Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Николай ИвановMember
[quote=”mumojem” post=830][quote=”nio” post=826]Колкото до кабела и зареждането написаното е от собствен опит. В началото ползвах обикновен разклонител, и при едно зареждане просто му се стопи пластмасата. Може да е бил с ниско качество и за това. Но дори и сегашния сериозен кабел се нагрява малко при щепсела при зареждане.[/quote]
Хм, странно, при мен са си студени и щепселите и контактите (не са дори топли хайде така да го кажа). Използвам удължител със силов кабел (не съм го мерил още, беше на тъста ми) и контакт от тези квадратните за външен монтаж като на балкон с дървена подложка. Не е най-красивия, но се държи много стабилно засега. Ще снимам утре и ще пусна. И уплътнения отдолу на вратите супер готини намерих да монтирам и сега долу на краката на седящия отзад не духа грам вече.[/quote]
Качи снимки на тези уплътнения, от къде ги взе или направи? Ползвам одеало за краката, но с уплътнители навярно ще е доста по-добре. В един немски сайт видях уплътнител около кормилния прът, това ли имаш впредвид?Николай ИвановMember[quote=”mumojem” post=830][quote=”nio” post=826]Колкото до кабела и зареждането написаното е от собствен опит. В началото ползвах обикновен разклонител, и при едно зареждане просто му се стопи пластмасата. Може да е бил с ниско качество и за това. Но дори и сегашния сериозен кабел се нагрява малко при щепсела при зареждане.[/quote]
Хм, странно, при мен са си студени и щепселите и контактите (не са дори топли хайде така да го кажа). Използвам удължител със силов кабел (не съм го мерил още, беше на тъста ми) и контакт от тези квадратните за външен монтаж като на балкон с дървена подложка. Не е най-красивия, но се държи много стабилно засега. Ще снимам утре и ще пусна. И уплътнения отдолу на вратите супер готини намерих да монтирам и сега долу на краката на седящия отзад не духа грам вече.[/quote]
Качи снимки на тези уплътнения, от къде ги взе или направи? Ползвам одеало за краката, но с уплътнители навярно ще е доста по-добре. В един немски сайт видях уплътнител около кормилния прът, това ли имаш впредвид?Николай ИвановMember[quote=”mumojem” post=830][quote=”nio” post=826]Колкото до кабела и зареждането написаното е от собствен опит. В началото ползвах обикновен разклонител, и при едно зареждане просто му се стопи пластмасата. Може да е бил с ниско качество и за това. Но дори и сегашния сериозен кабел се нагрява малко при щепсела при зареждане.[/quote]
Хм, странно, при мен са си студени и щепселите и контактите (не са дори топли хайде така да го кажа). Използвам удължител със силов кабел (не съм го мерил още, беше на тъста ми) и контакт от тези квадратните за външен монтаж като на балкон с дървена подложка. Не е най-красивия, но се държи много стабилно засега. Ще снимам утре и ще пусна. И уплътнения отдолу на вратите супер готини намерих да монтирам и сега долу на краката на седящия отзад не духа грам вече.[/quote]
Качи снимки на тези уплътнения, от къде ги взе или направи? Ползвам одеало за краката, но с уплътнители навярно ще е доста по-добре. В един немски сайт видях уплътнител около кормилния прът, това ли имаш впредвид?Николай ИвановMember[quote=”mumojem” post=830][quote=”nio” post=826]Колкото до кабела и зареждането написаното е от собствен опит. В началото ползвах обикновен разклонител, и при едно зареждане просто му се стопи пластмасата. Може да е бил с ниско качество и за това. Но дори и сегашния сериозен кабел се нагрява малко при щепсела при зареждане.[/quote]
Хм, странно, при мен са си студени и щепселите и контактите (не са дори топли хайде така да го кажа). Използвам удължител със силов кабел (не съм го мерил още, беше на тъста ми) и контакт от тези квадратните за външен монтаж като на балкон с дървена подложка. Не е най-красивия, но се държи много стабилно засега. Ще снимам утре и ще пусна. И уплътнения отдолу на вратите супер готини намерих да монтирам и сега долу на краката на седящия отзад не духа грам вече.[/quote]
Качи снимки на тези уплътнения, от къде ги взе или направи? Ползвам одеало за краката, но с уплътнители навярно ще е доста по-добре. В един немски сайт видях уплътнител около кормилния прът, това ли имаш впредвид?Николай ИвановMember[quote=”mumojem” post=830][quote=”nio” post=826]Колкото до кабела и зареждането написаното е от собствен опит. В началото ползвах обикновен разклонител, и при едно зареждане просто му се стопи пластмасата. Може да е бил с ниско качество и за това. Но дори и сегашния сериозен кабел се нагрява малко при щепсела при зареждане.[/quote]
Хм, странно, при мен са си студени и щепселите и контактите (не са дори топли хайде така да го кажа). Използвам удължител със силов кабел (не съм го мерил още, беше на тъста ми) и контакт от тези квадратните за външен монтаж като на балкон с дървена подложка. Не е най-красивия, но се държи много стабилно засега. Ще снимам утре и ще пусна. И уплътнения отдолу на вратите супер готини намерих да монтирам и сега долу на краката на седящия отзад не духа грам вече.[/quote]
Качи снимки на тези уплътнения, от къде ги взе или направи? Ползвам одеало за краката, но с уплътнители навярно ще е доста по-добре. В един немски сайт видях уплътнител около кормилния прът, това ли имаш впредвид?Николай ИвановMember[quote=”ajcinema” post=828]Аз също съм силно мотивиран за една такава обиколка. За момента очаквам оферта за Туизи и имам сериозното намерение да го купя до края на годината. За съжаление пътуването ще се състои доста преди това. Докато чакам да получа конкретната цена, правя проучване за всеки един детайл по “колата” – зареждане, поддръжка, стопанисване, гараж и т.н. Дори ми хрумна на пръв поглед безумната идея да “донадя” хибридна част под формата на 2-киловатова газифицирана Хонда и да удължа пробега с около 20-30 километра при по-ниска скорост. Изобщо, в главата ми се въртят много идеи и сметки, като се надявам да реализирам поне малка част от тях.
Относно батериите – почти всички литиеви батерии се зареждат по един и същи начин, който описах нагрубо в предишния си пост. Единственото, което не знам е дали отделните клетки на Туизи се балансират или не. Теоретически са възможни и двата варианта, но ме смущава дългият гаранционен срок на батерията. Или са заложили на евтина батерия БЕЗ електроника, която са готови да подменят във всеки един момент (малко вероятно заради безопасността), или са заложили на адски скъпо изпълнение със следене на всяка отделна клетка. Не мога да преценя, но последната информация, която чух вчера от дилър на марката е, че Туизи имат проблеми с охлаждане на батерията лятно време. Дали е достоверна – не знам, но ако е вярна, то се насочвам към първия вариант на предположенията си. На този етап няма да ги споделям тук, защото рискувам да отключа излишен спор.На този етап бих се включил в обиколката с нормален автомобил или с мотоциклет.[/quote]
Ето ти оферта за Туизи – 28090 лв с ддс, с батерията. Налично, може да го вземеш веднага. Може и на лизинг с 30% първоначална вноска. Ако решиш свиркай! Колкото до въпроси относно колата – питай! Ще отговоря подробно на всичко, а и администратора също има Туизи и той има доста инфо за него.Николай ИвановMember[quote=”ajcinema” post=828]Аз също съм силно мотивиран за една такава обиколка. За момента очаквам оферта за Туизи и имам сериозното намерение да го купя до края на годината. За съжаление пътуването ще се състои доста преди това. Докато чакам да получа конкретната цена, правя проучване за всеки един детайл по “колата” – зареждане, поддръжка, стопанисване, гараж и т.н. Дори ми хрумна на пръв поглед безумната идея да “донадя” хибридна част под формата на 2-киловатова газифицирана Хонда и да удължа пробега с около 20-30 километра при по-ниска скорост. Изобщо, в главата ми се въртят много идеи и сметки, като се надявам да реализирам поне малка част от тях.
Относно батериите – почти всички литиеви батерии се зареждат по един и същи начин, който описах нагрубо в предишния си пост. Единственото, което не знам е дали отделните клетки на Туизи се балансират или не. Теоретически са възможни и двата варианта, но ме смущава дългият гаранционен срок на батерията. Или са заложили на евтина батерия БЕЗ електроника, която са готови да подменят във всеки един момент (малко вероятно заради безопасността), или са заложили на адски скъпо изпълнение със следене на всяка отделна клетка. Не мога да преценя, но последната информация, която чух вчера от дилър на марката е, че Туизи имат проблеми с охлаждане на батерията лятно време. Дали е достоверна – не знам, но ако е вярна, то се насочвам към първия вариант на предположенията си. На този етап няма да ги споделям тук, защото рискувам да отключа излишен спор.На този етап бих се включил в обиколката с нормален автомобил или с мотоциклет.[/quote]
Ето ти оферта за Туизи – 28090 лв с ддс, с батерията. Налично, може да го вземеш веднага. Може и на лизинг с 30% първоначална вноска. Ако решиш свиркай! Колкото до въпроси относно колата – питай! Ще отговоря подробно на всичко, а и администратора също има Туизи и той има доста инфо за него.Николай ИвановMember[quote=”ajcinema” post=828]Аз също съм силно мотивиран за една такава обиколка. За момента очаквам оферта за Туизи и имам сериозното намерение да го купя до края на годината. За съжаление пътуването ще се състои доста преди това. Докато чакам да получа конкретната цена, правя проучване за всеки един детайл по “колата” – зареждане, поддръжка, стопанисване, гараж и т.н. Дори ми хрумна на пръв поглед безумната идея да “донадя” хибридна част под формата на 2-киловатова газифицирана Хонда и да удължа пробега с около 20-30 километра при по-ниска скорост. Изобщо, в главата ми се въртят много идеи и сметки, като се надявам да реализирам поне малка част от тях.
Относно батериите – почти всички литиеви батерии се зареждат по един и същи начин, който описах нагрубо в предишния си пост. Единственото, което не знам е дали отделните клетки на Туизи се балансират или не. Теоретически са възможни и двата варианта, но ме смущава дългият гаранционен срок на батерията. Или са заложили на евтина батерия БЕЗ електроника, която са готови да подменят във всеки един момент (малко вероятно заради безопасността), или са заложили на адски скъпо изпълнение със следене на всяка отделна клетка. Не мога да преценя, но последната информация, която чух вчера от дилър на марката е, че Туизи имат проблеми с охлаждане на батерията лятно време. Дали е достоверна – не знам, но ако е вярна, то се насочвам към първия вариант на предположенията си. На този етап няма да ги споделям тук, защото рискувам да отключа излишен спор.На този етап бих се включил в обиколката с нормален автомобил или с мотоциклет.[/quote]
Ето ти оферта за Туизи – 28090 лв с ддс, с батерията. Налично, може да го вземеш веднага. Може и на лизинг с 30% първоначална вноска. Ако решиш свиркай! Колкото до въпроси относно колата – питай! Ще отговоря подробно на всичко, а и администратора също има Туизи и той има доста инфо за него.Николай ИвановMember[quote=”ajcinema” post=828]Аз също съм силно мотивиран за една такава обиколка. За момента очаквам оферта за Туизи и имам сериозното намерение да го купя до края на годината. За съжаление пътуването ще се състои доста преди това. Докато чакам да получа конкретната цена, правя проучване за всеки един детайл по “колата” – зареждане, поддръжка, стопанисване, гараж и т.н. Дори ми хрумна на пръв поглед безумната идея да “донадя” хибридна част под формата на 2-киловатова газифицирана Хонда и да удължа пробега с около 20-30 километра при по-ниска скорост. Изобщо, в главата ми се въртят много идеи и сметки, като се надявам да реализирам поне малка част от тях.
Относно батериите – почти всички литиеви батерии се зареждат по един и същи начин, който описах нагрубо в предишния си пост. Единственото, което не знам е дали отделните клетки на Туизи се балансират или не. Теоретически са възможни и двата варианта, но ме смущава дългият гаранционен срок на батерията. Или са заложили на евтина батерия БЕЗ електроника, която са готови да подменят във всеки един момент (малко вероятно заради безопасността), или са заложили на адски скъпо изпълнение със следене на всяка отделна клетка. Не мога да преценя, но последната информация, която чух вчера от дилър на марката е, че Туизи имат проблеми с охлаждане на батерията лятно време. Дали е достоверна – не знам, но ако е вярна, то се насочвам към първия вариант на предположенията си. На този етап няма да ги споделям тук, защото рискувам да отключа излишен спор.На този етап бих се включил в обиколката с нормален автомобил или с мотоциклет.[/quote]
Ето ти оферта за Туизи – 28090 лв с ддс, с батерията. Налично, може да го вземеш веднага. Може и на лизинг с 30% първоначална вноска. Ако решиш свиркай! Колкото до въпроси относно колата – питай! Ще отговоря подробно на всичко, а и администратора също има Туизи и той има доста инфо за него.Николай ИвановMember[quote=”ajcinema” post=828]Аз също съм силно мотивиран за една такава обиколка. За момента очаквам оферта за Туизи и имам сериозното намерение да го купя до края на годината. За съжаление пътуването ще се състои доста преди това. Докато чакам да получа конкретната цена, правя проучване за всеки един детайл по “колата” – зареждане, поддръжка, стопанисване, гараж и т.н. Дори ми хрумна на пръв поглед безумната идея да “донадя” хибридна част под формата на 2-киловатова газифицирана Хонда и да удължа пробега с около 20-30 километра при по-ниска скорост. Изобщо, в главата ми се въртят много идеи и сметки, като се надявам да реализирам поне малка част от тях.
Относно батериите – почти всички литиеви батерии се зареждат по един и същи начин, който описах нагрубо в предишния си пост. Единственото, което не знам е дали отделните клетки на Туизи се балансират или не. Теоретически са възможни и двата варианта, но ме смущава дългият гаранционен срок на батерията. Или са заложили на евтина батерия БЕЗ електроника, която са готови да подменят във всеки един момент (малко вероятно заради безопасността), или са заложили на адски скъпо изпълнение със следене на всяка отделна клетка. Не мога да преценя, но последната информация, която чух вчера от дилър на марката е, че Туизи имат проблеми с охлаждане на батерията лятно време. Дали е достоверна – не знам, но ако е вярна, то се насочвам към първия вариант на предположенията си. На този етап няма да ги споделям тук, защото рискувам да отключа излишен спор.На този етап бих се включил в обиколката с нормален автомобил или с мотоциклет.[/quote]
Ето ти оферта за Туизи – 28090 лв с ддс, с батерията. Налично, може да го вземеш веднага. Може и на лизинг с 30% първоначална вноска. Ако решиш свиркай! Колкото до въпроси относно колата – питай! Ще отговоря подробно на всичко, а и администратора също има Туизи и той има доста инфо за него.Николай ИвановMember[quote=”ajcinema” post=828]Аз също съм силно мотивиран за една такава обиколка. За момента очаквам оферта за Туизи и имам сериозното намерение да го купя до края на годината. За съжаление пътуването ще се състои доста преди това. Докато чакам да получа конкретната цена, правя проучване за всеки един детайл по “колата” – зареждане, поддръжка, стопанисване, гараж и т.н. Дори ми хрумна на пръв поглед безумната идея да “донадя” хибридна част под формата на 2-киловатова газифицирана Хонда и да удължа пробега с около 20-30 километра при по-ниска скорост. Изобщо, в главата ми се въртят много идеи и сметки, като се надявам да реализирам поне малка част от тях.
Относно батериите – почти всички литиеви батерии се зареждат по един и същи начин, който описах нагрубо в предишния си пост. Единственото, което не знам е дали отделните клетки на Туизи се балансират или не. Теоретически са възможни и двата варианта, но ме смущава дългият гаранционен срок на батерията. Или са заложили на евтина батерия БЕЗ електроника, която са готови да подменят във всеки един момент (малко вероятно заради безопасността), или са заложили на адски скъпо изпълнение със следене на всяка отделна клетка. Не мога да преценя, но последната информация, която чух вчера от дилър на марката е, че Туизи имат проблеми с охлаждане на батерията лятно време. Дали е достоверна – не знам, но ако е вярна, то се насочвам към първия вариант на предположенията си. На този етап няма да ги споделям тук, защото рискувам да отключа излишен спор.На този етап бих се включил в обиколката с нормален автомобил или с мотоциклет.[/quote]
Ето ти оферта за Туизи – 28090 лв с ддс, с батерията. Налично, може да го вземеш веднага. Може и на лизинг с 30% първоначална вноска. Ако решиш свиркай! Колкото до въпроси относно колата – питай! Ще отговоря подробно на всичко, а и администратора също има Туизи и той има доста инфо за него.Николай ИвановMember[quote=”ajcinema” post=828]Аз също съм силно мотивиран за една такава обиколка. За момента очаквам оферта за Туизи и имам сериозното намерение да го купя до края на годината. За съжаление пътуването ще се състои доста преди това. Докато чакам да получа конкретната цена, правя проучване за всеки един детайл по “колата” – зареждане, поддръжка, стопанисване, гараж и т.н. Дори ми хрумна на пръв поглед безумната идея да “донадя” хибридна част под формата на 2-киловатова газифицирана Хонда и да удължа пробега с около 20-30 километра при по-ниска скорост. Изобщо, в главата ми се въртят много идеи и сметки, като се надявам да реализирам поне малка част от тях.
Относно батериите – почти всички литиеви батерии се зареждат по един и същи начин, който описах нагрубо в предишния си пост. Единственото, което не знам е дали отделните клетки на Туизи се балансират или не. Теоретически са възможни и двата варианта, но ме смущава дългият гаранционен срок на батерията. Или са заложили на евтина батерия БЕЗ електроника, която са готови да подменят във всеки един момент (малко вероятно заради безопасността), или са заложили на адски скъпо изпълнение със следене на всяка отделна клетка. Не мога да преценя, но последната информация, която чух вчера от дилър на марката е, че Туизи имат проблеми с охлаждане на батерията лятно време. Дали е достоверна – не знам, но ако е вярна, то се насочвам към първия вариант на предположенията си. На този етап няма да ги споделям тук, защото рискувам да отключа излишен спор.На този етап бих се включил в обиколката с нормален автомобил или с мотоциклет.[/quote]
Ето ти оферта за Туизи – 28090 лв с ддс, с батерията. Налично, може да го вземеш веднага. Може и на лизинг с 30% първоначална вноска. Ако решиш свиркай! Колкото до въпроси относно колата – питай! Ще отговоря подробно на всичко, а и администратора също има Туизи и той има доста инфо за него.Николай ИвановMember[quote=”ajcinema” post=828]Аз също съм силно мотивиран за една такава обиколка. За момента очаквам оферта за Туизи и имам сериозното намерение да го купя до края на годината. За съжаление пътуването ще се състои доста преди това. Докато чакам да получа конкретната цена, правя проучване за всеки един детайл по “колата” – зареждане, поддръжка, стопанисване, гараж и т.н. Дори ми хрумна на пръв поглед безумната идея да “донадя” хибридна част под формата на 2-киловатова газифицирана Хонда и да удължа пробега с около 20-30 километра при по-ниска скорост. Изобщо, в главата ми се въртят много идеи и сметки, като се надявам да реализирам поне малка част от тях.
Относно батериите – почти всички литиеви батерии се зареждат по един и същи начин, който описах нагрубо в предишния си пост. Единственото, което не знам е дали отделните клетки на Туизи се балансират или не. Теоретически са възможни и двата варианта, но ме смущава дългият гаранционен срок на батерията. Или са заложили на евтина батерия БЕЗ електроника, която са готови да подменят във всеки един момент (малко вероятно заради безопасността), или са заложили на адски скъпо изпълнение със следене на всяка отделна клетка. Не мога да преценя, но последната информация, която чух вчера от дилър на марката е, че Туизи имат проблеми с охлаждане на батерията лятно време. Дали е достоверна – не знам, но ако е вярна, то се насочвам към първия вариант на предположенията си. На този етап няма да ги споделям тук, защото рискувам да отключа излишен спор.На този етап бих се включил в обиколката с нормален автомобил или с мотоциклет.[/quote]
Ето ти оферта за Туизи – 28090 лв с ддс, с батерията. Налично, може да го вземеш веднага. Може и на лизинг с 30% първоначална вноска. Ако решиш свиркай! Колкото до въпроси относно колата – питай! Ще отговоря подробно на всичко, а и администратора също има Туизи и той има доста инфо за него.Николай ИвановMember[quote=”ajcinema” post=828]Аз също съм силно мотивиран за една такава обиколка. За момента очаквам оферта за Туизи и имам сериозното намерение да го купя до края на годината. За съжаление пътуването ще се състои доста преди това. Докато чакам да получа конкретната цена, правя проучване за всеки един детайл по “колата” – зареждане, поддръжка, стопанисване, гараж и т.н. Дори ми хрумна на пръв поглед безумната идея да “донадя” хибридна част под формата на 2-киловатова газифицирана Хонда и да удължа пробега с около 20-30 километра при по-ниска скорост. Изобщо, в главата ми се въртят много идеи и сметки, като се надявам да реализирам поне малка част от тях.
Относно батериите – почти всички литиеви батерии се зареждат по един и същи начин, който описах нагрубо в предишния си пост. Единственото, което не знам е дали отделните клетки на Туизи се балансират или не. Теоретически са възможни и двата варианта, но ме смущава дългият гаранционен срок на батерията. Или са заложили на евтина батерия БЕЗ електроника, която са готови да подменят във всеки един момент (малко вероятно заради безопасността), или са заложили на адски скъпо изпълнение със следене на всяка отделна клетка. Не мога да преценя, но последната информация, която чух вчера от дилър на марката е, че Туизи имат проблеми с охлаждане на батерията лятно време. Дали е достоверна – не знам, но ако е вярна, то се насочвам към първия вариант на предположенията си. На този етап няма да ги споделям тук, защото рискувам да отключа излишен спор.На този етап бих се включил в обиколката с нормален автомобил или с мотоциклет.[/quote]
Ето ти оферта за Туизи – 28090 лв с ддс, с батерията. Налично, може да го вземеш веднага. Може и на лизинг с 30% първоначална вноска. Ако решиш свиркай! Колкото до въпроси относно колата – питай! Ще отговоря подробно на всичко, а и администратора също има Туизи и той има доста инфо за него.Николай ИвановMember[quote=”Riko” post=825]Има книжки с националните обекти. Предполагам ще е мн. приятна обиколка. Хубаво да се определи времето за обиколката по-рано, за да могат желаещите да се организират. Аз карам хибриди /Хонда и Приус/ но съм склонен да се разходя със собствениците на електромобили. Успех в начинанието, .[/quote]
Всички желаещи са добре дошли. Идеята е популяризиране на елекромобилите. При участие всеки ще може да изпита в реални условия и продължително наличните елекромобили. А какво по вероятно от това от хибрид да минеш на чиста електричка. B) Ти като един желаещ да се включи дай предложение кога да я направим. Важи и за всички други заинтересувани – пишете тук, да видим предпочитаният на желаещите да участват.
Следи форума и блога, мисля ще скоро ще има подробности относно обиколката. :cheer: -
AuthorPosts