Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
ПЕТЪР ПЕТРОВMember
Лек път! …. и хвърли око за някое готино крайпътно място за бъдещата “инфраструктура”. 😉
[tweet][/tweet]ПЕТЪР ПЕТРОВMemberЛек път! …. и хвърли око за някое готино крайпътно място за бъдещата “инфраструктура”. 😉
[tweet][/tweet]ПЕТЪР ПЕТРОВMemberНадявам се да има дискусия… и дано и други се включат.
Ако е много лесно, досега да го е направил някой друг /така казваше един колега/?
Да хубаво е да е близо до заведение, даже задължително /докато се зарежда колата, пътниците да не скучаят/. А кой собственик на заведение няма да иска платежоспособни клиенти да спират специално при него? Някой дори си купуват собствена зареждачка.
Ако на нас, които сме лично заинтересовани ни “пречи” и “отказва” това или онова, кой “незаинтересован” ще ни НАПРАВИ УСЛУГА да си караме наволя електричките.Друго ми изглежда малко тъпо – в малка България n-броя асоциации, сдружения, браншови организации и клъстери и никой нищо РЕАЛНО не прави? Някой е станал официален представител на едни испански станции и иска да прави търговийка. И до тук!
Като изключим неорганизирания ЕНТУСИАЗЪМ на вече закупилите ел-кари.
Attachments:ПЕТЪР ПЕТРОВMemberНадявам се да има дискусия… и дано и други се включат.
Ако е много лесно, досега да го е направил някой друг /така казваше един колега/?
Да хубаво е да е близо до заведение, даже задължително /докато се зарежда колата, пътниците да не скучаят/. А кой собственик на заведение няма да иска платежоспособни клиенти да спират специално при него? Някой дори си купуват собствена зареждачка.
Ако на нас, които сме лично заинтересовани ни “пречи” и “отказва” това или онова, кой “незаинтересован” ще ни НАПРАВИ УСЛУГА да си караме наволя електричките.Друго ми изглежда малко тъпо – в малка България n-броя асоциации, сдружения, браншови организации и клъстери и никой нищо РЕАЛНО не прави? Някой е станал официален представител на едни испански станции и иска да прави търговийка. И до тук!
Като изключим неорганизирания ЕНТУСИАЗЪМ на вече закупилите ел-кари.
Attachments:ПЕТЪР ПЕТРОВMemberНадявам се да има дискусия… и дано и други се включат.
Ако е много лесно, досега да го е направил някой друг /така казваше един колега/?
Да хубаво е да е близо до заведение, даже задължително /докато се зарежда колата, пътниците да не скучаят/. А кой собственик на заведение няма да иска платежоспособни клиенти да спират специално при него? Някой дори си купуват собствена зареждачка.
Ако на нас, които сме лично заинтересовани ни “пречи” и “отказва” това или онова, кой “незаинтересован” ще ни НАПРАВИ УСЛУГА да си караме наволя електричките.Друго ми изглежда малко тъпо – в малка България n-броя асоциации, сдружения, браншови организации и клъстери и никой нищо РЕАЛНО не прави? Някой е станал официален представител на едни испански станции и иска да прави търговийка. И до тук!
Като изключим неорганизирания ЕНТУСИАЗЪМ на вече закупилите ел-кари.
Attachments:ПЕТЪР ПЕТРОВMemberЧестита Нова Година на всички колеги и фенове,
Здраве и късмет за всички и … тока да не свършва и не спира!
И сега за ЗАРЯДНАТА ИНФРАСТРУКТУРА.
I. Кой има ИНТЕРЕС да се изгради такава?1. Собствениците на ел.коли. НИЕ – сегашни и бъдещи.
2. Инвеститор който да ПЕЧЕЛИ от продажбите.
3. Държавата и Общините защото ел-мобилността е политика и пази природата и здравето на всички /не само на нас/.КОЙ СМЯТАТЕ, ЧЕ Е НАЙ-ЗАИНТЕРЕСОВАН ТОВА ДА СЕ СЛУЧИ? Естествено НИЕ!
II. Колко ще СТРУВА да се изгради.
Малко /елементарни логически/ разсъждения: Там от където тръгваш и където отиваш винаги има достатъчно време /и възможности??/ за зареждане. Проблем са междинните зареждания, а техния брой зависи от пробега с едно зареждане. Колко е този пробег?
1. Ако приемем, че е 300 км /за Тесла/ то за цяла България ще са нужни 2-4 БЪРЗИ зареждачки – минимум 50 kW DC ChaDeMo. Да не се заблуждаваме, само бързото зареждане е добро решение за батерии 80-90 kW. Без претенции да съм точен:
– на Тракия около Ст.Загора /може да отпадне, ако Tesla сложи SG/
– на Хемус някъде по средата /около Търново??/
– в София? – за транзитно преминаващите
– на границата с Гърция.2. Ако пробега е 100 км. Между изброените по 1-2 станции 22 kW и в посока Видин, Русе, Смолян, Царево и т.н. … да са общо 10 броя.
Страшна инвестиция 100 000 евро??? Няма и една Тесла.
P.S. Търсят се съдружници, с не много голям капитал, но с огромен ентусиазъм. Желаещите да пишат тук и ли на лично съобщение. Лична покана за Мартин, той все пак е нашият Главен Гуро и всички членове на КАРАМеЛ. 😉
ПЕТЪР ПЕТРОВMemberЧестита Нова Година на всички колеги и фенове,
Здраве и късмет за всички и … тока да не свършва и не спира!
И сега за ЗАРЯДНАТА ИНФРАСТРУКТУРА.
I. Кой има ИНТЕРЕС да се изгради такава?1. Собствениците на ел.коли. НИЕ – сегашни и бъдещи.
2. Инвеститор който да ПЕЧЕЛИ от продажбите.
3. Държавата и Общините защото ел-мобилността е политика и пази природата и здравето на всички /не само на нас/.КОЙ СМЯТАТЕ, ЧЕ Е НАЙ-ЗАИНТЕРЕСОВАН ТОВА ДА СЕ СЛУЧИ? Естествено НИЕ!
II. Колко ще СТРУВА да се изгради.
Малко /елементарни логически/ разсъждения: Там от където тръгваш и където отиваш винаги има достатъчно време /и възможности??/ за зареждане. Проблем са междинните зареждания, а техния брой зависи от пробега с едно зареждане. Колко е този пробег?
1. Ако приемем, че е 300 км /за Тесла/ то за цяла България ще са нужни 2-4 БЪРЗИ зареждачки – минимум 50 kW DC ChaDeMo. Да не се заблуждаваме, само бързото зареждане е добро решение за батерии 80-90 kW. Без претенции да съм точен:
– на Тракия около Ст.Загора /може да отпадне, ако Tesla сложи SG/
– на Хемус някъде по средата /около Търново??/
– в София? – за транзитно преминаващите
– на границата с Гърция.2. Ако пробега е 100 км. Между изброените по 1-2 станции 22 kW и в посока Видин, Русе, Смолян, Царево и т.н. … да са общо 10 броя.
Страшна инвестиция 100 000 евро??? Няма и една Тесла.
P.S. Търсят се съдружници, с не много голям капитал, но с огромен ентусиазъм. Желаещите да пишат тук и ли на лично съобщение. Лична покана за Мартин, той все пак е нашият Главен Гуро и всички членове на КАРАМеЛ. 😉
ПЕТЪР ПЕТРОВMemberЧестита Нова Година на всички колеги и фенове,
Здраве и късмет за всички и … тока да не свършва и не спира!
И сега за ЗАРЯДНАТА ИНФРАСТРУКТУРА.
I. Кой има ИНТЕРЕС да се изгради такава?1. Собствениците на ел.коли. НИЕ – сегашни и бъдещи.
2. Инвеститор който да ПЕЧЕЛИ от продажбите.
3. Държавата и Общините защото ел-мобилността е политика и пази природата и здравето на всички /не само на нас/.КОЙ СМЯТАТЕ, ЧЕ Е НАЙ-ЗАИНТЕРЕСОВАН ТОВА ДА СЕ СЛУЧИ? Естествено НИЕ!
II. Колко ще СТРУВА да се изгради.
Малко /елементарни логически/ разсъждения: Там от където тръгваш и където отиваш винаги има достатъчно време /и възможности??/ за зареждане. Проблем са междинните зареждания, а техния брой зависи от пробега с едно зареждане. Колко е този пробег?
1. Ако приемем, че е 300 км /за Тесла/ то за цяла България ще са нужни 2-4 БЪРЗИ зареждачки – минимум 50 kW DC ChaDeMo. Да не се заблуждаваме, само бързото зареждане е добро решение за батерии 80-90 kW. Без претенции да съм точен:
– на Тракия около Ст.Загора /може да отпадне, ако Tesla сложи SG/
– на Хемус някъде по средата /около Търново??/
– в София? – за транзитно преминаващите
– на границата с Гърция.2. Ако пробега е 100 км. Между изброените по 1-2 станции 22 kW и в посока Видин, Русе, Смолян, Царево и т.н. … да са общо 10 броя.
Страшна инвестиция 100 000 евро??? Няма и една Тесла.
P.S. Търсят се съдружници, с не много голям капитал, но с огромен ентусиазъм. Желаещите да пишат тук и ли на лично съобщение. Лична покана за Мартин, той все пак е нашият Главен Гуро и всички членове на КАРАМеЛ. 😉
ПЕТЪР ПЕТРОВMemberСнимката ми попадна случайно от един приятел. Не познавам собственика на колата.
Един не “идеален”, но възможен вариант за всеки живеещ в блок?
Метално заключено табло. През мазетата може да се изтегли кабел законно, със съгласието на съседите от собствения електромер.
Единия край на кабела е включен и заключен в металното табло и по трудно може да се краде.
А може и да се “върже/заключи” кабела със скоба за джантата на колата.Attachments:ПЕТЪР ПЕТРОВMemberСнимката ми попадна случайно от един приятел. Не познавам собственика на колата.
Един не “идеален”, но възможен вариант за всеки живеещ в блок?
Метално заключено табло. През мазетата може да се изтегли кабел законно, със съгласието на съседите от собствения електромер.
Единия край на кабела е включен и заключен в металното табло и по трудно може да се краде.
А може и да се “върже/заключи” кабела със скоба за джантата на колата.Attachments:ПЕТЪР ПЕТРОВMemberСнимката ми попадна случайно от един приятел. Не познавам собственика на колата.
Един не “идеален”, но възможен вариант за всеки живеещ в блок?
Метално заключено табло. През мазетата може да се изтегли кабел законно, със съгласието на съседите от собствения електромер.
Единия край на кабела е включен и заключен в металното табло и по трудно може да се краде.
А може и да се “върже/заключи” кабела със скоба за джантата на колата.Attachments:ПЕТЪР ПЕТРОВMemberСнимката ми попадна случайно от един приятел. Не познавам собственика на колата.
Един не “идеален”, но възможен вариант за всеки живеещ в блок?
Метално заключено табло. През мазетата може да се изтегли кабел законно, със съгласието на съседите от собствения електромер.
Единия край на кабела е включен и заключен в металното табло и по трудно може да се краде.
А може и да се “върже/заключи” кабела със скоба за джантата на колата.Attachments:ПЕТЪР ПЕТРОВMemberдо petresko
Абсолютно си прав, вместо да “подаряваш” дялово участие на някакви алчни финансисти и да кефиш “рояци от тъпаци”, събираш всички спестявания, теглиш малко кредит, защото си сигурен в успеха и таланта на творец новатор и почваш да …. жънеш с две ръце. Ако правилно съм те разбрал това за което говориш не е влака на електромагнитна възглавница, защото той вече е измислен и даже построен. за сега само в Китай и Германия /защото другите не могат да си го позволят – не са велики?/
а след 100 години някой нов ЕЛЪН МЪСК ще почне да произвежда електромагнитен антигравитациономобил PETRESKO Model S.
ПЕТЪР ПЕТРОВMemberдо petresko
Абсолютно си прав, вместо да “подаряваш” дялово участие на някакви алчни финансисти и да кефиш “рояци от тъпаци”, събираш всички спестявания, теглиш малко кредит, защото си сигурен в успеха и таланта на творец новатор и почваш да …. жънеш с две ръце. Ако правилно съм те разбрал това за което говориш не е влака на електромагнитна възглавница, защото той вече е измислен и даже построен. за сега само в Китай и Германия /защото другите не могат да си го позволят – не са велики?/
а след 100 години някой нов ЕЛЪН МЪСК ще почне да произвежда електромагнитен антигравитациономобил PETRESKO Model S.
ПЕТЪР ПЕТРОВMemberдо petresko
Абсолютно си прав, вместо да “подаряваш” дялово участие на някакви алчни финансисти и да кефиш “рояци от тъпаци”, събираш всички спестявания, теглиш малко кредит, защото си сигурен в успеха и таланта на творец новатор и почваш да …. жънеш с две ръце. Ако правилно съм те разбрал това за което говориш не е влака на електромагнитна възглавница, защото той вече е измислен и даже построен. за сега само в Китай и Германия /защото другите не могат да си го позволят – не са велики?/
а след 100 години някой нов ЕЛЪН МЪСК ще почне да произвежда електромагнитен антигравитациономобил PETRESKO Model S.
-
AuthorPosts