Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 257 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Зарядни станции в БГ #37768

    Успя ли да заредиш? Имаше ли проблеми?

    in reply to: Зарядни станции в БГ #37770

    Успя ли да заредиш? Имаше ли проблеми?

    in reply to: Зарядни станции в БГ #37750

    Ами … добавих я. Щом Кауфланд казват, че работи аз им вярвам. За сега няма друг който да е сложил повече ел. мощност в зареждачки в България/при това безплатни/ А който е наблизо може да и направи Check In и Add Photo. Успех

    in reply to: Зарядни станции в БГ #37748

    Ами … добавих я. Щом Кауфланд казват, че работи аз им вярвам. За сега няма друг който да е сложил повече ел. мощност в зареждачки в България/при това безплатни/ А който е наблизо може да и направи Check In и Add Photo. Успех

    in reply to: Зарядни станции в БГ #37743

    Да се “слагат” зареждачките на картата си е наша работа 🙂

    in reply to: Зарядни станции в БГ #37745

    Да се “слагат” зареждачките на картата си е наша работа 🙂

    in reply to: Зарядни станции в БГ #37738

    Станцията на Кауфланд в Стара Загора вече работи. Анатоли я е тествал /може да разкаже впечатления?/.
    Токущо морето се приближи /за елмобилите от София/ с няколко часа!
    Същото се отнася и в обратна посока.
    Сега чакаме Кауфланд Бургас /обещаха до края на месеца/ и В.Търново /не знам кога/.

    Браво и на ELDRIVE за станцията в САНДАНСКИ /сервиз Peugeot-KIA/, и Гърция стана “по близо”.

    Сега ако си например от Добрич /знам че има доста Тесли/ отиваш на море в Гърция без притеснения.
    Само преди една година щеше да е мъка.

    in reply to: Зарядни станции в БГ #37740

    Станцията на Кауфланд в Стара Загора вече работи. Анатоли я е тествал /може да разкаже впечатления?/.
    Токущо морето се приближи /за елмобилите от София/ с няколко часа!
    Същото се отнася и в обратна посока.
    Сега чакаме Кауфланд Бургас /обещаха до края на месеца/ и В.Търново /не знам кога/.

    Браво и на ELDRIVE за станцията в САНДАНСКИ /сервиз Peugeot-KIA/, и Гърция стана “по близо”.

    Сега ако си например от Добрич /знам че има доста Тесли/ отиваш на море в Гърция без притеснения.
    Само преди една година щеше да е мъка.

    in reply to: Зарядни станции в БГ #37727

    Малки размисли за бавните зарядни станции.

    Преди няколко години бях в южна азия. В хотела се оказа, че се дават мотопеди под наем. Взех един и тръгнах да разглеждам наоколо. Когато дойде време, започнах да търся бензиностанция, за да върна мотопеда с пълен резервоар. Питах няколко местни хора за “gas station” и всички казваха – Ей тук наблизо! Обикалях, обикалях и немога да я намеря?? По пътя само едни колиби и от време на време магазинче /тип “смесен магазин”, нещо между сергия и навес – бях разгледал едно, две, но не посмят от “хигиенни съображения” да си купя нещо/. Понеже не виждам хора на улицата, спирам и питам в “магазинчето” къде съм изпуснал Бензиностанцията и човека ми казва: Тука е! Това е БЕНЗИНОСТАНЦИЯТА!! Колко бензин искате???… и гордо ми показва туба с бензин и няколко /за удобство специално подготвени пълни еднолитрови/ пласмасови бутилки от Кока-Кола. След кратък /но традиционен за региона/ пазарлък за няколко цента, купувам 2-3 литра и щастлив се прибирам. Видя ми се екзотично и симпатично. От всяко “магазинче” може да си купиш 1 литър бензин. Яко.
    Сега като говорим за “бавните” зареждачки, това бих го нарекъл “бавна” бензиностанция.

    От няколко месеца планирахме едно пътуване до град в който има зареждачка. По план трябваше да минем 297 км, но забравихме едно лекарство за децата и се наложи да се върнем до аптека и станаха 360 и с около 15 км в батерията стигнахме до Зареждачката. Супер. И сега … с мощните 3 kW до пълно зареждане са необходими около 28-30 часа. Същата скорост на зареждане може да се постигне от ВСЕКИ ШУКО контакт, във всяка българска къща. Понеже тръгнахме от София в събота сутрин и с непредвиденото забавяне пристигнахме около 21 часа, това означава, че не може да си тръгнем в неделя?? а най-рано в понеделник. За сравнение, с бензинова кола тоя ефект може да се постигне ако резервоара се пълни с капкомер, с 1 л. бутилки би било много бързо.

    За щастие нашият план включваше да останем няколко дена, а в хотела се оказа, че имат “обикновен” СЕЕ трифазен контакт и за 5 часа /през ноща/ батерията беше 100%.

    “Ако те хване ток, хвани го и ти 🙂 ” firesword

    Мен явно ме е “хванал”, и сега се опитвам и аз да го ХВАНА 😉

    in reply to: Зарядни станции в БГ #37729

    Малки размисли за бавните зарядни станции.

    Преди няколко години бях в южна азия. В хотела се оказа, че се дават мотопеди под наем. Взех един и тръгнах да разглеждам наоколо. Когато дойде време, започнах да търся бензиностанция, за да върна мотопеда с пълен резервоар. Питах няколко местни хора за “gas station” и всички казваха – Ей тук наблизо! Обикалях, обикалях и немога да я намеря?? По пътя само едни колиби и от време на време магазинче /тип “смесен магазин”, нещо между сергия и навес – бях разгледал едно, две, но не посмят от “хигиенни съображения” да си купя нещо/. Понеже не виждам хора на улицата, спирам и питам в “магазинчето” къде съм изпуснал Бензиностанцията и човека ми казва: Тука е! Това е БЕНЗИНОСТАНЦИЯТА!! Колко бензин искате???… и гордо ми показва туба с бензин и няколко /за удобство специално подготвени пълни еднолитрови/ пласмасови бутилки от Кока-Кола. След кратък /но традиционен за региона/ пазарлък за няколко цента, купувам 2-3 литра и щастлив се прибирам. Видя ми се екзотично и симпатично. От всяко “магазинче” може да си купиш 1 литър бензин. Яко.
    Сега като говорим за “бавните” зареждачки, това бих го нарекъл “бавна” бензиностанция.

    От няколко месеца планирахме едно пътуване до град в който има зареждачка. По план трябваше да минем 297 км, но забравихме едно лекарство за децата и се наложи да се върнем до аптека и станаха 360 и с около 15 км в батерията стигнахме до Зареждачката. Супер. И сега … с мощните 3 kW до пълно зареждане са необходими около 28-30 часа. Същата скорост на зареждане може да се постигне от ВСЕКИ ШУКО контакт, във всяка българска къща. Понеже тръгнахме от София в събота сутрин и с непредвиденото забавяне пристигнахме около 21 часа, това означава, че не може да си тръгнем в неделя?? а най-рано в понеделник. За сравнение, с бензинова кола тоя ефект може да се постигне ако резервоара се пълни с капкомер, с 1 л. бутилки би било много бързо.

    За щастие нашият план включваше да останем няколко дена, а в хотела се оказа, че имат “обикновен” СЕЕ трифазен контакт и за 5 часа /през ноща/ батерията беше 100%.

    “Ако те хване ток, хвани го и ти 🙂 ” firesword

    Мен явно ме е “хванал”, и сега се опитвам и аз да го ХВАНА 😉

    in reply to: Неща от нета 2017 #37726

    След “града” на Мерцедес – Щутгарт и родния град на БМВ – Мюнхен … поиска забрана на дизела??
    /Германците са непредвидими – преди няколко години САМИ си затвориха всички атомни централи./

    https://m.vesti.bg/tehnologii/avtomobili/miunhen-zabraniava-dizela-6070449

    Това е много СТРАННО?? Дали не се ЖЕРТВА ДИЗЕЛА с идеята да се запазят максимално дълго автомобилите с ДВГ. Натиска на ЕЛ-мобилността явно е много голям на основни автомобилни пазари, като Китай и Индия, и “еталони” като Норвегия, Холандия, Швейцария, Калифорния.
    Интересно е дори в Испания, където в началото на 2016 нямаше нито един SC сега има 9 действащи и 6 се строят?
    За съжаление България е леко в страни от “еуфорията”, въпреки че замърсеността на въздуха в София налага вземането на мерки. Една от тях е ПОДКРЕПА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛНОСТТА.

    in reply to: Неща от нета 2017 #37721

    След “града” на Мерцедес – Щутгарт и родния град на БМВ – Мюнхен … поиска забрана на дизела??
    /Германците са непредвидими – преди няколко години САМИ си затвориха всички атомни централи./

    https://m.vesti.bg/tehnologii/avtomobili/miunhen-zabraniava-dizela-6070449

    Това е много СТРАННО?? Дали не се ЖЕРТВА ДИЗЕЛА с идеята да се запазят максимално дълго автомобилите с ДВГ. Натиска на ЕЛ-мобилността явно е много голям на основни автомобилни пазари, като Китай и Индия, и “еталони” като Норвегия, Холандия, Швейцария, Калифорния.
    Интересно е дори в Испания, където в началото на 2016 нямаше нито един SC сега има 9 действащи и 6 се строят?
    За съжаление България е леко в страни от “еуфорията”, въпреки че замърсеността на въздуха в София налага вземането на мерки. Една от тях е ПОДКРЕПА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛНОСТТА.

    in reply to: Зарядни станции в БГ #37708

    [quote=”eltosho” post=3233][quote=”PETROV” post=3231]И според PETROV също близо до Загреб се строй SC /от 14 дни/[/quote]

    Лошото е, че според картата на Тесла нито българските, нито сръбските локации са за 2017г….[/quote]

    От къде виждаш кои SC са за 2017?

    in reply to: Зарядни станции в БГ #37703

    [quote=”eltosho” post=3233][quote=”PETROV” post=3231]И според PETROV също близо до Загреб се строй SC /от 14 дни/[/quote]

    Лошото е, че според картата на Тесла нито българските, нито сръбските локации са за 2017г….[/quote]

    От къде виждаш кои SC са за 2017?

    in reply to: Зарядни станции в БГ #37698

    И един интересен факт, който ще ни насочи къде да очакваме бъдещия SC Plovdiv, с пример от Zagreb.
    Вижте къде го сочи сайта на Тесла …

    https://www.tesla.com/en_EU/findus#/bounds/45.9395392,16.1069727,45.7408527,15.8216904?search=supercharger&name=Zagreb&place=zagrebsupercharger

    …. и къде го строят в действителност!

    https://supercharge.info/?Center=45.784538,15.981617&Zoom=11&RangeKm=257

    Така че ще го очакваме някъде около Пловдив? Ще трябва да изчакаме. Някой ако чуе нещо, да сподели?

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 257 total)