Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Николай ИвановMember
Обяснете ми за батерията. Моята цел е да ползвам автомобила така както би го ползвал обикновен, невеж в електромобилите потребител. Тя има 16 % резерв, и според книжката няма ограничения в зареждането или разреждането и. Освен това аз искам да видя дали и кога ще прояви признаци на стареене, за да се убедим в издръжливостта. Все пак има и 8 години гаранция. Затова така я ползвам 0-100%. Купувачите на такива коли масово ще зареждат догоре и ще карат до край, само и само да изтискат максимум пробег. Поне аз така мисля. Малко ще са потребителите, които ще пазят батерията и ще мислят за нея. Иначе не би трябвало и да бъде. Иначе насаждаме отново някакви ограничения пред електромобила, усложняваме му експлоатацията и т.н.
Николай ИвановMemberОбяснете ми за батерията. Моята цел е да ползвам автомобила така както би го ползвал обикновен, невеж в електромобилите потребител. Тя има 16 % резерв, и според книжката няма ограничения в зареждането или разреждането и. Освен това аз искам да видя дали и кога ще прояви признаци на стареене, за да се убедим в издръжливостта. Все пак има и 8 години гаранция. Затова така я ползвам 0-100%. Купувачите на такива коли масово ще зареждат догоре и ще карат до край, само и само да изтискат максимум пробег. Поне аз така мисля. Малко ще са потребителите, които ще пазят батерията и ще мислят за нея. Иначе не би трябвало и да бъде. Иначе насаждаме отново някакви ограничения пред електромобила, усложняваме му експлоатацията и т.н.
Николай ИвановMemberОбяснете ми за батерията. Моята цел е да ползвам автомобила така както би го ползвал обикновен, невеж в електромобилите потребител. Тя има 16 % резерв, и според книжката няма ограничения в зареждането или разреждането и. Освен това аз искам да видя дали и кога ще прояви признаци на стареене, за да се убедим в издръжливостта. Все пак има и 8 години гаранция. Затова така я ползвам 0-100%. Купувачите на такива коли масово ще зареждат догоре и ще карат до край, само и само да изтискат максимум пробег. Поне аз така мисля. Малко ще са потребителите, които ще пазят батерията и ще мислят за нея. Иначе не би трябвало и да бъде. Иначе насаждаме отново някакви ограничения пред електромобила, усложняваме му експлоатацията и т.н.
Николай ИвановMemberОбяснете ми за батерията. Моята цел е да ползвам автомобила така както би го ползвал обикновен, невеж в електромобилите потребител. Тя има 16 % резерв, и според книжката няма ограничения в зареждането или разреждането и. Освен това аз искам да видя дали и кога ще прояви признаци на стареене, за да се убедим в издръжливостта. Все пак има и 8 години гаранция. Затова така я ползвам 0-100%. Купувачите на такива коли масово ще зареждат догоре и ще карат до край, само и само да изтискат максимум пробег. Поне аз така мисля. Малко ще са потребителите, които ще пазят батерията и ще мислят за нея. Иначе не би трябвало и да бъде. Иначе насаждаме отново някакви ограничения пред електромобила, усложняваме му експлоатацията и т.н.
Николай ИвановMemberОбяснете ми за батерията. Моята цел е да ползвам автомобила така както би го ползвал обикновен, невеж в електромобилите потребител. Тя има 16 % резерв, и според книжката няма ограничения в зареждането или разреждането и. Освен това аз искам да видя дали и кога ще прояви признаци на стареене, за да се убедим в издръжливостта. Все пак има и 8 години гаранция. Затова така я ползвам 0-100%. Купувачите на такива коли масово ще зареждат догоре и ще карат до край, само и само да изтискат максимум пробег. Поне аз така мисля. Малко ще са потребителите, които ще пазят батерията и ще мислят за нея. Иначе не би трябвало и да бъде. Иначе насаждаме отново някакви ограничения пред електромобила, усложняваме му експлоатацията и т.н.
Николай ИвановMemberОбяснете ми за батерията. Моята цел е да ползвам автомобила така както би го ползвал обикновен, невеж в електромобилите потребител. Тя има 16 % резерв, и според книжката няма ограничения в зареждането или разреждането и. Освен това аз искам да видя дали и кога ще прояви признаци на стареене, за да се убедим в издръжливостта. Все пак има и 8 години гаранция. Затова така я ползвам 0-100%. Купувачите на такива коли масово ще зареждат догоре и ще карат до край, само и само да изтискат максимум пробег. Поне аз така мисля. Малко ще са потребителите, които ще пазят батерията и ще мислят за нея. Иначе не би трябвало и да бъде. Иначе насаждаме отново някакви ограничения пред електромобила, усложняваме му експлоатацията и т.н.
Николай ИвановMemberДа се похваля – вчера изминах 105 км с едно зареждане. Относително равнинен път, поддържах скорост около 50 км/ч. При изкачванията 30-35 км/ч , стремях се към една чертичка на индикатора. Маршрута беше Бургас, село Тамарино, Ямболско и обратно до село Драчево, общ. Средец. Отне ми почти три часа, но Туизи се справи. Мисля, че това не е максимума, все пак температурата беше само 19 градуса, при по висока би трябвало пробега да се вдигне още повече. Също така си мисля че при правилен подбор на терен – старт от високо и спускане към морето ще направи още по-голям пробег с едно зареждане. В началото на пътуването показваше 82 км остатъчен пробег, после се качи на 88 км, но след като изминах над 20 км. Първата чертичка на батерията падна на 22 км от старта. После при пристигането в с. Тамарино показваше остатъчен пробег от 36 км, а имах за изминаване на връщане доста над 40 км. В края на пътуването откровено се влачих с около 20 км/час но все пак се добрах до контакта с 0% оставаща батерия. И нещо интересно – при остатък 1 км от батерията не може да изкачи по-сериозен наклон. Просто спира, не стига мощност. Наложи се да пусна разклонител 50 метра, до контакта, че е на един баир. Потвърдено – Туизи може да зарежда през обикновен 50 метров удължител от макара без проблем, макар че аз го държах само десетина минути, колкото да качи малко батерия и да вземе наклона.
Николай ИвановMemberДа се похваля – вчера изминах 105 км с едно зареждане. Относително равнинен път, поддържах скорост около 50 км/ч. При изкачванията 30-35 км/ч , стремях се към една чертичка на индикатора. Маршрута беше Бургас, село Тамарино, Ямболско и обратно до село Драчево, общ. Средец. Отне ми почти три часа, но Туизи се справи. Мисля, че това не е максимума, все пак температурата беше само 19 градуса, при по висока би трябвало пробега да се вдигне още повече. Също така си мисля че при правилен подбор на терен – старт от високо и спускане към морето ще направи още по-голям пробег с едно зареждане. В началото на пътуването показваше 82 км остатъчен пробег, после се качи на 88 км, но след като изминах над 20 км. Първата чертичка на батерията падна на 22 км от старта. После при пристигането в с. Тамарино показваше остатъчен пробег от 36 км, а имах за изминаване на връщане доста над 40 км. В края на пътуването откровено се влачих с около 20 км/час но все пак се добрах до контакта с 0% оставаща батерия. И нещо интересно – при остатък 1 км от батерията не може да изкачи по-сериозен наклон. Просто спира, не стига мощност. Наложи се да пусна разклонител 50 метра, до контакта, че е на един баир. Потвърдено – Туизи може да зарежда през обикновен 50 метров удължител от макара без проблем, макар че аз го държах само десетина минути, колкото да качи малко батерия и да вземе наклона.
Николай ИвановMemberДа се похваля – вчера изминах 105 км с едно зареждане. Относително равнинен път, поддържах скорост около 50 км/ч. При изкачванията 30-35 км/ч , стремях се към една чертичка на индикатора. Маршрута беше Бургас, село Тамарино, Ямболско и обратно до село Драчево, общ. Средец. Отне ми почти три часа, но Туизи се справи. Мисля, че това не е максимума, все пак температурата беше само 19 градуса, при по висока би трябвало пробега да се вдигне още повече. Също така си мисля че при правилен подбор на терен – старт от високо и спускане към морето ще направи още по-голям пробег с едно зареждане. В началото на пътуването показваше 82 км остатъчен пробег, после се качи на 88 км, но след като изминах над 20 км. Първата чертичка на батерията падна на 22 км от старта. После при пристигането в с. Тамарино показваше остатъчен пробег от 36 км, а имах за изминаване на връщане доста над 40 км. В края на пътуването откровено се влачих с около 20 км/час но все пак се добрах до контакта с 0% оставаща батерия. И нещо интересно – при остатък 1 км от батерията не може да изкачи по-сериозен наклон. Просто спира, не стига мощност. Наложи се да пусна разклонител 50 метра, до контакта, че е на един баир. Потвърдено – Туизи може да зарежда през обикновен 50 метров удължител от макара без проблем, макар че аз го държах само десетина минути, колкото да качи малко батерия и да вземе наклона.
Николай ИвановMemberДа се похваля – вчера изминах 105 км с едно зареждане. Относително равнинен път, поддържах скорост около 50 км/ч. При изкачванията 30-35 км/ч , стремях се към една чертичка на индикатора. Маршрута беше Бургас, село Тамарино, Ямболско и обратно до село Драчево, общ. Средец. Отне ми почти три часа, но Туизи се справи. Мисля, че това не е максимума, все пак температурата беше само 19 градуса, при по висока би трябвало пробега да се вдигне още повече. Също така си мисля че при правилен подбор на терен – старт от високо и спускане към морето ще направи още по-голям пробег с едно зареждане. В началото на пътуването показваше 82 км остатъчен пробег, после се качи на 88 км, но след като изминах над 20 км. Първата чертичка на батерията падна на 22 км от старта. После при пристигането в с. Тамарино показваше остатъчен пробег от 36 км, а имах за изминаване на връщане доста над 40 км. В края на пътуването откровено се влачих с около 20 км/час но все пак се добрах до контакта с 0% оставаща батерия. И нещо интересно – при остатък 1 км от батерията не може да изкачи по-сериозен наклон. Просто спира, не стига мощност. Наложи се да пусна разклонител 50 метра, до контакта, че е на един баир. Потвърдено – Туизи може да зарежда през обикновен 50 метров удължител от макара без проблем, макар че аз го държах само десетина минути, колкото да качи малко батерия и да вземе наклона.
Николай ИвановMemberДа се похваля – вчера изминах 105 км с едно зареждане. Относително равнинен път, поддържах скорост около 50 км/ч. При изкачванията 30-35 км/ч , стремях се към една чертичка на индикатора. Маршрута беше Бургас, село Тамарино, Ямболско и обратно до село Драчево, общ. Средец. Отне ми почти три часа, но Туизи се справи. Мисля, че това не е максимума, все пак температурата беше само 19 градуса, при по висока би трябвало пробега да се вдигне още повече. Също така си мисля че при правилен подбор на терен – старт от високо и спускане към морето ще направи още по-голям пробег с едно зареждане. В началото на пътуването показваше 82 км остатъчен пробег, после се качи на 88 км, но след като изминах над 20 км. Първата чертичка на батерията падна на 22 км от старта. После при пристигането в с. Тамарино показваше остатъчен пробег от 36 км, а имах за изминаване на връщане доста над 40 км. В края на пътуването откровено се влачих с около 20 км/час но все пак се добрах до контакта с 0% оставаща батерия. И нещо интересно – при остатък 1 км от батерията не може да изкачи по-сериозен наклон. Просто спира, не стига мощност. Наложи се да пусна разклонител 50 метра, до контакта, че е на един баир. Потвърдено – Туизи може да зарежда през обикновен 50 метров удължител от макара без проблем, макар че аз го държах само десетина минути, колкото да качи малко батерия и да вземе наклона.
Николай ИвановMemberДа се похваля – вчера изминах 105 км с едно зареждане. Относително равнинен път, поддържах скорост около 50 км/ч. При изкачванията 30-35 км/ч , стремях се към една чертичка на индикатора. Маршрута беше Бургас, село Тамарино, Ямболско и обратно до село Драчево, общ. Средец. Отне ми почти три часа, но Туизи се справи. Мисля, че това не е максимума, все пак температурата беше само 19 градуса, при по висока би трябвало пробега да се вдигне още повече. Също така си мисля че при правилен подбор на терен – старт от високо и спускане към морето ще направи още по-голям пробег с едно зареждане. В началото на пътуването показваше 82 км остатъчен пробег, после се качи на 88 км, но след като изминах над 20 км. Първата чертичка на батерията падна на 22 км от старта. После при пристигането в с. Тамарино показваше остатъчен пробег от 36 км, а имах за изминаване на връщане доста над 40 км. В края на пътуването откровено се влачих с около 20 км/час но все пак се добрах до контакта с 0% оставаща батерия. И нещо интересно – при остатък 1 км от батерията не може да изкачи по-сериозен наклон. Просто спира, не стига мощност. Наложи се да пусна разклонител 50 метра, до контакта, че е на един баир. Потвърдено – Туизи може да зарежда през обикновен 50 метров удължител от макара без проблем, макар че аз го държах само десетина минути, колкото да качи малко батерия и да вземе наклона.
Николай ИвановMemberДа се похваля – вчера изминах 105 км с едно зареждане. Относително равнинен път, поддържах скорост около 50 км/ч. При изкачванията 30-35 км/ч , стремях се към една чертичка на индикатора. Маршрута беше Бургас, село Тамарино, Ямболско и обратно до село Драчево, общ. Средец. Отне ми почти три часа, но Туизи се справи. Мисля, че това не е максимума, все пак температурата беше само 19 градуса, при по висока би трябвало пробега да се вдигне още повече. Също така си мисля че при правилен подбор на терен – старт от високо и спускане към морето ще направи още по-голям пробег с едно зареждане. В началото на пътуването показваше 82 км остатъчен пробег, после се качи на 88 км, но след като изминах над 20 км. Първата чертичка на батерията падна на 22 км от старта. После при пристигането в с. Тамарино показваше остатъчен пробег от 36 км, а имах за изминаване на връщане доста над 40 км. В края на пътуването откровено се влачих с около 20 км/час но все пак се добрах до контакта с 0% оставаща батерия. И нещо интересно – при остатък 1 км от батерията не може да изкачи по-сериозен наклон. Просто спира, не стига мощност. Наложи се да пусна разклонител 50 метра, до контакта, че е на един баир. Потвърдено – Туизи може да зарежда през обикновен 50 метров удължител от макара без проблем, макар че аз го държах само десетина минути, колкото да качи малко батерия и да вземе наклона.
Николай ИвановMemberДа се похваля – вчера изминах 105 км с едно зареждане. Относително равнинен път, поддържах скорост около 50 км/ч. При изкачванията 30-35 км/ч , стремях се към една чертичка на индикатора. Маршрута беше Бургас, село Тамарино, Ямболско и обратно до село Драчево, общ. Средец. Отне ми почти три часа, но Туизи се справи. Мисля, че това не е максимума, все пак температурата беше само 19 градуса, при по висока би трябвало пробега да се вдигне още повече. Също така си мисля че при правилен подбор на терен – старт от високо и спускане към морето ще направи още по-голям пробег с едно зареждане. В началото на пътуването показваше 82 км остатъчен пробег, после се качи на 88 км, но след като изминах над 20 км. Първата чертичка на батерията падна на 22 км от старта. После при пристигането в с. Тамарино показваше остатъчен пробег от 36 км, а имах за изминаване на връщане доста над 40 км. В края на пътуването откровено се влачих с около 20 км/час но все пак се добрах до контакта с 0% оставаща батерия. И нещо интересно – при остатък 1 км от батерията не може да изкачи по-сериозен наклон. Просто спира, не стига мощност. Наложи се да пусна разклонител 50 метра, до контакта, че е на един баир. Потвърдено – Туизи може да зарежда през обикновен 50 метров удължител от макара без проблем, макар че аз го държах само десетина минути, колкото да качи малко батерия и да вземе наклона.
Николай ИвановMemberДа се похваля – вчера изминах 105 км с едно зареждане. Относително равнинен път, поддържах скорост около 50 км/ч. При изкачванията 30-35 км/ч , стремях се към една чертичка на индикатора. Маршрута беше Бургас, село Тамарино, Ямболско и обратно до село Драчево, общ. Средец. Отне ми почти три часа, но Туизи се справи. Мисля, че това не е максимума, все пак температурата беше само 19 градуса, при по висока би трябвало пробега да се вдигне още повече. Също така си мисля че при правилен подбор на терен – старт от високо и спускане към морето ще направи още по-голям пробег с едно зареждане. В началото на пътуването показваше 82 км остатъчен пробег, после се качи на 88 км, но след като изминах над 20 км. Първата чертичка на батерията падна на 22 км от старта. После при пристигането в с. Тамарино показваше остатъчен пробег от 36 км, а имах за изминаване на връщане доста над 40 км. В края на пътуването откровено се влачих с около 20 км/час но все пак се добрах до контакта с 0% оставаща батерия. И нещо интересно – при остатък 1 км от батерията не може да изкачи по-сериозен наклон. Просто спира, не стига мощност. Наложи се да пусна разклонител 50 метра, до контакта, че е на един баир. Потвърдено – Туизи може да зарежда през обикновен 50 метров удължител от макара без проблем, макар че аз го държах само десетина минути, колкото да качи малко батерия и да вземе наклона.
-
AuthorPosts