Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 1,396 through 1,410 (of 1,890 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Всичко за Туизи #24421

    Гаранцията на Рено за батерията е 8 години, а при схема на изплащане с лизинг за батерията месечната сума е същата, администратора го е написал. Не твърдя че Туизи е изгодно и подходящо за всички, нито че е евтино, нито че е пълноценен автомобил. Само казвам, че може да се ползва като втори автомобил в домакинството без проблем, и че при определени условия – висок пробег, голям град и т.н. излиза като нормален автомобил или дори по-изгодно. При мен месечните разходи за Туизи са по-малки от бензиновата ни кола, която имахме като втори автомобил. Затова я продадох и го взех. Но аз имам голям пробег – около 160-200 км дневно, паркирам постоянно в центъра на синя зона и имам много места където го зареждам без да плащам аз тока. Това е. Няма еднакво подходящ за всички автомобил, иначе всички щяха да са еднакви. B) Колкото до батерията, не мисля че цената й е хиляда лв. Администратора или някой колега може да даде повече инфо, но мисля че литиева батерия с такъв капацитет е доста по-скъпа. Все пак един обикновен акумулатор е 200 лв. Реално Рено продават батерията за почти 10 хил.лв. Доста висока цена, но в нея има и висока застраховка на Рено заради дългата гаранция. Предполагам, все пак 8 години са това, не са 2-3.

    in reply to: Всичко за Туизи #24433

    Гаранцията на Рено за батерията е 8 години, а при схема на изплащане с лизинг за батерията месечната сума е същата, администратора го е написал. Не твърдя че Туизи е изгодно и подходящо за всички, нито че е евтино, нито че е пълноценен автомобил. Само казвам, че може да се ползва като втори автомобил в домакинството без проблем, и че при определени условия – висок пробег, голям град и т.н. излиза като нормален автомобил или дори по-изгодно. При мен месечните разходи за Туизи са по-малки от бензиновата ни кола, която имахме като втори автомобил. Затова я продадох и го взех. Но аз имам голям пробег – около 160-200 км дневно, паркирам постоянно в центъра на синя зона и имам много места където го зареждам без да плащам аз тока. Това е. Няма еднакво подходящ за всички автомобил, иначе всички щяха да са еднакви. B) Колкото до батерията, не мисля че цената й е хиляда лв. Администратора или някой колега може да даде повече инфо, но мисля че литиева батерия с такъв капацитет е доста по-скъпа. Все пак един обикновен акумулатор е 200 лв. Реално Рено продават батерията за почти 10 хил.лв. Доста висока цена, но в нея има и висока застраховка на Рено заради дългата гаранция. Предполагам, все пак 8 години са това, не са 2-3.

    in reply to: Всичко за Туизи #24277

    Цената на Туизи за БГ е 28090 лв за най-добре оборудваната версия, със стъклен покрив, алуминиеви джанти, bluetoot , врати и цветно изпълнение със стикери. Накива са всички налични в БГ. Има и по-евтини варианти, но трябва да се поръчват и да се чакат. За БГ няма да се предлага наем на батерията за Туизи, поне за сега. Компанията отдаваща батериите на лизинг още не е започнала да оперира в БГ, затова например не може да си купиш и Рено Канго ZE. Но както е казал по-горе администратора, разлика няма. Пак плащаш същите пари, само че като отделен наем на батерия + лизинг. Мога да ти кажа конкретни оферти – оперативен лизинг от Интерлиз за около 680 лв на месец за 48 месеца. Накрая има и малка остатъчна стойност – около 3000 лв . Включва застраховките и е без първоначална вноска. Приложим е за фирми. Или финансов с 30 % първоначална вноска – около 8500 лв първоначално и около 480 лв месечно пак за 48 месеца. Без остатъчна стойност, не включва застраховки. Всички суми са ориентировъчни, направете запитване към Омникар ауто, засега само те продават електрическите автомобили на Рено.
    Трябва да си направите добре калкулацията. Ако искате Туизи за ежедневно ползване и ще минавате доста километри с него, както е при мен е изгодно дори спрямо бензинова малолитражка. Ако обаче пробега е малък, излиза скъпо. Въпрос на сметки.
    Например :
    Бензинов стар автомобил – 2000 лв. /автомобил за 9000 лв, експлоатация за 3 години и ост. стойност/
    Каско и гражданска – 400 лв.
    Синя зона /паркинг/ годишно – 480 лв /два часа дневно в работни дни/
    Ремонти по автомобила – 300 лв.
    Консумативи – 350 лв / масло, филтри, накладки и др. при 10 хил.км годишен пробег/
    Винетка – 67 лв.
    Гориво – 1800 лв. /при разход 7 л/100 км. бензин и цена 2,51 лв за литър
    —————————-
    Общо : – 450 лв месечно.
    Тази калкулация е относителна. При избор на по-скъп или по-неикономичен автомобил всичко се променя, също и при по-големи непредвидени ремонти, различен годишен пробег и т.н. Но въз основа на нея всеки може да си направи сметката, като сравни експлоатацията на Туизи с произволен автомобил.
    Най-важното обаче е какво казва сърцето Ви – електричество и чист въздух или изгорели газове. Това е основния смисъл от електромобилите.
    Колкото до вноса от чужбина – проверил съм в Италия, Германия и Австрия. Не може. Невъзможно е прехвърляне на лизинга на батерията.
    Дано съм полезен някому с дългите си и досадни постове. :blush:

    in reply to: Всичко за Туизи #24287

    Цената на Туизи за БГ е 28090 лв за най-добре оборудваната версия, със стъклен покрив, алуминиеви джанти, bluetoot , врати и цветно изпълнение със стикери. Накива са всички налични в БГ. Има и по-евтини варианти, но трябва да се поръчват и да се чакат. За БГ няма да се предлага наем на батерията за Туизи, поне за сега. Компанията отдаваща батериите на лизинг още не е започнала да оперира в БГ, затова например не може да си купиш и Рено Канго ZE. Но както е казал по-горе администратора, разлика няма. Пак плащаш същите пари, само че като отделен наем на батерия + лизинг. Мога да ти кажа конкретни оферти – оперативен лизинг от Интерлиз за около 680 лв на месец за 48 месеца. Накрая има и малка остатъчна стойност – около 3000 лв . Включва застраховките и е без първоначална вноска. Приложим е за фирми. Или финансов с 30 % първоначална вноска – около 8500 лв първоначално и около 480 лв месечно пак за 48 месеца. Без остатъчна стойност, не включва застраховки. Всички суми са ориентировъчни, направете запитване към Омникар ауто, засега само те продават електрическите автомобили на Рено.
    Трябва да си направите добре калкулацията. Ако искате Туизи за ежедневно ползване и ще минавате доста километри с него, както е при мен е изгодно дори спрямо бензинова малолитражка. Ако обаче пробега е малък, излиза скъпо. Въпрос на сметки.
    Например :
    Бензинов стар автомобил – 2000 лв. /автомобил за 9000 лв, експлоатация за 3 години и ост. стойност/
    Каско и гражданска – 400 лв.
    Синя зона /паркинг/ годишно – 480 лв /два часа дневно в работни дни/
    Ремонти по автомобила – 300 лв.
    Консумативи – 350 лв / масло, филтри, накладки и др. при 10 хил.км годишен пробег/
    Винетка – 67 лв.
    Гориво – 1800 лв. /при разход 7 л/100 км. бензин и цена 2,51 лв за литър
    —————————-
    Общо : – 450 лв месечно.
    Тази калкулация е относителна. При избор на по-скъп или по-неикономичен автомобил всичко се променя, също и при по-големи непредвидени ремонти, различен годишен пробег и т.н. Но въз основа на нея всеки може да си направи сметката, като сравни експлоатацията на Туизи с произволен автомобил.
    Най-важното обаче е какво казва сърцето Ви – електричество и чист въздух или изгорели газове. Това е основния смисъл от електромобилите.
    Колкото до вноса от чужбина – проверил съм в Италия, Германия и Австрия. Не може. Невъзможно е прехвърляне на лизинга на батерията.
    Дано съм полезен някому с дългите си и досадни постове. :blush:

    in reply to: Всичко за Туизи #24293

    Цената на Туизи за БГ е 28090 лв за най-добре оборудваната версия, със стъклен покрив, алуминиеви джанти, bluetoot , врати и цветно изпълнение със стикери. Накива са всички налични в БГ. Има и по-евтини варианти, но трябва да се поръчват и да се чакат. За БГ няма да се предлага наем на батерията за Туизи, поне за сега. Компанията отдаваща батериите на лизинг още не е започнала да оперира в БГ, затова например не може да си купиш и Рено Канго ZE. Но както е казал по-горе администратора, разлика няма. Пак плащаш същите пари, само че като отделен наем на батерия + лизинг. Мога да ти кажа конкретни оферти – оперативен лизинг от Интерлиз за около 680 лв на месец за 48 месеца. Накрая има и малка остатъчна стойност – около 3000 лв . Включва застраховките и е без първоначална вноска. Приложим е за фирми. Или финансов с 30 % първоначална вноска – около 8500 лв първоначално и около 480 лв месечно пак за 48 месеца. Без остатъчна стойност, не включва застраховки. Всички суми са ориентировъчни, направете запитване към Омникар ауто, засега само те продават електрическите автомобили на Рено.
    Трябва да си направите добре калкулацията. Ако искате Туизи за ежедневно ползване и ще минавате доста километри с него, както е при мен е изгодно дори спрямо бензинова малолитражка. Ако обаче пробега е малък, излиза скъпо. Въпрос на сметки.
    Например :
    Бензинов стар автомобил – 2000 лв. /автомобил за 9000 лв, експлоатация за 3 години и ост. стойност/
    Каско и гражданска – 400 лв.
    Синя зона /паркинг/ годишно – 480 лв /два часа дневно в работни дни/
    Ремонти по автомобила – 300 лв.
    Консумативи – 350 лв / масло, филтри, накладки и др. при 10 хил.км годишен пробег/
    Винетка – 67 лв.
    Гориво – 1800 лв. /при разход 7 л/100 км. бензин и цена 2,51 лв за литър
    —————————-
    Общо : – 450 лв месечно.
    Тази калкулация е относителна. При избор на по-скъп или по-неикономичен автомобил всичко се променя, също и при по-големи непредвидени ремонти, различен годишен пробег и т.н. Но въз основа на нея всеки може да си направи сметката, като сравни експлоатацията на Туизи с произволен автомобил.
    Най-важното обаче е какво казва сърцето Ви – електричество и чист въздух или изгорели газове. Това е основния смисъл от електромобилите.
    Колкото до вноса от чужбина – проверил съм в Италия, Германия и Австрия. Не може. Невъзможно е прехвърляне на лизинга на батерията.
    Дано съм полезен някому с дългите си и досадни постове. :blush:

    in reply to: Всичко за Туизи #24302

    Цената на Туизи за БГ е 28090 лв за най-добре оборудваната версия, със стъклен покрив, алуминиеви джанти, bluetoot , врати и цветно изпълнение със стикери. Накива са всички налични в БГ. Има и по-евтини варианти, но трябва да се поръчват и да се чакат. За БГ няма да се предлага наем на батерията за Туизи, поне за сега. Компанията отдаваща батериите на лизинг още не е започнала да оперира в БГ, затова например не може да си купиш и Рено Канго ZE. Но както е казал по-горе администратора, разлика няма. Пак плащаш същите пари, само че като отделен наем на батерия + лизинг. Мога да ти кажа конкретни оферти – оперативен лизинг от Интерлиз за около 680 лв на месец за 48 месеца. Накрая има и малка остатъчна стойност – около 3000 лв . Включва застраховките и е без първоначална вноска. Приложим е за фирми. Или финансов с 30 % първоначална вноска – около 8500 лв първоначално и около 480 лв месечно пак за 48 месеца. Без остатъчна стойност, не включва застраховки. Всички суми са ориентировъчни, направете запитване към Омникар ауто, засега само те продават електрическите автомобили на Рено.
    Трябва да си направите добре калкулацията. Ако искате Туизи за ежедневно ползване и ще минавате доста километри с него, както е при мен е изгодно дори спрямо бензинова малолитражка. Ако обаче пробега е малък, излиза скъпо. Въпрос на сметки.
    Например :
    Бензинов стар автомобил – 2000 лв. /автомобил за 9000 лв, експлоатация за 3 години и ост. стойност/
    Каско и гражданска – 400 лв.
    Синя зона /паркинг/ годишно – 480 лв /два часа дневно в работни дни/
    Ремонти по автомобила – 300 лв.
    Консумативи – 350 лв / масло, филтри, накладки и др. при 10 хил.км годишен пробег/
    Винетка – 67 лв.
    Гориво – 1800 лв. /при разход 7 л/100 км. бензин и цена 2,51 лв за литър
    —————————-
    Общо : – 450 лв месечно.
    Тази калкулация е относителна. При избор на по-скъп или по-неикономичен автомобил всичко се променя, също и при по-големи непредвидени ремонти, различен годишен пробег и т.н. Но въз основа на нея всеки може да си направи сметката, като сравни експлоатацията на Туизи с произволен автомобил.
    Най-важното обаче е какво казва сърцето Ви – електричество и чист въздух или изгорели газове. Това е основния смисъл от електромобилите.
    Колкото до вноса от чужбина – проверил съм в Италия, Германия и Австрия. Не може. Невъзможно е прехвърляне на лизинга на батерията.
    Дано съм полезен някому с дългите си и досадни постове. :blush:

    in reply to: Всичко за Туизи #24309

    Цената на Туизи за БГ е 28090 лв за най-добре оборудваната версия, със стъклен покрив, алуминиеви джанти, bluetoot , врати и цветно изпълнение със стикери. Накива са всички налични в БГ. Има и по-евтини варианти, но трябва да се поръчват и да се чакат. За БГ няма да се предлага наем на батерията за Туизи, поне за сега. Компанията отдаваща батериите на лизинг още не е започнала да оперира в БГ, затова например не може да си купиш и Рено Канго ZE. Но както е казал по-горе администратора, разлика няма. Пак плащаш същите пари, само че като отделен наем на батерия + лизинг. Мога да ти кажа конкретни оферти – оперативен лизинг от Интерлиз за около 680 лв на месец за 48 месеца. Накрая има и малка остатъчна стойност – около 3000 лв . Включва застраховките и е без първоначална вноска. Приложим е за фирми. Или финансов с 30 % първоначална вноска – около 8500 лв първоначално и около 480 лв месечно пак за 48 месеца. Без остатъчна стойност, не включва застраховки. Всички суми са ориентировъчни, направете запитване към Омникар ауто, засега само те продават електрическите автомобили на Рено.
    Трябва да си направите добре калкулацията. Ако искате Туизи за ежедневно ползване и ще минавате доста километри с него, както е при мен е изгодно дори спрямо бензинова малолитражка. Ако обаче пробега е малък, излиза скъпо. Въпрос на сметки.
    Например :
    Бензинов стар автомобил – 2000 лв. /автомобил за 9000 лв, експлоатация за 3 години и ост. стойност/
    Каско и гражданска – 400 лв.
    Синя зона /паркинг/ годишно – 480 лв /два часа дневно в работни дни/
    Ремонти по автомобила – 300 лв.
    Консумативи – 350 лв / масло, филтри, накладки и др. при 10 хил.км годишен пробег/
    Винетка – 67 лв.
    Гориво – 1800 лв. /при разход 7 л/100 км. бензин и цена 2,51 лв за литър
    —————————-
    Общо : – 450 лв месечно.
    Тази калкулация е относителна. При избор на по-скъп или по-неикономичен автомобил всичко се променя, също и при по-големи непредвидени ремонти, различен годишен пробег и т.н. Но въз основа на нея всеки може да си направи сметката, като сравни експлоатацията на Туизи с произволен автомобил.
    Най-важното обаче е какво казва сърцето Ви – електричество и чист въздух или изгорели газове. Това е основния смисъл от електромобилите.
    Колкото до вноса от чужбина – проверил съм в Италия, Германия и Австрия. Не може. Невъзможно е прехвърляне на лизинга на батерията.
    Дано съм полезен някому с дългите си и досадни постове. :blush:

    in reply to: Всичко за Туизи #24314

    Цената на Туизи за БГ е 28090 лв за най-добре оборудваната версия, със стъклен покрив, алуминиеви джанти, bluetoot , врати и цветно изпълнение със стикери. Накива са всички налични в БГ. Има и по-евтини варианти, но трябва да се поръчват и да се чакат. За БГ няма да се предлага наем на батерията за Туизи, поне за сега. Компанията отдаваща батериите на лизинг още не е започнала да оперира в БГ, затова например не може да си купиш и Рено Канго ZE. Но както е казал по-горе администратора, разлика няма. Пак плащаш същите пари, само че като отделен наем на батерия + лизинг. Мога да ти кажа конкретни оферти – оперативен лизинг от Интерлиз за около 680 лв на месец за 48 месеца. Накрая има и малка остатъчна стойност – около 3000 лв . Включва застраховките и е без първоначална вноска. Приложим е за фирми. Или финансов с 30 % първоначална вноска – около 8500 лв първоначално и около 480 лв месечно пак за 48 месеца. Без остатъчна стойност, не включва застраховки. Всички суми са ориентировъчни, направете запитване към Омникар ауто, засега само те продават електрическите автомобили на Рено.
    Трябва да си направите добре калкулацията. Ако искате Туизи за ежедневно ползване и ще минавате доста километри с него, както е при мен е изгодно дори спрямо бензинова малолитражка. Ако обаче пробега е малък, излиза скъпо. Въпрос на сметки.
    Например :
    Бензинов стар автомобил – 2000 лв. /автомобил за 9000 лв, експлоатация за 3 години и ост. стойност/
    Каско и гражданска – 400 лв.
    Синя зона /паркинг/ годишно – 480 лв /два часа дневно в работни дни/
    Ремонти по автомобила – 300 лв.
    Консумативи – 350 лв / масло, филтри, накладки и др. при 10 хил.км годишен пробег/
    Винетка – 67 лв.
    Гориво – 1800 лв. /при разход 7 л/100 км. бензин и цена 2,51 лв за литър
    —————————-
    Общо : – 450 лв месечно.
    Тази калкулация е относителна. При избор на по-скъп или по-неикономичен автомобил всичко се променя, също и при по-големи непредвидени ремонти, различен годишен пробег и т.н. Но въз основа на нея всеки може да си направи сметката, като сравни експлоатацията на Туизи с произволен автомобил.
    Най-важното обаче е какво казва сърцето Ви – електричество и чист въздух или изгорели газове. Това е основния смисъл от електромобилите.
    Колкото до вноса от чужбина – проверил съм в Италия, Германия и Австрия. Не може. Невъзможно е прехвърляне на лизинга на батерията.
    Дано съм полезен някому с дългите си и досадни постове. :blush:

    in reply to: Всичко за Туизи #24322

    Цената на Туизи за БГ е 28090 лв за най-добре оборудваната версия, със стъклен покрив, алуминиеви джанти, bluetoot , врати и цветно изпълнение със стикери. Накива са всички налични в БГ. Има и по-евтини варианти, но трябва да се поръчват и да се чакат. За БГ няма да се предлага наем на батерията за Туизи, поне за сега. Компанията отдаваща батериите на лизинг още не е започнала да оперира в БГ, затова например не може да си купиш и Рено Канго ZE. Но както е казал по-горе администратора, разлика няма. Пак плащаш същите пари, само че като отделен наем на батерия + лизинг. Мога да ти кажа конкретни оферти – оперативен лизинг от Интерлиз за около 680 лв на месец за 48 месеца. Накрая има и малка остатъчна стойност – около 3000 лв . Включва застраховките и е без първоначална вноска. Приложим е за фирми. Или финансов с 30 % първоначална вноска – около 8500 лв първоначално и около 480 лв месечно пак за 48 месеца. Без остатъчна стойност, не включва застраховки. Всички суми са ориентировъчни, направете запитване към Омникар ауто, засега само те продават електрическите автомобили на Рено.
    Трябва да си направите добре калкулацията. Ако искате Туизи за ежедневно ползване и ще минавате доста километри с него, както е при мен е изгодно дори спрямо бензинова малолитражка. Ако обаче пробега е малък, излиза скъпо. Въпрос на сметки.
    Например :
    Бензинов стар автомобил – 2000 лв. /автомобил за 9000 лв, експлоатация за 3 години и ост. стойност/
    Каско и гражданска – 400 лв.
    Синя зона /паркинг/ годишно – 480 лв /два часа дневно в работни дни/
    Ремонти по автомобила – 300 лв.
    Консумативи – 350 лв / масло, филтри, накладки и др. при 10 хил.км годишен пробег/
    Винетка – 67 лв.
    Гориво – 1800 лв. /при разход 7 л/100 км. бензин и цена 2,51 лв за литър
    —————————-
    Общо : – 450 лв месечно.
    Тази калкулация е относителна. При избор на по-скъп или по-неикономичен автомобил всичко се променя, също и при по-големи непредвидени ремонти, различен годишен пробег и т.н. Но въз основа на нея всеки може да си направи сметката, като сравни експлоатацията на Туизи с произволен автомобил.
    Най-важното обаче е какво казва сърцето Ви – електричество и чист въздух или изгорели газове. Това е основния смисъл от електромобилите.
    Колкото до вноса от чужбина – проверил съм в Италия, Германия и Австрия. Не може. Невъзможно е прехвърляне на лизинга на батерията.
    Дано съм полезен някому с дългите си и досадни постове. :blush:

    in reply to: Всичко за Туизи #24370

    Цената на Туизи за БГ е 28090 лв за най-добре оборудваната версия, със стъклен покрив, алуминиеви джанти, bluetoot , врати и цветно изпълнение със стикери. Накива са всички налични в БГ. Има и по-евтини варианти, но трябва да се поръчват и да се чакат. За БГ няма да се предлага наем на батерията за Туизи, поне за сега. Компанията отдаваща батериите на лизинг още не е започнала да оперира в БГ, затова например не може да си купиш и Рено Канго ZE. Но както е казал по-горе администратора, разлика няма. Пак плащаш същите пари, само че като отделен наем на батерия + лизинг. Мога да ти кажа конкретни оферти – оперативен лизинг от Интерлиз за около 680 лв на месец за 48 месеца. Накрая има и малка остатъчна стойност – около 3000 лв . Включва застраховките и е без първоначална вноска. Приложим е за фирми. Или финансов с 30 % първоначална вноска – около 8500 лв първоначално и около 480 лв месечно пак за 48 месеца. Без остатъчна стойност, не включва застраховки. Всички суми са ориентировъчни, направете запитване към Омникар ауто, засега само те продават електрическите автомобили на Рено.
    Трябва да си направите добре калкулацията. Ако искате Туизи за ежедневно ползване и ще минавате доста километри с него, както е при мен е изгодно дори спрямо бензинова малолитражка. Ако обаче пробега е малък, излиза скъпо. Въпрос на сметки.
    Например :
    Бензинов стар автомобил – 2000 лв. /автомобил за 9000 лв, експлоатация за 3 години и ост. стойност/
    Каско и гражданска – 400 лв.
    Синя зона /паркинг/ годишно – 480 лв /два часа дневно в работни дни/
    Ремонти по автомобила – 300 лв.
    Консумативи – 350 лв / масло, филтри, накладки и др. при 10 хил.км годишен пробег/
    Винетка – 67 лв.
    Гориво – 1800 лв. /при разход 7 л/100 км. бензин и цена 2,51 лв за литър
    —————————-
    Общо : – 450 лв месечно.
    Тази калкулация е относителна. При избор на по-скъп или по-неикономичен автомобил всичко се променя, също и при по-големи непредвидени ремонти, различен годишен пробег и т.н. Но въз основа на нея всеки може да си направи сметката, като сравни експлоатацията на Туизи с произволен автомобил.
    Най-важното обаче е какво казва сърцето Ви – електричество и чист въздух или изгорели газове. Това е основния смисъл от електромобилите.
    Колкото до вноса от чужбина – проверил съм в Италия, Германия и Австрия. Не може. Невъзможно е прехвърляне на лизинга на батерията.
    Дано съм полезен някому с дългите си и досадни постове. :blush:

    in reply to: Всичко за Туизи #24383

    Цената на Туизи за БГ е 28090 лв за най-добре оборудваната версия, със стъклен покрив, алуминиеви джанти, bluetoot , врати и цветно изпълнение със стикери. Накива са всички налични в БГ. Има и по-евтини варианти, но трябва да се поръчват и да се чакат. За БГ няма да се предлага наем на батерията за Туизи, поне за сега. Компанията отдаваща батериите на лизинг още не е започнала да оперира в БГ, затова например не може да си купиш и Рено Канго ZE. Но както е казал по-горе администратора, разлика няма. Пак плащаш същите пари, само че като отделен наем на батерия + лизинг. Мога да ти кажа конкретни оферти – оперативен лизинг от Интерлиз за около 680 лв на месец за 48 месеца. Накрая има и малка остатъчна стойност – около 3000 лв . Включва застраховките и е без първоначална вноска. Приложим е за фирми. Или финансов с 30 % първоначална вноска – около 8500 лв първоначално и около 480 лв месечно пак за 48 месеца. Без остатъчна стойност, не включва застраховки. Всички суми са ориентировъчни, направете запитване към Омникар ауто, засега само те продават електрическите автомобили на Рено.
    Трябва да си направите добре калкулацията. Ако искате Туизи за ежедневно ползване и ще минавате доста километри с него, както е при мен е изгодно дори спрямо бензинова малолитражка. Ако обаче пробега е малък, излиза скъпо. Въпрос на сметки.
    Например :
    Бензинов стар автомобил – 2000 лв. /автомобил за 9000 лв, експлоатация за 3 години и ост. стойност/
    Каско и гражданска – 400 лв.
    Синя зона /паркинг/ годишно – 480 лв /два часа дневно в работни дни/
    Ремонти по автомобила – 300 лв.
    Консумативи – 350 лв / масло, филтри, накладки и др. при 10 хил.км годишен пробег/
    Винетка – 67 лв.
    Гориво – 1800 лв. /при разход 7 л/100 км. бензин и цена 2,51 лв за литър
    —————————-
    Общо : – 450 лв месечно.
    Тази калкулация е относителна. При избор на по-скъп или по-неикономичен автомобил всичко се променя, също и при по-големи непредвидени ремонти, различен годишен пробег и т.н. Но въз основа на нея всеки може да си направи сметката, като сравни експлоатацията на Туизи с произволен автомобил.
    Най-важното обаче е какво казва сърцето Ви – електричество и чист въздух или изгорели газове. Това е основния смисъл от електромобилите.
    Колкото до вноса от чужбина – проверил съм в Италия, Германия и Австрия. Не може. Невъзможно е прехвърляне на лизинга на батерията.
    Дано съм полезен някому с дългите си и досадни постове. :blush:

    in reply to: Всичко за Туизи #24213

    [quote=”mumojem” post=830][quote=”nio” post=826]Колкото до кабела и зареждането написаното е от собствен опит. В началото ползвах обикновен разклонител, и при едно зареждане просто му се стопи пластмасата. Може да е бил с ниско качество и за това. Но дори и сегашния сериозен кабел се нагрява малко при щепсела при зареждане.[/quote]

    Хм, странно, при мен са си студени и щепселите и контактите (не са дори топли хайде така да го кажа). Използвам удължител със силов кабел (не съм го мерил още, беше на тъста ми) и контакт от тези квадратните за външен монтаж като на балкон с дървена подложка. Не е най-красивия, но се държи много стабилно засега. Ще снимам утре и ще пусна. И уплътнения отдолу на вратите супер готини намерих да монтирам и сега долу на краката на седящия отзад не духа грам вече.[/quote]
    Качи снимки на тези уплътнения, от къде ги взе или направи? Ползвам одеало за краката, но с уплътнители навярно ще е доста по-добре. В един немски сайт видях уплътнител около кормилния прът, това ли имаш впредвид?

    in reply to: Всичко за Туизи #24218

    [quote=”mumojem” post=830][quote=”nio” post=826]Колкото до кабела и зареждането написаното е от собствен опит. В началото ползвах обикновен разклонител, и при едно зареждане просто му се стопи пластмасата. Може да е бил с ниско качество и за това. Но дори и сегашния сериозен кабел се нагрява малко при щепсела при зареждане.[/quote]

    Хм, странно, при мен са си студени и щепселите и контактите (не са дори топли хайде така да го кажа). Използвам удължител със силов кабел (не съм го мерил още, беше на тъста ми) и контакт от тези квадратните за външен монтаж като на балкон с дървена подложка. Не е най-красивия, но се държи много стабилно засега. Ще снимам утре и ще пусна. И уплътнения отдолу на вратите супер готини намерих да монтирам и сега долу на краката на седящия отзад не духа грам вече.[/quote]
    Качи снимки на тези уплътнения, от къде ги взе или направи? Ползвам одеало за краката, но с уплътнители навярно ще е доста по-добре. В един немски сайт видях уплътнител около кормилния прът, това ли имаш впредвид?

    in reply to: Всичко за Туизи #24223

    [quote=”mumojem” post=830][quote=”nio” post=826]Колкото до кабела и зареждането написаното е от собствен опит. В началото ползвах обикновен разклонител, и при едно зареждане просто му се стопи пластмасата. Може да е бил с ниско качество и за това. Но дори и сегашния сериозен кабел се нагрява малко при щепсела при зареждане.[/quote]

    Хм, странно, при мен са си студени и щепселите и контактите (не са дори топли хайде така да го кажа). Използвам удължител със силов кабел (не съм го мерил още, беше на тъста ми) и контакт от тези квадратните за външен монтаж като на балкон с дървена подложка. Не е най-красивия, но се държи много стабилно засега. Ще снимам утре и ще пусна. И уплътнения отдолу на вратите супер готини намерих да монтирам и сега долу на краката на седящия отзад не духа грам вече.[/quote]
    Качи снимки на тези уплътнения, от къде ги взе или направи? Ползвам одеало за краката, но с уплътнители навярно ще е доста по-добре. В един немски сайт видях уплътнител около кормилния прът, това ли имаш впредвид?

    in reply to: Всичко за Туизи #24278

    [quote=”mumojem” post=830][quote=”nio” post=826]Колкото до кабела и зареждането написаното е от собствен опит. В началото ползвах обикновен разклонител, и при едно зареждане просто му се стопи пластмасата. Може да е бил с ниско качество и за това. Но дори и сегашния сериозен кабел се нагрява малко при щепсела при зареждане.[/quote]

    Хм, странно, при мен са си студени и щепселите и контактите (не са дори топли хайде така да го кажа). Използвам удължител със силов кабел (не съм го мерил още, беше на тъста ми) и контакт от тези квадратните за външен монтаж като на балкон с дървена подложка. Не е най-красивия, но се държи много стабилно засега. Ще снимам утре и ще пусна. И уплътнения отдолу на вратите супер готини намерих да монтирам и сега долу на краката на седящия отзад не духа грам вече.[/quote]
    Качи снимки на тези уплътнения, от къде ги взе или направи? Ползвам одеало за краката, но с уплътнители навярно ще е доста по-добре. В един немски сайт видях уплътнител около кормилния прът, това ли имаш впредвид?

Viewing 15 posts - 1,396 through 1,410 (of 1,890 total)