Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Пеньо ШилевMember
С каква скорост е било зареждането? От 40% до 80% за 6 минути е сериозна цифра дори и за 24кВтч Лийф…
Пеньо ШилевMemberС каква скорост е било зареждането? От 40% до 80% за 6 минути е сериозна цифра дори и за 24кВтч Лийф…
Пеньо ШилевMemberБатерията на новия Лийф ще е 40кВтч. По-късно ще се предлага и по-голяма – очаква се 60кВтч на по-висока цена разбира се. Това е общото мнение по всички форуми до момента.
Дизайнът – това е много субективна материя. Напомня ми на Пулсар с преработена задна част с елементи от Джук/новата Микра… ще видим на 6-ти септември.Пеньо ШилевMemberБатерията на новия Лийф ще е 40кВтч. По-късно ще се предлага и по-голяма – очаква се 60кВтч на по-висока цена разбира се. Това е общото мнение по всички форуми до момента.
Дизайнът – това е много субективна материя. Напомня ми на Пулсар с преработена задна част с елементи от Джук/новата Микра… ще видим на 6-ти септември.Пеньо ШилевMember[quote=”nio” post=2200]И аз реших същото като теб. Не си заслужава. По добре направо следващото поколение.
Моят Нисан вече мина 25000 км. Няма промяна в пробег с едно зареждане.[/quote]Здравей, колега
След 46 000км пробег все пак реших и замених 24-ката с 30-так.
Най-вече заради отворилата се възможност да взема едногодишна кола с отстътка, 10000км пробег, 6кВч вградено зарядно и е SVE модел.
Вече навъртях 1000 км за седмица и мога да ти кажа, че си заслужава смяната.
На бързо зарядно за 40мин зареди от10 до 94 процента, а точно преди 3 седмици 24-ката зарежда 45 минути, за да зареди от 17 до 84 проценто…
Във вторник пропътувах, в много лошо време с насрещен вятър и дъжд, 170км и имах 2% в резервоара…Пеньо ШилевMember[quote=”nio” post=2200]И аз реших същото като теб. Не си заслужава. По добре направо следващото поколение.
Моят Нисан вече мина 25000 км. Няма промяна в пробег с едно зареждане.[/quote]Здравей, колега
След 46 000км пробег все пак реших и замених 24-ката с 30-так.
Най-вече заради отворилата се възможност да взема едногодишна кола с отстътка, 10000км пробег, 6кВч вградено зарядно и е SVE модел.
Вече навъртях 1000 км за седмица и мога да ти кажа, че си заслужава смяната.
На бързо зарядно за 40мин зареди от10 до 94 процента, а точно преди 3 седмици 24-ката зарежда 45 минути, за да зареди от 17 до 84 проценто…
Във вторник пропътувах, в много лошо време с насрещен вятър и дъжд, 170км и имах 2% в резервоара…Пеньо ШилевMember[quote=”nio” post=2200]И аз реших същото като теб. Не си заслужава. По добре направо следващото поколение.
Моят Нисан вече мина 25000 км. Няма промяна в пробег с едно зареждане.[/quote]Здравей, колега
След 46 000км пробег все пак реших и замених 24-ката с 30-так.
Най-вече заради отворилата се възможност да взема едногодишна кола с отстътка, 10000км пробег, 6кВч вградено зарядно и е SVE модел.
Вече навъртях 1000 км за седмица и мога да ти кажа, че си заслужава смяната.
На бързо зарядно за 40мин зареди от10 до 94 процента, а точно преди 3 седмици 24-ката зарежда 45 минути, за да зареди от 17 до 84 проценто…
Във вторник пропътувах, в много лошо време с насрещен вятър и дъжд, 170км и имах 2% в резервоара…Пеньо ШилевMemberВ Ирландия е от €100 до €150 в зависимост от сервиза и включва диагностика, цялостна проверка, поленов филтър и чистачки при някои…
Пеньо ШилевMemberВ Ирландия е от €100 до €150 в зависимост от сервиза и включва диагностика, цялостна проверка, поленов филтър и чистачки при някои…
Пеньо ШилевMemberВ Ирландия е от €100 до €150 в зависимост от сервиза и включва диагностика, цялостна проверка, поленов филтър и чистачки при някои…
Пеньо ШилевMemberДоколкото разбрах, готви се хечбек вариант!
Пеньо ШилевMemberДоколкото разбрах, готви се хечбек вариант!
Пеньо ШилевMemberДоколкото разбрах, готви се хечбек вариант!
Пеньо ШилевMemberБагажникът е единственото нещо, което не харесах… Ама пък аз обичам големи багажници… Така че, всеки с мераците си хахахах
Пеньо ШилевMemberБагажникът е единственото нещо, което не харесах… Ама пък аз обичам големи багажници… Така че, всеки с мераците си хахахах
-
AuthorPosts