Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Николай ИвановMember
Имам нужда от помощ. Не мога да намеря начин да видя оставащото време за зареждане и процента на батерията по време на зареждане. Пробвах какво ли не, но всичко изисква колата да е отворена и на контакт. На Канго при зареждане се изписва на дисплея и свети постоянно. Едва ли Нисан са по-ограничени от Рено.
Дайте едно рамо. 🙁Николай ИвановMemberИмам нужда от помощ. Не мога да намеря начин да видя оставащото време за зареждане и процента на батерията по време на зареждане. Пробвах какво ли не, но всичко изисква колата да е отворена и на контакт. На Канго при зареждане се изписва на дисплея и свети постоянно. Едва ли Нисан са по-ограничени от Рено.
Дайте едно рамо. 🙁Николай ИвановMemberИмам нужда от помощ. Не мога да намеря начин да видя оставащото време за зареждане и процента на батерията по време на зареждане. Пробвах какво ли не, но всичко изисква колата да е отворена и на контакт. На Канго при зареждане се изписва на дисплея и свети постоянно. Едва ли Нисан са по-ограничени от Рено.
Дайте едно рамо. 🙁Николай ИвановMemberНяма проблем, това е част от битието на Лииф. Ежедневно паркирам в синя зона в Бургас. Похвално е, че общината ни е регламентирала нещата ясно и точно. А не като Пловдивските измишльотини. Браво на г- н Николов, негова е и инициативата да си имаме и зарядна станция.
Николай ИвановMemberНяма проблем, това е част от битието на Лииф. Ежедневно паркирам в синя зона в Бургас. Похвално е, че общината ни е регламентирала нещата ясно и точно. А не като Пловдивските измишльотини. Браво на г- н Николов, негова е и инициативата да си имаме и зарядна станция.
Николай ИвановMemberНяма проблем, това е част от битието на Лииф. Ежедневно паркирам в синя зона в Бургас. Похвално е, че общината ни е регламентирала нещата ясно и точно. А не като Пловдивските измишльотини. Браво на г- н Николов, негова е и инициативата да си имаме и зарядна станция.
Николай ИвановMemberНяма проблем, това е част от битието на Лииф. Ежедневно паркирам в синя зона в Бургас. Похвално е, че общината ни е регламентирала нещата ясно и точно. А не като Пловдивските измишльотини. Браво на г- н Николов, негова е и инициативата да си имаме и зарядна станция.
Николай ИвановMemberКатегорично съм с 3,3 kW зарядно. Ще помоля Теодор за помощ – за нула време ще ми спретне една станция. Колкото до зарядното – оригиналното за шуко пише че поддържа зареждане level 2 – на 240 волта. Ама у дома явно зарежда на 16 А и затова е бавно. А ако сменя предпазителя на таблото с 32 А? Ще има ли промяна?
Николай ИвановMemberКатегорично съм с 3,3 kW зарядно. Ще помоля Теодор за помощ – за нула време ще ми спретне една станция. Колкото до зарядното – оригиналното за шуко пише че поддържа зареждане level 2 – на 240 волта. Ама у дома явно зарежда на 16 А и затова е бавно. А ако сменя предпазителя на таблото с 32 А? Ще има ли промяна?
Николай ИвановMemberКатегорично съм с 3,3 kW зарядно. Ще помоля Теодор за помощ – за нула време ще ми спретне една станция. Колкото до зарядното – оригиналното за шуко пише че поддържа зареждане level 2 – на 240 волта. Ама у дома явно зарежда на 16 А и затова е бавно. А ако сменя предпазителя на таблото с 32 А? Ще има ли промяна?
Николай ИвановMemberДа споделя впечатления от първите 1000 км, ако искате разбира се. B)
Доста труден за управление електромобил. Има три режима на каране, всеки различен от другите като поведение при спиране и ускорение. За водача е доста трудно да се напасва като стил към всеки от тях, поне на мен ми е трудно. Имам впредвид следното:
При ускорение в режим В , D огромна разлика. Ако настъпваш еднакво педала ускорява различно. Отделно еко режима се комбинира и с В и D и става мазало. Общо взето се колебая между рязко ускорение с тласъци и влачене. Спирането чрез регенерация също е различно, усещането от спирачния педал също. За толкова км така и не можах да свикна с нея. Затова сега я карам в режим В в града, където така или иначе карам бавно и в D извънградско. Еко режима съм го игнорирал, не го намирам за нужен. И без него минавам 160-170 км с една батерия.Николай ИвановMemberДа споделя впечатления от първите 1000 км, ако искате разбира се. B)
Доста труден за управление електромобил. Има три режима на каране, всеки различен от другите като поведение при спиране и ускорение. За водача е доста трудно да се напасва като стил към всеки от тях, поне на мен ми е трудно. Имам впредвид следното:
При ускорение в режим В , D огромна разлика. Ако настъпваш еднакво педала ускорява различно. Отделно еко режима се комбинира и с В и D и става мазало. Общо взето се колебая между рязко ускорение с тласъци и влачене. Спирането чрез регенерация също е различно, усещането от спирачния педал също. За толкова км така и не можах да свикна с нея. Затова сега я карам в режим В в града, където така или иначе карам бавно и в D извънградско. Еко режима съм го игнорирал, не го намирам за нужен. И без него минавам 160-170 км с една батерия.Николай ИвановMemberДа споделя впечатления от първите 1000 км, ако искате разбира се. B)
Доста труден за управление електромобил. Има три режима на каране, всеки различен от другите като поведение при спиране и ускорение. За водача е доста трудно да се напасва като стил към всеки от тях, поне на мен ми е трудно. Имам впредвид следното:
При ускорение в режим В , D огромна разлика. Ако настъпваш еднакво педала ускорява различно. Отделно еко режима се комбинира и с В и D и става мазало. Общо взето се колебая между рязко ускорение с тласъци и влачене. Спирането чрез регенерация също е различно, усещането от спирачния педал също. За толкова км така и не можах да свикна с нея. Затова сега я карам в режим В в града, където така или иначе карам бавно и в D извънградско. Еко режима съм го игнорирал, не го намирам за нужен. И без него минавам 160-170 км с една батерия.Николай ИвановMemberИмам трифазен ток вкъщи, ама може ли на трифазен?
И какво е това level 2 – може ли да ме светнеш?Николай ИвановMemberИмам трифазен ток вкъщи, ама може ли на трифазен?
И какво е това level 2 – може ли да ме светнеш? -
AuthorPosts