Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Николай ИвановMember
Направих 5000 км на Туизи-то!!! B) 😆 B)
За тези по-малко от три месеца съм спестил отровните газове от 300 /Триста / литра бензин!!! Може ли някой да каже колко гр. СО2 е това?
Имам и други добри новини – според висш представител на Омникар ауто-официален вносител на Рено, до две седмици ще стартират продажбите на електромобилите – Туизи и Канго. Лизингодател вече има – Интерлииз, уточняват се детайли по лизинговите схеми. И още нещо – лизинга ще е само оперативен. Тоест без придобиване на автомобила. Надявам се това да е само засега… Има и още добри новини – от лятото в БГ ще имаме и Зои. Потвърдено, 100 % сигурно, вече са поръчани няколко бройки за производство! :silly:Николай ИвановMember[quote=”nio” post=867]Според мен е тестово муле на бъдещия модел Х. Обърнете внимание на големия клирънс при предните колела, както и на товара на покрива. Този товар евентуално би могъл да симулира тежестта на механизма за отваряне на задните врати на бъдещия кросоувър.[/quote]
Не съм убеден, че този мой коментар е правилен. Защото открих едно интервю на Elon Musk от миналия месец в Норвегия. Там той казва, че AWD Model S ще дойде , може би по същото време като Model X . А за Model X посочва април 2015 като дата за начало на масовото производство. И още интересни неща – в момента Тесла инсталират по около 5 Supercharger станции седмично и ще запазят това темпо през цялата 2014 г.Това означава че ще бъдат инсталирани още около 180 нови станции на територията на Северна Америка и Европа. А скоро максималната мощност на станциите ще бъде повишена до впечатляващите 135 кВт, но това ще бъде максимума. По-голема батерия може да бъде предложена за модел S още следващата година.
Новата GIGA-фабрика за батерии ще намали разходите с най-малко 30 на сто, в идеалния случай 40 процента. Не става ясно дали това ще доведе в промяна цените на автомобилите на Тесла.
За подобряване на комфорта, ще има промяна на разположението на шофьорската седалка.
Станцията за смяна на акумулаторната батерия между Лос Анджелис и Сан Франциско /първата такава в света/ трябва да бъде готова след няколко месеца.Николай ИвановMember[quote=”nio” post=867]Според мен е тестово муле на бъдещия модел Х. Обърнете внимание на големия клирънс при предните колела, както и на товара на покрива. Този товар евентуално би могъл да симулира тежестта на механизма за отваряне на задните врати на бъдещия кросоувър.[/quote]
Не съм убеден, че този мой коментар е правилен. Защото открих едно интервю на Elon Musk от миналия месец в Норвегия. Там той казва, че AWD Model S ще дойде , може би по същото време като Model X . А за Model X посочва април 2015 като дата за начало на масовото производство. И още интересни неща – в момента Тесла инсталират по около 5 Supercharger станции седмично и ще запазят това темпо през цялата 2014 г.Това означава че ще бъдат инсталирани още около 180 нови станции на територията на Северна Америка и Европа. А скоро максималната мощност на станциите ще бъде повишена до впечатляващите 135 кВт, но това ще бъде максимума. По-голема батерия може да бъде предложена за модел S още следващата година.
Новата GIGA-фабрика за батерии ще намали разходите с най-малко 30 на сто, в идеалния случай 40 процента. Не става ясно дали това ще доведе в промяна цените на автомобилите на Тесла.
За подобряване на комфорта, ще има промяна на разположението на шофьорската седалка.
Станцията за смяна на акумулаторната батерия между Лос Анджелис и Сан Франциско /първата такава в света/ трябва да бъде готова след няколко месеца.Николай ИвановMember[quote=”nio” post=867]Според мен е тестово муле на бъдещия модел Х. Обърнете внимание на големия клирънс при предните колела, както и на товара на покрива. Този товар евентуално би могъл да симулира тежестта на механизма за отваряне на задните врати на бъдещия кросоувър.[/quote]
Не съм убеден, че този мой коментар е правилен. Защото открих едно интервю на Elon Musk от миналия месец в Норвегия. Там той казва, че AWD Model S ще дойде , може би по същото време като Model X . А за Model X посочва април 2015 като дата за начало на масовото производство. И още интересни неща – в момента Тесла инсталират по около 5 Supercharger станции седмично и ще запазят това темпо през цялата 2014 г.Това означава че ще бъдат инсталирани още около 180 нови станции на територията на Северна Америка и Европа. А скоро максималната мощност на станциите ще бъде повишена до впечатляващите 135 кВт, но това ще бъде максимума. По-голема батерия може да бъде предложена за модел S още следващата година.
Новата GIGA-фабрика за батерии ще намали разходите с най-малко 30 на сто, в идеалния случай 40 процента. Не става ясно дали това ще доведе в промяна цените на автомобилите на Тесла.
За подобряване на комфорта, ще има промяна на разположението на шофьорската седалка.
Станцията за смяна на акумулаторната батерия между Лос Анджелис и Сан Франциско /първата такава в света/ трябва да бъде готова след няколко месеца.Николай ИвановMember[quote=”nio” post=867]Според мен е тестово муле на бъдещия модел Х. Обърнете внимание на големия клирънс при предните колела, както и на товара на покрива. Този товар евентуално би могъл да симулира тежестта на механизма за отваряне на задните врати на бъдещия кросоувър.[/quote]
Не съм убеден, че този мой коментар е правилен. Защото открих едно интервю на Elon Musk от миналия месец в Норвегия. Там той казва, че AWD Model S ще дойде , може би по същото време като Model X . А за Model X посочва април 2015 като дата за начало на масовото производство. И още интересни неща – в момента Тесла инсталират по около 5 Supercharger станции седмично и ще запазят това темпо през цялата 2014 г.Това означава че ще бъдат инсталирани още около 180 нови станции на територията на Северна Америка и Европа. А скоро максималната мощност на станциите ще бъде повишена до впечатляващите 135 кВт, но това ще бъде максимума. По-голема батерия може да бъде предложена за модел S още следващата година.
Новата GIGA-фабрика за батерии ще намали разходите с най-малко 30 на сто, в идеалния случай 40 процента. Не става ясно дали това ще доведе в промяна цените на автомобилите на Тесла.
За подобряване на комфорта, ще има промяна на разположението на шофьорската седалка.
Станцията за смяна на акумулаторната батерия между Лос Анджелис и Сан Франциско /първата такава в света/ трябва да бъде готова след няколко месеца.Николай ИвановMember[quote=”nio” post=867]Според мен е тестово муле на бъдещия модел Х. Обърнете внимание на големия клирънс при предните колела, както и на товара на покрива. Този товар евентуално би могъл да симулира тежестта на механизма за отваряне на задните врати на бъдещия кросоувър.[/quote]
Не съм убеден, че този мой коментар е правилен. Защото открих едно интервю на Elon Musk от миналия месец в Норвегия. Там той казва, че AWD Model S ще дойде , може би по същото време като Model X . А за Model X посочва април 2015 като дата за начало на масовото производство. И още интересни неща – в момента Тесла инсталират по около 5 Supercharger станции седмично и ще запазят това темпо през цялата 2014 г.Това означава че ще бъдат инсталирани още около 180 нови станции на територията на Северна Америка и Европа. А скоро максималната мощност на станциите ще бъде повишена до впечатляващите 135 кВт, но това ще бъде максимума. По-голема батерия може да бъде предложена за модел S още следващата година.
Новата GIGA-фабрика за батерии ще намали разходите с най-малко 30 на сто, в идеалния случай 40 процента. Не става ясно дали това ще доведе в промяна цените на автомобилите на Тесла.
За подобряване на комфорта, ще има промяна на разположението на шофьорската седалка.
Станцията за смяна на акумулаторната батерия между Лос Анджелис и Сан Франциско /първата такава в света/ трябва да бъде готова след няколко месеца.Николай ИвановMember[quote=”nio” post=867]Според мен е тестово муле на бъдещия модел Х. Обърнете внимание на големия клирънс при предните колела, както и на товара на покрива. Този товар евентуално би могъл да симулира тежестта на механизма за отваряне на задните врати на бъдещия кросоувър.[/quote]
Не съм убеден, че този мой коментар е правилен. Защото открих едно интервю на Elon Musk от миналия месец в Норвегия. Там той казва, че AWD Model S ще дойде , може би по същото време като Model X . А за Model X посочва април 2015 като дата за начало на масовото производство. И още интересни неща – в момента Тесла инсталират по около 5 Supercharger станции седмично и ще запазят това темпо през цялата 2014 г.Това означава че ще бъдат инсталирани още около 180 нови станции на територията на Северна Америка и Европа. А скоро максималната мощност на станциите ще бъде повишена до впечатляващите 135 кВт, но това ще бъде максимума. По-голема батерия може да бъде предложена за модел S още следващата година.
Новата GIGA-фабрика за батерии ще намали разходите с най-малко 30 на сто, в идеалния случай 40 процента. Не става ясно дали това ще доведе в промяна цените на автомобилите на Тесла.
За подобряване на комфорта, ще има промяна на разположението на шофьорската седалка.
Станцията за смяна на акумулаторната батерия между Лос Анджелис и Сан Франциско /първата такава в света/ трябва да бъде готова след няколко месеца.Николай ИвановMember[quote=”nio” post=867]Според мен е тестово муле на бъдещия модел Х. Обърнете внимание на големия клирънс при предните колела, както и на товара на покрива. Този товар евентуално би могъл да симулира тежестта на механизма за отваряне на задните врати на бъдещия кросоувър.[/quote]
Не съм убеден, че този мой коментар е правилен. Защото открих едно интервю на Elon Musk от миналия месец в Норвегия. Там той казва, че AWD Model S ще дойде , може би по същото време като Model X . А за Model X посочва април 2015 като дата за начало на масовото производство. И още интересни неща – в момента Тесла инсталират по около 5 Supercharger станции седмично и ще запазят това темпо през цялата 2014 г.Това означава че ще бъдат инсталирани още около 180 нови станции на територията на Северна Америка и Европа. А скоро максималната мощност на станциите ще бъде повишена до впечатляващите 135 кВт, но това ще бъде максимума. По-голема батерия може да бъде предложена за модел S още следващата година.
Новата GIGA-фабрика за батерии ще намали разходите с най-малко 30 на сто, в идеалния случай 40 процента. Не става ясно дали това ще доведе в промяна цените на автомобилите на Тесла.
За подобряване на комфорта, ще има промяна на разположението на шофьорската седалка.
Станцията за смяна на акумулаторната батерия между Лос Анджелис и Сан Франциско /първата такава в света/ трябва да бъде готова след няколко месеца.Николай ИвановMember[quote=”nio” post=867]Според мен е тестово муле на бъдещия модел Х. Обърнете внимание на големия клирънс при предните колела, както и на товара на покрива. Този товар евентуално би могъл да симулира тежестта на механизма за отваряне на задните врати на бъдещия кросоувър.[/quote]
Не съм убеден, че този мой коментар е правилен. Защото открих едно интервю на Elon Musk от миналия месец в Норвегия. Там той казва, че AWD Model S ще дойде , може би по същото време като Model X . А за Model X посочва април 2015 като дата за начало на масовото производство. И още интересни неща – в момента Тесла инсталират по около 5 Supercharger станции седмично и ще запазят това темпо през цялата 2014 г.Това означава че ще бъдат инсталирани още около 180 нови станции на територията на Северна Америка и Европа. А скоро максималната мощност на станциите ще бъде повишена до впечатляващите 135 кВт, но това ще бъде максимума. По-голема батерия може да бъде предложена за модел S още следващата година.
Новата GIGA-фабрика за батерии ще намали разходите с най-малко 30 на сто, в идеалния случай 40 процента. Не става ясно дали това ще доведе в промяна цените на автомобилите на Тесла.
За подобряване на комфорта, ще има промяна на разположението на шофьорската седалка.
Станцията за смяна на акумулаторната батерия между Лос Анджелис и Сан Франциско /първата такава в света/ трябва да бъде готова след няколко месеца.Николай ИвановMember[quote=”nio” post=867]Според мен е тестово муле на бъдещия модел Х. Обърнете внимание на големия клирънс при предните колела, както и на товара на покрива. Този товар евентуално би могъл да симулира тежестта на механизма за отваряне на задните врати на бъдещия кросоувър.[/quote]
Не съм убеден, че този мой коментар е правилен. Защото открих едно интервю на Elon Musk от миналия месец в Норвегия. Там той казва, че AWD Model S ще дойде , може би по същото време като Model X . А за Model X посочва април 2015 като дата за начало на масовото производство. И още интересни неща – в момента Тесла инсталират по около 5 Supercharger станции седмично и ще запазят това темпо през цялата 2014 г.Това означава че ще бъдат инсталирани още около 180 нови станции на територията на Северна Америка и Европа. А скоро максималната мощност на станциите ще бъде повишена до впечатляващите 135 кВт, но това ще бъде максимума. По-голема батерия може да бъде предложена за модел S още следващата година.
Новата GIGA-фабрика за батерии ще намали разходите с най-малко 30 на сто, в идеалния случай 40 процента. Не става ясно дали това ще доведе в промяна цените на автомобилите на Тесла.
За подобряване на комфорта, ще има промяна на разположението на шофьорската седалка.
Станцията за смяна на акумулаторната батерия между Лос Анджелис и Сан Франциско /първата такава в света/ трябва да бъде готова след няколко месеца.Николай ИвановMember[quote=”nio” post=867]Според мен е тестово муле на бъдещия модел Х. Обърнете внимание на големия клирънс при предните колела, както и на товара на покрива. Този товар евентуално би могъл да симулира тежестта на механизма за отваряне на задните врати на бъдещия кросоувър.[/quote]
Не съм убеден, че този мой коментар е правилен. Защото открих едно интервю на Elon Musk от миналия месец в Норвегия. Там той казва, че AWD Model S ще дойде , може би по същото време като Model X . А за Model X посочва април 2015 като дата за начало на масовото производство. И още интересни неща – в момента Тесла инсталират по около 5 Supercharger станции седмично и ще запазят това темпо през цялата 2014 г.Това означава че ще бъдат инсталирани още около 180 нови станции на територията на Северна Америка и Европа. А скоро максималната мощност на станциите ще бъде повишена до впечатляващите 135 кВт, но това ще бъде максимума. По-голема батерия може да бъде предложена за модел S още следващата година.
Новата GIGA-фабрика за батерии ще намали разходите с най-малко 30 на сто, в идеалния случай 40 процента. Не става ясно дали това ще доведе в промяна цените на автомобилите на Тесла.
За подобряване на комфорта, ще има промяна на разположението на шофьорската седалка.
Станцията за смяна на акумулаторната батерия между Лос Анджелис и Сан Франциско /първата такава в света/ трябва да бъде готова след няколко месеца.Николай ИвановMemberОстатъчна стойност е прогнозната цена на автомобила след определен период от време и определен пробег. Обикновено при лизинг тя е 20-30%. Чрез остатъчната стойност се намалява месечната вноска по лизинга , като накрая тази сума остава за плащане. Може да бъде платена наведнъж, може отново да се разсрочи – най-често за една година още или автомобила да се върне, да се вземе нов и да се продължи да се плаща. Зависи от лизинга и от клиента. Общо това е сума, която не се лизингова, а остава висяща.
Николай ИвановMemberОстатъчна стойност е прогнозната цена на автомобила след определен период от време и определен пробег. Обикновено при лизинг тя е 20-30%. Чрез остатъчната стойност се намалява месечната вноска по лизинга , като накрая тази сума остава за плащане. Може да бъде платена наведнъж, може отново да се разсрочи – най-често за една година още или автомобила да се върне, да се вземе нов и да се продължи да се плаща. Зависи от лизинга и от клиента. Общо това е сума, която не се лизингова, а остава висяща.
Николай ИвановMemberОстатъчна стойност е прогнозната цена на автомобила след определен период от време и определен пробег. Обикновено при лизинг тя е 20-30%. Чрез остатъчната стойност се намалява месечната вноска по лизинга , като накрая тази сума остава за плащане. Може да бъде платена наведнъж, може отново да се разсрочи – най-често за една година още или автомобила да се върне, да се вземе нов и да се продължи да се плаща. Зависи от лизинга и от клиента. Общо това е сума, която не се лизингова, а остава висяща.
Николай ИвановMemberОстатъчна стойност е прогнозната цена на автомобила след определен период от време и определен пробег. Обикновено при лизинг тя е 20-30%. Чрез остатъчната стойност се намалява месечната вноска по лизинга , като накрая тази сума остава за плащане. Може да бъде платена наведнъж, може отново да се разсрочи – най-често за една година още или автомобила да се върне, да се вземе нов и да се продължи да се плаща. Зависи от лизинга и от клиента. Общо това е сума, която не се лизингова, а остава висяща.
-
AuthorPosts