Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Николай ИвановMember
Остатъчна стойност е прогнозната цена на автомобила след определен период от време и определен пробег. Обикновено при лизинг тя е 20-30%. Чрез остатъчната стойност се намалява месечната вноска по лизинга , като накрая тази сума остава за плащане. Може да бъде платена наведнъж, може отново да се разсрочи – най-често за една година още или автомобила да се върне, да се вземе нов и да се продължи да се плаща. Зависи от лизинга и от клиента. Общо това е сума, която не се лизингова, а остава висяща.
Николай ИвановMemberОстатъчна стойност е прогнозната цена на автомобила след определен период от време и определен пробег. Обикновено при лизинг тя е 20-30%. Чрез остатъчната стойност се намалява месечната вноска по лизинга , като накрая тази сума остава за плащане. Може да бъде платена наведнъж, може отново да се разсрочи – най-често за една година още или автомобила да се върне, да се вземе нов и да се продължи да се плаща. Зависи от лизинга и от клиента. Общо това е сума, която не се лизингова, а остава висяща.
Николай ИвановMemberОстатъчна стойност е прогнозната цена на автомобила след определен период от време и определен пробег. Обикновено при лизинг тя е 20-30%. Чрез остатъчната стойност се намалява месечната вноска по лизинга , като накрая тази сума остава за плащане. Може да бъде платена наведнъж, може отново да се разсрочи – най-често за една година още или автомобила да се върне, да се вземе нов и да се продължи да се плаща. Зависи от лизинга и от клиента. Общо това е сума, която не се лизингова, а остава висяща.
Николай ИвановMemberОстатъчна стойност е прогнозната цена на автомобила след определен период от време и определен пробег. Обикновено при лизинг тя е 20-30%. Чрез остатъчната стойност се намалява месечната вноска по лизинга , като накрая тази сума остава за плащане. Може да бъде платена наведнъж, може отново да се разсрочи – най-често за една година още или автомобила да се върне, да се вземе нов и да се продължи да се плаща. Зависи от лизинга и от клиента. Общо това е сума, която не се лизингова, а остава висяща.
Николай ИвановMemberОстатъчна стойност е прогнозната цена на автомобила след определен период от време и определен пробег. Обикновено при лизинг тя е 20-30%. Чрез остатъчната стойност се намалява месечната вноска по лизинга , като накрая тази сума остава за плащане. Може да бъде платена наведнъж, може отново да се разсрочи – най-често за една година още или автомобила да се върне, да се вземе нов и да се продължи да се плаща. Зависи от лизинга и от клиента. Общо това е сума, която не се лизингова, а остава висяща.
Николай ИвановMemberСпоред мен е тестово муле на бъдещия модел Х. Обърнете внимание на големия клирънс при предните колела, както и на товара на покрива. Този товар евентуално би могъл да симулира тежестта на механизма за отваряне на задните врати на бъдещия кросоувър.
Николай ИвановMemberСпоред мен е тестово муле на бъдещия модел Х. Обърнете внимание на големия клирънс при предните колела, както и на товара на покрива. Този товар евентуално би могъл да симулира тежестта на механизма за отваряне на задните врати на бъдещия кросоувър.
Николай ИвановMemberСпоред мен е тестово муле на бъдещия модел Х. Обърнете внимание на големия клирънс при предните колела, както и на товара на покрива. Този товар евентуално би могъл да симулира тежестта на механизма за отваряне на задните врати на бъдещия кросоувър.
Николай ИвановMemberСпоред мен е тестово муле на бъдещия модел Х. Обърнете внимание на големия клирънс при предните колела, както и на товара на покрива. Този товар евентуално би могъл да симулира тежестта на механизма за отваряне на задните врати на бъдещия кросоувър.
Николай ИвановMemberСпоред мен е тестово муле на бъдещия модел Х. Обърнете внимание на големия клирънс при предните колела, както и на товара на покрива. Този товар евентуално би могъл да симулира тежестта на механизма за отваряне на задните врати на бъдещия кросоувър.
Николай ИвановMemberСпоред мен е тестово муле на бъдещия модел Х. Обърнете внимание на големия клирънс при предните колела, както и на товара на покрива. Този товар евентуално би могъл да симулира тежестта на механизма за отваряне на задните врати на бъдещия кросоувър.
Николай ИвановMemberСпоред мен е тестово муле на бъдещия модел Х. Обърнете внимание на големия клирънс при предните колела, както и на товара на покрива. Този товар евентуално би могъл да симулира тежестта на механизма за отваряне на задните врати на бъдещия кросоувър.
Николай ИвановMemberСпоред мен е тестово муле на бъдещия модел Х. Обърнете внимание на големия клирънс при предните колела, както и на товара на покрива. Този товар евентуално би могъл да симулира тежестта на механизма за отваряне на задните врати на бъдещия кросоувър.
Николай ИвановMemberСпоред мен е тестово муле на бъдещия модел Х. Обърнете внимание на големия клирънс при предните колела, както и на товара на покрива. Този товар евентуално би могъл да симулира тежестта на механизма за отваряне на задните врати на бъдещия кросоувър.
Николай ИвановMemberБраво, ajcinema!
Твоят пост ми напълни душата! Как да се изразя, макар и да спорим в известна степен с теб за Туизи, всъщност ние с теб изповядваме еднакви принципи на съществуване. Ходенето пеша, паркирането само според правилата, никога на тротоара или в тревата и т.н. И за мен Туизи е ежедневното муле, другата кола се ползва доста по-рядко. При това пак като при теб не заради разходите. Колкото до дългия пост, админа е прав, и аз се притеснявах, ама вече си пиша на спокойствие. Както виждаш, четем ги, при това с удоволствие.
П.П. Г-н Администратор, не зная как, но наистина нивото на форума е високо. B) -
AuthorPosts