Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
ПЕТЪР ПЕТРОВMember
Най нормално е един професионалист /ЕЛ АВТО СЕРВИЗ/ да сложи Плевен на картата на електромобилността.
И след време ще си първия сервиз за Електромобили в северна България?
Естествена еволюция.
За зареждането, на първо време ако “инвестираш” 30-40 лв. в трифазен контакт СЕЕ-32А и/или СЕЕ-16А на достъпно място за паркиране е супер оферта.
ПоздравиПЕТЪР ПЕТРОВMemberМоже да чакаме КОНКУРЕНЦИЯТА да поправи нещата, но може да стане като при бензина / КОНКУРЕНЦИЯТА намирисва на КАРТЕЛ, не доказуемо???/.
Скоро ще разберем, когато FULLCHARGER обявят цените на техните станции.Но има една друга група – КАУФЛАНД и ЛИДЛ. БЕЗПЛАТНО ЗАРЕЖДАНЕ!
И ние, най-заинтересованите не правим нищо за тях!
Какво да направим?
ДА ГОВОРИМ ЗА ТЯХ. ДА ГИ РЕКЛАМИРАМЕ. ТЕ ЗА ТОВА ГО ПРАВЯТ. И ТОВА МОЖЕ ДА ГИ СТИМУЛИРА ДА СЛОЖАТ ОЩЕ НЯКОЯ СТАНЦИЯ?
А останалите /както казва дъщеря ми “подмини тъпака с МЪЛЧАНИЕ”/.
Това е в нашите възможности, ако сме Караме ли, ЕлМобилно общество или нещо такова – НПО??? АКО НЕ СМЕ СЛЕДВАЩИЯ ЩЕ СЛОЖИ 1лв/мин.? Защо Не?ПЕТЪР ПЕТРОВMember
Официално е обявена от Елдрайв.ПЕТЪР ПЕТРОВMemberЧестито на всички!
Като станция на Елдрайв и CHAdeMo 0.72 BGN/min?
Г-н Колев казва ли къде на Шела е станцията?
Някоя снимчица?
А вече я има и на PlugShare!ПЕТЪР ПЕТРОВMemberВидеото не е много стойностно, НО ИМА НЕЩО ИНТЕРЕСНО!
КАК СЕ ПРАВИ ЗАРЯДНА ИНФРАСТРУКТУРА …. В УКРАЙНА?
100 CHADEMO 50kW чакат да бъдат монтирани? А няколко стотин работят. made in china???
НО РАБОТЯТ!https://www.autoenterprise.com.ua/
продават CHADEMO 100kWПЕТЪР ПЕТРОВMemberЗдравейте колеги,
От много много време очаквам “ДОБРИ НОВИНИ” за станциите на FULLCHARGER по бензиностанциите на GAZPROM. И нищо??? Има телефон, на който никой не се обажда.
Някой спомена, че познава шефката на FULLCHARGER?
Марто, моля те, вземи интервю от дамата и информирай елмобилното общество. Разбирам, че ти е някакъв конкурент, но постъпи като Елън /той разкри патентите на Тесла за конкуренцията/ в името на общото развитие на КарамЕла.Авторските права на тази снимка са на Младен /виж горе в ляво/. Той по неизяснени причини не успя да я постне? А при мен /с късмета на начинаещия/ се получи от първи път?
ПЕТЪР ПЕТРОВMemberДо сега, където и да съм отишъл на хотел в България, никъде не е имало проблем да се зареди електрически автомобил. В Гърция също. Когато има време, всеки контакт е Ок, а хотелите почти винаги имат някой трифазен контакт.
Да има destination chargers не е лошо, НО НЕ МОЖЕ ДА ЗАМЕНИ БЪРЗИТЕ ЗАРЕЖДАЧКИ при пътуване когато просто не може/не искаш/ да чакаш 4-5 часа зареждане.
Да разчитаме, че един SuC за България е достатъчен??? и да го чакаме….??? Това е по скоро е “знак”, че България не е забравена…. И ако продължават българите да купуват Тесла… някой ден ще има SuC -ри, скоро/след година/ един, по късно/неизвестно кога/ още.ПЕТЪР ПЕТРОВMemberНямам идея дали supercharge.info е на Tesla или на някой друг? Но там пише
И ако хърватите са копирали от нашия ЗУТ / а няма друг начин, защото е най добрия/ само мога да предположа, че става дума за:
1. Разрешение за строителство…..
2. Строителство….
3. Разрешение за ползване…..И да не е така, се надявам SuC при Slavonski brod да го пуснат в действие /open/ по някое време. Няма да е лошо.
Виж при унгарците положението е по зле. Строят напълно “незаконно” и изведнъж Permit? както казва Митко за Sormas, a за Гьор искат директно Open!? Тия май изобщо нямат ЗУТ???
КАК СЕ ОПРАВЯТ НЕЗНАМ.Attachments:ПЕТЪР ПЕТРОВMemberДве добри новини, два от трите SuC в Хърватска са пуснати в действие – Otocac и Dugo selo. Като и двете от статут Construction директно минаха в Open?
А Slavonski bros от 42 дена дреме в Permit??
Както каза Митко логика няма, но е истина. Дано го пуснат и него.
Но след като сърбите сложиха CHAdeMo на границата с Хърватска при Sid/Шид пътуването към Грац става почти НОРМАЛНО.
Е ще стане напълно нормално, като сложат CHAdeMo и на Цариброд? ⛽
Но явно на никой не му се е яла сръбска скара тия дни и не е ходил да види???
По литературни данни трябва да е на станцията за пътни такси в посока Белград???
И щом направиха Хърватска и Унгария остава само една Сърбия… два-три SuC – нищо работа.ПЕТЪР ПЕТРОВMemberНяма ограничение, може цял ден. За сега?
ПЕТЪР ПЕТРОВMemberА за него /SC Sormas/ сайта на Тесла дава срок края на 2018???
На @dkraev от Виена казват, че е готов.
А в supercharge.info въобще не се появи като строителство. Направо днес “чака разрешение за ползване” .ПЕТЪР ПЕТРОВMemberОще една снимка.
6 x 135 kW на n-ската зарядна станция в Хърватска. Не е лошо.
Attachments:ПЕТЪР ПЕТРОВMemberОще една снимка.
6 x 135 kW на n-ската зарядна станция в Хърватска. Не е лошо.
Attachments:ПЕТЪР ПЕТРОВMemberdkraev спомена, че в разговор човек от Тесла – Виена е казал, че SuC при Гьор-Унгария е почти готов. Това доста ме изненада, защото според supercharge.info в Унгария нищо не се случва??? За разлика от Хърватска.
Но днес гледах сайта на Тесла със SuC в проект и погледнах Унгария. И..иии за SuC при Гьор пише срок края на 2017! /другия Nagykanizsa-Hungary- opening by end of 2018./
Митко прав си! До месец два ще има SuC при Гьор.
А случайно се сдобих и със снимка на SuC преди Загреб – Дуго село. Готов е! Чака пускане. Скоро?
Опитвам да я кача, но …Стана!
Attachments:ПЕТЪР ПЕТРОВMemberdkraev спомена, че в разговор човек от Тесла – Виена е казал, че SuC при Гьор-Унгария е почти готов. Това доста ме изненада, защото според supercharge.info в Унгария нищо не се случва??? За разлика от Хърватска.
Но днес гледах сайта на Тесла със SuC в проект и погледнах Унгария. И..иии за SuC при Гьор пише срок края на 2017! /другия Nagykanizsa-Hungary- opening by end of 2018./
Митко прав си! До месец два ще има SuC при Гьор.
А случайно се сдобих и със снимка на SuC преди Загреб – Дуго село. Готов е! Чака пускане. Скоро?
Опитвам да я кача, но …Стана!
Attachments: -
AuthorPosts