Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
ПЕТЪР ПЕТРОВMember
Ето тоя пич, според мен е най-големия спец по тегленето на каравани, ремаркета и т.н. с ТЕСЛА Х. И един от най-големите ФЕНОВЕ на ТЕСЛА.
A while ago I towed a 1600 kg/3500 lb caravan. Unfortunately I wasn’t able to cruise at 80 km/h due to Friday traffic. The average speed was around 60-65 km/h and the consumption was 400-500 Wh/km.
ПЕТЪР ПЕТРОВMemberМоя опит от каране на сняг/заледено с Теслата е два дни.
Така, че не знам. Това което сега се сещам е, че на тази стръмната улица при сухо време при регенерацията винаги на таблото отива в зелената зона, а на заледеното спираше, но не влизаше в зелената зона т.е. реална регенерация нямаше. Вероятно електрониката установява, че няма добро сцепление и не се стига до реална регенерация.
При следващия сняг ще пробвам пак и ще разкажа.ПЕТЪР ПЕТРОВMemberМоя опит от каране на сняг/заледено с Теслата е два дни.
Така, че не знам. Това което сега се сещам е, че на тази стръмната улица при сухо време при регенерацията винаги на таблото отива в зелената зона, а на заледеното спираше, но не влизаше в зелената зона т.е. реална регенерация нямаше. Вероятно електрониката установява, че няма добро сцепление и не се стига до реална регенерация.
При следващия сняг ще пробвам пак и ще разкажа.ПЕТЪР ПЕТРОВMemberМоя опит от каране на сняг/заледено с Теслата е два дни.
Така, че не знам. Това което сега се сещам е, че на тази стръмната улица при сухо време при регенерацията винаги на таблото отива в зелената зона, а на заледеното спираше, но не влизаше в зелената зона т.е. реална регенерация нямаше. Вероятно електрониката установява, че няма добро сцепление и не се стига до реална регенерация.
При следващия сняг ще пробвам пак и ще разкажа.ПЕТЪР ПЕТРОВMemberНа заледено каквато и да е колата, дори с нови гуми си е страшно.
Когато спускам стръмно и заледено се опитвам да карам махимално бавно на ниска предавка /примерно втора или дори първа/ така наречената “моторна спирачка” и никакво натискане на спирачка /само в краен случай и то не винаги с щастлив край от моя опит/.
С кола автоматик /имах ML/ минавах на “ръчни” скорости.
При Теслата ми се видя по интересно да карам в режим на максимална регенерация. При сухо време, като си вдигнеш крака от газта /без да пипаш спирачката/, колата толкова силно намалява от регенерацията, че даже са направили да светват стоповете /вижда се на таблото/. Иначе кола зад теб без нищо може да се бутне.
И сега на спускане по стръмна заснежена, частично заледена улица, ако не натискам малко педала на газта колата почти спира. И няма никакво желание да се засили по инерция и не се налага /и е нежелателно/ да натиснеш спирачка. А не се съмнявам, че при натискане на спирачка при лед, ще има пързаляне.ПЕТЪР ПЕТРОВMemberНа заледено каквато и да е колата, дори с нови гуми си е страшно.
Когато спускам стръмно и заледено се опитвам да карам махимално бавно на ниска предавка /примерно втора или дори първа/ така наречената “моторна спирачка” и никакво натискане на спирачка /само в краен случай и то не винаги с щастлив край от моя опит/.
С кола автоматик /имах ML/ минавах на “ръчни” скорости.
При Теслата ми се видя по интересно да карам в режим на максимална регенерация. При сухо време, като си вдигнеш крака от газта /без да пипаш спирачката/, колата толкова силно намалява от регенерацията, че даже са направили да светват стоповете /вижда се на таблото/. Иначе кола зад теб без нищо може да се бутне.
И сега на спускане по стръмна заснежена, частично заледена улица, ако не натискам малко педала на газта колата почти спира. И няма никакво желание да се засили по инерция и не се налага /и е нежелателно/ да натиснеш спирачка. А не се съмнявам, че при натискане на спирачка при лед, ще има пързаляне.ПЕТЪР ПЕТРОВMemberНа заледено каквато и да е колата, дори с нови гуми си е страшно.
Когато спускам стръмно и заледено се опитвам да карам махимално бавно на ниска предавка /примерно втора или дори първа/ така наречената “моторна спирачка” и никакво натискане на спирачка /само в краен случай и то не винаги с щастлив край от моя опит/.
С кола автоматик /имах ML/ минавах на “ръчни” скорости.
При Теслата ми се видя по интересно да карам в режим на максимална регенерация. При сухо време, като си вдигнеш крака от газта /без да пипаш спирачката/, колата толкова силно намалява от регенерацията, че даже са направили да светват стоповете /вижда се на таблото/. Иначе кола зад теб без нищо може да се бутне.
И сега на спускане по стръмна заснежена, частично заледена улица, ако не натискам малко педала на газта колата почти спира. И няма никакво желание да се засили по инерция и не се налага /и е нежелателно/ да натиснеш спирачка. А не се съмнявам, че при натискане на спирачка при лед, ще има пързаляне.ПЕТЪР ПЕТРОВMemberИнтересно защо АЕЦа е столкова малко? Нали е най-евтин??
ПЕТЪР ПЕТРОВMemberИнтересно защо АЕЦа е столкова малко? Нали е най-евтин??
ПЕТЪР ПЕТРОВMemberИнтересно защо АЕЦа е столкова малко? Нали е най-евтин??
ПЕТЪР ПЕТРОВMemberСтига да е интересно на колегите.
Пък и да провокира някой да сподели негови преживявания и опитПЕТЪР ПЕТРОВMemberСтига да е интересно на колегите.
Пък и да провокира някой да сподели негови преживявания и опитПЕТЪР ПЕТРОВMemberСтига да е интересно на колегите.
Пък и да провокира някой да сподели негови преживявания и опитПЕТЪР ПЕТРОВMemberЗимата, както се вижда дойде изведнъж. Синоптиците казаха 10 см. а на нашата улица снега беше 30 см.
Но все пак по голямата част бързо се стопи и сега има малко.
Та какво исках да разкажа.Първо каране на сняг и на лед с Тесла Х.
Излишно е да казвам, че улиците в махалата не бяха чистени въобще. А някои са доста стръмни.
Изкарвам от гаража с вълнение да разбера, като е Тесла джип/SUV/, колко е джип и колко 4х4?
Карам по равното – върви нормално, е това не е новост всички го могат. Избирам най стръмната улица на около – Шумако и давам право нагоре. Катери без напрежение. Тук разликата по скоро е в тишината с която катери. Нали знаете на стръмно даже автоматика включва ниска предавка и колата доста “ръмжи”.
Стоварвам “пътниците” и вече сам и малко по смел решавам да пробвам нещо. Спирам на едно стръмно и вече отъпкано и излъскано място и давам рязко “газ” да видя как ще превъртят гумите.
ГАЗ и …. нищо колата потегля плавно/бавно/ и никакво превъртане. Спирам и нов опит и … пак същото.
Мисля си … електроника, електроника, а ма въобще да не превърти?? … може нещо да се е повредило?
Карам карам по нанадолното с “повишено внимание”, защото нагоре 4х4 , но надолу и 16х16 няма спиране на леда. Но акселерацията е голям помощник, някак ти е сигурно, ако колата не ускорява сама и не ти се налага да натискаш спирачка.
И излизам на Околовръстното, а то “олизано” и полято, така че чист мокър асфалт. А ми е на мисъл за “повредата” при рязкото потегляне и решавам да пробвам пак рязко /без да спирам, така от движение с 50 км/
Е веднага се разбра, че няма повреда. Ускорението се беше върнало в НОРМАТА.
Когато ми изпадне удобен случай ще пробвам и на чист лед.ПЕТЪР ПЕТРОВMemberЗимата, както се вижда дойде изведнъж. Синоптиците казаха 10 см. а на нашата улица снега беше 30 см.
Но все пак по голямата част бързо се стопи и сега има малко.
Та какво исках да разкажа.Първо каране на сняг и на лед с Тесла Х.
Излишно е да казвам, че улиците в махалата не бяха чистени въобще. А някои са доста стръмни.
Изкарвам от гаража с вълнение да разбера, като е Тесла джип/SUV/, колко е джип и колко 4х4?
Карам по равното – върви нормално, е това не е новост всички го могат. Избирам най стръмната улица на около – Шумако и давам право нагоре. Катери без напрежение. Тук разликата по скоро е в тишината с която катери. Нали знаете на стръмно даже автоматика включва ниска предавка и колата доста “ръмжи”.
Стоварвам “пътниците” и вече сам и малко по смел решавам да пробвам нещо. Спирам на едно стръмно и вече отъпкано и излъскано място и давам рязко “газ” да видя как ще превъртят гумите.
ГАЗ и …. нищо колата потегля плавно/бавно/ и никакво превъртане. Спирам и нов опит и … пак същото.
Мисля си … електроника, електроника, а ма въобще да не превърти?? … може нещо да се е повредило?
Карам карам по нанадолното с “повишено внимание”, защото нагоре 4х4 , но надолу и 16х16 няма спиране на леда. Но акселерацията е голям помощник, някак ти е сигурно, ако колата не ускорява сама и не ти се налага да натискаш спирачка.
И излизам на Околовръстното, а то “олизано” и полято, така че чист мокър асфалт. А ми е на мисъл за “повредата” при рязкото потегляне и решавам да пробвам пак рязко /без да спирам, така от движение с 50 км/
Е веднага се разбра, че няма повреда. Ускорението се беше върнало в НОРМАТА.
Когато ми изпадне удобен случай ще пробвам и на чист лед. -
AuthorPosts