Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 30 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Yogomo #35077

    Цената почти 8000 е на първо четене, аз с две-три писма стигам до 6000, а с тези калпави батерии сигурно ще стигне и по-малко.
    Има и по-хубави модели на по 5000-5200 щ.д. с парктроник и други екстри. Ако държавата помогне, може вносителя да работи на пряка цена и печалбата му да бъде само субсидията/както е в развитите държави например/ и цената да падне до под 14000 без ддс.
    Истината е някой умен с пари/поне 100 000 щ.д./ да влезе в този бизнес и да го развие както трябва. Иначе досега само прах в очите.
    ИКЕМ като ги гледам са със средна възраст на 55 г и не очаквам нови неща от тях или нещо полезно освен пушилка и прах в очите.
    Говорих с китайци и са съгласни на кит кар на добра цена и да се сглобява в БГ – мисля че това е пътя. В Ловеч са го разбрали отдавна.

    in reply to: Yogomo #35083

    Цената почти 8000 е на първо четене, аз с две-три писма стигам до 6000, а с тези калпави батерии сигурно ще стигне и по-малко.
    Има и по-хубави модели на по 5000-5200 щ.д. с парктроник и други екстри. Ако държавата помогне, може вносителя да работи на пряка цена и печалбата му да бъде само субсидията/както е в развитите държави например/ и цената да падне до под 14000 без ддс.
    Истината е някой умен с пари/поне 100 000 щ.д./ да влезе в този бизнес и да го развие както трябва. Иначе досега само прах в очите.
    ИКЕМ като ги гледам са със средна възраст на 55 г и не очаквам нови неща от тях или нещо полезно освен пушилка и прах в очите.
    Говорих с китайци и са съгласни на кит кар на добра цена и да се сглобява в БГ – мисля че това е пътя. В Ловеч са го разбрали отдавна.

    in reply to: Yogomo #35076

    Цената почти 8000 е на първо четене, аз с две-три писма стигам до 6000, а с тези калпави батерии сигурно ще стигне и по-малко.
    Има и по-хубави модели на по 5000-5200 щ.д. с парктроник и други екстри. Ако държавата помогне, може вносителя да работи на пряка цена и печалбата му да бъде само субсидията/както е в развитите държави например/ и цената да падне до под 14000 без ддс.
    Истината е някой умен с пари/поне 100 000 щ.д./ да влезе в този бизнес и да го развие както трябва. Иначе досега само прах в очите.
    ИКЕМ като ги гледам са със средна възраст на 55 г и не очаквам нови неща от тях или нещо полезно освен пушилка и прах в очите.
    Говорих с китайци и са съгласни на кит кар на добра цена и да се сглобява в БГ – мисля че това е пътя. В Ловеч са го разбрали отдавна.

    in reply to: Моята Ампера #21061

    има ли новини по регистрациите в КАТ?

    in reply to: Моята Ампера #21083

    има ли новини по регистрациите в КАТ?

    in reply to: Моята Ампера #21088

    има ли новини по регистрациите в КАТ?

    in reply to: Моята Ампера #21068

    има ли новини по регистрациите в КАТ?

    in reply to: Моята Ампера #21077

    има ли новини по регистрациите в КАТ?

    in reply to: Моята Ампера #21117

    има ли новини по регистрациите в КАТ?

    in reply to: Моята Ампера #21081

    има ли новини по регистрациите в КАТ?

    in reply to: Моята Ампера #21067

    има ли новини по регистрациите в КАТ?

    in reply to: Моята Ампера #21063

    има ли новини по регистрациите в КАТ?

    in reply to: Продавам нов електромобил джип #20742

    наистина целия сертификат е много страници – сега гледах един – 110 страници
    но е достатъчно да се покаже страницата/1 или 2/ на която има номер на разрешителното, дата до кога важи, за кой клас МПС е и фирмата производител дали съвпада с тази с която водите преговори….
    а проверката на фирма е лесна, бърза и …. безплатна. явно не сте работили много с Китай, аз 11 години се занимавам с тях.
    Идете с документа в КАТ – да не се окаже че не го признават, както на мен ми се случи.

    in reply to: Продавам нов електромобил джип #20773

    наистина целия сертификат е много страници – сега гледах един – 110 страници
    но е достатъчно да се покаже страницата/1 или 2/ на която има номер на разрешителното, дата до кога важи, за кой клас МПС е и фирмата производител дали съвпада с тази с която водите преговори….
    а проверката на фирма е лесна, бърза и …. безплатна. явно не сте работили много с Китай, аз 11 години се занимавам с тях.
    Идете с документа в КАТ – да не се окаже че не го признават, както на мен ми се случи.

    in reply to: Продавам нов електромобил джип #20776

    наистина целия сертификат е много страници – сега гледах един – 110 страници
    но е достатъчно да се покаже страницата/1 или 2/ на която има номер на разрешителното, дата до кога важи, за кой клас МПС е и фирмата производител дали съвпада с тази с която водите преговори….
    а проверката на фирма е лесна, бърза и …. безплатна. явно не сте работили много с Китай, аз 11 години се занимавам с тях.
    Идете с документа в КАТ – да не се окаже че не го признават, както на мен ми се случи.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 30 total)