Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Plamen GerchevMember
наистина целия сертификат е много страници – сега гледах един – 110 страници
но е достатъчно да се покаже страницата/1 или 2/ на която има номер на разрешителното, дата до кога важи, за кой клас МПС е и фирмата производител дали съвпада с тази с която водите преговори….
а проверката на фирма е лесна, бърза и …. безплатна. явно не сте работили много с Китай, аз 11 години се занимавам с тях.
Идете с документа в КАТ – да не се окаже че не го признават, както на мен ми се случи.Plamen GerchevMemberнаистина целия сертификат е много страници – сега гледах един – 110 страници
но е достатъчно да се покаже страницата/1 или 2/ на която има номер на разрешителното, дата до кога важи, за кой клас МПС е и фирмата производител дали съвпада с тази с която водите преговори….
а проверката на фирма е лесна, бърза и …. безплатна. явно не сте работили много с Китай, аз 11 години се занимавам с тях.
Идете с документа в КАТ – да не се окаже че не го признават, както на мен ми се случи.Plamen GerchevMemberнаистина целия сертификат е много страници – сега гледах един – 110 страници
но е достатъчно да се покаже страницата/1 или 2/ на която има номер на разрешителното, дата до кога важи, за кой клас МПС е и фирмата производител дали съвпада с тази с която водите преговори….
а проверката на фирма е лесна, бърза и …. безплатна. явно не сте работили много с Китай, аз 11 години се занимавам с тях.
Идете с документа в КАТ – да не се окаже че не го признават, както на мен ми се случи.Plamen GerchevMemberнаистина целия сертификат е много страници – сега гледах един – 110 страници
но е достатъчно да се покаже страницата/1 или 2/ на която има номер на разрешителното, дата до кога важи, за кой клас МПС е и фирмата производител дали съвпада с тази с която водите преговори….
а проверката на фирма е лесна, бърза и …. безплатна. явно не сте работили много с Китай, аз 11 години се занимавам с тях.
Идете с документа в КАТ – да не се окаже че не го признават, както на мен ми се случи.Plamen GerchevMemberнаистина целия сертификат е много страници – сега гледах един – 110 страници
но е достатъчно да се покаже страницата/1 или 2/ на която има номер на разрешителното, дата до кога важи, за кой клас МПС е и фирмата производител дали съвпада с тази с която водите преговори….
а проверката на фирма е лесна, бърза и …. безплатна. явно не сте работили много с Китай, аз 11 години се занимавам с тях.
Идете с документа в КАТ – да не се окаже че не го признават, както на мен ми се случи.Plamen GerchevMemberнаистина целия сертификат е много страници – сега гледах един – 110 страници
но е достатъчно да се покаже страницата/1 или 2/ на която има номер на разрешителното, дата до кога важи, за кой клас МПС е и фирмата производител дали съвпада с тази с която водите преговори….
а проверката на фирма е лесна, бърза и …. безплатна. явно не сте работили много с Китай, аз 11 години се занимавам с тях.
Идете с документа в КАТ – да не се окаже че не го признават, както на мен ми се случи.Plamen GerchevMemberДокумента е 1/ЕДНА/ страница за разрешителното за ЕС – виждал съм поне 30-на такива, 20 от тях фалшиви при проверка.
Фирмата която е посочен по снимките е поредния търговец на коли…
Производителите в Китай с разрешително са само 3 – на единия колата е супер грозна, но тя първа взе разрешително за ЕС.
Занимавам с доста отдавна с това и съм се нагледал на мошенници от Китай – даже бях там и се опитваха да ме убеждават че завод за профили е завод за коли…
Познавам тази джипка, наистина я прави завод в Китай, познавам и менажера им за ЕС и още чакат разрешителното от Италия – вече имат офис там техен. Покупката на ел.кола от Китай не е като да си купуваш ГСМ през алиекспреса или друг сайт.
Да не забравяме че от 01.01.2014 има задължителен шум за ел.колите в ЕС а никои от китайците не го предлага 🙂
За мене масовата ел.кола ще стане реалност когато батериите/литиеви/ станат под 3000 долара за 15 кВ, сега са 8-10000.
Аз водя преговори 3 години с испанци за една хубава кола – http://www.topspeed.com/cars/car-news/izaro-motors-gt-e-ar95214.html но тяхната идея да увеличат капитала с акции им натресе само неприятности – купиха ги англичани, после американци, после испанци…. а времето тече. Иначе колата е хубава, даже има няколко мераклии за нея.
Примери за внесени ел.коли от Китай в БГ има поне дузина – стоят по митниците, уж имали документи за ЕС…
Трите разрешителни които важат и съм виждал са от 3 държави от западна Европа – с два от тях в МВР ми отказаха.Plamen GerchevMemberДокумента е 1/ЕДНА/ страница за разрешителното за ЕС – виждал съм поне 30-на такива, 20 от тях фалшиви при проверка.
Фирмата която е посочен по снимките е поредния търговец на коли…
Производителите в Китай с разрешително са само 3 – на единия колата е супер грозна, но тя първа взе разрешително за ЕС.
Занимавам с доста отдавна с това и съм се нагледал на мошенници от Китай – даже бях там и се опитваха да ме убеждават че завод за профили е завод за коли…
Познавам тази джипка, наистина я прави завод в Китай, познавам и менажера им за ЕС и още чакат разрешителното от Италия – вече имат офис там техен. Покупката на ел.кола от Китай не е като да си купуваш ГСМ през алиекспреса или друг сайт.
Да не забравяме че от 01.01.2014 има задължителен шум за ел.колите в ЕС а никои от китайците не го предлага 🙂
За мене масовата ел.кола ще стане реалност когато батериите/литиеви/ станат под 3000 долара за 15 кВ, сега са 8-10000.
Аз водя преговори 3 години с испанци за една хубава кола – http://www.topspeed.com/cars/car-news/izaro-motors-gt-e-ar95214.html но тяхната идея да увеличат капитала с акции им натресе само неприятности – купиха ги англичани, после американци, после испанци…. а времето тече. Иначе колата е хубава, даже има няколко мераклии за нея.
Примери за внесени ел.коли от Китай в БГ има поне дузина – стоят по митниците, уж имали документи за ЕС…
Трите разрешителни които важат и съм виждал са от 3 държави от западна Европа – с два от тях в МВР ми отказаха.Plamen GerchevMemberДокумента е 1/ЕДНА/ страница за разрешителното за ЕС – виждал съм поне 30-на такива, 20 от тях фалшиви при проверка.
Фирмата която е посочен по снимките е поредния търговец на коли…
Производителите в Китай с разрешително са само 3 – на единия колата е супер грозна, но тя първа взе разрешително за ЕС.
Занимавам с доста отдавна с това и съм се нагледал на мошенници от Китай – даже бях там и се опитваха да ме убеждават че завод за профили е завод за коли…
Познавам тази джипка, наистина я прави завод в Китай, познавам и менажера им за ЕС и още чакат разрешителното от Италия – вече имат офис там техен. Покупката на ел.кола от Китай не е като да си купуваш ГСМ през алиекспреса или друг сайт.
Да не забравяме че от 01.01.2014 има задължителен шум за ел.колите в ЕС а никои от китайците не го предлага 🙂
За мене масовата ел.кола ще стане реалност когато батериите/литиеви/ станат под 3000 долара за 15 кВ, сега са 8-10000.
Аз водя преговори 3 години с испанци за една хубава кола – http://www.topspeed.com/cars/car-news/izaro-motors-gt-e-ar95214.html но тяхната идея да увеличат капитала с акции им натресе само неприятности – купиха ги англичани, после американци, после испанци…. а времето тече. Иначе колата е хубава, даже има няколко мераклии за нея.
Примери за внесени ел.коли от Китай в БГ има поне дузина – стоят по митниците, уж имали документи за ЕС…
Трите разрешителни които важат и съм виждал са от 3 държави от западна Европа – с два от тях в МВР ми отказаха.Plamen GerchevMemberДокумента е 1/ЕДНА/ страница за разрешителното за ЕС – виждал съм поне 30-на такива, 20 от тях фалшиви при проверка.
Фирмата която е посочен по снимките е поредния търговец на коли…
Производителите в Китай с разрешително са само 3 – на единия колата е супер грозна, но тя първа взе разрешително за ЕС.
Занимавам с доста отдавна с това и съм се нагледал на мошенници от Китай – даже бях там и се опитваха да ме убеждават че завод за профили е завод за коли…
Познавам тази джипка, наистина я прави завод в Китай, познавам и менажера им за ЕС и още чакат разрешителното от Италия – вече имат офис там техен. Покупката на ел.кола от Китай не е като да си купуваш ГСМ през алиекспреса или друг сайт.
Да не забравяме че от 01.01.2014 има задължителен шум за ел.колите в ЕС а никои от китайците не го предлага 🙂
За мене масовата ел.кола ще стане реалност когато батериите/литиеви/ станат под 3000 долара за 15 кВ, сега са 8-10000.
Аз водя преговори 3 години с испанци за една хубава кола – http://www.topspeed.com/cars/car-news/izaro-motors-gt-e-ar95214.html но тяхната идея да увеличат капитала с акции им натресе само неприятности – купиха ги англичани, после американци, после испанци…. а времето тече. Иначе колата е хубава, даже има няколко мераклии за нея.
Примери за внесени ел.коли от Китай в БГ има поне дузина – стоят по митниците, уж имали документи за ЕС…
Трите разрешителни които важат и съм виждал са от 3 държави от западна Европа – с два от тях в МВР ми отказаха.Plamen GerchevMemberДокумента е 1/ЕДНА/ страница за разрешителното за ЕС – виждал съм поне 30-на такива, 20 от тях фалшиви при проверка.
Фирмата която е посочен по снимките е поредния търговец на коли…
Производителите в Китай с разрешително са само 3 – на единия колата е супер грозна, но тя първа взе разрешително за ЕС.
Занимавам с доста отдавна с това и съм се нагледал на мошенници от Китай – даже бях там и се опитваха да ме убеждават че завод за профили е завод за коли…
Познавам тази джипка, наистина я прави завод в Китай, познавам и менажера им за ЕС и още чакат разрешителното от Италия – вече имат офис там техен. Покупката на ел.кола от Китай не е като да си купуваш ГСМ през алиекспреса или друг сайт.
Да не забравяме че от 01.01.2014 има задължителен шум за ел.колите в ЕС а никои от китайците не го предлага 🙂
За мене масовата ел.кола ще стане реалност когато батериите/литиеви/ станат под 3000 долара за 15 кВ, сега са 8-10000.
Аз водя преговори 3 години с испанци за една хубава кола – http://www.topspeed.com/cars/car-news/izaro-motors-gt-e-ar95214.html но тяхната идея да увеличат капитала с акции им натресе само неприятности – купиха ги англичани, после американци, после испанци…. а времето тече. Иначе колата е хубава, даже има няколко мераклии за нея.
Примери за внесени ел.коли от Китай в БГ има поне дузина – стоят по митниците, уж имали документи за ЕС…
Трите разрешителни които важат и съм виждал са от 3 държави от западна Европа – с два от тях в МВР ми отказаха.Plamen GerchevMemberДокумента е 1/ЕДНА/ страница за разрешителното за ЕС – виждал съм поне 30-на такива, 20 от тях фалшиви при проверка.
Фирмата която е посочен по снимките е поредния търговец на коли…
Производителите в Китай с разрешително са само 3 – на единия колата е супер грозна, но тя първа взе разрешително за ЕС.
Занимавам с доста отдавна с това и съм се нагледал на мошенници от Китай – даже бях там и се опитваха да ме убеждават че завод за профили е завод за коли…
Познавам тази джипка, наистина я прави завод в Китай, познавам и менажера им за ЕС и още чакат разрешителното от Италия – вече имат офис там техен. Покупката на ел.кола от Китай не е като да си купуваш ГСМ през алиекспреса или друг сайт.
Да не забравяме че от 01.01.2014 има задължителен шум за ел.колите в ЕС а никои от китайците не го предлага 🙂
За мене масовата ел.кола ще стане реалност когато батериите/литиеви/ станат под 3000 долара за 15 кВ, сега са 8-10000.
Аз водя преговори 3 години с испанци за една хубава кола – http://www.topspeed.com/cars/car-news/izaro-motors-gt-e-ar95214.html но тяхната идея да увеличат капитала с акции им натресе само неприятности – купиха ги англичани, после американци, после испанци…. а времето тече. Иначе колата е хубава, даже има няколко мераклии за нея.
Примери за внесени ел.коли от Китай в БГ има поне дузина – стоят по митниците, уж имали документи за ЕС…
Трите разрешителни които важат и съм виждал са от 3 държави от западна Европа – с два от тях в МВР ми отказаха.Plamen GerchevMemberДокумента е 1/ЕДНА/ страница за разрешителното за ЕС – виждал съм поне 30-на такива, 20 от тях фалшиви при проверка.
Фирмата която е посочен по снимките е поредния търговец на коли…
Производителите в Китай с разрешително са само 3 – на единия колата е супер грозна, но тя първа взе разрешително за ЕС.
Занимавам с доста отдавна с това и съм се нагледал на мошенници от Китай – даже бях там и се опитваха да ме убеждават че завод за профили е завод за коли…
Познавам тази джипка, наистина я прави завод в Китай, познавам и менажера им за ЕС и още чакат разрешителното от Италия – вече имат офис там техен. Покупката на ел.кола от Китай не е като да си купуваш ГСМ през алиекспреса или друг сайт.
Да не забравяме че от 01.01.2014 има задължителен шум за ел.колите в ЕС а никои от китайците не го предлага 🙂
За мене масовата ел.кола ще стане реалност когато батериите/литиеви/ станат под 3000 долара за 15 кВ, сега са 8-10000.
Аз водя преговори 3 години с испанци за една хубава кола – http://www.topspeed.com/cars/car-news/izaro-motors-gt-e-ar95214.html но тяхната идея да увеличат капитала с акции им натресе само неприятности – купиха ги англичани, после американци, после испанци…. а времето тече. Иначе колата е хубава, даже има няколко мераклии за нея.
Примери за внесени ел.коли от Китай в БГ има поне дузина – стоят по митниците, уж имали документи за ЕС…
Трите разрешителни които важат и съм виждал са от 3 държави от западна Европа – с два от тях в МВР ми отказаха.Plamen GerchevMemberДокумента е 1/ЕДНА/ страница за разрешителното за ЕС – виждал съм поне 30-на такива, 20 от тях фалшиви при проверка.
Фирмата която е посочен по снимките е поредния търговец на коли…
Производителите в Китай с разрешително са само 3 – на единия колата е супер грозна, но тя първа взе разрешително за ЕС.
Занимавам с доста отдавна с това и съм се нагледал на мошенници от Китай – даже бях там и се опитваха да ме убеждават че завод за профили е завод за коли…
Познавам тази джипка, наистина я прави завод в Китай, познавам и менажера им за ЕС и още чакат разрешителното от Италия – вече имат офис там техен. Покупката на ел.кола от Китай не е като да си купуваш ГСМ през алиекспреса или друг сайт.
Да не забравяме че от 01.01.2014 има задължителен шум за ел.колите в ЕС а никои от китайците не го предлага 🙂
За мене масовата ел.кола ще стане реалност когато батериите/литиеви/ станат под 3000 долара за 15 кВ, сега са 8-10000.
Аз водя преговори 3 години с испанци за една хубава кола – http://www.topspeed.com/cars/car-news/izaro-motors-gt-e-ar95214.html но тяхната идея да увеличат капитала с акции им натресе само неприятности – купиха ги англичани, после американци, после испанци…. а времето тече. Иначе колата е хубава, даже има няколко мераклии за нея.
Примери за внесени ел.коли от Китай в БГ има поне дузина – стоят по митниците, уж имали документи за ЕС…
Трите разрешителни които важат и съм виждал са от 3 държави от западна Европа – с два от тях в МВР ми отказаха.Plamen GerchevMemberДокумента е 1/ЕДНА/ страница за разрешителното за ЕС – виждал съм поне 30-на такива, 20 от тях фалшиви при проверка.
Фирмата която е посочен по снимките е поредния търговец на коли…
Производителите в Китай с разрешително са само 3 – на единия колата е супер грозна, но тя първа взе разрешително за ЕС.
Занимавам с доста отдавна с това и съм се нагледал на мошенници от Китай – даже бях там и се опитваха да ме убеждават че завод за профили е завод за коли…
Познавам тази джипка, наистина я прави завод в Китай, познавам и менажера им за ЕС и още чакат разрешителното от Италия – вече имат офис там техен. Покупката на ел.кола от Китай не е като да си купуваш ГСМ през алиекспреса или друг сайт.
Да не забравяме че от 01.01.2014 има задължителен шум за ел.колите в ЕС а никои от китайците не го предлага 🙂
За мене масовата ел.кола ще стане реалност когато батериите/литиеви/ станат под 3000 долара за 15 кВ, сега са 8-10000.
Аз водя преговори 3 години с испанци за една хубава кола – http://www.topspeed.com/cars/car-news/izaro-motors-gt-e-ar95214.html но тяхната идея да увеличат капитала с акции им натресе само неприятности – купиха ги англичани, после американци, после испанци…. а времето тече. Иначе колата е хубава, даже има няколко мераклии за нея.
Примери за внесени ел.коли от Китай в БГ има поне дузина – стоят по митниците, уж имали документи за ЕС…
Трите разрешителни които важат и съм виждал са от 3 държави от западна Европа – с два от тях в МВР ми отказаха. -
AuthorPosts