Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
ПЕТЪР ПЕТРОВMember
до petresko
Абсолютно си прав, вместо да “подаряваш” дялово участие на някакви алчни финансисти и да кефиш “рояци от тъпаци”, събираш всички спестявания, теглиш малко кредит, защото си сигурен в успеха и таланта на творец новатор и почваш да …. жънеш с две ръце. Ако правилно съм те разбрал това за което говориш не е влака на електромагнитна възглавница, защото той вече е измислен и даже построен. за сега само в Китай и Германия /защото другите не могат да си го позволят – не са велики?/
а след 100 години някой нов ЕЛЪН МЪСК ще почне да произвежда електромагнитен антигравитациономобил PETRESKO Model S.
ПЕТЪР ПЕТРОВMemberМоже би другите са в строеж?
Като тези на Тесла в Испания, дето светят в сиво, а не в червено.ПЕТЪР ПЕТРОВMemberМоже би другите са в строеж?
Като тези на Тесла в Испания, дето светят в сиво, а не в червено.ПЕТЪР ПЕТРОВMemberМоже би другите са в строеж?
Като тези на Тесла в Испания, дето светят в сиво, а не в червено.ПЕТЪР ПЕТРОВMemberrrumpe всеки е свободен да не харесва каквото си иска – демокрация. Не съм казал, че трябва да ти хареса! То и мен не ме впечатлява … , но е важно да харесва на този който е поръчал “музиката”.
А на мен това ми харесва повече – след 5-тата минута … /с цвета малко имам резерви??/
ПЕТЪР ПЕТРОВMemberrrumpe всеки е свободен да не харесва каквото си иска – демокрация. Не съм казал, че трябва да ти хареса! То и мен не ме впечатлява … , но е важно да харесва на този който е поръчал “музиката”.
А на мен това ми харесва повече – след 5-тата минута … /с цвета малко имам резерви??/
ПЕТЪР ПЕТРОВMemberrrumpe всеки е свободен да не харесва каквото си иска – демокрация. Не съм казал, че трябва да ти хареса! То и мен не ме впечатлява … , но е важно да харесва на този който е поръчал “музиката”.
А на мен това ми харесва повече – след 5-тата минута … /с цвета малко имам резерви??/
ПЕТЪР ПЕТРОВMemberКолегата го е направил на НЕГО да му хареса, а не на нас.
То все още има хора които и Тесла не харесват…?
Така, че аз го поздравявам за ентусиазма и дано да се е изкефил от направеното /и похарчените с кеф пари/.
С удоволствие бих променил нещо по колата /”тунинг” е силно казано за мен/, което да направи карането по голямо удоволствие.
Браво и на момчетата от Вилнер, тунингите на Тесла X не са много.
В нета съм видял само два. Единия някакви юнаци направиха “камуфлаж” с фолио, а другия бяха променили броните и цвета в оранжева перла, нещо като тунинга на Модел S от Saleen.но най интересния, който съм виждал е този /защо задната врата се отваря така незнам?/
ПЕТЪР ПЕТРОВMemberКолегата го е направил на НЕГО да му хареса, а не на нас.
То все още има хора които и Тесла не харесват…?
Така, че аз го поздравявам за ентусиазма и дано да се е изкефил от направеното /и похарчените с кеф пари/.
С удоволствие бих променил нещо по колата /”тунинг” е силно казано за мен/, което да направи карането по голямо удоволствие.
Браво и на момчетата от Вилнер, тунингите на Тесла X не са много.
В нета съм видял само два. Единия някакви юнаци направиха “камуфлаж” с фолио, а другия бяха променили броните и цвета в оранжева перла, нещо като тунинга на Модел S от Saleen.но най интересния, който съм виждал е този /защо задната врата се отваря така незнам?/
ПЕТЪР ПЕТРОВMemberКолегата го е направил на НЕГО да му хареса, а не на нас.
То все още има хора които и Тесла не харесват…?
Така, че аз го поздравявам за ентусиазма и дано да се е изкефил от направеното /и похарчените с кеф пари/.
С удоволствие бих променил нещо по колата /”тунинг” е силно казано за мен/, което да направи карането по голямо удоволствие.
Браво и на момчетата от Вилнер, тунингите на Тесла X не са много.
В нета съм видял само два. Единия някакви юнаци направиха “камуфлаж” с фолио, а другия бяха променили броните и цвета в оранжева перла, нещо като тунинга на Модел S от Saleen.но най интересния, който съм виждал е този /защо задната врата се отваря така незнам?/
ПЕТЪР ПЕТРОВMemberЗдравейте Колеги,
За да си купиш/да резервираш електрическа кола/Тесла, освен всичко друго, трябва да си ОПТИМИСТ и малко авантюрист. Ако бяхме хора които взимат всички решения с “калкулатора” нямаше да си пишем в този форум.
Затова, искам да ви кажа, МЕЧТАЙТЕ /поръчвайте мечтите си/ и … бачкайте /който каквото го може, IT сектора е супер/ защото за съжаление тези “мечти” не са безплатни.Но както е казал приятелят на Тодор Колев великият Франк Лойд Райт “Човек е толкова голям, колкото са големи мечтите му” /Екзюпери/.
По темата
1. ЦЕНА. Според мен разходите на Тесла за докарване на колите от US до Холандия се покриват от разликата в курса долар/евро и на практика те го имат за 1USD =1EUR. Това се вижда като разгледате конфигуратора на Тесла S/X за американския пазар и за европейския. И аз смятам, че за Европа/за нас/ базовата цена ще е 35к евро.2. ОПЦИИ. За мен най интересното в Тесла, което я отличава от всички други /до сега/ е батерията, респективно пробега. Ще бъде тъпо от страна на Тесла, ако опцията – по голяма батерия е много скъпа.
За другите опции /боя, тапицерия, джанти, музика и т.н./ както се казва – без коментар.3. ДОПЪЛНИТЕЛНИТЕ РАЗХОДИ.
– докарване на колата от Холандия – Заради проблемите около Каското на нова кола с транзитни номера от Холандия и зареждането от Виена насам, реших да я докарам с автовоз. Доста фирми отказаха или предложиха абсурдни условия. LAGERMAX се оказаха сериозни и точни. Срещу 1000 евро докараха колата в уговорения ден сутринта, направо пред КАТ.– регистрация на колата в България – В 10 часа влязох в КАТ, в 12 всичко беше готово, срещу около 120 лв.
– гражданска отговорност и пълно автоКАСКО – Човека просто заслужава да му направя реклама, а дори не съм го виждал на живо, Сибин Влахов, “MM Insurance Broker Ltd.” и ДЗИ , тел.02 868 60 72 /препоръча ми го Младен/. Изключително точен професионалист. Изпратих всички документи на колата на мейла. Офертата беше най добрата ценово. Полиците за Гражданската отговорност и Каското ми ги донесоха предния ден преди регистрацията. Платих по банка/по интернет/. След като излязох от КАТ отидох до офис на ДЗИ за снимки. Вземете оферта от него и ще разберете каква е разликата. И го поздравете от мен – един доволен клиент. Да казвам цена не е коректно, но за 35000 евро горна граница на КАСКО-то с ГО – 1400 евро за ориентир?.
– зимни гуми – Колата идва с летни гуми. В сертификата пише какъв размер Тесла препоръчва за зимни. Никакви особености. Като за всяка друга кола. Има и по скъпи и по евтини, за всеки джоб. Тесла 3 с какъв размер джанти ще е стандартно нямам представа, но предполагам 16-17″. Цена с монтажа около 700лв?
– предварителна инвестиция в електрическата инфраструктура в дома ви – Стандартно в Тесла S/X се вгражда 11kW зареждачка. Като опция срещу 1500 евро за Модел S става 22kW, а за Модел Х 16,5kW. В Европа с колата идва мобилно заряно с два щепсела:
СЕЕ трифазен 16A – 11kW/h червен, 45км/час скорост на зареждане – и е вярно
Шуко монофазен – 2,3 kW черен, 15км/час – не съм го ползвал.
Предполагам, че Модел 3 ще бъде оборудвана по същия начин, като Х.
Още преди много години си вкарах трифазен ток с идея, че може да се отоплявам на ток. Идеята много бързо “умря”, но трите фази останаха. Процедурата е по скоро “дълга” отколкото “скъпа”, но цената не е актуална/около 400лв/ и не знам колко струва сега. Тук Мартин може да даде свежа информация.
Допълнителна инвестиция в стационарна зареждачка /стенен монтаж/ не се налага. По скоро 10м удължител /аз смятам да си купя/.
Който обаче си е закупил опцията с по мощна вградена зареждачка, може да си купи и мощна стационарна зареждачка.ПЕТЪР ПЕТРОВMemberЗдравейте Колеги,
За да си купиш/да резервираш електрическа кола/Тесла, освен всичко друго, трябва да си ОПТИМИСТ и малко авантюрист. Ако бяхме хора които взимат всички решения с “калкулатора” нямаше да си пишем в този форум.
Затова, искам да ви кажа, МЕЧТАЙТЕ /поръчвайте мечтите си/ и … бачкайте /който каквото го може, IT сектора е супер/ защото за съжаление тези “мечти” не са безплатни.Но както е казал приятелят на Тодор Колев великият Франк Лойд Райт “Човек е толкова голям, колкото са големи мечтите му” /Екзюпери/.
По темата
1. ЦЕНА. Според мен разходите на Тесла за докарване на колите от US до Холандия се покриват от разликата в курса долар/евро и на практика те го имат за 1USD =1EUR. Това се вижда като разгледате конфигуратора на Тесла S/X за американския пазар и за европейския. И аз смятам, че за Европа/за нас/ базовата цена ще е 35к евро.2. ОПЦИИ. За мен най интересното в Тесла, което я отличава от всички други /до сега/ е батерията, респективно пробега. Ще бъде тъпо от страна на Тесла, ако опцията – по голяма батерия е много скъпа.
За другите опции /боя, тапицерия, джанти, музика и т.н./ както се казва – без коментар.3. ДОПЪЛНИТЕЛНИТЕ РАЗХОДИ.
– докарване на колата от Холандия – Заради проблемите около Каското на нова кола с транзитни номера от Холандия и зареждането от Виена насам, реших да я докарам с автовоз. Доста фирми отказаха или предложиха абсурдни условия. LAGERMAX се оказаха сериозни и точни. Срещу 1000 евро докараха колата в уговорения ден сутринта, направо пред КАТ.– регистрация на колата в България – В 10 часа влязох в КАТ, в 12 всичко беше готово, срещу около 120 лв.
– гражданска отговорност и пълно автоКАСКО – Човека просто заслужава да му направя реклама, а дори не съм го виждал на живо, Сибин Влахов, “MM Insurance Broker Ltd.” и ДЗИ , тел.02 868 60 72 /препоръча ми го Младен/. Изключително точен професионалист. Изпратих всички документи на колата на мейла. Офертата беше най добрата ценово. Полиците за Гражданската отговорност и Каското ми ги донесоха предния ден преди регистрацията. Платих по банка/по интернет/. След като излязох от КАТ отидох до офис на ДЗИ за снимки. Вземете оферта от него и ще разберете каква е разликата. И го поздравете от мен – един доволен клиент. Да казвам цена не е коректно, но за 35000 евро горна граница на КАСКО-то с ГО – 1400 евро за ориентир?.
– зимни гуми – Колата идва с летни гуми. В сертификата пише какъв размер Тесла препоръчва за зимни. Никакви особености. Като за всяка друга кола. Има и по скъпи и по евтини, за всеки джоб. Тесла 3 с какъв размер джанти ще е стандартно нямам представа, но предполагам 16-17″. Цена с монтажа около 700лв?
– предварителна инвестиция в електрическата инфраструктура в дома ви – Стандартно в Тесла S/X се вгражда 11kW зареждачка. Като опция срещу 1500 евро за Модел S става 22kW, а за Модел Х 16,5kW. В Европа с колата идва мобилно заряно с два щепсела:
СЕЕ трифазен 16A – 11kW/h червен, 45км/час скорост на зареждане – и е вярно
Шуко монофазен – 2,3 kW черен, 15км/час – не съм го ползвал.
Предполагам, че Модел 3 ще бъде оборудвана по същия начин, като Х.
Още преди много години си вкарах трифазен ток с идея, че може да се отоплявам на ток. Идеята много бързо “умря”, но трите фази останаха. Процедурата е по скоро “дълга” отколкото “скъпа”, но цената не е актуална/около 400лв/ и не знам колко струва сега. Тук Мартин може да даде свежа информация.
Допълнителна инвестиция в стационарна зареждачка /стенен монтаж/ не се налага. По скоро 10м удължител /аз смятам да си купя/.
Който обаче си е закупил опцията с по мощна вградена зареждачка, може да си купи и мощна стационарна зареждачка.ПЕТЪР ПЕТРОВMemberЗдравейте Колеги,
За да си купиш/да резервираш електрическа кола/Тесла, освен всичко друго, трябва да си ОПТИМИСТ и малко авантюрист. Ако бяхме хора които взимат всички решения с “калкулатора” нямаше да си пишем в този форум.
Затова, искам да ви кажа, МЕЧТАЙТЕ /поръчвайте мечтите си/ и … бачкайте /който каквото го може, IT сектора е супер/ защото за съжаление тези “мечти” не са безплатни.Но както е казал приятелят на Тодор Колев великият Франк Лойд Райт “Човек е толкова голям, колкото са големи мечтите му” /Екзюпери/.
По темата
1. ЦЕНА. Според мен разходите на Тесла за докарване на колите от US до Холандия се покриват от разликата в курса долар/евро и на практика те го имат за 1USD =1EUR. Това се вижда като разгледате конфигуратора на Тесла S/X за американския пазар и за европейския. И аз смятам, че за Европа/за нас/ базовата цена ще е 35к евро.2. ОПЦИИ. За мен най интересното в Тесла, което я отличава от всички други /до сега/ е батерията, респективно пробега. Ще бъде тъпо от страна на Тесла, ако опцията – по голяма батерия е много скъпа.
За другите опции /боя, тапицерия, джанти, музика и т.н./ както се казва – без коментар.3. ДОПЪЛНИТЕЛНИТЕ РАЗХОДИ.
– докарване на колата от Холандия – Заради проблемите около Каското на нова кола с транзитни номера от Холандия и зареждането от Виена насам, реших да я докарам с автовоз. Доста фирми отказаха или предложиха абсурдни условия. LAGERMAX се оказаха сериозни и точни. Срещу 1000 евро докараха колата в уговорения ден сутринта, направо пред КАТ.– регистрация на колата в България – В 10 часа влязох в КАТ, в 12 всичко беше готово, срещу около 120 лв.
– гражданска отговорност и пълно автоКАСКО – Човека просто заслужава да му направя реклама, а дори не съм го виждал на живо, Сибин Влахов, “MM Insurance Broker Ltd.” и ДЗИ , тел.02 868 60 72 /препоръча ми го Младен/. Изключително точен професионалист. Изпратих всички документи на колата на мейла. Офертата беше най добрата ценово. Полиците за Гражданската отговорност и Каското ми ги донесоха предния ден преди регистрацията. Платих по банка/по интернет/. След като излязох от КАТ отидох до офис на ДЗИ за снимки. Вземете оферта от него и ще разберете каква е разликата. И го поздравете от мен – един доволен клиент. Да казвам цена не е коректно, но за 35000 евро горна граница на КАСКО-то с ГО – 1400 евро за ориентир?.
– зимни гуми – Колата идва с летни гуми. В сертификата пише какъв размер Тесла препоръчва за зимни. Никакви особености. Като за всяка друга кола. Има и по скъпи и по евтини, за всеки джоб. Тесла 3 с какъв размер джанти ще е стандартно нямам представа, но предполагам 16-17″. Цена с монтажа около 700лв?
– предварителна инвестиция в електрическата инфраструктура в дома ви – Стандартно в Тесла S/X се вгражда 11kW зареждачка. Като опция срещу 1500 евро за Модел S става 22kW, а за Модел Х 16,5kW. В Европа с колата идва мобилно заряно с два щепсела:
СЕЕ трифазен 16A – 11kW/h червен, 45км/час скорост на зареждане – и е вярно
Шуко монофазен – 2,3 kW черен, 15км/час – не съм го ползвал.
Предполагам, че Модел 3 ще бъде оборудвана по същия начин, като Х.
Още преди много години си вкарах трифазен ток с идея, че може да се отоплявам на ток. Идеята много бързо “умря”, но трите фази останаха. Процедурата е по скоро “дълга” отколкото “скъпа”, но цената не е актуална/около 400лв/ и не знам колко струва сега. Тук Мартин може да даде свежа информация.
Допълнителна инвестиция в стационарна зареждачка /стенен монтаж/ не се налага. По скоро 10м удължител /аз смятам да си купя/.
Който обаче си е закупил опцията с по мощна вградена зареждачка, може да си купи и мощна стационарна зареждачка.ПЕТЪР ПЕТРОВMemberЕто тоя пич, според мен е най-големия спец по тегленето на каравани, ремаркета и т.н. с ТЕСЛА Х. И един от най-големите ФЕНОВЕ на ТЕСЛА.
A while ago I towed a 1600 kg/3500 lb caravan. Unfortunately I wasn’t able to cruise at 80 km/h due to Friday traffic. The average speed was around 60-65 km/h and the consumption was 400-500 Wh/km.
ПЕТЪР ПЕТРОВMemberЕто тоя пич, според мен е най-големия спец по тегленето на каравани, ремаркета и т.н. с ТЕСЛА Х. И един от най-големите ФЕНОВЕ на ТЕСЛА.
A while ago I towed a 1600 kg/3500 lb caravan. Unfortunately I wasn’t able to cruise at 80 km/h due to Friday traffic. The average speed was around 60-65 km/h and the consumption was 400-500 Wh/km.
-
AuthorPosts