Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 257 total)
  • Author
    Posts
  • Ето тоя пич, според мен е най-големия спец по тегленето на каравани, ремаркета и т.н. с ТЕСЛА Х. И един от най-големите ФЕНОВЕ на ТЕСЛА.

    A while ago I towed a 1600 kg/3500 lb caravan. Unfortunately I wasn’t able to cruise at 80 km/h due to Friday traffic. The average speed was around 60-65 km/h and the consumption was 400-500 Wh/km.


    in reply to: TESLA Model X, S – зимни гуми #36346

    Моя опит от каране на сняг/заледено с Теслата е два дни.
    Така, че не знам. Това което сега се сещам е, че на тази стръмната улица при сухо време при регенерацията винаги на таблото отива в зелената зона, а на заледеното спираше, но не влизаше в зелената зона т.е. реална регенерация нямаше. Вероятно електрониката установява, че няма добро сцепление и не се стига до реална регенерация.
    При следващия сняг ще пробвам пак и ще разкажа.

    in reply to: TESLA Model X, S – зимни гуми #36349

    Моя опит от каране на сняг/заледено с Теслата е два дни.
    Така, че не знам. Това което сега се сещам е, че на тази стръмната улица при сухо време при регенерацията винаги на таблото отива в зелената зона, а на заледеното спираше, но не влизаше в зелената зона т.е. реална регенерация нямаше. Вероятно електрониката установява, че няма добро сцепление и не се стига до реална регенерация.
    При следващия сняг ще пробвам пак и ще разкажа.

    in reply to: TESLA Model X, S – зимни гуми #36353

    Моя опит от каране на сняг/заледено с Теслата е два дни.
    Така, че не знам. Това което сега се сещам е, че на тази стръмната улица при сухо време при регенерацията винаги на таблото отива в зелената зона, а на заледеното спираше, но не влизаше в зелената зона т.е. реална регенерация нямаше. Вероятно електрониката установява, че няма добро сцепление и не се стига до реална регенерация.
    При следващия сняг ще пробвам пак и ще разкажа.

    in reply to: TESLA Model X, S – зимни гуми #36344

    На заледено каквато и да е колата, дори с нови гуми си е страшно.
    Когато спускам стръмно и заледено се опитвам да карам махимално бавно на ниска предавка /примерно втора или дори първа/ така наречената “моторна спирачка” и никакво натискане на спирачка /само в краен случай и то не винаги с щастлив край от моя опит/.
    С кола автоматик /имах ML/ минавах на “ръчни” скорости.
    При Теслата ми се видя по интересно да карам в режим на максимална регенерация. При сухо време, като си вдигнеш крака от газта /без да пипаш спирачката/, колата толкова силно намалява от регенерацията, че даже са направили да светват стоповете /вижда се на таблото/. Иначе кола зад теб без нищо може да се бутне.
    И сега на спускане по стръмна заснежена, частично заледена улица, ако не натискам малко педала на газта колата почти спира. И няма никакво желание да се засили по инерция и не се налага /и е нежелателно/ да натиснеш спирачка. А не се съмнявам, че при натискане на спирачка при лед, ще има пързаляне.

    in reply to: TESLA Model X, S – зимни гуми #36340

    На заледено каквато и да е колата, дори с нови гуми си е страшно.
    Когато спускам стръмно и заледено се опитвам да карам махимално бавно на ниска предавка /примерно втора или дори първа/ така наречената “моторна спирачка” и никакво натискане на спирачка /само в краен случай и то не винаги с щастлив край от моя опит/.
    С кола автоматик /имах ML/ минавах на “ръчни” скорости.
    При Теслата ми се видя по интересно да карам в режим на максимална регенерация. При сухо време, като си вдигнеш крака от газта /без да пипаш спирачката/, колата толкова силно намалява от регенерацията, че даже са направили да светват стоповете /вижда се на таблото/. Иначе кола зад теб без нищо може да се бутне.
    И сега на спускане по стръмна заснежена, частично заледена улица, ако не натискам малко педала на газта колата почти спира. И няма никакво желание да се засили по инерция и не се налага /и е нежелателно/ да натиснеш спирачка. А не се съмнявам, че при натискане на спирачка при лед, ще има пързаляне.

    in reply to: TESLA Model X, S – зимни гуми #36348

    На заледено каквато и да е колата, дори с нови гуми си е страшно.
    Когато спускам стръмно и заледено се опитвам да карам махимално бавно на ниска предавка /примерно втора или дори първа/ така наречената “моторна спирачка” и никакво натискане на спирачка /само в краен случай и то не винаги с щастлив край от моя опит/.
    С кола автоматик /имах ML/ минавах на “ръчни” скорости.
    При Теслата ми се видя по интересно да карам в режим на максимална регенерация. При сухо време, като си вдигнеш крака от газта /без да пипаш спирачката/, колата толкова силно намалява от регенерацията, че даже са направили да светват стоповете /вижда се на таблото/. Иначе кола зад теб без нищо може да се бутне.
    И сега на спускане по стръмна заснежена, частично заледена улица, ако не натискам малко педала на газта колата почти спира. И няма никакво желание да се засили по инерция и не се налага /и е нежелателно/ да натиснеш спирачка. А не се съмнявам, че при натискане на спирачка при лед, ще има пързаляне.

    in reply to: Неща от нета 2016 #36317

    Интересно защо АЕЦа е столкова малко? Нали е най-евтин??

    in reply to: Неща от нета 2016 #36320

    Интересно защо АЕЦа е столкова малко? Нали е най-евтин??

    in reply to: Неща от нета 2016 #36316

    Интересно защо АЕЦа е столкова малко? Нали е най-евтин??

    in reply to: TESLA Model X, S – зимни гуми #36315

    Стига да е интересно на колегите.
    Пък и да провокира някой да сподели негови преживявания и опит

    in reply to: TESLA Model X, S – зимни гуми #36313

    Стига да е интересно на колегите.
    Пък и да провокира някой да сподели негови преживявания и опит

    in reply to: TESLA Model X, S – зимни гуми #36312

    Стига да е интересно на колегите.
    Пък и да провокира някой да сподели негови преживявания и опит

    in reply to: TESLA Model X, S – зимни гуми #36308

    Зимата, както се вижда дойде изведнъж. Синоптиците казаха 10 см. а на нашата улица снега беше 30 см.
    Но все пак по голямата част бързо се стопи и сега има малко.
    Та какво исках да разкажа.

    Първо каране на сняг и на лед с Тесла Х.
    Излишно е да казвам, че улиците в махалата не бяха чистени въобще. А някои са доста стръмни.
    Изкарвам от гаража с вълнение да разбера, като е Тесла джип/SUV/, колко е джип и колко 4х4?
    Карам по равното – върви нормално, е това не е новост всички го могат. Избирам най стръмната улица на около – Шумако и давам право нагоре. Катери без напрежение. Тук разликата по скоро е в тишината с която катери. Нали знаете на стръмно даже автоматика включва ниска предавка и колата доста “ръмжи”.
    Стоварвам “пътниците” и вече сам и малко по смел решавам да пробвам нещо. Спирам на едно стръмно и вече отъпкано и излъскано място и давам рязко “газ” да видя как ще превъртят гумите.
    ГАЗ и …. нищо колата потегля плавно/бавно/ и никакво превъртане. Спирам и нов опит и … пак същото.
    Мисля си … електроника, електроника, а ма въобще да не превърти?? … може нещо да се е повредило?
    Карам карам по нанадолното с “повишено внимание”, защото нагоре 4х4 , но надолу и 16х16 няма спиране на леда. Но акселерацията е голям помощник, някак ти е сигурно, ако колата не ускорява сама и не ти се налага да натискаш спирачка.
    И излизам на Околовръстното, а то “олизано” и полято, така че чист мокър асфалт. А ми е на мисъл за “повредата” при рязкото потегляне и решавам да пробвам пак рязко /без да спирам, така от движение с 50 км/
    Е веднага се разбра, че няма повреда. Ускорението се беше върнало в НОРМАТА.
    Когато ми изпадне удобен случай ще пробвам и на чист лед.

    in reply to: TESLA Model X, S – зимни гуми #36304

    Зимата, както се вижда дойде изведнъж. Синоптиците казаха 10 см. а на нашата улица снега беше 30 см.
    Но все пак по голямата част бързо се стопи и сега има малко.
    Та какво исках да разкажа.

    Първо каране на сняг и на лед с Тесла Х.
    Излишно е да казвам, че улиците в махалата не бяха чистени въобще. А някои са доста стръмни.
    Изкарвам от гаража с вълнение да разбера, като е Тесла джип/SUV/, колко е джип и колко 4х4?
    Карам по равното – върви нормално, е това не е новост всички го могат. Избирам най стръмната улица на около – Шумако и давам право нагоре. Катери без напрежение. Тук разликата по скоро е в тишината с която катери. Нали знаете на стръмно даже автоматика включва ниска предавка и колата доста “ръмжи”.
    Стоварвам “пътниците” и вече сам и малко по смел решавам да пробвам нещо. Спирам на едно стръмно и вече отъпкано и излъскано място и давам рязко “газ” да видя как ще превъртят гумите.
    ГАЗ и …. нищо колата потегля плавно/бавно/ и никакво превъртане. Спирам и нов опит и … пак същото.
    Мисля си … електроника, електроника, а ма въобще да не превърти?? … може нещо да се е повредило?
    Карам карам по нанадолното с “повишено внимание”, защото нагоре 4х4 , но надолу и 16х16 няма спиране на леда. Но акселерацията е голям помощник, някак ти е сигурно, ако колата не ускорява сама и не ти се налага да натискаш спирачка.
    И излизам на Околовръстното, а то “олизано” и полято, така че чист мокър асфалт. А ми е на мисъл за “повредата” при рязкото потегляне и решавам да пробвам пак рязко /без да спирам, така от движение с 50 км/
    Е веднага се разбра, че няма повреда. Ускорението се беше върнало в НОРМАТА.
    Когато ми изпадне удобен случай ще пробвам и на чист лед.

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 257 total)