Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Честно казано, хич не съм на “ти” с механиката, начина на действие на двигателите и т.н. Но пък видеото беше интересно 🙂 Все пак едно нещо ми е пределно ясно – ще трябва да натискам още по-леко педала 😛 Забелязвам, че доста хора се дразнят, когато ползвам pulse and glide, защото явно предпочитат тактиката “газ, газ, газ до светофара (нищо че свети червено и остават още 30 секунди), там набиваме спирачка и чакаме“, а аз като видя, че свети червено отдалеч, предпочитам да не товаря колата и си glide-вам :whistle: На няколко пъти вече ме засякоха така по светофарите, бързат хората 😆 Още един въпрос – ти колко километра имаш дневен пробег горе-долу? И много ме стряска, че ми пише моментен разход 99 л/100 км, когато подгрява 😛 Говорих с предишния собственик, той вика “Изобщо да не те бърка това, то винаги така си пише, когато загрява колата, това е някакъв бъг.”
Честно казано, хич не съм на “ти” с механиката, начина на действие на двигателите и т.н. Но пък видеото беше интересно 🙂 Все пак едно нещо ми е пределно ясно – ще трябва да натискам още по-леко педала 😛 Забелязвам, че доста хора се дразнят, когато ползвам pulse and glide, защото явно предпочитат тактиката “газ, газ, газ до светофара (нищо че свети червено и остават още 30 секунди), там набиваме спирачка и чакаме“, а аз като видя, че свети червено отдалеч, предпочитам да не товаря колата и си glide-вам :whistle: На няколко пъти вече ме засякоха така по светофарите, бързат хората 😆 Още един въпрос – ти колко километра имаш дневен пробег горе-долу? И много ме стряска, че ми пише моментен разход 99 л/100 км, когато подгрява 😛 Говорих с предишния собственик, той вика “Изобщо да не те бърка това, то винаги така си пише, когато загрява колата, това е някакъв бъг.”
Честно казано, хич не съм на “ти” с механиката, начина на действие на двигателите и т.н. Но пък видеото беше интересно 🙂 Все пак едно нещо ми е пределно ясно – ще трябва да натискам още по-леко педала 😛 Забелязвам, че доста хора се дразнят, когато ползвам pulse and glide, защото явно предпочитат тактиката “газ, газ, газ до светофара (нищо че свети червено и остават още 30 секунди), там набиваме спирачка и чакаме“, а аз като видя, че свети червено отдалеч, предпочитам да не товаря колата и си glide-вам :whistle: На няколко пъти вече ме засякоха така по светофарите, бързат хората 😆 Още един въпрос – ти колко километра имаш дневен пробег горе-долу? И много ме стряска, че ми пише моментен разход 99 л/100 км, когато подгрява 😛 Говорих с предишния собственик, той вика “Изобщо да не те бърка това, то винаги така си пише, когато загрява колата, това е някакъв бъг.”
Честно казано, хич не съм на “ти” с механиката, начина на действие на двигателите и т.н. Но пък видеото беше интересно 🙂 Все пак едно нещо ми е пределно ясно – ще трябва да натискам още по-леко педала 😛 Забелязвам, че доста хора се дразнят, когато ползвам pulse and glide, защото явно предпочитат тактиката “газ, газ, газ до светофара (нищо че свети червено и остават още 30 секунди), там набиваме спирачка и чакаме“, а аз като видя, че свети червено отдалеч, предпочитам да не товаря колата и си glide-вам :whistle: На няколко пъти вече ме засякоха така по светофарите, бързат хората 😆 Още един въпрос – ти колко километра имаш дневен пробег горе-долу? И много ме стряска, че ми пише моментен разход 99 л/100 км, когато подгрява 😛 Говорих с предишния собственик, той вика “Изобщо да не те бърка това, то винаги така си пише, когато загрява колата, това е някакъв бъг.”
Колега, благодаря много за съветите, честно казано очаквах твоето експертно мнение 🙂 За pulse and glide съм чел и гледал много, може би поне година преди да си купя Приуса 😆 Включително съм гледал многократно и двата клипа, които си пуснал, както и още един, който ми е любим и съм го гледал десетина пъти поне. Така да се каже – тактичести бях подготвен доста преди да се наложи да приложа и на практика знанията. За спирането не знаех точно как трябва да го правя, ще пробвам новата тактика, голямо благодарско 😉 За гумите – четох при хамериканците, че карат на 2,8, но от друга страна на самата врата на колата има лепенка, на която пише 2,3, та мислех да поразпитам. Иначе вече навъртях 100 км градско, свалих до 6,6 разхода, но имам наистина много малък дневен пробег, един плъгин ще ми върши перфектна работа 😛 За него обаче няма пари :whistle: А да те питам при потеглянето – тъй като все още привиквам към автоматика – усетих, че трябва да ускоря и леко да отпусна, при което като че ли превключва на следваща предавка. Някакъв съвет…?
Колега, благодаря много за съветите, честно казано очаквах твоето експертно мнение 🙂 За pulse and glide съм чел и гледал много, може би поне година преди да си купя Приуса 😆 Включително съм гледал многократно и двата клипа, които си пуснал, както и още един, който ми е любим и съм го гледал десетина пъти поне. Така да се каже – тактичести бях подготвен доста преди да се наложи да приложа и на практика знанията. За спирането не знаех точно как трябва да го правя, ще пробвам новата тактика, голямо благодарско 😉 За гумите – четох при хамериканците, че карат на 2,8, но от друга страна на самата врата на колата има лепенка, на която пише 2,3, та мислех да поразпитам. Иначе вече навъртях 100 км градско, свалих до 6,6 разхода, но имам наистина много малък дневен пробег, един плъгин ще ми върши перфектна работа 😛 За него обаче няма пари :whistle: А да те питам при потеглянето – тъй като все още привиквам към автоматика – усетих, че трябва да ускоря и леко да отпусна, при което като че ли превключва на следваща предавка. Някакъв съвет…?
Колега, благодаря много за съветите, честно казано очаквах твоето експертно мнение 🙂 За pulse and glide съм чел и гледал много, може би поне година преди да си купя Приуса 😆 Включително съм гледал многократно и двата клипа, които си пуснал, както и още един, който ми е любим и съм го гледал десетина пъти поне. Така да се каже – тактичести бях подготвен доста преди да се наложи да приложа и на практика знанията. За спирането не знаех точно как трябва да го правя, ще пробвам новата тактика, голямо благодарско 😉 За гумите – четох при хамериканците, че карат на 2,8, но от друга страна на самата врата на колата има лепенка, на която пише 2,3, та мислех да поразпитам. Иначе вече навъртях 100 км градско, свалих до 6,6 разхода, но имам наистина много малък дневен пробег, един плъгин ще ми върши перфектна работа 😛 За него обаче няма пари :whistle: А да те питам при потеглянето – тъй като все още привиквам към автоматика – усетих, че трябва да ускоря и леко да отпусна, при което като че ли превключва на следваща предавка. Някакъв съвет…?
Колега, благодаря много за съветите, честно казано очаквах твоето експертно мнение 🙂 За pulse and glide съм чел и гледал много, може би поне година преди да си купя Приуса 😆 Включително съм гледал многократно и двата клипа, които си пуснал, както и още един, който ми е любим и съм го гледал десетина пъти поне. Така да се каже – тактичести бях подготвен доста преди да се наложи да приложа и на практика знанията. За спирането не знаех точно как трябва да го правя, ще пробвам новата тактика, голямо благодарско 😉 За гумите – четох при хамериканците, че карат на 2,8, но от друга страна на самата врата на колата има лепенка, на която пише 2,3, та мислех да поразпитам. Иначе вече навъртях 100 км градско, свалих до 6,6 разхода, но имам наистина много малък дневен пробег, един плъгин ще ми върши перфектна работа 😛 За него обаче няма пари :whistle: А да те питам при потеглянето – тъй като все още привиквам към автоматика – усетих, че трябва да ускоря и леко да отпусна, при което като че ли превключва на следваща предавка. Някакъв съвет…?
Колега, благодаря много за съветите, честно казано очаквах твоето експертно мнение 🙂 За pulse and glide съм чел и гледал много, може би поне година преди да си купя Приуса 😆 Включително съм гледал многократно и двата клипа, които си пуснал, както и още един, който ми е любим и съм го гледал десетина пъти поне. Така да се каже – тактичести бях подготвен доста преди да се наложи да приложа и на практика знанията. За спирането не знаех точно как трябва да го правя, ще пробвам новата тактика, голямо благодарско 😉 За гумите – четох при хамериканците, че карат на 2,8, но от друга страна на самата врата на колата има лепенка, на която пише 2,3, та мислех да поразпитам. Иначе вече навъртях 100 км градско, свалих до 6,6 разхода, но имам наистина много малък дневен пробег, един плъгин ще ми върши перфектна работа 😛 За него обаче няма пари :whistle: А да те питам при потеглянето – тъй като все още привиквам към автоматика – усетих, че трябва да ускоря и леко да отпусна, при което като че ли превключва на следваща предавка. Някакъв съвет…?
Колега, благодаря много за съветите, честно казано очаквах твоето експертно мнение 🙂 За pulse and glide съм чел и гледал много, може би поне година преди да си купя Приуса 😆 Включително съм гледал многократно и двата клипа, които си пуснал, както и още един, който ми е любим и съм го гледал десетина пъти поне. Така да се каже – тактичести бях подготвен доста преди да се наложи да приложа и на практика знанията. За спирането не знаех точно как трябва да го правя, ще пробвам новата тактика, голямо благодарско 😉 За гумите – четох при хамериканците, че карат на 2,8, но от друга страна на самата врата на колата има лепенка, на която пише 2,3, та мислех да поразпитам. Иначе вече навъртях 100 км градско, свалих до 6,6 разхода, но имам наистина много малък дневен пробег, един плъгин ще ми върши перфектна работа 😛 За него обаче няма пари :whistle: А да те питам при потеглянето – тъй като все още привиквам към автоматика – усетих, че трябва да ускоря и леко да отпусна, при което като че ли превключва на следваща предавка. Някакъв съвет…?
Колега, благодаря много за съветите, честно казано очаквах твоето експертно мнение 🙂 За pulse and glide съм чел и гледал много, може би поне година преди да си купя Приуса 😆 Включително съм гледал многократно и двата клипа, които си пуснал, както и още един, който ми е любим и съм го гледал десетина пъти поне. Така да се каже – тактичести бях подготвен доста преди да се наложи да приложа и на практика знанията. За спирането не знаех точно как трябва да го правя, ще пробвам новата тактика, голямо благодарско 😉 За гумите – четох при хамериканците, че карат на 2,8, но от друга страна на самата врата на колата има лепенка, на която пише 2,3, та мислех да поразпитам. Иначе вече навъртях 100 км градско, свалих до 6,6 разхода, но имам наистина много малък дневен пробег, един плъгин ще ми върши перфектна работа 😛 За него обаче няма пари :whistle: А да те питам при потеглянето – тъй като все още привиквам към автоматика – усетих, че трябва да ускоря и леко да отпусна, при което като че ли превключва на следваща предавка. Някакъв съвет…?
Колега, благодаря много за съветите, честно казано очаквах твоето експертно мнение 🙂 За pulse and glide съм чел и гледал много, може би поне година преди да си купя Приуса 😆 Включително съм гледал многократно и двата клипа, които си пуснал, както и още един, който ми е любим и съм го гледал десетина пъти поне. Така да се каже – тактичести бях подготвен доста преди да се наложи да приложа и на практика знанията. За спирането не знаех точно как трябва да го правя, ще пробвам новата тактика, голямо благодарско 😉 За гумите – четох при хамериканците, че карат на 2,8, но от друга страна на самата врата на колата има лепенка, на която пише 2,3, та мислех да поразпитам. Иначе вече навъртях 100 км градско, свалих до 6,6 разхода, но имам наистина много малък дневен пробег, един плъгин ще ми върши перфектна работа 😛 За него обаче няма пари :whistle: А да те питам при потеглянето – тъй като все още привиквам към автоматика – усетих, че трябва да ускоря и леко да отпусна, при което като че ли превключва на следваща предавка. Някакъв съвет…?
Колега, благодаря много за съветите, честно казано очаквах твоето експертно мнение 🙂 За pulse and glide съм чел и гледал много, може би поне година преди да си купя Приуса 😆 Включително съм гледал многократно и двата клипа, които си пуснал, както и още един, който ми е любим и съм го гледал десетина пъти поне. Така да се каже – тактичести бях подготвен доста преди да се наложи да приложа и на практика знанията. За спирането не знаех точно как трябва да го правя, ще пробвам новата тактика, голямо благодарско 😉 За гумите – четох при хамериканците, че карат на 2,8, но от друга страна на самата врата на колата има лепенка, на която пише 2,3, та мислех да поразпитам. Иначе вече навъртях 100 км градско, свалих до 6,6 разхода, но имам наистина много малък дневен пробег, един плъгин ще ми върши перфектна работа 😛 За него обаче няма пари :whistle: А да те питам при потеглянето – тъй като все още привиквам към автоматика – усетих, че трябва да ускоря и леко да отпусна, при което като че ли превключва на следваща предавка. Някакъв съвет…?
Хехе, добре, скоро ще снимам повече, щом има интерес 😆 За графиката и минутите – най-дясната графа са ти последните 5 минути, в които си карал. Така че първите 5 минути са всъщност най-далечната графа 🙂 Днес обаче явно нещо не се справих както трябва с натискането на педала (ще имам да уча доста за автоматика), а и движението беше ужасно, та направих (съответно по графи) 10, 6, 9, 5 или нещо от сорта – нямаше желаната низходяща градация.
Хехе, добре, скоро ще снимам повече, щом има интерес 😆 За графиката и минутите – най-дясната графа са ти последните 5 минути, в които си карал. Така че първите 5 минути са всъщност най-далечната графа 🙂 Днес обаче явно нещо не се справих както трябва с натискането на педала (ще имам да уча доста за автоматика), а и движението беше ужасно, та направих (съответно по графи) 10, 6, 9, 5 или нещо от сорта – нямаше желаната низходяща градация.
-
AuthorPosts