Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
ПЕТЪР ПЕТРОВMember
Ако е в София, обаждаш се на “паяка”.
Трябва да го вдигнат.
И следващия път ще внимава и ще разказва на другите джигити.May 8, 2017 at 4:19 pm in reply to: Без данък за електромобили от 2013 – как да попълваме декларация #37508ПЕТЪР ПЕТРОВMemberВолт или Болт?
Кое е правилно?May 8, 2017 at 4:19 pm in reply to: Без данък за електромобили от 2013 – как да попълваме декларация #37507ПЕТЪР ПЕТРОВMemberВолт или Болт?
Кое е правилно?ПЕТЪР ПЕТРОВMemberОще една добра новина!
ПЪРВО CHAdeMO 50kW в БЕЛГРАД! На всички които им се ходи /или им се налага да ходят/ до Виена ЧЕСТИТО!Доколкото разбирам сръбски/много слабо/ станцията е сложена пред техния “МАШИНЕН ФАКУЛТЕТ” само временно. По късно ще бъде преместене за постоянно в бензиностанция “Петрол” в Чукарица – адреса е на plugshare.com, Obrenovački drum 1, Beograd.
Е накрая видях и обяснението на английски … след като “прочетох” три статии на сръбски и едно видео 😉
ПЕТЪР ПЕТРОВMemberОще една добра новина!
ПЪРВО CHAdeMO 50kW в БЕЛГРАД! На всички които им се ходи /или им се налага да ходят/ до Виена ЧЕСТИТО!Доколкото разбирам сръбски/много слабо/ станцията е сложена пред техния “МАШИНЕН ФАКУЛТЕТ” само временно. По късно ще бъде преместене за постоянно в бензиностанция “Петрол” в Чукарица – адреса е на plugshare.com, Obrenovački drum 1, Beograd.
Е накрая видях и обяснението на английски … след като “прочетох” три статии на сръбски и едно видео 😉
ПЕТЪР ПЕТРОВMemberБих те посъветвал предварително да си намериш най-добрия за теб застраховател, да си направиш Гражданска отговорност и да си договориш КАСКО. Когато са заедно е по евтино.
И другото е да отидеш пред КАТ на опашката ПО РАНО.
Там вече “потока” те води. Плащаш Екотакса в павилионите преди бариерата и после на бариерата ти дават номерче за опашката на гешетата на КАТ.
Ако отидеш по рано – до обяд ще си готов и може да почерпиш приятелите.
УспехПЕТЪР ПЕТРОВMemberБих те посъветвал предварително да си намериш най-добрия за теб застраховател, да си направиш Гражданска отговорност и да си договориш КАСКО. Когато са заедно е по евтино.
И другото е да отидеш пред КАТ на опашката ПО РАНО.
Там вече “потока” те води. Плащаш Екотакса в павилионите преди бариерата и после на бариерата ти дават номерче за опашката на гешетата на КАТ.
Ако отидеш по рано – до обяд ще си готов и може да почерпиш приятелите.
УспехПЕТЪР ПЕТРОВMemberЗа съжаление /или радост/ на живеещите на бул.България в Пловдив, около СОУ П.Кр.ЯВОРОВ Суперчарджер там едва ли ще има.
Местата показани на картата на Тесла са сложени “на око” от някой. Вижте къде е следващия в посока Сърбия.
Жителите на това село ЯЛОВИК ИЗВОР сигурно празнуват. Може би цялото село са Тесли? Или имат човек в борда на ТЕСЛА? Едва ли? Здравия разум предполага SC да е преди разклона на магистралата Белград – Скопие за София или в НИШ.
Дано това не е показателно за това колко сериозно гледат от Тесла на това направление, което за някои е към Турция, но за нас е към ЕВРОПА.
Attachments:ПЕТЪР ПЕТРОВMemberЗа съжаление /или радост/ на живеещите на бул.България в Пловдив, около СОУ П.Кр.ЯВОРОВ Суперчарджер там едва ли ще има.
Местата показани на картата на Тесла са сложени “на око” от някой. Вижте къде е следващия в посока Сърбия.
Жителите на това село ЯЛОВИК ИЗВОР сигурно празнуват. Може би цялото село са Тесли? Или имат човек в борда на ТЕСЛА? Едва ли? Здравия разум предполага SC да е преди разклона на магистралата Белград – Скопие за София или в НИШ.
Дано това не е показателно за това колко сериозно гледат от Тесла на това направление, което за някои е към Турция, но за нас е към ЕВРОПА.
Attachments:ПЕТЪР ПЕТРОВMemberСигурно имат предвид, че се качва цената на газта, на парното, на бензина и на Елон Мъск не му пука за суперчарджърите в България?
CHAdeMO 50kW цена на зареждане 0.60 BGN/минута = 36 BGN/час. Както е казал Мартин по горе реалната мощност на зареждане при празна батерия е 43-44kW т.е. цената на тока е 0.81 BGN/kW. При последните 10% нямам идея цената колко ще стане 2-3-5 BGN/kW???
За Тесла S съм чел, че зарежда 200 км/час с CHAdeMO 50kW. Това прави 18 BGN/100km. Цената на дизела вчера при депутата Марешки е била 1.86 BGN/l. Следователно Теслата еквивалентно “харчи” 9.7 литра дизел на 100 км – “малко повече” от Мерцедес E 350 с комбиниран разход 5.5 л/100км по каталог.Но пък не казват от кога стартират? Искат да ни изненадат?
ПЕТЪР ПЕТРОВMemberСигурно имат предвид, че се качва цената на газта, на парното, на бензина и на Елон Мъск не му пука за суперчарджърите в България?
CHAdeMO 50kW цена на зареждане 0.60 BGN/минута = 36 BGN/час. Както е казал Мартин по горе реалната мощност на зареждане при празна батерия е 43-44kW т.е. цената на тока е 0.81 BGN/kW. При последните 10% нямам идея цената колко ще стане 2-3-5 BGN/kW???
За Тесла S съм чел, че зарежда 200 км/час с CHAdeMO 50kW. Това прави 18 BGN/100km. Цената на дизела вчера при депутата Марешки е била 1.86 BGN/l. Следователно Теслата еквивалентно “харчи” 9.7 литра дизел на 100 км – “малко повече” от Мерцедес E 350 с комбиниран разход 5.5 л/100км по каталог.Но пък не казват от кога стартират? Искат да ни изненадат?
ПЕТЪР ПЕТРОВMemberСигурно имат предвид, че се качва цената на газта, на парното, на бензина и на Елон Мъск не му пука за суперчарджърите в България?
CHAdeMO 50kW цена на зареждане 0.60 BGN/минута = 36 BGN/час. Както е казал Мартин по горе реалната мощност на зареждане при празна батерия е 43-44kW т.е. цената на тока е 0.81 BGN/kW. При последните 10% нямам идея цената колко ще стане 2-3-5 BGN/kW???
За Тесла S съм чел, че зарежда 200 км/час с CHAdeMO 50kW. Това прави 18 BGN/100km. Цената на дизела вчера при депутата Марешки е била 1.86 BGN/l. Следователно Теслата еквивалентно “харчи” 9.7 литра дизел на 100 км – “малко повече” от Мерцедес E 350 с комбиниран разход 5.5 л/100км по каталог.Но пък не казват от кога стартират? Искат да ни изненадат?
ПЕТЪР ПЕТРОВMemberДа, с дисплейте са напреднали. Сега им остава да оправят:
1. консумацията на компютъра, както казаха във видеото, че 1,5 кВ е скандално за батерия 24 кВ.
2. да вдигнат капацитета на батерията поне двойно, че с 80 км и за сериозно градско каране не става.
3. и купето, което и така е странно, но с двата “рога” е експериментално?ПЕТЪР ПЕТРОВMemberДа, с дисплейте са напреднали. Сега им остава да оправят:
1. консумацията на компютъра, както казаха във видеото, че 1,5 кВ е скандално за батерия 24 кВ.
2. да вдигнат капацитета на батерията поне двойно, че с 80 км и за сериозно градско каране не става.
3. и купето, което и така е странно, но с двата “рога” е експериментално?ПЕТЪР ПЕТРОВMemberДа, с дисплейте са напреднали. Сега им остава да оправят:
1. консумацията на компютъра, както казаха във видеото, че 1,5 кВ е скандално за батерия 24 кВ.
2. да вдигнат капацитета на батерията поне двойно, че с 80 км и за сериозно градско каране не става.
3. и купето, което и така е странно, но с двата “рога” е експериментално? -
AuthorPosts