Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Че 500-1000 долара малка печалба ли е? :blink: Може би съм идеалист, но си мисля, че би било по-добре по-малка надценка и повече оборот, отколкото по-голяма надценка и по-малко продажби. Което не значи, че съм прав де, но просто така си мисля, че биха спечелили и двете страни – на продавача му вървят колите по-лесно, а купувачът си взема кола на по-поносима цена. Не знам – 11-12 000 долара в Щатите тук стават тройно… :blink:
[quote=”the_mouse” post=1544]
от статистиките, които си постнал по-рано: ако караш извън града отвъд ел пробега какъв разход постига? Да кажем при средно натоварване (не както примерно когато си ходил до Австрия, където е имало много изкачвания).
@petko_voyvoda, ще видя какво мога да науча когато се видя с тях. 😉 Ти с кой шоурум имаш уговорка?[/quote]Надявам се да мога да отменя earendil за въпроса ти, ще използвам негови данни:
Накратко за нещата, които повечето хора ги интересуват:
1. ЕЛ. пробег – без проблем 65-70 км извънградско с около 90 км/ч. Използването на парно и климатик разбира се може да свие този пробег.
2. Разход на бензин (реален). София – Несебър по магистрала с круиз на 135 км/ч – 6.8 л/100 (без да ползвам батерията).Предимствата на амперата са в близките ежедневни пътувания. Ве пак аз като съм си в района не горя нито капка бензин. На дълъг път Амперата трябва да се справя с тежката задача да дърпа 1.8 т. кола+батерии с 1.4 двигател. Така че е нормално при високи скорости да е така.
А иначе аз по-скоро се пошегувах да питаш Дженеръс за моя тестдрайв – имах предвид, че мина половин година, откакто контактувахме с тях. И или нямат колата в наличност, или не я дават за тестдрайв, или не обръщат внимание на потенциални клиенти, които са имали интерес към колата, или всичко изброено. Или нито една от изброените причини 😆
[quote=”the_mouse” post=1544]
от статистиките, които си постнал по-рано: ако караш извън града отвъд ел пробега какъв разход постига? Да кажем при средно натоварване (не както примерно когато си ходил до Австрия, където е имало много изкачвания).
@petko_voyvoda, ще видя какво мога да науча когато се видя с тях. 😉 Ти с кой шоурум имаш уговорка?[/quote]Надявам се да мога да отменя earendil за въпроса ти, ще използвам негови данни:
Накратко за нещата, които повечето хора ги интересуват:
1. ЕЛ. пробег – без проблем 65-70 км извънградско с около 90 км/ч. Използването на парно и климатик разбира се може да свие този пробег.
2. Разход на бензин (реален). София – Несебър по магистрала с круиз на 135 км/ч – 6.8 л/100 (без да ползвам батерията).Предимствата на амперата са в близките ежедневни пътувания. Ве пак аз като съм си в района не горя нито капка бензин. На дълъг път Амперата трябва да се справя с тежката задача да дърпа 1.8 т. кола+батерии с 1.4 двигател. Така че е нормално при високи скорости да е така.
А иначе аз по-скоро се пошегувах да питаш Дженеръс за моя тестдрайв – имах предвид, че мина половин година, откакто контактувахме с тях. И или нямат колата в наличност, или не я дават за тестдрайв, или не обръщат внимание на потенциални клиенти, които са имали интерес към колата, или всичко изброено. Или нито една от изброените причини 😆
[quote=”the_mouse” post=1544]
от статистиките, които си постнал по-рано: ако караш извън града отвъд ел пробега какъв разход постига? Да кажем при средно натоварване (не както примерно когато си ходил до Австрия, където е имало много изкачвания).
@petko_voyvoda, ще видя какво мога да науча когато се видя с тях. 😉 Ти с кой шоурум имаш уговорка?[/quote]Надявам се да мога да отменя earendil за въпроса ти, ще използвам негови данни:
Накратко за нещата, които повечето хора ги интересуват:
1. ЕЛ. пробег – без проблем 65-70 км извънградско с около 90 км/ч. Използването на парно и климатик разбира се може да свие този пробег.
2. Разход на бензин (реален). София – Несебър по магистрала с круиз на 135 км/ч – 6.8 л/100 (без да ползвам батерията).Предимствата на амперата са в близките ежедневни пътувания. Ве пак аз като съм си в района не горя нито капка бензин. На дълъг път Амперата трябва да се справя с тежката задача да дърпа 1.8 т. кола+батерии с 1.4 двигател. Така че е нормално при високи скорости да е така.
А иначе аз по-скоро се пошегувах да питаш Дженеръс за моя тестдрайв – имах предвид, че мина половин година, откакто контактувахме с тях. И или нямат колата в наличност, или не я дават за тестдрайв, или не обръщат внимание на потенциални клиенти, които са имали интерес към колата, или всичко изброено. Или нито една от изброените причини 😆
[quote=”the_mouse” post=1544]
от статистиките, които си постнал по-рано: ако караш извън града отвъд ел пробега какъв разход постига? Да кажем при средно натоварване (не както примерно когато си ходил до Австрия, където е имало много изкачвания).
@petko_voyvoda, ще видя какво мога да науча когато се видя с тях. 😉 Ти с кой шоурум имаш уговорка?[/quote]Надявам се да мога да отменя earendil за въпроса ти, ще използвам негови данни:
Накратко за нещата, които повечето хора ги интересуват:
1. ЕЛ. пробег – без проблем 65-70 км извънградско с около 90 км/ч. Използването на парно и климатик разбира се може да свие този пробег.
2. Разход на бензин (реален). София – Несебър по магистрала с круиз на 135 км/ч – 6.8 л/100 (без да ползвам батерията).Предимствата на амперата са в близките ежедневни пътувания. Ве пак аз като съм си в района не горя нито капка бензин. На дълъг път Амперата трябва да се справя с тежката задача да дърпа 1.8 т. кола+батерии с 1.4 двигател. Така че е нормално при високи скорости да е така.
А иначе аз по-скоро се пошегувах да питаш Дженеръс за моя тестдрайв – имах предвид, че мина половин година, откакто контактувахме с тях. И или нямат колата в наличност, или не я дават за тестдрайв, или не обръщат внимание на потенциални клиенти, които са имали интерес към колата, или всичко изброено. Или нито една от изброените причини 😆
[quote=”the_mouse” post=1544]
от статистиките, които си постнал по-рано: ако караш извън града отвъд ел пробега какъв разход постига? Да кажем при средно натоварване (не както примерно когато си ходил до Австрия, където е имало много изкачвания).
@petko_voyvoda, ще видя какво мога да науча когато се видя с тях. 😉 Ти с кой шоурум имаш уговорка?[/quote]Надявам се да мога да отменя earendil за въпроса ти, ще използвам негови данни:
Накратко за нещата, които повечето хора ги интересуват:
1. ЕЛ. пробег – без проблем 65-70 км извънградско с около 90 км/ч. Използването на парно и климатик разбира се може да свие този пробег.
2. Разход на бензин (реален). София – Несебър по магистрала с круиз на 135 км/ч – 6.8 л/100 (без да ползвам батерията).Предимствата на амперата са в близките ежедневни пътувания. Ве пак аз като съм си в района не горя нито капка бензин. На дълъг път Амперата трябва да се справя с тежката задача да дърпа 1.8 т. кола+батерии с 1.4 двигател. Така че е нормално при високи скорости да е така.
А иначе аз по-скоро се пошегувах да питаш Дженеръс за моя тестдрайв – имах предвид, че мина половин година, откакто контактувахме с тях. И или нямат колата в наличност, или не я дават за тестдрайв, или не обръщат внимание на потенциални клиенти, които са имали интерес към колата, или всичко изброено. Или нито една от изброените причини 😆
[quote=”the_mouse” post=1544]
от статистиките, които си постнал по-рано: ако караш извън града отвъд ел пробега какъв разход постига? Да кажем при средно натоварване (не както примерно когато си ходил до Австрия, където е имало много изкачвания).
@petko_voyvoda, ще видя какво мога да науча когато се видя с тях. 😉 Ти с кой шоурум имаш уговорка?[/quote]Надявам се да мога да отменя earendil за въпроса ти, ще използвам негови данни:
Накратко за нещата, които повечето хора ги интересуват:
1. ЕЛ. пробег – без проблем 65-70 км извънградско с около 90 км/ч. Използването на парно и климатик разбира се може да свие този пробег.
2. Разход на бензин (реален). София – Несебър по магистрала с круиз на 135 км/ч – 6.8 л/100 (без да ползвам батерията).Предимствата на амперата са в близките ежедневни пътувания. Ве пак аз като съм си в района не горя нито капка бензин. На дълъг път Амперата трябва да се справя с тежката задача да дърпа 1.8 т. кола+батерии с 1.4 двигател. Така че е нормално при високи скорости да е така.
А иначе аз по-скоро се пошегувах да питаш Дженеръс за моя тестдрайв – имах предвид, че мина половин година, откакто контактувахме с тях. И или нямат колата в наличност, или не я дават за тестдрайв, или не обръщат внимание на потенциални клиенти, които са имали интерес към колата, или всичко изброено. Или нито една от изброените причини 😆
[quote=”the_mouse” post=1544]
от статистиките, които си постнал по-рано: ако караш извън града отвъд ел пробега какъв разход постига? Да кажем при средно натоварване (не както примерно когато си ходил до Австрия, където е имало много изкачвания).
@petko_voyvoda, ще видя какво мога да науча когато се видя с тях. 😉 Ти с кой шоурум имаш уговорка?[/quote]Надявам се да мога да отменя earendil за въпроса ти, ще използвам негови данни:
Накратко за нещата, които повечето хора ги интересуват:
1. ЕЛ. пробег – без проблем 65-70 км извънградско с около 90 км/ч. Използването на парно и климатик разбира се може да свие този пробег.
2. Разход на бензин (реален). София – Несебър по магистрала с круиз на 135 км/ч – 6.8 л/100 (без да ползвам батерията).Предимствата на амперата са в близките ежедневни пътувания. Ве пак аз като съм си в района не горя нито капка бензин. На дълъг път Амперата трябва да се справя с тежката задача да дърпа 1.8 т. кола+батерии с 1.4 двигател. Така че е нормално при високи скорости да е така.
А иначе аз по-скоро се пошегувах да питаш Дженеръс за моя тестдрайв – имах предвид, че мина половин година, откакто контактувахме с тях. И или нямат колата в наличност, или не я дават за тестдрайв, или не обръщат внимание на потенциални клиенти, които са имали интерес към колата, или всичко изброено. Или нито една от изброените причини 😆
[quote=”the_mouse” post=1544]
от статистиките, които си постнал по-рано: ако караш извън града отвъд ел пробега какъв разход постига? Да кажем при средно натоварване (не както примерно когато си ходил до Австрия, където е имало много изкачвания).
@petko_voyvoda, ще видя какво мога да науча когато се видя с тях. 😉 Ти с кой шоурум имаш уговорка?[/quote]Надявам се да мога да отменя earendil за въпроса ти, ще използвам негови данни:
Накратко за нещата, които повечето хора ги интересуват:
1. ЕЛ. пробег – без проблем 65-70 км извънградско с около 90 км/ч. Използването на парно и климатик разбира се може да свие този пробег.
2. Разход на бензин (реален). София – Несебър по магистрала с круиз на 135 км/ч – 6.8 л/100 (без да ползвам батерията).Предимствата на амперата са в близките ежедневни пътувания. Ве пак аз като съм си в района не горя нито капка бензин. На дълъг път Амперата трябва да се справя с тежката задача да дърпа 1.8 т. кола+батерии с 1.4 двигател. Така че е нормално при високи скорости да е така.
А иначе аз по-скоро се пошегувах да питаш Дженеръс за моя тестдрайв – имах предвид, че мина половин година, откакто контактувахме с тях. И или нямат колата в наличност, или не я дават за тестдрайв, или не обръщат внимание на потенциални клиенти, които са имали интерес към колата, или всичко изброено. Или нито една от изброените причини 😆
[quote=”the_mouse” post=1544]
от статистиките, които си постнал по-рано: ако караш извън града отвъд ел пробега какъв разход постига? Да кажем при средно натоварване (не както примерно когато си ходил до Австрия, където е имало много изкачвания).
@petko_voyvoda, ще видя какво мога да науча когато се видя с тях. 😉 Ти с кой шоурум имаш уговорка?[/quote]Надявам се да мога да отменя earendil за въпроса ти, ще използвам негови данни:
Накратко за нещата, които повечето хора ги интересуват:
1. ЕЛ. пробег – без проблем 65-70 км извънградско с около 90 км/ч. Използването на парно и климатик разбира се може да свие този пробег.
2. Разход на бензин (реален). София – Несебър по магистрала с круиз на 135 км/ч – 6.8 л/100 (без да ползвам батерията).Предимствата на амперата са в близките ежедневни пътувания. Ве пак аз като съм си в района не горя нито капка бензин. На дълъг път Амперата трябва да се справя с тежката задача да дърпа 1.8 т. кола+батерии с 1.4 двигател. Така че е нормално при високи скорости да е така.
А иначе аз по-скоро се пошегувах да питаш Дженеръс за моя тестдрайв – имах предвид, че мина половин година, откакто контактувахме с тях. И или нямат колата в наличност, или не я дават за тестдрайв, или не обръщат внимание на потенциални клиенти, които са имали интерес към колата, или всичко изброено. Или нито една от изброените причини 😆
[quote=”the_mouse” post=1544]
от статистиките, които си постнал по-рано: ако караш извън града отвъд ел пробега какъв разход постига? Да кажем при средно натоварване (не както примерно когато си ходил до Австрия, където е имало много изкачвания).
@petko_voyvoda, ще видя какво мога да науча когато се видя с тях. 😉 Ти с кой шоурум имаш уговорка?[/quote]Надявам се да мога да отменя earendil за въпроса ти, ще използвам негови данни:
Накратко за нещата, които повечето хора ги интересуват:
1. ЕЛ. пробег – без проблем 65-70 км извънградско с около 90 км/ч. Използването на парно и климатик разбира се може да свие този пробег.
2. Разход на бензин (реален). София – Несебър по магистрала с круиз на 135 км/ч – 6.8 л/100 (без да ползвам батерията).Предимствата на амперата са в близките ежедневни пътувания. Ве пак аз като съм си в района не горя нито капка бензин. На дълъг път Амперата трябва да се справя с тежката задача да дърпа 1.8 т. кола+батерии с 1.4 двигател. Така че е нормално при високи скорости да е така.
А иначе аз по-скоро се пошегувах да питаш Дженеръс за моя тестдрайв – имах предвид, че мина половин година, откакто контактувахме с тях. И или нямат колата в наличност, или не я дават за тестдрайв, или не обръщат внимание на потенциални клиенти, които са имали интерес към колата, или всичко изброено. Или нито една от изброените причини 😆
[quote=”earendil” post=1539] редовно ме питат.. колко минаваш на ток – до 80 км – само толкова ли? т.е. половината си мислят че минава 80 км и е до там.. другата половина си мислят, че е като приус.. [/quote]
Мен редовно ме питат същото и за Приуса, само дето той не може 80 км на ток 😛[quote=”earendil” post=1539] редовно ме питат.. колко минаваш на ток – до 80 км – само толкова ли? т.е. половината си мислят че минава 80 км и е до там.. другата половина си мислят, че е като приус.. [/quote]
Мен редовно ме питат същото и за Приуса, само дето той не може 80 км на ток 😛[quote=”earendil” post=1539] редовно ме питат.. колко минаваш на ток – до 80 км – само толкова ли? т.е. половината си мислят че минава 80 км и е до там.. другата половина си мислят, че е като приус.. [/quote]
Мен редовно ме питат същото и за Приуса, само дето той не може 80 км на ток 😛[quote=”earendil” post=1539] редовно ме питат.. колко минаваш на ток – до 80 км – само толкова ли? т.е. половината си мислят че минава 80 км и е до там.. другата половина си мислят, че е като приус.. [/quote]
Мен редовно ме питат същото и за Приуса, само дето той не може 80 км на ток 😛 -
AuthorPosts