Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
[quote=”mumojem” post=702]Амперката кефи много определено. Засега гледам най-тънките оферти са за коли 2011-та, за малко под €25,000. Значи с докарване, регистрация и застраховка по-скоро ги виждам за 52-53,000 лв или вече нагоре, ако я продава автокъща на нашия пазар. Volt от щатите го смятам да дойде на около 42-43 хил. лв тотал.[/quote]
Горе-долу толкова, викам и поне наполовина ако спаднат.. :whistle: :woohoo:
[quote=”mumojem” post=702]Амперката кефи много определено. Засега гледам най-тънките оферти са за коли 2011-та, за малко под €25,000. Значи с докарване, регистрация и застраховка по-скоро ги виждам за 52-53,000 лв или вече нагоре, ако я продава автокъща на нашия пазар. Volt от щатите го смятам да дойде на около 42-43 хил. лв тотал.[/quote]
Горе-долу толкова, викам и поне наполовина ако спаднат.. :whistle: :woohoo:
[quote=”mumojem” post=702]Амперката кефи много определено. Засега гледам най-тънките оферти са за коли 2011-та, за малко под €25,000. Значи с докарване, регистрация и застраховка по-скоро ги виждам за 52-53,000 лв или вече нагоре, ако я продава автокъща на нашия пазар. Volt от щатите го смятам да дойде на около 42-43 хил. лв тотал.[/quote]
Горе-долу толкова, викам и поне наполовина ако спаднат.. :whistle: :woohoo:
Преди да си взема Приуса разпитвах сериозно за конверсия на Смарт, но се оказа, че ще струва около 20 000 лв. и то без самата кола, което ме отказа… 🙁 Иначе бях много навит за едно ел-смартче за града. Година и половина по-късно нещата вече са толкова напред, че, дето се пее в песента, “само си викам дано” за следващите години какво ни чака 🙂 Дано още по-достъпни да станат градските електромобили, а и конверсиите.
Преди да си взема Приуса разпитвах сериозно за конверсия на Смарт, но се оказа, че ще струва около 20 000 лв. и то без самата кола, което ме отказа… 🙁 Иначе бях много навит за едно ел-смартче за града. Година и половина по-късно нещата вече са толкова напред, че, дето се пее в песента, “само си викам дано” за следващите години какво ни чака 🙂 Дано още по-достъпни да станат градските електромобили, а и конверсиите.
Преди да си взема Приуса разпитвах сериозно за конверсия на Смарт, но се оказа, че ще струва около 20 000 лв. и то без самата кола, което ме отказа… 🙁 Иначе бях много навит за едно ел-смартче за града. Година и половина по-късно нещата вече са толкова напред, че, дето се пее в песента, “само си викам дано” за следващите години какво ни чака 🙂 Дано още по-достъпни да станат градските електромобили, а и конверсиите.
Преди да си взема Приуса разпитвах сериозно за конверсия на Смарт, но се оказа, че ще струва около 20 000 лв. и то без самата кола, което ме отказа… 🙁 Иначе бях много навит за едно ел-смартче за града. Година и половина по-късно нещата вече са толкова напред, че, дето се пее в песента, “само си викам дано” за следващите години какво ни чака 🙂 Дано още по-достъпни да станат градските електромобили, а и конверсиите.
Преди да си взема Приуса разпитвах сериозно за конверсия на Смарт, но се оказа, че ще струва около 20 000 лв. и то без самата кола, което ме отказа… 🙁 Иначе бях много навит за едно ел-смартче за града. Година и половина по-късно нещата вече са толкова напред, че, дето се пее в песента, “само си викам дано” за следващите години какво ни чака 🙂 Дано още по-достъпни да станат градските електромобили, а и конверсиите.
Преди да си взема Приуса разпитвах сериозно за конверсия на Смарт, но се оказа, че ще струва около 20 000 лв. и то без самата кола, което ме отказа… 🙁 Иначе бях много навит за едно ел-смартче за града. Година и половина по-късно нещата вече са толкова напред, че, дето се пее в песента, “само си викам дано” за следващите години какво ни чака 🙂 Дано още по-достъпни да станат градските електромобили, а и конверсиите.
Преди да си взема Приуса разпитвах сериозно за конверсия на Смарт, но се оказа, че ще струва около 20 000 лв. и то без самата кола, което ме отказа… 🙁 Иначе бях много навит за едно ел-смартче за града. Година и половина по-късно нещата вече са толкова напред, че, дето се пее в песента, “само си викам дано” за следващите години какво ни чака 🙂 Дано още по-достъпни да станат градските електромобили, а и конверсиите.
Преди да си взема Приуса разпитвах сериозно за конверсия на Смарт, но се оказа, че ще струва около 20 000 лв. и то без самата кола, което ме отказа… 🙁 Иначе бях много навит за едно ел-смартче за града. Година и половина по-късно нещата вече са толкова напред, че, дето се пее в песента, “само си викам дано” за следващите години какво ни чака 🙂 Дано още по-достъпни да станат градските електромобили, а и конверсиите.
Преди да си взема Приуса разпитвах сериозно за конверсия на Смарт, но се оказа, че ще струва около 20 000 лв. и то без самата кола, което ме отказа… 🙁 Иначе бях много навит за едно ел-смартче за града. Година и половина по-късно нещата вече са толкова напред, че, дето се пее в песента, “само си викам дано” за следващите години какво ни чака 🙂 Дано още по-достъпни да станат градските електромобили, а и конверсиите.
Интересен експеримент на братушките. При -30 по Целзий Model S има около 150-160 км пробег. Изрично подчертават, че не щадят батерията, карат неикономично и пускат отоплението на макс – на 10-а степен. Въпросът е, че те изкарват колата от гараж, а не стои на улицата, откъдето да я подкарат при -30. По едно време обсъждаха, че по принцип при такова каране на обикновена кола, имат разход около 20/100… :blink:
В същото време опитът от Норвегия е, че при -20 пробегът на Model S е над 350 км с едно зареждане, като дори стига и до 400.
[video width=853 height=280 type=youtube]jhxOW0CXNXE[/video]Интересен експеримент на братушките. При -30 по Целзий Model S има около 150-160 км пробег. Изрично подчертават, че не щадят батерията, карат неикономично и пускат отоплението на макс – на 10-а степен. Въпросът е, че те изкарват колата от гараж, а не стои на улицата, откъдето да я подкарат при -30. По едно време обсъждаха, че по принцип при такова каране на обикновена кола, имат разход около 20/100… :blink:
В същото време опитът от Норвегия е, че при -20 пробегът на Model S е над 350 км с едно зареждане, като дори стига и до 400.
[video width=853 height=280 type=youtube]jhxOW0CXNXE[/video]Интересен експеримент на братушките. При -30 по Целзий Model S има около 150-160 км пробег. Изрично подчертават, че не щадят батерията, карат неикономично и пускат отоплението на макс – на 10-а степен. Въпросът е, че те изкарват колата от гараж, а не стои на улицата, откъдето да я подкарат при -30. По едно време обсъждаха, че по принцип при такова каране на обикновена кола, имат разход около 20/100… :blink:
В същото време опитът от Норвегия е, че при -20 пробегът на Model S е над 350 км с едно зареждане, като дори стига и до 400.
[video width=853 height=280 type=youtube]jhxOW0CXNXE[/video] -
AuthorPosts