Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Николай ИвановMember
[quote=”ajcinema” post=891]Пиковете са само мое предположение на база опита ми с литиеви батерии. Възможно е да ги има, но може и да ги няма – не знам как е конструирана батерията и най-вече електрониката към нея (в нея), ако изобщо я има… Ако я има, логически погледнато, зарядът трябва да става с еднакъв ток в по-голямата част от времето и към последната 1/4 – 1/5 от капацитета на батерията плавно да намаля, като в началото е вероятно да има пик(ове). Би трябвало да има и някаква сонда (или няколко сонди) за измерване на температурата при заряд и разряд.
В другата тема (Неща от нета) съм постнал една такава батерийка, но постът ми не се вижда. Не знам каква е причината…Пак казвам – само хипотези на база личен опит, който няма нищо общо с електромобилите, но има общо с подобни батерии. Ако трябва да съм 100% сигурен в безопасността на една такава батерия, ще я зареждам само докато е пред очите ми, в стъклоплатена торба и всичко това в керамичен съд.
Ето защо:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=zQheOtdCTjs[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=k9mcNvOGKtI[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=gz3hCqjk4yc[/video][/quote]Клиповете са доста зрелищни, но все пак като изключим самолета другите са режисирани и демонстративно подпалени или взривени. Все пак съм съгласен с теб, че литиевите батерии не са най-безопасния източник на ток. Но пък и бензина не е много по-различен. Все пак запалилите се електромобили са в пъти по-малко от запалилите се бензинови такива. За газовите пък да не говорим. Колкото до Туизи мога да дам следнато инфо – при много студено време, например -15 градуса, при зареждане не се включва вентилатора на охлаждането веднага, а с малко закъснение. Даже си спомням, че при подобния единствен случай тази зима за момент помислих, че не се зарежда батерията. След зареждане, ако е топло времето, при изключване от контакта вентилатора продължава да работи още известно време. Предполагам че лятото това време ще е доста по-дълго. Което ме кара да мисля, че в батерията има датчик за температура. Още повече че на таблото има индикатор за проблем с батерията и книжката се споменато, че той може да се включи и при прегряване на батерията.
Събота и неделя ще правя един експеримент. Кажете ми дали съм на прав път или ще си губя времето. Понеже с енергомер не мога да измеря нищо /нищо не показва/ искам да опитам друго. Имам агрегат, който е с автоматична газ според консумацията. Имам и много ел. уреди. Подготвил съм такива с мощност 2,2/2,0/1,8/1,5/1,0 кВт. И мисля да ги включа един по един и да запиша оборотите на агрегата. После включвам Туизи и по оборотите да се ориентирам с каква мощност зарежда от началото до края. Какво мислите, ще стане ли? 🙁Николай ИвановMember[quote=”ajcinema” post=891]Пиковете са само мое предположение на база опита ми с литиеви батерии. Възможно е да ги има, но може и да ги няма – не знам как е конструирана батерията и най-вече електрониката към нея (в нея), ако изобщо я има… Ако я има, логически погледнато, зарядът трябва да става с еднакъв ток в по-голямата част от времето и към последната 1/4 – 1/5 от капацитета на батерията плавно да намаля, като в началото е вероятно да има пик(ове). Би трябвало да има и някаква сонда (или няколко сонди) за измерване на температурата при заряд и разряд.
В другата тема (Неща от нета) съм постнал една такава батерийка, но постът ми не се вижда. Не знам каква е причината…Пак казвам – само хипотези на база личен опит, който няма нищо общо с електромобилите, но има общо с подобни батерии. Ако трябва да съм 100% сигурен в безопасността на една такава батерия, ще я зареждам само докато е пред очите ми, в стъклоплатена торба и всичко това в керамичен съд.
Ето защо:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=zQheOtdCTjs[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=k9mcNvOGKtI[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=gz3hCqjk4yc[/video][/quote]Клиповете са доста зрелищни, но все пак като изключим самолета другите са режисирани и демонстративно подпалени или взривени. Все пак съм съгласен с теб, че литиевите батерии не са най-безопасния източник на ток. Но пък и бензина не е много по-различен. Все пак запалилите се електромобили са в пъти по-малко от запалилите се бензинови такива. За газовите пък да не говорим. Колкото до Туизи мога да дам следнато инфо – при много студено време, например -15 градуса, при зареждане не се включва вентилатора на охлаждането веднага, а с малко закъснение. Даже си спомням, че при подобния единствен случай тази зима за момент помислих, че не се зарежда батерията. След зареждане, ако е топло времето, при изключване от контакта вентилатора продължава да работи още известно време. Предполагам че лятото това време ще е доста по-дълго. Което ме кара да мисля, че в батерията има датчик за температура. Още повече че на таблото има индикатор за проблем с батерията и книжката се споменато, че той може да се включи и при прегряване на батерията.
Събота и неделя ще правя един експеримент. Кажете ми дали съм на прав път или ще си губя времето. Понеже с енергомер не мога да измеря нищо /нищо не показва/ искам да опитам друго. Имам агрегат, който е с автоматична газ според консумацията. Имам и много ел. уреди. Подготвил съм такива с мощност 2,2/2,0/1,8/1,5/1,0 кВт. И мисля да ги включа един по един и да запиша оборотите на агрегата. После включвам Туизи и по оборотите да се ориентирам с каква мощност зарежда от началото до края. Какво мислите, ще стане ли? 🙁Николай ИвановMember[quote=”ajcinema” post=891]Пиковете са само мое предположение на база опита ми с литиеви батерии. Възможно е да ги има, но може и да ги няма – не знам как е конструирана батерията и най-вече електрониката към нея (в нея), ако изобщо я има… Ако я има, логически погледнато, зарядът трябва да става с еднакъв ток в по-голямата част от времето и към последната 1/4 – 1/5 от капацитета на батерията плавно да намаля, като в началото е вероятно да има пик(ове). Би трябвало да има и някаква сонда (или няколко сонди) за измерване на температурата при заряд и разряд.
В другата тема (Неща от нета) съм постнал една такава батерийка, но постът ми не се вижда. Не знам каква е причината…Пак казвам – само хипотези на база личен опит, който няма нищо общо с електромобилите, но има общо с подобни батерии. Ако трябва да съм 100% сигурен в безопасността на една такава батерия, ще я зареждам само докато е пред очите ми, в стъклоплатена торба и всичко това в керамичен съд.
Ето защо:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=zQheOtdCTjs[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=k9mcNvOGKtI[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=gz3hCqjk4yc[/video][/quote]Клиповете са доста зрелищни, но все пак като изключим самолета другите са режисирани и демонстративно подпалени или взривени. Все пак съм съгласен с теб, че литиевите батерии не са най-безопасния източник на ток. Но пък и бензина не е много по-различен. Все пак запалилите се електромобили са в пъти по-малко от запалилите се бензинови такива. За газовите пък да не говорим. Колкото до Туизи мога да дам следнато инфо – при много студено време, например -15 градуса, при зареждане не се включва вентилатора на охлаждането веднага, а с малко закъснение. Даже си спомням, че при подобния единствен случай тази зима за момент помислих, че не се зарежда батерията. След зареждане, ако е топло времето, при изключване от контакта вентилатора продължава да работи още известно време. Предполагам че лятото това време ще е доста по-дълго. Което ме кара да мисля, че в батерията има датчик за температура. Още повече че на таблото има индикатор за проблем с батерията и книжката се споменато, че той може да се включи и при прегряване на батерията.
Събота и неделя ще правя един експеримент. Кажете ми дали съм на прав път или ще си губя времето. Понеже с енергомер не мога да измеря нищо /нищо не показва/ искам да опитам друго. Имам агрегат, който е с автоматична газ според консумацията. Имам и много ел. уреди. Подготвил съм такива с мощност 2,2/2,0/1,8/1,5/1,0 кВт. И мисля да ги включа един по един и да запиша оборотите на агрегата. После включвам Туизи и по оборотите да се ориентирам с каква мощност зарежда от началото до края. Какво мислите, ще стане ли? 🙁Николай ИвановMember[quote=”ajcinema” post=891]Пиковете са само мое предположение на база опита ми с литиеви батерии. Възможно е да ги има, но може и да ги няма – не знам как е конструирана батерията и най-вече електрониката към нея (в нея), ако изобщо я има… Ако я има, логически погледнато, зарядът трябва да става с еднакъв ток в по-голямата част от времето и към последната 1/4 – 1/5 от капацитета на батерията плавно да намаля, като в началото е вероятно да има пик(ове). Би трябвало да има и някаква сонда (или няколко сонди) за измерване на температурата при заряд и разряд.
В другата тема (Неща от нета) съм постнал една такава батерийка, но постът ми не се вижда. Не знам каква е причината…Пак казвам – само хипотези на база личен опит, който няма нищо общо с електромобилите, но има общо с подобни батерии. Ако трябва да съм 100% сигурен в безопасността на една такава батерия, ще я зареждам само докато е пред очите ми, в стъклоплатена торба и всичко това в керамичен съд.
Ето защо:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=zQheOtdCTjs[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=k9mcNvOGKtI[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=gz3hCqjk4yc[/video][/quote]Клиповете са доста зрелищни, но все пак като изключим самолета другите са режисирани и демонстративно подпалени или взривени. Все пак съм съгласен с теб, че литиевите батерии не са най-безопасния източник на ток. Но пък и бензина не е много по-различен. Все пак запалилите се електромобили са в пъти по-малко от запалилите се бензинови такива. За газовите пък да не говорим. Колкото до Туизи мога да дам следнато инфо – при много студено време, например -15 градуса, при зареждане не се включва вентилатора на охлаждането веднага, а с малко закъснение. Даже си спомням, че при подобния единствен случай тази зима за момент помислих, че не се зарежда батерията. След зареждане, ако е топло времето, при изключване от контакта вентилатора продължава да работи още известно време. Предполагам че лятото това време ще е доста по-дълго. Което ме кара да мисля, че в батерията има датчик за температура. Още повече че на таблото има индикатор за проблем с батерията и книжката се споменато, че той може да се включи и при прегряване на батерията.
Събота и неделя ще правя един експеримент. Кажете ми дали съм на прав път или ще си губя времето. Понеже с енергомер не мога да измеря нищо /нищо не показва/ искам да опитам друго. Имам агрегат, който е с автоматична газ според консумацията. Имам и много ел. уреди. Подготвил съм такива с мощност 2,2/2,0/1,8/1,5/1,0 кВт. И мисля да ги включа един по един и да запиша оборотите на агрегата. После включвам Туизи и по оборотите да се ориентирам с каква мощност зарежда от началото до края. Какво мислите, ще стане ли? 🙁Николай ИвановMember[quote=”ajcinema” post=891]Пиковете са само мое предположение на база опита ми с литиеви батерии. Възможно е да ги има, но може и да ги няма – не знам как е конструирана батерията и най-вече електрониката към нея (в нея), ако изобщо я има… Ако я има, логически погледнато, зарядът трябва да става с еднакъв ток в по-голямата част от времето и към последната 1/4 – 1/5 от капацитета на батерията плавно да намаля, като в началото е вероятно да има пик(ове). Би трябвало да има и някаква сонда (или няколко сонди) за измерване на температурата при заряд и разряд.
В другата тема (Неща от нета) съм постнал една такава батерийка, но постът ми не се вижда. Не знам каква е причината…Пак казвам – само хипотези на база личен опит, който няма нищо общо с електромобилите, но има общо с подобни батерии. Ако трябва да съм 100% сигурен в безопасността на една такава батерия, ще я зареждам само докато е пред очите ми, в стъклоплатена торба и всичко това в керамичен съд.
Ето защо:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=zQheOtdCTjs[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=k9mcNvOGKtI[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=gz3hCqjk4yc[/video][/quote]Клиповете са доста зрелищни, но все пак като изключим самолета другите са режисирани и демонстративно подпалени или взривени. Все пак съм съгласен с теб, че литиевите батерии не са най-безопасния източник на ток. Но пък и бензина не е много по-различен. Все пак запалилите се електромобили са в пъти по-малко от запалилите се бензинови такива. За газовите пък да не говорим. Колкото до Туизи мога да дам следнато инфо – при много студено време, например -15 градуса, при зареждане не се включва вентилатора на охлаждането веднага, а с малко закъснение. Даже си спомням, че при подобния единствен случай тази зима за момент помислих, че не се зарежда батерията. След зареждане, ако е топло времето, при изключване от контакта вентилатора продължава да работи още известно време. Предполагам че лятото това време ще е доста по-дълго. Което ме кара да мисля, че в батерията има датчик за температура. Още повече че на таблото има индикатор за проблем с батерията и книжката се споменато, че той може да се включи и при прегряване на батерията.
Събота и неделя ще правя един експеримент. Кажете ми дали съм на прав път или ще си губя времето. Понеже с енергомер не мога да измеря нищо /нищо не показва/ искам да опитам друго. Имам агрегат, който е с автоматична газ според консумацията. Имам и много ел. уреди. Подготвил съм такива с мощност 2,2/2,0/1,8/1,5/1,0 кВт. И мисля да ги включа един по един и да запиша оборотите на агрегата. После включвам Туизи и по оборотите да се ориентирам с каква мощност зарежда от началото до края. Какво мислите, ще стане ли? 🙁Николай ИвановMember[quote=”ajcinema” post=891]Пиковете са само мое предположение на база опита ми с литиеви батерии. Възможно е да ги има, но може и да ги няма – не знам как е конструирана батерията и най-вече електрониката към нея (в нея), ако изобщо я има… Ако я има, логически погледнато, зарядът трябва да става с еднакъв ток в по-голямата част от времето и към последната 1/4 – 1/5 от капацитета на батерията плавно да намаля, като в началото е вероятно да има пик(ове). Би трябвало да има и някаква сонда (или няколко сонди) за измерване на температурата при заряд и разряд.
В другата тема (Неща от нета) съм постнал една такава батерийка, но постът ми не се вижда. Не знам каква е причината…Пак казвам – само хипотези на база личен опит, който няма нищо общо с електромобилите, но има общо с подобни батерии. Ако трябва да съм 100% сигурен в безопасността на една такава батерия, ще я зареждам само докато е пред очите ми, в стъклоплатена торба и всичко това в керамичен съд.
Ето защо:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=zQheOtdCTjs[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=k9mcNvOGKtI[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=gz3hCqjk4yc[/video][/quote]Клиповете са доста зрелищни, но все пак като изключим самолета другите са режисирани и демонстративно подпалени или взривени. Все пак съм съгласен с теб, че литиевите батерии не са най-безопасния източник на ток. Но пък и бензина не е много по-различен. Все пак запалилите се електромобили са в пъти по-малко от запалилите се бензинови такива. За газовите пък да не говорим. Колкото до Туизи мога да дам следнато инфо – при много студено време, например -15 градуса, при зареждане не се включва вентилатора на охлаждането веднага, а с малко закъснение. Даже си спомням, че при подобния единствен случай тази зима за момент помислих, че не се зарежда батерията. След зареждане, ако е топло времето, при изключване от контакта вентилатора продължава да работи още известно време. Предполагам че лятото това време ще е доста по-дълго. Което ме кара да мисля, че в батерията има датчик за температура. Още повече че на таблото има индикатор за проблем с батерията и книжката се споменато, че той може да се включи и при прегряване на батерията.
Събота и неделя ще правя един експеримент. Кажете ми дали съм на прав път или ще си губя времето. Понеже с енергомер не мога да измеря нищо /нищо не показва/ искам да опитам друго. Имам агрегат, който е с автоматична газ според консумацията. Имам и много ел. уреди. Подготвил съм такива с мощност 2,2/2,0/1,8/1,5/1,0 кВт. И мисля да ги включа един по един и да запиша оборотите на агрегата. После включвам Туизи и по оборотите да се ориентирам с каква мощност зарежда от началото до края. Какво мислите, ще стане ли? 🙁Николай ИвановMember[quote=”ajcinema” post=891]Пиковете са само мое предположение на база опита ми с литиеви батерии. Възможно е да ги има, но може и да ги няма – не знам как е конструирана батерията и най-вече електрониката към нея (в нея), ако изобщо я има… Ако я има, логически погледнато, зарядът трябва да става с еднакъв ток в по-голямата част от времето и към последната 1/4 – 1/5 от капацитета на батерията плавно да намаля, като в началото е вероятно да има пик(ове). Би трябвало да има и някаква сонда (или няколко сонди) за измерване на температурата при заряд и разряд.
В другата тема (Неща от нета) съм постнал една такава батерийка, но постът ми не се вижда. Не знам каква е причината…Пак казвам – само хипотези на база личен опит, който няма нищо общо с електромобилите, но има общо с подобни батерии. Ако трябва да съм 100% сигурен в безопасността на една такава батерия, ще я зареждам само докато е пред очите ми, в стъклоплатена торба и всичко това в керамичен съд.
Ето защо:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=zQheOtdCTjs[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=k9mcNvOGKtI[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=gz3hCqjk4yc[/video][/quote]Клиповете са доста зрелищни, но все пак като изключим самолета другите са режисирани и демонстративно подпалени или взривени. Все пак съм съгласен с теб, че литиевите батерии не са най-безопасния източник на ток. Но пък и бензина не е много по-различен. Все пак запалилите се електромобили са в пъти по-малко от запалилите се бензинови такива. За газовите пък да не говорим. Колкото до Туизи мога да дам следнато инфо – при много студено време, например -15 градуса, при зареждане не се включва вентилатора на охлаждането веднага, а с малко закъснение. Даже си спомням, че при подобния единствен случай тази зима за момент помислих, че не се зарежда батерията. След зареждане, ако е топло времето, при изключване от контакта вентилатора продължава да работи още известно време. Предполагам че лятото това време ще е доста по-дълго. Което ме кара да мисля, че в батерията има датчик за температура. Още повече че на таблото има индикатор за проблем с батерията и книжката се споменато, че той може да се включи и при прегряване на батерията.
Събота и неделя ще правя един експеримент. Кажете ми дали съм на прав път или ще си губя времето. Понеже с енергомер не мога да измеря нищо /нищо не показва/ искам да опитам друго. Имам агрегат, който е с автоматична газ според консумацията. Имам и много ел. уреди. Подготвил съм такива с мощност 2,2/2,0/1,8/1,5/1,0 кВт. И мисля да ги включа един по един и да запиша оборотите на агрегата. После включвам Туизи и по оборотите да се ориентирам с каква мощност зарежда от началото до края. Какво мислите, ще стане ли? 🙁Николай ИвановMemberЩе бъде супер ако ми пратиш и уплътнения. Така и не съм направил още. Колкото до пробега, извини ме, забравих че нямаш прозорци. А при дъжд без прозорци и дъждобран не помага, особено когато покрай теб през локвите минават други коли ! :angry: :sick: :S
Така и така се заговорихме за прозорци, имам намерение да сменя моите с такива от поликарбонат, с ключалка, които да се отварят изцяло навътре. Имам вече един чертеж с размери, предвиждам подобна конструкция като тези на ELIA, но не абсолютно същите. Само дето не мога да намеря поликарбонат плътен прозрачен. Можеш ли да помогнеш? Та ако искаш мога на направя едни прозорци и за теб, даже мисля да ги предложа ако са сполучливи. Все пак оригиналните са доста скъпи с цената си от над 600 лв. Освен това този найлон се драска много лесно, моите след още месец – два ще са неизползваеми, до толкова са надраскани , че се вижда трудно през тях. Ще кача снимки утре.Николай ИвановMemberЩе бъде супер ако ми пратиш и уплътнения. Така и не съм направил още. Колкото до пробега, извини ме, забравих че нямаш прозорци. А при дъжд без прозорци и дъждобран не помага, особено когато покрай теб през локвите минават други коли ! :angry: :sick: :S
Така и така се заговорихме за прозорци, имам намерение да сменя моите с такива от поликарбонат, с ключалка, които да се отварят изцяло навътре. Имам вече един чертеж с размери, предвиждам подобна конструкция като тези на ELIA, но не абсолютно същите. Само дето не мога да намеря поликарбонат плътен прозрачен. Можеш ли да помогнеш? Та ако искаш мога на направя едни прозорци и за теб, даже мисля да ги предложа ако са сполучливи. Все пак оригиналните са доста скъпи с цената си от над 600 лв. Освен това този найлон се драска много лесно, моите след още месец – два ще са неизползваеми, до толкова са надраскани , че се вижда трудно през тях. Ще кача снимки утре.Николай ИвановMemberЩе бъде супер ако ми пратиш и уплътнения. Така и не съм направил още. Колкото до пробега, извини ме, забравих че нямаш прозорци. А при дъжд без прозорци и дъждобран не помага, особено когато покрай теб през локвите минават други коли ! :angry: :sick: :S
Така и така се заговорихме за прозорци, имам намерение да сменя моите с такива от поликарбонат, с ключалка, които да се отварят изцяло навътре. Имам вече един чертеж с размери, предвиждам подобна конструкция като тези на ELIA, но не абсолютно същите. Само дето не мога да намеря поликарбонат плътен прозрачен. Можеш ли да помогнеш? Та ако искаш мога на направя едни прозорци и за теб, даже мисля да ги предложа ако са сполучливи. Все пак оригиналните са доста скъпи с цената си от над 600 лв. Освен това този найлон се драска много лесно, моите след още месец – два ще са неизползваеми, до толкова са надраскани , че се вижда трудно през тях. Ще кача снимки утре.Николай ИвановMemberЩе бъде супер ако ми пратиш и уплътнения. Така и не съм направил още. Колкото до пробега, извини ме, забравих че нямаш прозорци. А при дъжд без прозорци и дъждобран не помага, особено когато покрай теб през локвите минават други коли ! :angry: :sick: :S
Така и така се заговорихме за прозорци, имам намерение да сменя моите с такива от поликарбонат, с ключалка, които да се отварят изцяло навътре. Имам вече един чертеж с размери, предвиждам подобна конструкция като тези на ELIA, но не абсолютно същите. Само дето не мога да намеря поликарбонат плътен прозрачен. Можеш ли да помогнеш? Та ако искаш мога на направя едни прозорци и за теб, даже мисля да ги предложа ако са сполучливи. Все пак оригиналните са доста скъпи с цената си от над 600 лв. Освен това този найлон се драска много лесно, моите след още месец – два ще са неизползваеми, до толкова са надраскани , че се вижда трудно през тях. Ще кача снимки утре.Николай ИвановMemberЩе бъде супер ако ми пратиш и уплътнения. Така и не съм направил още. Колкото до пробега, извини ме, забравих че нямаш прозорци. А при дъжд без прозорци и дъждобран не помага, особено когато покрай теб през локвите минават други коли ! :angry: :sick: :S
Така и така се заговорихме за прозорци, имам намерение да сменя моите с такива от поликарбонат, с ключалка, които да се отварят изцяло навътре. Имам вече един чертеж с размери, предвиждам подобна конструкция като тези на ELIA, но не абсолютно същите. Само дето не мога да намеря поликарбонат плътен прозрачен. Можеш ли да помогнеш? Та ако искаш мога на направя едни прозорци и за теб, даже мисля да ги предложа ако са сполучливи. Все пак оригиналните са доста скъпи с цената си от над 600 лв. Освен това този найлон се драска много лесно, моите след още месец – два ще са неизползваеми, до толкова са надраскани , че се вижда трудно през тях. Ще кача снимки утре.Николай ИвановMemberЩе бъде супер ако ми пратиш и уплътнения. Така и не съм направил още. Колкото до пробега, извини ме, забравих че нямаш прозорци. А при дъжд без прозорци и дъждобран не помага, особено когато покрай теб през локвите минават други коли ! :angry: :sick: :S
Така и така се заговорихме за прозорци, имам намерение да сменя моите с такива от поликарбонат, с ключалка, които да се отварят изцяло навътре. Имам вече един чертеж с размери, предвиждам подобна конструкция като тези на ELIA, но не абсолютно същите. Само дето не мога да намеря поликарбонат плътен прозрачен. Можеш ли да помогнеш? Та ако искаш мога на направя едни прозорци и за теб, даже мисля да ги предложа ако са сполучливи. Все пак оригиналните са доста скъпи с цената си от над 600 лв. Освен това този найлон се драска много лесно, моите след още месец – два ще са неизползваеми, до толкова са надраскани , че се вижда трудно през тях. Ще кача снимки утре.Николай ИвановMemberЩе бъде супер ако ми пратиш и уплътнения. Така и не съм направил още. Колкото до пробега, извини ме, забравих че нямаш прозорци. А при дъжд без прозорци и дъждобран не помага, особено когато покрай теб през локвите минават други коли ! :angry: :sick: :S
Така и така се заговорихме за прозорци, имам намерение да сменя моите с такива от поликарбонат, с ключалка, които да се отварят изцяло навътре. Имам вече един чертеж с размери, предвиждам подобна конструкция като тези на ELIA, но не абсолютно същите. Само дето не мога да намеря поликарбонат плътен прозрачен. Можеш ли да помогнеш? Та ако искаш мога на направя едни прозорци и за теб, даже мисля да ги предложа ако са сполучливи. Все пак оригиналните са доста скъпи с цената си от над 600 лв. Освен това този найлон се драска много лесно, моите след още месец – два ще са неизползваеми, до толкова са надраскани , че се вижда трудно през тях. Ще кача снимки утре.Николай ИвановMemberЩе бъде супер ако ми пратиш и уплътнения. Така и не съм направил още. Колкото до пробега, извини ме, забравих че нямаш прозорци. А при дъжд без прозорци и дъждобран не помага, особено когато покрай теб през локвите минават други коли ! :angry: :sick: :S
Така и така се заговорихме за прозорци, имам намерение да сменя моите с такива от поликарбонат, с ключалка, които да се отварят изцяло навътре. Имам вече един чертеж с размери, предвиждам подобна конструкция като тези на ELIA, но не абсолютно същите. Само дето не мога да намеря поликарбонат плътен прозрачен. Можеш ли да помогнеш? Та ако искаш мога на направя едни прозорци и за теб, даже мисля да ги предложа ако са сполучливи. Все пак оригиналните са доста скъпи с цената си от над 600 лв. Освен това този найлон се драска много лесно, моите след още месец – два ще са неизползваеми, до толкова са надраскани , че се вижда трудно през тях. Ще кача снимки утре. -
AuthorPosts