Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Николай ИвановMember
[quote=”mumojem” post=902]nio, веднага ти спестявам главоболията – вчера бях в Технополис да си взема батерии за домашния телефон и случайно виждам енергкомер – XAVAX някякаъв уж германски, купих го от любопитство, че нали китайския не работи. Пробирам се, включвам и прас – показва си всичко. После ще пусна снимки и обяснения. Само да кажа, че за половин батерия показа консумация от 3.94 кВ, което ако го удвоим прави 7.9. Все пак трябва да го заредя от нула, за да е по-точно, че тези 9.6 кВтч дето ти е показал твоя електромер ме шашкат :lol:[/quote]
Тичам към Технополис ! Имаме доста неща за мерене все пак. Мен ме вълнуват още неща, например късите светлини колко харчат, има ли смисъл да сложа дневни диодни или не, Колко като пари струва зареждането на един или друг електромобил към момента денем и нощем, какви са загубите ако зареждам с удължител или без? А ако удължителя е 25 метра? Може да ти се струва глупаво 25 метра, но има хора които не мислят за електромобил, защото къде да го зареждат? Но с подходящ удължител?!?
Николай ИвановMemberБез да има сервиз в България вече има 3 Тесла Модел S, чака се и четвърти до дни. Колко ли ще са ако имаме представителство и сервиз? Все пак у нас се карат доста скъпи и луксозни автомобили. Между другото имам служебни контакти с руснаци, и преди дни едни от тях ми се обади да ме пита дали в БГ има възможност да се регистрира Тесла. Че при тях имало много високо мито при внос. Искал да си купи, да я регистрира на БГ номера и да си я вземе там. Може би ако тук имаме представителство някои руснаци ще си ги купят от тук… Или нещо май се размечтах отново….
Николай ИвановMemberБез да има сервиз в България вече има 3 Тесла Модел S, чака се и четвърти до дни. Колко ли ще са ако имаме представителство и сервиз? Все пак у нас се карат доста скъпи и луксозни автомобили. Между другото имам служебни контакти с руснаци, и преди дни едни от тях ми се обади да ме пита дали в БГ има възможност да се регистрира Тесла. Че при тях имало много високо мито при внос. Искал да си купи, да я регистрира на БГ номера и да си я вземе там. Може би ако тук имаме представителство някои руснаци ще си ги купят от тук… Или нещо май се размечтах отново….
Николай ИвановMemberБез да има сервиз в България вече има 3 Тесла Модел S, чака се и четвърти до дни. Колко ли ще са ако имаме представителство и сервиз? Все пак у нас се карат доста скъпи и луксозни автомобили. Между другото имам служебни контакти с руснаци, и преди дни едни от тях ми се обади да ме пита дали в БГ има възможност да се регистрира Тесла. Че при тях имало много високо мито при внос. Искал да си купи, да я регистрира на БГ номера и да си я вземе там. Може би ако тук имаме представителство някои руснаци ще си ги купят от тук… Или нещо май се размечтах отново….
Николай ИвановMemberБез да има сервиз в България вече има 3 Тесла Модел S, чака се и четвърти до дни. Колко ли ще са ако имаме представителство и сервиз? Все пак у нас се карат доста скъпи и луксозни автомобили. Между другото имам служебни контакти с руснаци, и преди дни едни от тях ми се обади да ме пита дали в БГ има възможност да се регистрира Тесла. Че при тях имало много високо мито при внос. Искал да си купи, да я регистрира на БГ номера и да си я вземе там. Може би ако тук имаме представителство някои руснаци ще си ги купят от тук… Или нещо май се размечтах отново….
Николай ИвановMemberБез да има сервиз в България вече има 3 Тесла Модел S, чака се и четвърти до дни. Колко ли ще са ако имаме представителство и сервиз? Все пак у нас се карат доста скъпи и луксозни автомобили. Между другото имам служебни контакти с руснаци, и преди дни едни от тях ми се обади да ме пита дали в БГ има възможност да се регистрира Тесла. Че при тях имало много високо мито при внос. Искал да си купи, да я регистрира на БГ номера и да си я вземе там. Може би ако тук имаме представителство някои руснаци ще си ги купят от тук… Или нещо май се размечтах отново….
Николай ИвановMemberБез да има сервиз в България вече има 3 Тесла Модел S, чака се и четвърти до дни. Колко ли ще са ако имаме представителство и сервиз? Все пак у нас се карат доста скъпи и луксозни автомобили. Между другото имам служебни контакти с руснаци, и преди дни едни от тях ми се обади да ме пита дали в БГ има възможност да се регистрира Тесла. Че при тях имало много високо мито при внос. Искал да си купи, да я регистрира на БГ номера и да си я вземе там. Може би ако тук имаме представителство някои руснаци ще си ги купят от тук… Или нещо май се размечтах отново….
Николай ИвановMemberБез да има сервиз в България вече има 3 Тесла Модел S, чака се и четвърти до дни. Колко ли ще са ако имаме представителство и сервиз? Все пак у нас се карат доста скъпи и луксозни автомобили. Между другото имам служебни контакти с руснаци, и преди дни едни от тях ми се обади да ме пита дали в БГ има възможност да се регистрира Тесла. Че при тях имало много високо мито при внос. Искал да си купи, да я регистрира на БГ номера и да си я вземе там. Може би ако тук имаме представителство някои руснаци ще си ги купят от тук… Или нещо май се размечтах отново….
Николай ИвановMemberБез да има сервиз в България вече има 3 Тесла Модел S, чака се и четвърти до дни. Колко ли ще са ако имаме представителство и сервиз? Все пак у нас се карат доста скъпи и луксозни автомобили. Между другото имам служебни контакти с руснаци, и преди дни едни от тях ми се обади да ме пита дали в БГ има възможност да се регистрира Тесла. Че при тях имало много високо мито при внос. Искал да си купи, да я регистрира на БГ номера и да си я вземе там. Може би ако тук имаме представителство някои руснаци ще си ги купят от тук… Или нещо май се размечтах отново….
Николай ИвановMemberБез да има сервиз в България вече има 3 Тесла Модел S, чака се и четвърти до дни. Колко ли ще са ако имаме представителство и сервиз? Все пак у нас се карат доста скъпи и луксозни автомобили. Между другото имам служебни контакти с руснаци, и преди дни едни от тях ми се обади да ме пита дали в БГ има възможност да се регистрира Тесла. Че при тях имало много високо мито при внос. Искал да си купи, да я регистрира на БГ номера и да си я вземе там. Може би ако тук имаме представителство някои руснаци ще си ги купят от тук… Или нещо май се размечтах отново….
Николай ИвановMemberДнес научих интересно инфо. Сервизиране или подмяна на батерията на електромобил на Рено. При подобен случай се изпраща сервизен камион от Франция, който кара само батерията и НИЩО друго. Батерията е капсулована, сервиза няма право да я отваря, може само да я свали от автомобила. Всички ремонти по нея като подмяна на клетки или електроника се правят само в завода, и после я връщат обратно. Явно има причина за високата цена на батериите, все пак осем годишната гаранция влиза в тази цена.
Николай ИвановMemberДнес научих интересно инфо. Сервизиране или подмяна на батерията на електромобил на Рено. При подобен случай се изпраща сервизен камион от Франция, който кара само батерията и НИЩО друго. Батерията е капсулована, сервиза няма право да я отваря, може само да я свали от автомобила. Всички ремонти по нея като подмяна на клетки или електроника се правят само в завода, и после я връщат обратно. Явно има причина за високата цена на батериите, все пак осем годишната гаранция влиза в тази цена.
Николай ИвановMemberДнес научих интересно инфо. Сервизиране или подмяна на батерията на електромобил на Рено. При подобен случай се изпраща сервизен камион от Франция, който кара само батерията и НИЩО друго. Батерията е капсулована, сервиза няма право да я отваря, може само да я свали от автомобила. Всички ремонти по нея като подмяна на клетки или електроника се правят само в завода, и после я връщат обратно. Явно има причина за високата цена на батериите, все пак осем годишната гаранция влиза в тази цена.
Николай ИвановMemberДнес научих интересно инфо. Сервизиране или подмяна на батерията на електромобил на Рено. При подобен случай се изпраща сервизен камион от Франция, който кара само батерията и НИЩО друго. Батерията е капсулована, сервиза няма право да я отваря, може само да я свали от автомобила. Всички ремонти по нея като подмяна на клетки или електроника се правят само в завода, и после я връщат обратно. Явно има причина за високата цена на батериите, все пак осем годишната гаранция влиза в тази цена.
Николай ИвановMemberДнес научих интересно инфо. Сервизиране или подмяна на батерията на електромобил на Рено. При подобен случай се изпраща сервизен камион от Франция, който кара само батерията и НИЩО друго. Батерията е капсулована, сервиза няма право да я отваря, може само да я свали от автомобила. Всички ремонти по нея като подмяна на клетки или електроника се правят само в завода, и после я връщат обратно. Явно има причина за високата цена на батериите, все пак осем годишната гаранция влиза в тази цена.
-
AuthorPosts