Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 1,186 through 1,200 (of 1,890 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Туизито на eCars.bg #25031

    Когато кабела е навит, загрява доста. Затова винаги го разтягам, дори и да не ми трябва цялата дължина. Колкото до безопасността, кабела е доста дебел, за мощност от порядъка на 5-6 кВт. Освен това е гумиран, дебел, двойно изолиран, специално за външна употреба. Все пак не всички собственици на електромобили притежават гараж или винаги могат да зареждат директно от контакта. Просто понякога контакта е по-далеч отколкото ми се иска. 🙁

    in reply to: Туизито на eCars.bg #25032

    Когато кабела е навит, загрява доста. Затова винаги го разтягам, дори и да не ми трябва цялата дължина. Колкото до безопасността, кабела е доста дебел, за мощност от порядъка на 5-6 кВт. Освен това е гумиран, дебел, двойно изолиран, специално за външна употреба. Все пак не всички собственици на електромобили притежават гараж или винаги могат да зареждат директно от контакта. Просто понякога контакта е по-далеч отколкото ми се иска. 🙁

    in reply to: Туизито на eCars.bg #25042

    Когато кабела е навит, загрява доста. Затова винаги го разтягам, дори и да не ми трябва цялата дължина. Колкото до безопасността, кабела е доста дебел, за мощност от порядъка на 5-6 кВт. Освен това е гумиран, дебел, двойно изолиран, специално за външна употреба. Все пак не всички собственици на електромобили притежават гараж или винаги могат да зареждат директно от контакта. Просто понякога контакта е по-далеч отколкото ми се иска. 🙁

    in reply to: Туизито на eCars.bg #25045

    Когато кабела е навит, загрява доста. Затова винаги го разтягам, дори и да не ми трябва цялата дължина. Колкото до безопасността, кабела е доста дебел, за мощност от порядъка на 5-6 кВт. Освен това е гумиран, дебел, двойно изолиран, специално за външна употреба. Все пак не всички собственици на електромобили притежават гараж или винаги могат да зареждат директно от контакта. Просто понякога контакта е по-далеч отколкото ми се иска. 🙁

    in reply to: Туизито на eCars.bg #25046

    Когато кабела е навит, загрява доста. Затова винаги го разтягам, дори и да не ми трябва цялата дължина. Колкото до безопасността, кабела е доста дебел, за мощност от порядъка на 5-6 кВт. Освен това е гумиран, дебел, двойно изолиран, специално за външна употреба. Все пак не всички собственици на електромобили притежават гараж или винаги могат да зареждат директно от контакта. Просто понякога контакта е по-далеч отколкото ми се иска. 🙁

    in reply to: Туизито на eCars.bg #25048

    Когато кабела е навит, загрява доста. Затова винаги го разтягам, дори и да не ми трябва цялата дължина. Колкото до безопасността, кабела е доста дебел, за мощност от порядъка на 5-6 кВт. Освен това е гумиран, дебел, двойно изолиран, специално за външна употреба. Все пак не всички собственици на електромобили притежават гараж или винаги могат да зареждат директно от контакта. Просто понякога контакта е по-далеч отколкото ми се иска. 🙁

    in reply to: Туизито на eCars.bg #25052

    Когато кабела е навит, загрява доста. Затова винаги го разтягам, дори и да не ми трябва цялата дължина. Колкото до безопасността, кабела е доста дебел, за мощност от порядъка на 5-6 кВт. Освен това е гумиран, дебел, двойно изолиран, специално за външна употреба. Все пак не всички собственици на електромобили притежават гараж или винаги могат да зареждат директно от контакта. Просто понякога контакта е по-далеч отколкото ми се иска. 🙁

    in reply to: Туизито на eCars.bg #25057

    Когато кабела е навит, загрява доста. Затова винаги го разтягам, дори и да не ми трябва цялата дължина. Колкото до безопасността, кабела е доста дебел, за мощност от порядъка на 5-6 кВт. Освен това е гумиран, дебел, двойно изолиран, специално за външна употреба. Все пак не всички собственици на електромобили притежават гараж или винаги могат да зареждат директно от контакта. Просто понякога контакта е по-далеч отколкото ми се иска. 🙁

    in reply to: Туизито на eCars.bg #25100

    Когато кабела е навит, загрява доста. Затова винаги го разтягам, дори и да не ми трябва цялата дължина. Колкото до безопасността, кабела е доста дебел, за мощност от порядъка на 5-6 кВт. Освен това е гумиран, дебел, двойно изолиран, специално за външна употреба. Все пак не всички собственици на електромобили притежават гараж или винаги могат да зареждат директно от контакта. Просто понякога контакта е по-далеч отколкото ми се иска. 🙁

    in reply to: Туизито на eCars.bg #25117

    Когато кабела е навит, загрява доста. Затова винаги го разтягам, дори и да не ми трябва цялата дължина. Колкото до безопасността, кабела е доста дебел, за мощност от порядъка на 5-6 кВт. Освен това е гумиран, дебел, двойно изолиран, специално за външна употреба. Все пак не всички собственици на електромобили притежават гараж или винаги могат да зареждат директно от контакта. Просто понякога контакта е по-далеч отколкото ми се иска. 🙁

    in reply to: Model S – Tesla Motors #25037

    Честито и от мен! Дали можем да издирим собственика, за да дава инфо за колата? Някакви идеи, имам доста приятели в Стара Загора.

    in reply to: Model S – Tesla Motors #25038

    Честито и от мен! Дали можем да издирим собственика, за да дава инфо за колата? Някакви идеи, имам доста приятели в Стара Загора.

    in reply to: Model S – Tesla Motors #25044

    Честито и от мен! Дали можем да издирим собственика, за да дава инфо за колата? Някакви идеи, имам доста приятели в Стара Загора.

    in reply to: Model S – Tesla Motors #25049

    Честито и от мен! Дали можем да издирим собственика, за да дава инфо за колата? Някакви идеи, имам доста приятели в Стара Загора.

    in reply to: Model S – Tesla Motors #25091

    Честито и от мен! Дали можем да издирим собственика, за да дава инфо за колата? Някакви идеи, имам доста приятели в Стара Загора.

Viewing 15 posts - 1,186 through 1,200 (of 1,890 total)