Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 257 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Зарядни станции в БГ #36621

    Лек път! …. и хвърли око за някое готино крайпътно място за бъдещата “инфраструктура”. 😉
    [tweet][/tweet]

    in reply to: Зарядни станции в БГ #36625

    Лек път! …. и хвърли око за някое готино крайпътно място за бъдещата “инфраструктура”. 😉
    [tweet][/tweet]

    in reply to: Зарядни станции в БГ #36607

    Надявам се да има дискусия… и дано и други се включат.

    Ако е много лесно, досега да го е направил някой друг /така казваше един колега/?

    Да хубаво е да е близо до заведение, даже задължително /докато се зарежда колата, пътниците да не скучаят/. А кой собственик на заведение няма да иска платежоспособни клиенти да спират специално при него? Някой дори си купуват собствена зареждачка.
    Ако на нас, които сме лично заинтересовани ни “пречи” и “отказва” това или онова, кой “незаинтересован” ще ни НАПРАВИ УСЛУГА да си караме наволя електричките.

    Друго ми изглежда малко тъпо – в малка България n-броя асоциации, сдружения, браншови организации и клъстери и никой нищо РЕАЛНО не прави? Някой е станал официален представител на едни испански станции и иска да прави търговийка. И до тук!

    Като изключим неорганизирания ЕНТУСИАЗЪМ на вече закупилите ел-кари.

    Attachments:
    • file_df7489b.jpg
    in reply to: Зарядни станции в БГ #36600

    Надявам се да има дискусия… и дано и други се включат.

    Ако е много лесно, досега да го е направил някой друг /така казваше един колега/?

    Да хубаво е да е близо до заведение, даже задължително /докато се зарежда колата, пътниците да не скучаят/. А кой собственик на заведение няма да иска платежоспособни клиенти да спират специално при него? Някой дори си купуват собствена зареждачка.
    Ако на нас, които сме лично заинтересовани ни “пречи” и “отказва” това или онова, кой “незаинтересован” ще ни НАПРАВИ УСЛУГА да си караме наволя електричките.

    Друго ми изглежда малко тъпо – в малка България n-броя асоциации, сдружения, браншови организации и клъстери и никой нищо РЕАЛНО не прави? Някой е станал официален представител на едни испански станции и иска да прави търговийка. И до тук!

    Като изключим неорганизирания ЕНТУСИАЗЪМ на вече закупилите ел-кари.

    Attachments:
    • file_df7489b.jpg
    in reply to: Зарядни станции в БГ #36603

    Надявам се да има дискусия… и дано и други се включат.

    Ако е много лесно, досега да го е направил някой друг /така казваше един колега/?

    Да хубаво е да е близо до заведение, даже задължително /докато се зарежда колата, пътниците да не скучаят/. А кой собственик на заведение няма да иска платежоспособни клиенти да спират специално при него? Някой дори си купуват собствена зареждачка.
    Ако на нас, които сме лично заинтересовани ни “пречи” и “отказва” това или онова, кой “незаинтересован” ще ни НАПРАВИ УСЛУГА да си караме наволя електричките.

    Друго ми изглежда малко тъпо – в малка България n-броя асоциации, сдружения, браншови организации и клъстери и никой нищо РЕАЛНО не прави? Някой е станал официален представител на едни испански станции и иска да прави търговийка. И до тук!

    Като изключим неорганизирания ЕНТУСИАЗЪМ на вече закупилите ел-кари.

    Attachments:
    • file_df7489b.jpg
    in reply to: Зарядни станции в БГ #36591

    Честита Нова Година на всички колеги и фенове,

    Здраве и късмет за всички и … тока да не свършва и не спира!

    И сега за ЗАРЯДНАТА ИНФРАСТРУКТУРА.
    I. Кой има ИНТЕРЕС да се изгради такава?

    1. Собствениците на ел.коли. НИЕ – сегашни и бъдещи.
    2. Инвеститор който да ПЕЧЕЛИ от продажбите.
    3. Държавата и Общините защото ел-мобилността е политика и пази природата и здравето на всички /не само на нас/.

    КОЙ СМЯТАТЕ, ЧЕ Е НАЙ-ЗАИНТЕРЕСОВАН ТОВА ДА СЕ СЛУЧИ? Естествено НИЕ!

    II. Колко ще СТРУВА да се изгради.

    Малко /елементарни логически/ разсъждения: Там от където тръгваш и където отиваш винаги има достатъчно време /и възможности??/ за зареждане. Проблем са междинните зареждания, а техния брой зависи от пробега с едно зареждане. Колко е този пробег?

    1. Ако приемем, че е 300 км /за Тесла/ то за цяла България ще са нужни 2-4 БЪРЗИ зареждачки – минимум 50 kW DC ChaDeMo. Да не се заблуждаваме, само бързото зареждане е добро решение за батерии 80-90 kW. Без претенции да съм точен:
    – на Тракия около Ст.Загора /може да отпадне, ако Tesla сложи SG/
    – на Хемус някъде по средата /около Търново??/
    – в София? – за транзитно преминаващите
    – на границата с Гърция.

    2. Ако пробега е 100 км. Между изброените по 1-2 станции 22 kW и в посока Видин, Русе, Смолян, Царево и т.н. … да са общо 10 броя.

    Страшна инвестиция 100 000 евро??? Няма и една Тесла.

    P.S. Търсят се съдружници, с не много голям капитал, но с огромен ентусиазъм. Желаещите да пишат тук и ли на лично съобщение. Лична покана за Мартин, той все пак е нашият Главен Гуро и всички членове на КАРАМеЛ. 😉

    in reply to: Зарядни станции в БГ #36595

    Честита Нова Година на всички колеги и фенове,

    Здраве и късмет за всички и … тока да не свършва и не спира!

    И сега за ЗАРЯДНАТА ИНФРАСТРУКТУРА.
    I. Кой има ИНТЕРЕС да се изгради такава?

    1. Собствениците на ел.коли. НИЕ – сегашни и бъдещи.
    2. Инвеститор който да ПЕЧЕЛИ от продажбите.
    3. Държавата и Общините защото ел-мобилността е политика и пази природата и здравето на всички /не само на нас/.

    КОЙ СМЯТАТЕ, ЧЕ Е НАЙ-ЗАИНТЕРЕСОВАН ТОВА ДА СЕ СЛУЧИ? Естествено НИЕ!

    II. Колко ще СТРУВА да се изгради.

    Малко /елементарни логически/ разсъждения: Там от където тръгваш и където отиваш винаги има достатъчно време /и възможности??/ за зареждане. Проблем са междинните зареждания, а техния брой зависи от пробега с едно зареждане. Колко е този пробег?

    1. Ако приемем, че е 300 км /за Тесла/ то за цяла България ще са нужни 2-4 БЪРЗИ зареждачки – минимум 50 kW DC ChaDeMo. Да не се заблуждаваме, само бързото зареждане е добро решение за батерии 80-90 kW. Без претенции да съм точен:
    – на Тракия около Ст.Загора /може да отпадне, ако Tesla сложи SG/
    – на Хемус някъде по средата /около Търново??/
    – в София? – за транзитно преминаващите
    – на границата с Гърция.

    2. Ако пробега е 100 км. Между изброените по 1-2 станции 22 kW и в посока Видин, Русе, Смолян, Царево и т.н. … да са общо 10 броя.

    Страшна инвестиция 100 000 евро??? Няма и една Тесла.

    P.S. Търсят се съдружници, с не много голям капитал, но с огромен ентусиазъм. Желаещите да пишат тук и ли на лично съобщение. Лична покана за Мартин, той все пак е нашият Главен Гуро и всички членове на КАРАМеЛ. 😉

    in reply to: Зарядни станции в БГ #36602

    Честита Нова Година на всички колеги и фенове,

    Здраве и късмет за всички и … тока да не свършва и не спира!

    И сега за ЗАРЯДНАТА ИНФРАСТРУКТУРА.
    I. Кой има ИНТЕРЕС да се изгради такава?

    1. Собствениците на ел.коли. НИЕ – сегашни и бъдещи.
    2. Инвеститор който да ПЕЧЕЛИ от продажбите.
    3. Държавата и Общините защото ел-мобилността е политика и пази природата и здравето на всички /не само на нас/.

    КОЙ СМЯТАТЕ, ЧЕ Е НАЙ-ЗАИНТЕРЕСОВАН ТОВА ДА СЕ СЛУЧИ? Естествено НИЕ!

    II. Колко ще СТРУВА да се изгради.

    Малко /елементарни логически/ разсъждения: Там от където тръгваш и където отиваш винаги има достатъчно време /и възможности??/ за зареждане. Проблем са междинните зареждания, а техния брой зависи от пробега с едно зареждане. Колко е този пробег?

    1. Ако приемем, че е 300 км /за Тесла/ то за цяла България ще са нужни 2-4 БЪРЗИ зареждачки – минимум 50 kW DC ChaDeMo. Да не се заблуждаваме, само бързото зареждане е добро решение за батерии 80-90 kW. Без претенции да съм точен:
    – на Тракия около Ст.Загора /може да отпадне, ако Tesla сложи SG/
    – на Хемус някъде по средата /около Търново??/
    – в София? – за транзитно преминаващите
    – на границата с Гърция.

    2. Ако пробега е 100 км. Между изброените по 1-2 станции 22 kW и в посока Видин, Русе, Смолян, Царево и т.н. … да са общо 10 броя.

    Страшна инвестиция 100 000 евро??? Няма и една Тесла.

    P.S. Търсят се съдружници, с не много голям капитал, но с огромен ентусиазъм. Желаещите да пишат тук и ли на лично съобщение. Лична покана за Мартин, той все пак е нашият Главен Гуро и всички членове на КАРАМеЛ. 😉

    in reply to: Моята Ампера #36553

    Снимката ми попадна случайно от един приятел. Не познавам собственика на колата.
    Един не “идеален”, но възможен вариант за всеки живеещ в блок?
    Метално заключено табло. През мазетата може да се изтегли кабел законно, със съгласието на съседите от собствения електромер.
    Единия край на кабела е включен и заключен в металното табло и по трудно може да се краде.
    А може и да се “върже/заключи” кабела със скоба за джантата на колата.

    Attachments:
    • file_c596671.jpg
    in reply to: Моята Ампера #36542

    Снимката ми попадна случайно от един приятел. Не познавам собственика на колата.
    Един не “идеален”, но възможен вариант за всеки живеещ в блок?
    Метално заключено табло. През мазетата може да се изтегли кабел законно, със съгласието на съседите от собствения електромер.
    Единия край на кабела е включен и заключен в металното табло и по трудно може да се краде.
    А може и да се “върже/заключи” кабела със скоба за джантата на колата.

    Attachments:
    • file_c596671.jpg
    in reply to: Моята Ампера #36541

    Снимката ми попадна случайно от един приятел. Не познавам собственика на колата.
    Един не “идеален”, но възможен вариант за всеки живеещ в блок?
    Метално заключено табло. През мазетата може да се изтегли кабел законно, със съгласието на съседите от собствения електромер.
    Единия край на кабела е включен и заключен в металното табло и по трудно може да се краде.
    А може и да се “върже/заключи” кабела със скоба за джантата на колата.

    Attachments:
    • file_c596671.jpg
    in reply to: Моята Ампера #36536

    Снимката ми попадна случайно от един приятел. Не познавам собственика на колата.
    Един не “идеален”, но възможен вариант за всеки живеещ в блок?
    Метално заключено табло. През мазетата може да се изтегли кабел законно, със съгласието на съседите от собствения електромер.
    Единия край на кабела е включен и заключен в металното табло и по трудно може да се краде.
    А може и да се “върже/заключи” кабела със скоба за джантата на колата.

    Attachments:
    • file_c596671.jpg
    in reply to: Електромагнитна антигравитация #36531

    до petresko

    Абсолютно си прав, вместо да “подаряваш” дялово участие на някакви алчни финансисти и да кефиш “рояци от тъпаци”, събираш всички спестявания, теглиш малко кредит, защото си сигурен в успеха и таланта на творец новатор и почваш да …. жънеш с две ръце. Ако правилно съм те разбрал това за което говориш не е влака на електромагнитна възглавница, защото той вече е измислен и даже построен. за сега само в Китай и Германия /защото другите не могат да си го позволят – не са велики?/

    а след 100 години някой нов ЕЛЪН МЪСК ще почне да произвежда електромагнитен антигравитациономобил PETRESKO Model S.

    in reply to: Електромагнитна антигравитация #36538

    до petresko

    Абсолютно си прав, вместо да “подаряваш” дялово участие на някакви алчни финансисти и да кефиш “рояци от тъпаци”, събираш всички спестявания, теглиш малко кредит, защото си сигурен в успеха и таланта на творец новатор и почваш да …. жънеш с две ръце. Ако правилно съм те разбрал това за което говориш не е влака на електромагнитна възглавница, защото той вече е измислен и даже построен. за сега само в Китай и Германия /защото другите не могат да си го позволят – не са велики?/

    а след 100 години някой нов ЕЛЪН МЪСК ще почне да произвежда електромагнитен антигравитациономобил PETRESKO Model S.

    in reply to: Електромагнитна антигравитация #36539

    до petresko

    Абсолютно си прав, вместо да “подаряваш” дялово участие на някакви алчни финансисти и да кефиш “рояци от тъпаци”, събираш всички спестявания, теглиш малко кредит, защото си сигурен в успеха и таланта на творец новатор и почваш да …. жънеш с две ръце. Ако правилно съм те разбрал това за което говориш не е влака на електромагнитна възглавница, защото той вече е измислен и даже построен. за сега само в Китай и Германия /защото другите не могат да си го позволят – не са велики?/

    а след 100 години някой нов ЕЛЪН МЪСК ще почне да произвежда електромагнитен антигравитациономобил PETRESKO Model S.

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 257 total)