Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 1,890 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Nissan Leaf Бургас #33609

    Имам нужда от помощ. Не мога да намеря начин да видя оставащото време за зареждане и процента на батерията по време на зареждане. Пробвах какво ли не, но всичко изисква колата да е отворена и на контакт. На Канго при зареждане се изписва на дисплея и свети постоянно. Едва ли Нисан са по-ограничени от Рено.
    Дайте едно рамо. 🙁

    in reply to: Nissan Leaf Бургас #33605

    Имам нужда от помощ. Не мога да намеря начин да видя оставащото време за зареждане и процента на батерията по време на зареждане. Пробвах какво ли не, но всичко изисква колата да е отворена и на контакт. На Канго при зареждане се изписва на дисплея и свети постоянно. Едва ли Нисан са по-ограничени от Рено.
    Дайте едно рамо. 🙁

    in reply to: Nissan Leaf Бургас #33606

    Имам нужда от помощ. Не мога да намеря начин да видя оставащото време за зареждане и процента на батерията по време на зареждане. Пробвах какво ли не, но всичко изисква колата да е отворена и на контакт. На Канго при зареждане се изписва на дисплея и свети постоянно. Едва ли Нисан са по-ограничени от Рено.
    Дайте едно рамо. 🙁

    in reply to: Nissan Leaf Бургас #33584

    Няма проблем, това е част от битието на Лииф. Ежедневно паркирам в синя зона в Бургас. Похвално е, че общината ни е регламентирала нещата ясно и точно. А не като Пловдивските измишльотини. Браво на г- н Николов, негова е и инициативата да си имаме и зарядна станция.

    in reply to: Nissan Leaf Бургас #33582

    Няма проблем, това е част от битието на Лииф. Ежедневно паркирам в синя зона в Бургас. Похвално е, че общината ни е регламентирала нещата ясно и точно. А не като Пловдивските измишльотини. Браво на г- н Николов, негова е и инициативата да си имаме и зарядна станция.

    in reply to: Nissan Leaf Бургас #33576

    Няма проблем, това е част от битието на Лииф. Ежедневно паркирам в синя зона в Бургас. Похвално е, че общината ни е регламентирала нещата ясно и точно. А не като Пловдивските измишльотини. Браво на г- н Николов, негова е и инициативата да си имаме и зарядна станция.

    in reply to: Nissan Leaf Бургас #33575

    Няма проблем, това е част от битието на Лииф. Ежедневно паркирам в синя зона в Бургас. Похвално е, че общината ни е регламентирала нещата ясно и точно. А не като Пловдивските измишльотини. Браво на г- н Николов, негова е и инициативата да си имаме и зарядна станция.

    in reply to: Nissan Leaf Бургас #33514

    Категорично съм с 3,3 kW зарядно. Ще помоля Теодор за помощ – за нула време ще ми спретне една станция. Колкото до зарядното – оригиналното за шуко пише че поддържа зареждане level 2 – на 240 волта. Ама у дома явно зарежда на 16 А и затова е бавно. А ако сменя предпазителя на таблото с 32 А? Ще има ли промяна?

    in reply to: Nissan Leaf Бургас #33503

    Категорично съм с 3,3 kW зарядно. Ще помоля Теодор за помощ – за нула време ще ми спретне една станция. Колкото до зарядното – оригиналното за шуко пише че поддържа зареждане level 2 – на 240 волта. Ама у дома явно зарежда на 16 А и затова е бавно. А ако сменя предпазителя на таблото с 32 А? Ще има ли промяна?

    in reply to: Nissan Leaf Бургас #33504

    Категорично съм с 3,3 kW зарядно. Ще помоля Теодор за помощ – за нула време ще ми спретне една станция. Колкото до зарядното – оригиналното за шуко пише че поддържа зареждане level 2 – на 240 волта. Ама у дома явно зарежда на 16 А и затова е бавно. А ако сменя предпазителя на таблото с 32 А? Ще има ли промяна?

    in reply to: Nissan Leaf Бургас #33499

    Да споделя впечатления от първите 1000 км, ако искате разбира се. B)
    Доста труден за управление електромобил. Има три режима на каране, всеки различен от другите като поведение при спиране и ускорение. За водача е доста трудно да се напасва като стил към всеки от тях, поне на мен ми е трудно. Имам впредвид следното:
    При ускорение в режим В , D огромна разлика. Ако настъпваш еднакво педала ускорява различно. Отделно еко режима се комбинира и с В и D и става мазало. Общо взето се колебая между рязко ускорение с тласъци и влачене. Спирането чрез регенерация също е различно, усещането от спирачния педал също. За толкова км така и не можах да свикна с нея. Затова сега я карам в режим В в града, където така или иначе карам бавно и в D извънградско. Еко режима съм го игнорирал, не го намирам за нужен. И без него минавам 160-170 км с една батерия.

    in reply to: Nissan Leaf Бургас #33489

    Да споделя впечатления от първите 1000 км, ако искате разбира се. B)
    Доста труден за управление електромобил. Има три режима на каране, всеки различен от другите като поведение при спиране и ускорение. За водача е доста трудно да се напасва като стил към всеки от тях, поне на мен ми е трудно. Имам впредвид следното:
    При ускорение в режим В , D огромна разлика. Ако настъпваш еднакво педала ускорява различно. Отделно еко режима се комбинира и с В и D и става мазало. Общо взето се колебая между рязко ускорение с тласъци и влачене. Спирането чрез регенерация също е различно, усещането от спирачния педал също. За толкова км така и не можах да свикна с нея. Затова сега я карам в режим В в града, където така или иначе карам бавно и в D извънградско. Еко режима съм го игнорирал, не го намирам за нужен. И без него минавам 160-170 км с една батерия.

    in reply to: Nissan Leaf Бургас #33494

    Да споделя впечатления от първите 1000 км, ако искате разбира се. B)
    Доста труден за управление електромобил. Има три режима на каране, всеки различен от другите като поведение при спиране и ускорение. За водача е доста трудно да се напасва като стил към всеки от тях, поне на мен ми е трудно. Имам впредвид следното:
    При ускорение в режим В , D огромна разлика. Ако настъпваш еднакво педала ускорява различно. Отделно еко режима се комбинира и с В и D и става мазало. Общо взето се колебая между рязко ускорение с тласъци и влачене. Спирането чрез регенерация също е различно, усещането от спирачния педал също. За толкова км така и не можах да свикна с нея. Затова сега я карам в режим В в града, където така или иначе карам бавно и в D извънградско. Еко режима съм го игнорирал, не го намирам за нужен. И без него минавам 160-170 км с една батерия.

    in reply to: Nissan Leaf Бургас #33493

    Имам трифазен ток вкъщи, ама може ли на трифазен?
    И какво е това level 2 – може ли да ме светнеш?

    in reply to: Nissan Leaf Бургас #33498

    Имам трифазен ток вкъщи, ама може ли на трифазен?
    И какво е това level 2 – може ли да ме светнеш?

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 1,890 total)