Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
ПЕТЪР ПЕТРОВMember
Не може да смятаме за ИНФРАСТРУКТУРА контакти и щепсели. Някой би ли направил бензиностанция която да зарежда с 2 литра/час и бензина да струва 6лв/л??? Даже не е смешно, а е абсурдно.
Новата история на електромобилите и ИНФРАСТРУКТУРАТА за тях не започва с Балканкар /за голямо мое съжаление/ и симпатични китайски експерименти, а с Tesla S и Nisan Leaf. И за двете е предвидено от самото начало DC бързо зареждане за инфраструктура и АС за домашни условия. И още тогава американците са разбрали, че да зареждаш на 110V ще ти “умре коня” и са ВГРАДИЛИ в колите зареждачки. В Европа на 3 фази и 400V е по лесно/бързо/.ПЕТЪР ПЕТРОВMemberНе може да смятаме за ИНФРАСТРУКТУРА контакти и щепсели. Някой би ли направил бензиностанция която да зарежда с 2 литра/час и бензина да струва 6лв/л??? Даже не е смешно, а е абсурдно.
Новата история на електромобилите и ИНФРАСТРУКТУРАТА за тях не започва с Балканкар /за голямо мое съжаление/ и симпатични китайски експерименти, а с Tesla S и Nisan Leaf. И за двете е предвидено от самото начало DC бързо зареждане за инфраструктура и АС за домашни условия. И още тогава американците са разбрали, че да зареждаш на 110V ще ти “умре коня” и са ВГРАДИЛИ в колите зареждачки. В Европа на 3 фази и 400V е по лесно/бързо/.ПЕТЪР ПЕТРОВMemberrrumpe писа: Тези Фулчарджър не бяха ли спряли работа? Как така се въродиха изведнъж? Какво се случва с бавните им зарядни в София, работят ли?
cokey писа: Мисля че участието на Капман е ключово
Не знаех кои са нито Фулчарджър, нито Капман… но прочетох.
Не разбирам защо ЩУКО КОНТАКТИТЕ на Фулчарджър из София /и други градове/ ги наричаме ЗАРЯДНИ СТАНЦИИ? Такива има във всеки апартамент /между 10 и 30/, а само в София над 10 милиона /зарядни станции???/ PR на електромобилността? Ок.
Сега ДОБРАТА НОВИНА /ако е новина/.
Проекта на Фулчарджър за БЪРЗИ ЗАРЕЖДАЧКИ с пари от Норвежки фонд /снимката на cokey дето не се вижда/ е за 10 станции по магистралите Тракия, Черно море и Хемус. И трябва да са през 110 км. Звучи добре! Дано не се бавят с откриването.И Фулчарджър разбраха, че с контакти ЩУКО не става! Бих добавил и с трифазни контакти /някои все още ги наричат станции 22kW/ ИНФРАСТРУКТУРА НЕ СТАВА. ТОВА са ДОМАШНИ зареждачки и destination chargers за хотели и туристически дестинации. Дори 50kW DC е абсолютен минимум. Който наистина мисли в перспектива трябва да се цели по високо. И да внимава с цената… че някои зареждачки нещо нямат checkins???
ПЕТЪР ПЕТРОВMemberrrumpe писа: Тези Фулчарджър не бяха ли спряли работа? Как така се въродиха изведнъж? Какво се случва с бавните им зарядни в София, работят ли?
cokey писа: Мисля че участието на Капман е ключово
Не знаех кои са нито Фулчарджър, нито Капман… но прочетох.
Не разбирам защо ЩУКО КОНТАКТИТЕ на Фулчарджър из София /и други градове/ ги наричаме ЗАРЯДНИ СТАНЦИИ? Такива има във всеки апартамент /между 10 и 30/, а само в София над 10 милиона /зарядни станции???/ PR на електромобилността? Ок.
Сега ДОБРАТА НОВИНА /ако е новина/.
Проекта на Фулчарджър за БЪРЗИ ЗАРЕЖДАЧКИ с пари от Норвежки фонд /снимката на cokey дето не се вижда/ е за 10 станции по магистралите Тракия, Черно море и Хемус. И трябва да са през 110 км. Звучи добре! Дано не се бавят с откриването.И Фулчарджър разбраха, че с контакти ЩУКО не става! Бих добавил и с трифазни контакти /някои все още ги наричат станции 22kW/ ИНФРАСТРУКТУРА НЕ СТАВА. ТОВА са ДОМАШНИ зареждачки и destination chargers за хотели и туристически дестинации. Дори 50kW DC е абсолютен минимум. Който наистина мисли в перспектива трябва да се цели по високо. И да внимава с цената… че някои зареждачки нещо нямат checkins???
ПЕТЪР ПЕТРОВMemberОткриват магистралата от Калотина до Пирот
http://m.btvnovinite.bg/article/svetut/utre-puskat-magistralata-ot-granicata-do-pirot.html
Надявам се, това да означава, че и обещаната БЪРЗА зареждачка при Димитровград ще е монтирана?
И ако тази преди Белград работи – може да се пътува без спане около някой щепсел.ПЕТЪР ПЕТРОВMemberОткриват магистралата от Калотина до Пирот
http://m.btvnovinite.bg/article/svetut/utre-puskat-magistralata-ot-granicata-do-pirot.html
Надявам се, това да означава, че и обещаната БЪРЗА зареждачка при Димитровград ще е монтирана?
И ако тази преди Белград работи – може да се пътува без спане около някой щепсел.ПЕТЪР ПЕТРОВMemberПриятно раздвижване при бързите зареждачки.
Нова станция във Варна. И преди това станциите на Газпром и Кауфланд. И в Сърбия.
Ще бъде много полезно, ако колеги които минават на около ги проверят дали работят, имат ли работно време, достъпа ограничен ли е по някакъв начин и други особености, ако има?
Че когато си в нужда го установяваш по трудния начин.
В Бургас нито една от двете не работи? Във Варна само Кауфланд е проверено, че работи.
За Шел има ли потвърждение от някъде, че и те ще сложат станции и евентуално къде?ПЕТЪР ПЕТРОВMemberПриятно раздвижване при бързите зареждачки.
Нова станция във Варна. И преди това станциите на Газпром и Кауфланд. И в Сърбия.
Ще бъде много полезно, ако колеги които минават на около ги проверят дали работят, имат ли работно време, достъпа ограничен ли е по някакъв начин и други особености, ако има?
Че когато си в нужда го установяваш по трудния начин.
В Бургас нито една от двете не работи? Във Варна само Кауфланд е проверено, че работи.
За Шел има ли потвърждение от някъде, че и те ще сложат станции и евентуално къде?ПЕТЪР ПЕТРОВMemberБлагодаря peposhi,
Информацията ти е била точна!
И като видях и цената смятам, че модела 2018 ще продължи да се продава добре.
Да по нисък клас е от Модел 3, но и в цената има съществена разлика.
Нисан/Рено все пак са компания от високо ниво и си правят добре сметката.
Ако имам някакви забележки, те са към предварителната подготовка на пазара. Специалната форма на фаровете не е нещото което впечатлява феновете на EV. Да им кажеш нещо за ПРОБЕГ/БАТЕРИЯ/СКОРОСТ НА ЗАРЕЖДАНЕ е много по ИНТЕРЕСНО. Хубавото е че всички тези показатели са подобрени. НО МОЖЕ ОЩЕ ПОВЕЧЕ.ПЕТЪР ПЕТРОВMemberБлагодаря peposhi,
Информацията ти е била точна!
И като видях и цената смятам, че модела 2018 ще продължи да се продава добре.
Да по нисък клас е от Модел 3, но и в цената има съществена разлика.
Нисан/Рено все пак са компания от високо ниво и си правят добре сметката.
Ако имам някакви забележки, те са към предварителната подготовка на пазара. Специалната форма на фаровете не е нещото което впечатлява феновете на EV. Да им кажеш нещо за ПРОБЕГ/БАТЕРИЯ/СКОРОСТ НА ЗАРЕЖДАНЕ е много по ИНТЕРЕСНО. Хубавото е че всички тези показатели са подобрени. НО МОЖЕ ОЩЕ ПОВЕЧЕ.ПЕТЪР ПЕТРОВMemberГумите не се пукат /толкова лесно/ НО СЕ късат слоеве и получават така наречените ЖАБИ. А с такава гума не ти се иска да караш и НАЙ БЕЗОПАСНАТА кола. И си купуваш нови…
Този “ефект” се отнася за всички коли с ниско профилни гуми. Едни ги слагат от гъзария, други по необходимост. При колите с голямо ускорение се налага, защото гумата губи устойчивост.
Безспорно визията е по добра!
Много фирми произвеждат джанти за Тесла с интересен дизайн.ПЕТЪР ПЕТРОВMemberГумите не се пукат /толкова лесно/ НО СЕ късат слоеве и получават така наречените ЖАБИ. А с такава гума не ти се иска да караш и НАЙ БЕЗОПАСНАТА кола. И си купуваш нови…
Този “ефект” се отнася за всички коли с ниско профилни гуми. Едни ги слагат от гъзария, други по необходимост. При колите с голямо ускорение се налага, защото гумата губи устойчивост.
Безспорно визията е по добра!
Много фирми произвеждат джанти за Тесла с интересен дизайн.ПЕТЪР ПЕТРОВMemberБлагодаря на всички и специално на @bore и Митко.
Отдавна не е имало толкова интензивен и ПОЛЕЗЕН за мен разговор.
За съжаление не можах да се включа защото пътувах. Но имам да питам и да споделя… но по късно 🙂ПЕТЪР ПЕТРОВMemberБлагодаря на всички и специално на @bore и Митко.
Отдавна не е имало толкова интензивен и ПОЛЕЗЕН за мен разговор.
За съжаление не можах да се включа защото пътувах. Но имам да питам и да споделя… но по късно 🙂ПЕТЪР ПЕТРОВMemberАко 400 км ти е гарантиран пробег?
София – Белград 405 (CHAdeMO) – Будапеща 385(CHADEMO Летището) – Виена 275 -
AuthorPosts