Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Николай ИвановMember
Когато кабела е навит, загрява доста. Затова винаги го разтягам, дори и да не ми трябва цялата дължина. Колкото до безопасността, кабела е доста дебел, за мощност от порядъка на 5-6 кВт. Освен това е гумиран, дебел, двойно изолиран, специално за външна употреба. Все пак не всички собственици на електромобили притежават гараж или винаги могат да зареждат директно от контакта. Просто понякога контакта е по-далеч отколкото ми се иска. 🙁
Николай ИвановMemberКогато кабела е навит, загрява доста. Затова винаги го разтягам, дори и да не ми трябва цялата дължина. Колкото до безопасността, кабела е доста дебел, за мощност от порядъка на 5-6 кВт. Освен това е гумиран, дебел, двойно изолиран, специално за външна употреба. Все пак не всички собственици на електромобили притежават гараж или винаги могат да зареждат директно от контакта. Просто понякога контакта е по-далеч отколкото ми се иска. 🙁
Николай ИвановMemberКогато кабела е навит, загрява доста. Затова винаги го разтягам, дори и да не ми трябва цялата дължина. Колкото до безопасността, кабела е доста дебел, за мощност от порядъка на 5-6 кВт. Освен това е гумиран, дебел, двойно изолиран, специално за външна употреба. Все пак не всички собственици на електромобили притежават гараж или винаги могат да зареждат директно от контакта. Просто понякога контакта е по-далеч отколкото ми се иска. 🙁
Николай ИвановMemberКогато кабела е навит, загрява доста. Затова винаги го разтягам, дори и да не ми трябва цялата дължина. Колкото до безопасността, кабела е доста дебел, за мощност от порядъка на 5-6 кВт. Освен това е гумиран, дебел, двойно изолиран, специално за външна употреба. Все пак не всички собственици на електромобили притежават гараж или винаги могат да зареждат директно от контакта. Просто понякога контакта е по-далеч отколкото ми се иска. 🙁
Николай ИвановMemberКогато кабела е навит, загрява доста. Затова винаги го разтягам, дори и да не ми трябва цялата дължина. Колкото до безопасността, кабела е доста дебел, за мощност от порядъка на 5-6 кВт. Освен това е гумиран, дебел, двойно изолиран, специално за външна употреба. Все пак не всички собственици на електромобили притежават гараж или винаги могат да зареждат директно от контакта. Просто понякога контакта е по-далеч отколкото ми се иска. 🙁
Николай ИвановMemberКогато кабела е навит, загрява доста. Затова винаги го разтягам, дори и да не ми трябва цялата дължина. Колкото до безопасността, кабела е доста дебел, за мощност от порядъка на 5-6 кВт. Освен това е гумиран, дебел, двойно изолиран, специално за външна употреба. Все пак не всички собственици на електромобили притежават гараж или винаги могат да зареждат директно от контакта. Просто понякога контакта е по-далеч отколкото ми се иска. 🙁
Николай ИвановMemberКогато кабела е навит, загрява доста. Затова винаги го разтягам, дори и да не ми трябва цялата дължина. Колкото до безопасността, кабела е доста дебел, за мощност от порядъка на 5-6 кВт. Освен това е гумиран, дебел, двойно изолиран, специално за външна употреба. Все пак не всички собственици на електромобили притежават гараж или винаги могат да зареждат директно от контакта. Просто понякога контакта е по-далеч отколкото ми се иска. 🙁
Николай ИвановMemberКогато кабела е навит, загрява доста. Затова винаги го разтягам, дори и да не ми трябва цялата дължина. Колкото до безопасността, кабела е доста дебел, за мощност от порядъка на 5-6 кВт. Освен това е гумиран, дебел, двойно изолиран, специално за външна употреба. Все пак не всички собственици на електромобили притежават гараж или винаги могат да зареждат директно от контакта. Просто понякога контакта е по-далеч отколкото ми се иска. 🙁
Николай ИвановMemberКогато кабела е навит, загрява доста. Затова винаги го разтягам, дори и да не ми трябва цялата дължина. Колкото до безопасността, кабела е доста дебел, за мощност от порядъка на 5-6 кВт. Освен това е гумиран, дебел, двойно изолиран, специално за външна употреба. Все пак не всички собственици на електромобили притежават гараж или винаги могат да зареждат директно от контакта. Просто понякога контакта е по-далеч отколкото ми се иска. 🙁
Николай ИвановMemberКогато кабела е навит, загрява доста. Затова винаги го разтягам, дори и да не ми трябва цялата дължина. Колкото до безопасността, кабела е доста дебел, за мощност от порядъка на 5-6 кВт. Освен това е гумиран, дебел, двойно изолиран, специално за външна употреба. Все пак не всички собственици на електромобили притежават гараж или винаги могат да зареждат директно от контакта. Просто понякога контакта е по-далеч отколкото ми се иска. 🙁
Николай ИвановMemberЧестито и от мен! Дали можем да издирим собственика, за да дава инфо за колата? Някакви идеи, имам доста приятели в Стара Загора.
Николай ИвановMemberЧестито и от мен! Дали можем да издирим собственика, за да дава инфо за колата? Някакви идеи, имам доста приятели в Стара Загора.
Николай ИвановMemberЧестито и от мен! Дали можем да издирим собственика, за да дава инфо за колата? Някакви идеи, имам доста приятели в Стара Загора.
Николай ИвановMemberЧестито и от мен! Дали можем да издирим собственика, за да дава инфо за колата? Някакви идеи, имам доста приятели в Стара Загора.
Николай ИвановMemberЧестито и от мен! Дали можем да издирим собственика, за да дава инфо за колата? Някакви идеи, имам доста приятели в Стара Загора.
-
AuthorPosts