Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 257 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: TESLA Model X, S – зимни гуми #36303

    Зимата, както се вижда дойде изведнъж. Синоптиците казаха 10 см. а на нашата улица снега беше 30 см.
    Но все пак по голямата част бързо се стопи и сега има малко.
    Та какво исках да разкажа.

    Първо каране на сняг и на лед с Тесла Х.
    Излишно е да казвам, че улиците в махалата не бяха чистени въобще. А някои са доста стръмни.
    Изкарвам от гаража с вълнение да разбера, като е Тесла джип/SUV/, колко е джип и колко 4х4?
    Карам по равното – върви нормално, е това не е новост всички го могат. Избирам най стръмната улица на около – Шумако и давам право нагоре. Катери без напрежение. Тук разликата по скоро е в тишината с която катери. Нали знаете на стръмно даже автоматика включва ниска предавка и колата доста “ръмжи”.
    Стоварвам “пътниците” и вече сам и малко по смел решавам да пробвам нещо. Спирам на едно стръмно и вече отъпкано и излъскано място и давам рязко “газ” да видя как ще превъртят гумите.
    ГАЗ и …. нищо колата потегля плавно/бавно/ и никакво превъртане. Спирам и нов опит и … пак същото.
    Мисля си … електроника, електроника, а ма въобще да не превърти?? … може нещо да се е повредило?
    Карам карам по нанадолното с “повишено внимание”, защото нагоре 4х4 , но надолу и 16х16 няма спиране на леда. Но акселерацията е голям помощник, някак ти е сигурно, ако колата не ускорява сама и не ти се налага да натискаш спирачка.
    И излизам на Околовръстното, а то “олизано” и полято, така че чист мокър асфалт. А ми е на мисъл за “повредата” при рязкото потегляне и решавам да пробвам пак рязко /без да спирам, така от движение с 50 км/
    Е веднага се разбра, че няма повреда. Ускорението се беше върнало в НОРМАТА.
    Когато ми изпадне удобен случай ще пробвам и на чист лед.

    Здравейте,
    Да разкажа първи впечатления от извънградско каране с модел Х.
    София -Априлци-София за един ден. Разстоянието до Априлци 200 км, общо 400. Бях си осигурил в Априлци зареждане за всеки случай на трифазен ток 16А за стандартната мобилна зареждачка на Тесла.
    Температурата беше около 12С и валя с прекъсване и на отиване и на връщане. Бях заредил батерията 100% и при тръгването сложих климатика на икономичен режим на 22С.
    Идеята ми беше да карам “нормално” спокойно и безопасно – на магистралата 130, след нея 100.
    Качването на Витиня със 130 дръпна доста от батерията и прогнозата за това колко километра остават на батерията силно спадна, но спускането “върна оптимизма” като почти през цялото време беше в зелената зона.
    След магистралата трафика не беше много натоварен, пътя го знаете. Разхода на ток доста спадна, но истинския рай за батерията дойде след отбивката от главния път през Дебнево. Нов асфалт, без стръмни наклони с доста завой и минаване прес населени места 35 км. Средна скорост от 50 до 80… и в Априлци след изминати 202 км колата показваше, че и остава 53% батерия.
    На трифазния контакт колата стоя около 2 часа, /докато си свърша работа/ и с нови 80 км запас спокойно се прибрах в София /малко по бързо от колкото на отиване/ и в гаража батерията показваше 76 км.
    Този резултат е малко над мойте очаквания. Ако не се минава през такива изкачвания /Витиня/ колата може да даде и по добри резултати. След две седмици имам път до Сандански 160км. Ще ми бъде интерсно да видя разхода.

    P.S. Най големите фенове на Тасла са колеги с BMW. Много се радват като изпреварват ;-). Сигурно рядко им се случва да настигнат такава кола.

    Здравейте,
    Да разкажа първи впечатления от извънградско каране с модел Х.
    София -Априлци-София за един ден. Разстоянието до Априлци 200 км, общо 400. Бях си осигурил в Априлци зареждане за всеки случай на трифазен ток 16А за стандартната мобилна зареждачка на Тесла.
    Температурата беше около 12С и валя с прекъсване и на отиване и на връщане. Бях заредил батерията 100% и при тръгването сложих климатика на икономичен режим на 22С.
    Идеята ми беше да карам “нормално” спокойно и безопасно – на магистралата 130, след нея 100.
    Качването на Витиня със 130 дръпна доста от батерията и прогнозата за това колко километра остават на батерията силно спадна, но спускането “върна оптимизма” като почти през цялото време беше в зелената зона.
    След магистралата трафика не беше много натоварен, пътя го знаете. Разхода на ток доста спадна, но истинския рай за батерията дойде след отбивката от главния път през Дебнево. Нов асфалт, без стръмни наклони с доста завой и минаване прес населени места 35 км. Средна скорост от 50 до 80… и в Априлци след изминати 202 км колата показваше, че и остава 53% батерия.
    На трифазния контакт колата стоя около 2 часа, /докато си свърша работа/ и с нови 80 км запас спокойно се прибрах в София /малко по бързо от колкото на отиване/ и в гаража батерията показваше 76 км.
    Този резултат е малко над мойте очаквания. Ако не се минава през такива изкачвания /Витиня/ колата може да даде и по добри резултати. След две седмици имам път до Сандански 160км. Ще ми бъде интерсно да видя разхода.

    P.S. Най големите фенове на Тасла са колеги с BMW. Много се радват като изпреварват ;-). Сигурно рядко им се случва да настигнат такава кола.

    Здравейте,
    Да разкажа първи впечатления от извънградско каране с модел Х.
    София -Априлци-София за един ден. Разстоянието до Априлци 200 км, общо 400. Бях си осигурил в Априлци зареждане за всеки случай на трифазен ток 16А за стандартната мобилна зареждачка на Тесла.
    Температурата беше около 12С и валя с прекъсване и на отиване и на връщане. Бях заредил батерията 100% и при тръгването сложих климатика на икономичен режим на 22С.
    Идеята ми беше да карам “нормално” спокойно и безопасно – на магистралата 130, след нея 100.
    Качването на Витиня със 130 дръпна доста от батерията и прогнозата за това колко километра остават на батерията силно спадна, но спускането “върна оптимизма” като почти през цялото време беше в зелената зона.
    След магистралата трафика не беше много натоварен, пътя го знаете. Разхода на ток доста спадна, но истинския рай за батерията дойде след отбивката от главния път през Дебнево. Нов асфалт, без стръмни наклони с доста завой и минаване прес населени места 35 км. Средна скорост от 50 до 80… и в Априлци след изминати 202 км колата показваше, че и остава 53% батерия.
    На трифазния контакт колата стоя около 2 часа, /докато си свърша работа/ и с нови 80 км запас спокойно се прибрах в София /малко по бързо от колкото на отиване/ и в гаража батерията показваше 76 км.
    Този резултат е малко над мойте очаквания. Ако не се минава през такива изкачвания /Витиня/ колата може да даде и по добри резултати. След две седмици имам път до Сандански 160км. Ще ми бъде интерсно да видя разхода.

    P.S. Най големите фенове на Тасла са колеги с BMW. Много се радват като изпреварват ;-). Сигурно рядко им се случва да настигнат такава кола.

    in reply to: Транспорт от Холандия #36142

    А ДАНО, АМА НА ДАЛИ… както се казваше в един стар виц.
    От картата на сайта на Тесла се вижда, че в момента най близката SC се прави в Загреб /там имат още 2 заради западните туристи по морето/. До България има да минат през цяла Сърбия с поне 3 SC /още един в Хърватска, в Белград и Ниш/ и още 1 при Нови Сад . Като гледам тяхната карта София не им е точка за SC, а някъде около Ихтиман?? С идея да се хване потока за Турция.
    С две думи НЕ СМЕ ИМ ПРИОРИТЕТ и то е разбираемо. За зареждането в БГ трябва да се оправяме сами.
    Виж, ако направят ServiceCenter ще е супер добре! И на Околовръстното ще е ИДЕАЛНО 😉 /много ще ми е удобно, ама да не се налага/

    in reply to: Транспорт от Холандия #36138

    А ДАНО, АМА НА ДАЛИ… както се казваше в един стар виц.
    От картата на сайта на Тесла се вижда, че в момента най близката SC се прави в Загреб /там имат още 2 заради западните туристи по морето/. До България има да минат през цяла Сърбия с поне 3 SC /още един в Хърватска, в Белград и Ниш/ и още 1 при Нови Сад . Като гледам тяхната карта София не им е точка за SC, а някъде около Ихтиман?? С идея да се хване потока за Турция.
    С две думи НЕ СМЕ ИМ ПРИОРИТЕТ и то е разбираемо. За зареждането в БГ трябва да се оправяме сами.
    Виж, ако направят ServiceCenter ще е супер добре! И на Околовръстното ще е ИДЕАЛНО 😉 /много ще ми е удобно, ама да не се налага/

    in reply to: Транспорт от Холандия #36133

    А ДАНО, АМА НА ДАЛИ… както се казваше в един стар виц.
    От картата на сайта на Тесла се вижда, че в момента най близката SC се прави в Загреб /там имат още 2 заради западните туристи по морето/. До България има да минат през цяла Сърбия с поне 3 SC /още един в Хърватска, в Белград и Ниш/ и още 1 при Нови Сад . Като гледам тяхната карта София не им е точка за SC, а някъде около Ихтиман?? С идея да се хване потока за Турция.
    С две думи НЕ СМЕ ИМ ПРИОРИТЕТ и то е разбираемо. За зареждането в БГ трябва да се оправяме сами.
    Виж, ако направят ServiceCenter ще е супер добре! И на Околовръстното ще е ИДЕАЛНО 😉 /много ще ми е удобно, ама да не се налага/

    in reply to: Транспорт от Холандия #36125

    Здравей,
    Честито и добре дошъл в Клуба 🙂
    Моята ТЕСЛА Х я докарах с автовоз на LAGERMAX.
    За контакти: Katja Mitakeva
    Платих 1000€ без ДДС. Колата дойде без драскотина и на уговорения ден сутринта пред КАТ София. Предварително бях направил застраховките и направо я регистрирах. Стана бързо и нямаше проблеми. Ако имаш нужда от друго инфо – питай, каквото знам ще ти разкажа. Може да ми пишеш на p.b.petrov@gmail.com.

    in reply to: Транспорт от Холандия #36129

    Здравей,
    Честито и добре дошъл в Клуба 🙂
    Моята ТЕСЛА Х я докарах с автовоз на LAGERMAX.
    За контакти: Katja Mitakeva
    Платих 1000€ без ДДС. Колата дойде без драскотина и на уговорения ден сутринта пред КАТ София. Предварително бях направил застраховките и направо я регистрирах. Стана бързо и нямаше проблеми. Ако имаш нужда от друго инфо – питай, каквото знам ще ти разкажа. Може да ми пишеш на p.b.petrov@gmail.com.

    in reply to: Транспорт от Холандия #36134

    Здравей,
    Честито и добре дошъл в Клуба 🙂
    Моята ТЕСЛА Х я докарах с автовоз на LAGERMAX.
    За контакти: Katja Mitakeva
    Платих 1000€ без ДДС. Колата дойде без драскотина и на уговорения ден сутринта пред КАТ София. Предварително бях направил застраховките и направо я регистрирах. Стана бързо и нямаше проблеми. Ако имаш нужда от друго инфо – питай, каквото знам ще ти разкажа. Може да ми пишеш на p.b.petrov@gmail.com.

    in reply to: Tesla Model X Hitch Rack #36053

    По разбираеми причини тази тема ми е интересна.
    Това което съм намерил и мисля че е най-удобно защото позволява пълен достъп до багажника на колата е модела https://www.yakima.com/fullswing.
    За сега не съм го намерил в Европа. По добър е от ребрандирания на Тесла и … по евтин:

    Може би Амазон ще го докара и до EU. Оказва се по скоро отколкото очаквах:

    и с малка разлика в цената.

    PS
    А какво правим със зимните гуми?
    Разбира се …… НОВА ТЕМА!

    in reply to: Tesla Model X Hitch Rack #36043

    По разбираеми причини тази тема ми е интересна.
    Това което съм намерил и мисля че е най-удобно защото позволява пълен достъп до багажника на колата е модела https://www.yakima.com/fullswing.
    За сега не съм го намерил в Европа. По добър е от ребрандирания на Тесла и … по евтин:

    Може би Амазон ще го докара и до EU. Оказва се по скоро отколкото очаквах:

    и с малка разлика в цената.

    PS
    А какво правим със зимните гуми?
    Разбира се …… НОВА ТЕМА!

    in reply to: Tesla Model X Hitch Rack #36041

    По разбираеми причини тази тема ми е интересна.
    Това което съм намерил и мисля че е най-удобно защото позволява пълен достъп до багажника на колата е модела https://www.yakima.com/fullswing.
    За сега не съм го намерил в Европа. По добър е от ребрандирания на Тесла и … по евтин:

    Може би Амазон ще го докара и до EU. Оказва се по скоро отколкото очаквах:

    и с малка разлика в цената.

    PS
    А какво правим със зимните гуми?
    Разбира се …… НОВА ТЕМА!

    Миналата седмица бях в софийската Градска мобилност на ул. Будапеща 17.
    Получаването на стикера стана много бързо. Служителките бяха перфектни /по специално на 2-ро геше/.
    Нужни са:
    1. Голям талон – за да видят, че автомобила е 100% ел.
    2. Гражданска отговорност – задължително условие за получаване на стикер.

    Обясниха ми, че стикера е валиден до изтичане на Гражданската и при представянето на новата полица веднага дават нав стикер за следващата година.
    Това е всичко. Отне 10 минути.
    Пробвах го на другия ден. Работи!!!

    Миналата седмица бях в софийската Градска мобилност на ул. Будапеща 17.
    Получаването на стикера стана много бързо. Служителките бяха перфектни /по специално на 2-ро геше/.
    Нужни са:
    1. Голям талон – за да видят, че автомобила е 100% ел.
    2. Гражданска отговорност – задължително условие за получаване на стикер.

    Обясниха ми, че стикера е валиден до изтичане на Гражданската и при представянето на новата полица веднага дават нав стикер за следващата година.
    Това е всичко. Отне 10 минути.
    Пробвах го на другия ден. Работи!!!

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 257 total)