Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 257 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Зарядни станции в БГ #38199

    Не може да смятаме за ИНФРАСТРУКТУРА контакти и щепсели. Някой би ли направил бензиностанция която да зарежда с 2 литра/час и бензина да струва 6лв/л??? Даже не е смешно, а е абсурдно.
    Новата история на електромобилите и ИНФРАСТРУКТУРАТА за тях не започва с Балканкар /за голямо мое съжаление/ и симпатични китайски експерименти, а с Tesla S и Nisan Leaf. И за двете е предвидено от самото начало DC бързо зареждане за инфраструктура и АС за домашни условия. И още тогава американците са разбрали, че да зареждаш на 110V ще ти “умре коня” и са ВГРАДИЛИ в колите зареждачки. В Европа на 3 фази и 400V е по лесно/бързо/.

    in reply to: Зарядни станции в БГ #38200

    Не може да смятаме за ИНФРАСТРУКТУРА контакти и щепсели. Някой би ли направил бензиностанция която да зарежда с 2 литра/час и бензина да струва 6лв/л??? Даже не е смешно, а е абсурдно.
    Новата история на електромобилите и ИНФРАСТРУКТУРАТА за тях не започва с Балканкар /за голямо мое съжаление/ и симпатични китайски експерименти, а с Tesla S и Nisan Leaf. И за двете е предвидено от самото начало DC бързо зареждане за инфраструктура и АС за домашни условия. И още тогава американците са разбрали, че да зареждаш на 110V ще ти “умре коня” и са ВГРАДИЛИ в колите зареждачки. В Европа на 3 фази и 400V е по лесно/бързо/.

    in reply to: Зарядни станции в БГ #38196

    rrumpe писа: Тези Фулчарджър не бяха ли спряли работа? Как така се въродиха изведнъж? Какво се случва с бавните им зарядни в София, работят ли?

    cokey писа: Мисля че участието на Капман е ключово

    Не знаех кои са нито Фулчарджър, нито Капман… но прочетох.

    Не разбирам защо ЩУКО КОНТАКТИТЕ на Фулчарджър из София /и други градове/ ги наричаме ЗАРЯДНИ СТАНЦИИ? Такива има във всеки апартамент /между 10 и 30/, а само в София над 10 милиона /зарядни станции???/ PR на електромобилността? Ок.

    Сега ДОБРАТА НОВИНА /ако е новина/.
    Проекта на Фулчарджър за БЪРЗИ ЗАРЕЖДАЧКИ с пари от Норвежки фонд /снимката на cokey дето не се вижда/ е за 10 станции по магистралите Тракия, Черно море и Хемус. И трябва да са през 110 км. Звучи добре! Дано не се бавят с откриването.

    И Фулчарджър разбраха, че с контакти ЩУКО не става! Бих добавил и с трифазни контакти /някои все още ги наричат станции 22kW/ ИНФРАСТРУКТУРА НЕ СТАВА. ТОВА са ДОМАШНИ зареждачки и destination chargers за хотели и туристически дестинации. Дори 50kW DC е абсолютен минимум. Който наистина мисли в перспектива трябва да се цели по високо. И да внимава с цената… че някои зареждачки нещо нямат checkins???

    in reply to: Зарядни станции в БГ #38195

    rrumpe писа: Тези Фулчарджър не бяха ли спряли работа? Как така се въродиха изведнъж? Какво се случва с бавните им зарядни в София, работят ли?

    cokey писа: Мисля че участието на Капман е ключово

    Не знаех кои са нито Фулчарджър, нито Капман… но прочетох.

    Не разбирам защо ЩУКО КОНТАКТИТЕ на Фулчарджър из София /и други градове/ ги наричаме ЗАРЯДНИ СТАНЦИИ? Такива има във всеки апартамент /между 10 и 30/, а само в София над 10 милиона /зарядни станции???/ PR на електромобилността? Ок.

    Сега ДОБРАТА НОВИНА /ако е новина/.
    Проекта на Фулчарджър за БЪРЗИ ЗАРЕЖДАЧКИ с пари от Норвежки фонд /снимката на cokey дето не се вижда/ е за 10 станции по магистралите Тракия, Черно море и Хемус. И трябва да са през 110 км. Звучи добре! Дано не се бавят с откриването.

    И Фулчарджър разбраха, че с контакти ЩУКО не става! Бих добавил и с трифазни контакти /някои все още ги наричат станции 22kW/ ИНФРАСТРУКТУРА НЕ СТАВА. ТОВА са ДОМАШНИ зареждачки и destination chargers за хотели и туристически дестинации. Дори 50kW DC е абсолютен минимум. Който наистина мисли в перспектива трябва да се цели по високо. И да внимава с цената… че някои зареждачки нещо нямат checkins???

    in reply to: Зарядна инфраструктура в Европа #38191

    Откриват магистралата от Калотина до Пирот

    http://m.btvnovinite.bg/article/svetut/utre-puskat-magistralata-ot-granicata-do-pirot.html

    Надявам се, това да означава, че и обещаната БЪРЗА зареждачка при Димитровград ще е монтирана?
    И ако тази преди Белград работи – може да се пътува без спане около някой щепсел.

    in reply to: Зарядна инфраструктура в Европа #38192

    Откриват магистралата от Калотина до Пирот

    http://m.btvnovinite.bg/article/svetut/utre-puskat-magistralata-ot-granicata-do-pirot.html

    Надявам се, това да означава, че и обещаната БЪРЗА зареждачка при Димитровград ще е монтирана?
    И ако тази преди Белград работи – може да се пътува без спане около някой щепсел.

    in reply to: Зарядни станции в БГ #38151

    Приятно раздвижване при бързите зареждачки.
    Нова станция във Варна. И преди това станциите на Газпром и Кауфланд. И в Сърбия.
    Ще бъде много полезно, ако колеги които минават на около ги проверят дали работят, имат ли работно време, достъпа ограничен ли е по някакъв начин и други особености, ако има?
    Че когато си в нужда го установяваш по трудния начин.
    В Бургас нито една от двете не работи? Във Варна само Кауфланд е проверено, че работи.
    За Шел има ли потвърждение от някъде, че и те ще сложат станции и евентуално къде?

    in reply to: Зарядни станции в БГ #38155

    Приятно раздвижване при бързите зареждачки.
    Нова станция във Варна. И преди това станциите на Газпром и Кауфланд. И в Сърбия.
    Ще бъде много полезно, ако колеги които минават на около ги проверят дали работят, имат ли работно време, достъпа ограничен ли е по някакъв начин и други особености, ако има?
    Че когато си в нужда го установяваш по трудния начин.
    В Бургас нито една от двете не работи? Във Варна само Кауфланд е проверено, че работи.
    За Шел има ли потвърждение от някъде, че и те ще сложат станции и евентуално къде?

    in reply to: Nissan Leaf 2018 #38148

    Благодаря peposhi,

    Информацията ти е била точна!
    И като видях и цената смятам, че модела 2018 ще продължи да се продава добре.
    Да по нисък клас е от Модел 3, но и в цената има съществена разлика.
    Нисан/Рено все пак са компания от високо ниво и си правят добре сметката.
    Ако имам някакви забележки, те са към предварителната подготовка на пазара. Специалната форма на фаровете не е нещото което впечатлява феновете на EV. Да им кажеш нещо за ПРОБЕГ/БАТЕРИЯ/СКОРОСТ НА ЗАРЕЖДАНЕ е много по ИНТЕРЕСНО. Хубавото е че всички тези показатели са подобрени. НО МОЖЕ ОЩЕ ПОВЕЧЕ.

    in reply to: Nissan Leaf 2018 #38145

    Благодаря peposhi,

    Информацията ти е била точна!
    И като видях и цената смятам, че модела 2018 ще продължи да се продава добре.
    Да по нисък клас е от Модел 3, но и в цената има съществена разлика.
    Нисан/Рено все пак са компания от високо ниво и си правят добре сметката.
    Ако имам някакви забележки, те са към предварителната подготовка на пазара. Специалната форма на фаровете не е нещото което впечатлява феновете на EV. Да им кажеш нещо за ПРОБЕГ/БАТЕРИЯ/СКОРОСТ НА ЗАРЕЖДАНЕ е много по ИНТЕРЕСНО. Хубавото е че всички тези показатели са подобрени. НО МОЖЕ ОЩЕ ПОВЕЧЕ.

    in reply to: Tesla S – Turbine джанти #38139

    Гумите не се пукат /толкова лесно/ НО СЕ късат слоеве и получават така наречените ЖАБИ. А с такава гума не ти се иска да караш и НАЙ БЕЗОПАСНАТА кола. И си купуваш нови…
    Този “ефект” се отнася за всички коли с ниско профилни гуми. Едни ги слагат от гъзария, други по необходимост. При колите с голямо ускорение се налага, защото гумата губи устойчивост.
    Безспорно визията е по добра!
    Много фирми произвеждат джанти за Тесла с интересен дизайн.

    in reply to: Tesla S – Turbine джанти #38135

    Гумите не се пукат /толкова лесно/ НО СЕ късат слоеве и получават така наречените ЖАБИ. А с такава гума не ти се иска да караш и НАЙ БЕЗОПАСНАТА кола. И си купуваш нови…
    Този “ефект” се отнася за всички коли с ниско профилни гуми. Едни ги слагат от гъзария, други по необходимост. При колите с голямо ускорение се налага, защото гумата губи устойчивост.
    Безспорно визията е по добра!
    Много фирми произвеждат джанти за Тесла с интересен дизайн.

    in reply to: Зарядни станции в БГ #38102

    Благодаря на всички и специално на @bore и Митко.
    Отдавна не е имало толкова интензивен и ПОЛЕЗЕН за мен разговор.
    За съжаление не можах да се включа защото пътувах. Но имам да питам и да споделя… но по късно 🙂

    in reply to: Зарядни станции в БГ #38106

    Благодаря на всички и специално на @bore и Митко.
    Отдавна не е имало толкова интензивен и ПОЛЕЗЕН за мен разговор.
    За съжаление не можах да се включа защото пътувах. Но имам да питам и да споделя… но по късно 🙂

    in reply to: Зарядни станции в БГ #38046

    Ако 400 км ти е гарантиран пробег?
    София – Белград 405 (CHAdeMO) – Будапеща 385(CHADEMO Летището) – Виена 275

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 257 total)