч по-удобно да я включиш вечерта и сутринта преди да тръгнеш да я изключиш. Електрониката трябва да се е погрижила за всичко друго. Но дали наистина е така?
Николай ИвановMemberВсъщност всяка една електроника, захранвана от литиева батерия има защита срещу двете граници или би трябвало да има. При литиевите батерии долната граница е между 30 и 40% от пълния капацитет на батерията. Т.е. когато Туизи спре, вътре в клетките има още минимум 30% ток. Но той не се използва, за да се пази батерията. Така че напълно безопасно и безвредно тя да се изпразва и зарежда докрай.
Имаме две различни мнения – да я пазим, и че няма нужда, тя заводски си е защитена. Кое от двете е вярно? Дайте повече мнения, факти, информация. Това е супер важна тема от гледна точка на обикновените потребители. Не на тези като нас, ентусиастите. Но според мен е много важно да бъде максимално осветлена. Все пак това са две затруднения при ежедневната експлоатация – от една страна да плануваш пътуване до остатък 20% от батерията, а от друга когато се зарежда да я дебнеш и да спреш зареждането при 80 %. Съгласете се , че е далеч по-удобно да я включиш вечерта и сутринта преди да тръгнеш да я изключиш. Електрониката трябва да се е погрижила за всичко друго. Но дали наистина е така?
Николай ИвановMemberВсъщност всяка една електроника, захранвана от литиева батерия има защита срещу двете граници или би трябвало да има. При литиевите батерии долната граница е между 30 и 40% от пълния капацитет на батерията. Т.е. когато Туизи спре, вътре в клетките има още минимум 30% ток. Но той не се използва, за да се пази батерията. Така че напълно безопасно и безвредно тя да се изпразва и зарежда докрай.
Имаме две различни мнения – да я пазим, и че няма нужда, тя заводски си е защитена. Кое от двете е вярно? Дайте повече мнения, факти, информация. Това е супер важна тема от гледна точка на обикновените потребители. Не на тези като нас, ентусиастите. Но според мен е много важно да бъде максимално осветлена. Все пак това са две затруднения при ежедневната експлоатация – от една страна да плануваш пътуване до остатък 20% от батерията, а от друга когато се зарежда да я дебнеш и да спреш зареждането при 80 %. Съгласете се , че е далеч по-удобно да я включиш вечерта и сутринта преди да тръгнеш да я изключиш. Електрониката трябва да се е погрижила за всичко друго. Но дали наистина е така?
Николай ИвановMemberВсъщност всяка една електроника, захранвана от литиева батерия има защита срещу двете граници или би трябвало да има. При литиевите батерии долната граница е между 30 и 40% от пълния капацитет на батерията. Т.е. когато Туизи спре, вътре в клетките има още минимум 30% ток. Но той не се използва, за да се пази батерията. Така че напълно безопасно и безвредно тя да се изпразва и зарежда докрай.
Имаме две различни мнения – да я пазим, и че няма нужда, тя заводски си е защитена. Кое от двете е вярно? Дайте повече мнения, факти, информация. Това е супер важна тема от гледна точка на обикновените потребители. Не на тези като нас, ентусиастите. Но според мен е много важно да бъде максимално осветлена. Все пак това са две затруднения при ежедневната експлоатация – от една страна да плануваш пътуване до остатък 20% от батерията, а от друга когато се зарежда да я дебнеш и да спреш зареждането при 80 %. Съгласете се , че е далеч по-удобно да я включиш вечерта и сутринта преди да тръгнеш да я изключиш. Електрониката трябва да се е погрижила за всичко друго. Но дали наистина е така?
Николай ИвановMemberВсъщност всяка една електроника, захранвана от литиева батерия има защита срещу двете граници или би трябвало да има. При литиевите батерии долната граница е между 30 и 40% от пълния капацитет на батерията. Т.е. когато Туизи спре, вътре в клетките има още минимум 30% ток. Но той не се използва, за да се пази батерията. Така че напълно безопасно и безвредно тя да се изпразва и зарежда докрай.
Имаме две различни мнения – да я пазим, и че няма нужда, тя заводски си е защитена. Кое от двете е вярно? Дайте повече мнения, факти, информация. Това е супер важна тема от гледна точка на обикновените потребители. Не на тези като нас, ентусиастите. Но според мен е много важно да бъде максимално осветлена. Все пак това са две затруднения при ежедневната експлоатация – от една страна да плануваш пътуване до остатък 20% от батерията, а от друга когато се зарежда да я дебнеш и да спреш зареждането при 80 %. Съгласете се , че е далеч по-удобно да я включиш вечерта и сутринта преди да тръгнеш да я изключиш. Електрониката трябва да се е погрижила за всичко друго. Но дали наистина е така?
Николай ИвановMemberВсъщност всяка една електроника, захранвана от литиева батерия има защита срещу двете граници или би трябвало да има. При литиевите батерии долната граница е между 30 и 40% от пълния капацитет на батерията. Т.е. когато Туизи спре, вътре в клетките има още минимум 30% ток. Но той не се използва, за да се пази батерията. Така че напълно безопасно и безвредно тя да се изпразва и зарежда докрай.
Имаме две различни мнения – да я пазим, и че няма нужда, тя заводски си е защитена. Кое от двете е вярно? Дайте повече мнения, факти, информация. Това е супер важна тема от гледна точка на обикновените потребители. Не на тези като нас, ентусиастите. Но според мен е много важно да бъде максимално осветлена. Все пак това са две затруднения при ежедневната експлоатация – от една страна да плануваш пътуване до остатък 20% от батерията, а от друга когато се зарежда да я дебнеш и да спреш зареждането при 80 %. Съгласете се , че е далеч по-удобно да я включиш вечерта и сутринта преди да тръгнеш да я изключиш. Електрониката трябва да се е погрижила за всичко друго. Но дали наистина е така?
Николай ИвановMemberОбяснете ми за батерията. Моята цел е да ползвам автомобила така както би го ползвал обикновен, невеж в електромобилите потребител. Тя има 16 % резерв, и според книжката няма ограничения в зареждането или разреждането и. Освен това аз искам да видя дали и кога ще прояви признаци на стареене, за да се убедим в издръжливостта. Все пак има и 8 години гаранция. Затова така я ползвам 0-100%. Купувачите на такива коли масово ще зареждат догоре и ще карат до край, само и само да изтискат максимум пробег. Поне аз така мисля. Малко ще са потребителите, които ще пазят батерията и ще мислят за нея. Иначе не би трябвало и да бъде. Иначе насаждаме отново някакви ограничения пред електромобила, усложняваме му експлоатацията и т.н.
Николай ИвановMemberОбяснете ми за батерията. Моята цел е да ползвам автомобила така както би го ползвал обикновен, невеж в електромобилите потребител. Тя има 16 % резерв, и според книжката няма ограничения в зареждането или разреждането и. Освен това аз искам да видя дали и кога ще прояви признаци на стареене, за да се убедим в издръжливостта. Все пак има и 8 години гаранция. Затова така я ползвам 0-100%. Купувачите на такива коли масово ще зареждат догоре и ще карат до край, само и само да изтискат максимум пробег. Поне аз така мисля. Малко ще са потребителите, които ще пазят батерията и ще мислят за нея. Иначе не би трябвало и да бъде. Иначе насаждаме отново някакви ограничения пред електромобила, усложняваме му експлоатацията и т.н.
Николай ИвановMemberОбяснете ми за батерията. Моята цел е да ползвам автомобила така както би го ползвал обикновен, невеж в електромобилите потребител. Тя има 16 % резерв, и според книжката няма ограничения в зареждането или разреждането и. Освен това аз искам да видя дали и кога ще прояви признаци на стареене, за да се убедим в издръжливостта. Все пак има и 8 години гаранция. Затова така я ползвам 0-100%. Купувачите на такива коли масово ще зареждат догоре и ще карат до край, само и само да изтискат максимум пробег. Поне аз така мисля. Малко ще са потребителите, които ще пазят батерията и ще мислят за нея. Иначе не би трябвало и да бъде. Иначе насаждаме отново някакви ограничения пред електромобила, усложняваме му експлоатацията и т.н.
Николай ИвановMemberОбяснете ми за батерията. Моята цел е да ползвам автомобила така както би го ползвал обикновен, невеж в електромобилите потребител. Тя има 16 % резерв, и според книжката няма ограничения в зареждането или разреждането и. Освен това аз искам да видя дали и кога ще прояви признаци на стареене, за да се убедим в издръжливостта. Все пак има и 8 години гаранция. Затова така я ползвам 0-100%. Купувачите на такива коли масово ще зареждат догоре и ще карат до край, само и само да изтискат максимум пробег. Поне аз така мисля. Малко ще са потребителите, които ще пазят батерията и ще мислят за нея. Иначе не би трябвало и да бъде. Иначе насаждаме отново някакви ограничения пред електромобила, усложняваме му експлоатацията и т.н.
-
AuthorPosts