Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 30 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Продавам нов електромобил джип #20780

    наистина целия сертификат е много страници – сега гледах един – 110 страници
    но е достатъчно да се покаже страницата/1 или 2/ на която има номер на разрешителното, дата до кога важи, за кой клас МПС е и фирмата производител дали съвпада с тази с която водите преговори….
    а проверката на фирма е лесна, бърза и …. безплатна. явно не сте работили много с Китай, аз 11 години се занимавам с тях.
    Идете с документа в КАТ – да не се окаже че не го признават, както на мен ми се случи.

    in reply to: Продавам нов електромобил джип #20742

    наистина целия сертификат е много страници – сега гледах един – 110 страници
    но е достатъчно да се покаже страницата/1 или 2/ на която има номер на разрешителното, дата до кога важи, за кой клас МПС е и фирмата производител дали съвпада с тази с която водите преговори….
    а проверката на фирма е лесна, бърза и …. безплатна. явно не сте работили много с Китай, аз 11 години се занимавам с тях.
    Идете с документа в КАТ – да не се окаже че не го признават, както на мен ми се случи.

    in reply to: Продавам нов електромобил джип #20746

    наистина целия сертификат е много страници – сега гледах един – 110 страници
    но е достатъчно да се покаже страницата/1 или 2/ на която има номер на разрешителното, дата до кога важи, за кой клас МПС е и фирмата производител дали съвпада с тази с която водите преговори….
    а проверката на фирма е лесна, бърза и …. безплатна. явно не сте работили много с Китай, аз 11 години се занимавам с тях.
    Идете с документа в КАТ – да не се окаже че не го признават, както на мен ми се случи.

    in reply to: Продавам нов електромобил джип #20762

    наистина целия сертификат е много страници – сега гледах един – 110 страници
    но е достатъчно да се покаже страницата/1 или 2/ на която има номер на разрешителното, дата до кога важи, за кой клас МПС е и фирмата производител дали съвпада с тази с която водите преговори….
    а проверката на фирма е лесна, бърза и …. безплатна. явно не сте работили много с Китай, аз 11 години се занимавам с тях.
    Идете с документа в КАТ – да не се окаже че не го признават, както на мен ми се случи.

    in reply to: Продавам нов електромобил джип #20773

    наистина целия сертификат е много страници – сега гледах един – 110 страници
    но е достатъчно да се покаже страницата/1 или 2/ на която има номер на разрешителното, дата до кога важи, за кой клас МПС е и фирмата производител дали съвпада с тази с която водите преговори….
    а проверката на фирма е лесна, бърза и …. безплатна. явно не сте работили много с Китай, аз 11 години се занимавам с тях.
    Идете с документа в КАТ – да не се окаже че не го признават, както на мен ми се случи.

    in reply to: Продавам нов електромобил джип #20776

    наистина целия сертификат е много страници – сега гледах един – 110 страници
    но е достатъчно да се покаже страницата/1 или 2/ на която има номер на разрешителното, дата до кога важи, за кой клас МПС е и фирмата производител дали съвпада с тази с която водите преговори….
    а проверката на фирма е лесна, бърза и …. безплатна. явно не сте работили много с Китай, аз 11 години се занимавам с тях.
    Идете с документа в КАТ – да не се окаже че не го признават, както на мен ми се случи.

    in reply to: Продавам нов електромобил джип #20711

    Документа е 1/ЕДНА/ страница за разрешителното за ЕС – виждал съм поне 30-на такива, 20 от тях фалшиви при проверка.
    Фирмата която е посочен по снимките е поредния търговец на коли…
    Производителите в Китай с разрешително са само 3 – на единия колата е супер грозна, но тя първа взе разрешително за ЕС.
    Занимавам с доста отдавна с това и съм се нагледал на мошенници от Китай – даже бях там и се опитваха да ме убеждават че завод за профили е завод за коли…
    Познавам тази джипка, наистина я прави завод в Китай, познавам и менажера им за ЕС и още чакат разрешителното от Италия – вече имат офис там техен. Покупката на ел.кола от Китай не е като да си купуваш ГСМ през алиекспреса или друг сайт.
    Да не забравяме че от 01.01.2014 има задължителен шум за ел.колите в ЕС а никои от китайците не го предлага 🙂
    За мене масовата ел.кола ще стане реалност когато батериите/литиеви/ станат под 3000 долара за 15 кВ, сега са 8-10000.
    Аз водя преговори 3 години с испанци за една хубава кола – http://www.topspeed.com/cars/car-news/izaro-motors-gt-e-ar95214.html но тяхната идея да увеличат капитала с акции им натресе само неприятности – купиха ги англичани, после американци, после испанци…. а времето тече. Иначе колата е хубава, даже има няколко мераклии за нея.
    Примери за внесени ел.коли от Китай в БГ има поне дузина – стоят по митниците, уж имали документи за ЕС…
    Трите разрешителни които важат и съм виждал са от 3 държави от западна Европа – с два от тях в МВР ми отказаха.

    in reply to: Продавам нов електромобил джип #20724

    Документа е 1/ЕДНА/ страница за разрешителното за ЕС – виждал съм поне 30-на такива, 20 от тях фалшиви при проверка.
    Фирмата която е посочен по снимките е поредния търговец на коли…
    Производителите в Китай с разрешително са само 3 – на единия колата е супер грозна, но тя първа взе разрешително за ЕС.
    Занимавам с доста отдавна с това и съм се нагледал на мошенници от Китай – даже бях там и се опитваха да ме убеждават че завод за профили е завод за коли…
    Познавам тази джипка, наистина я прави завод в Китай, познавам и менажера им за ЕС и още чакат разрешителното от Италия – вече имат офис там техен. Покупката на ел.кола от Китай не е като да си купуваш ГСМ през алиекспреса или друг сайт.
    Да не забравяме че от 01.01.2014 има задължителен шум за ел.колите в ЕС а никои от китайците не го предлага 🙂
    За мене масовата ел.кола ще стане реалност когато батериите/литиеви/ станат под 3000 долара за 15 кВ, сега са 8-10000.
    Аз водя преговори 3 години с испанци за една хубава кола – http://www.topspeed.com/cars/car-news/izaro-motors-gt-e-ar95214.html но тяхната идея да увеличат капитала с акции им натресе само неприятности – купиха ги англичани, после американци, после испанци…. а времето тече. Иначе колата е хубава, даже има няколко мераклии за нея.
    Примери за внесени ел.коли от Китай в БГ има поне дузина – стоят по митниците, уж имали документи за ЕС…
    Трите разрешителни които важат и съм виждал са от 3 държави от западна Европа – с два от тях в МВР ми отказаха.

    in reply to: Продавам нов електромобил джип #20732

    Документа е 1/ЕДНА/ страница за разрешителното за ЕС – виждал съм поне 30-на такива, 20 от тях фалшиви при проверка.
    Фирмата която е посочен по снимките е поредния търговец на коли…
    Производителите в Китай с разрешително са само 3 – на единия колата е супер грозна, но тя първа взе разрешително за ЕС.
    Занимавам с доста отдавна с това и съм се нагледал на мошенници от Китай – даже бях там и се опитваха да ме убеждават че завод за профили е завод за коли…
    Познавам тази джипка, наистина я прави завод в Китай, познавам и менажера им за ЕС и още чакат разрешителното от Италия – вече имат офис там техен. Покупката на ел.кола от Китай не е като да си купуваш ГСМ през алиекспреса или друг сайт.
    Да не забравяме че от 01.01.2014 има задължителен шум за ел.колите в ЕС а никои от китайците не го предлага 🙂
    За мене масовата ел.кола ще стане реалност когато батериите/литиеви/ станат под 3000 долара за 15 кВ, сега са 8-10000.
    Аз водя преговори 3 години с испанци за една хубава кола – http://www.topspeed.com/cars/car-news/izaro-motors-gt-e-ar95214.html но тяхната идея да увеличат капитала с акции им натресе само неприятности – купиха ги англичани, после американци, после испанци…. а времето тече. Иначе колата е хубава, даже има няколко мераклии за нея.
    Примери за внесени ел.коли от Китай в БГ има поне дузина – стоят по митниците, уж имали документи за ЕС…
    Трите разрешителни които важат и съм виждал са от 3 държави от западна Европа – с два от тях в МВР ми отказаха.

    in reply to: Продавам нов електромобил джип #20739

    Документа е 1/ЕДНА/ страница за разрешителното за ЕС – виждал съм поне 30-на такива, 20 от тях фалшиви при проверка.
    Фирмата която е посочен по снимките е поредния търговец на коли…
    Производителите в Китай с разрешително са само 3 – на единия колата е супер грозна, но тя първа взе разрешително за ЕС.
    Занимавам с доста отдавна с това и съм се нагледал на мошенници от Китай – даже бях там и се опитваха да ме убеждават че завод за профили е завод за коли…
    Познавам тази джипка, наистина я прави завод в Китай, познавам и менажера им за ЕС и още чакат разрешителното от Италия – вече имат офис там техен. Покупката на ел.кола от Китай не е като да си купуваш ГСМ през алиекспреса или друг сайт.
    Да не забравяме че от 01.01.2014 има задължителен шум за ел.колите в ЕС а никои от китайците не го предлага 🙂
    За мене масовата ел.кола ще стане реалност когато батериите/литиеви/ станат под 3000 долара за 15 кВ, сега са 8-10000.
    Аз водя преговори 3 години с испанци за една хубава кола – http://www.topspeed.com/cars/car-news/izaro-motors-gt-e-ar95214.html но тяхната идея да увеличат капитала с акции им натресе само неприятности – купиха ги англичани, после американци, после испанци…. а времето тече. Иначе колата е хубава, даже има няколко мераклии за нея.
    Примери за внесени ел.коли от Китай в БГ има поне дузина – стоят по митниците, уж имали документи за ЕС…
    Трите разрешителни които важат и съм виждал са от 3 държави от западна Европа – с два от тях в МВР ми отказаха.

    in reply to: Продавам нов електромобил джип #20741

    Документа е 1/ЕДНА/ страница за разрешителното за ЕС – виждал съм поне 30-на такива, 20 от тях фалшиви при проверка.
    Фирмата която е посочен по снимките е поредния търговец на коли…
    Производителите в Китай с разрешително са само 3 – на единия колата е супер грозна, но тя първа взе разрешително за ЕС.
    Занимавам с доста отдавна с това и съм се нагледал на мошенници от Китай – даже бях там и се опитваха да ме убеждават че завод за профили е завод за коли…
    Познавам тази джипка, наистина я прави завод в Китай, познавам и менажера им за ЕС и още чакат разрешителното от Италия – вече имат офис там техен. Покупката на ел.кола от Китай не е като да си купуваш ГСМ през алиекспреса или друг сайт.
    Да не забравяме че от 01.01.2014 има задължителен шум за ел.колите в ЕС а никои от китайците не го предлага 🙂
    За мене масовата ел.кола ще стане реалност когато батериите/литиеви/ станат под 3000 долара за 15 кВ, сега са 8-10000.
    Аз водя преговори 3 години с испанци за една хубава кола – http://www.topspeed.com/cars/car-news/izaro-motors-gt-e-ar95214.html но тяхната идея да увеличат капитала с акции им натресе само неприятности – купиха ги англичани, после американци, после испанци…. а времето тече. Иначе колата е хубава, даже има няколко мераклии за нея.
    Примери за внесени ел.коли от Китай в БГ има поне дузина – стоят по митниците, уж имали документи за ЕС…
    Трите разрешителни които важат и съм виждал са от 3 държави от западна Европа – с два от тях в МВР ми отказаха.

    in reply to: Продавам нов електромобил джип #20774

    Документа е 1/ЕДНА/ страница за разрешителното за ЕС – виждал съм поне 30-на такива, 20 от тях фалшиви при проверка.
    Фирмата която е посочен по снимките е поредния търговец на коли…
    Производителите в Китай с разрешително са само 3 – на единия колата е супер грозна, но тя първа взе разрешително за ЕС.
    Занимавам с доста отдавна с това и съм се нагледал на мошенници от Китай – даже бях там и се опитваха да ме убеждават че завод за профили е завод за коли…
    Познавам тази джипка, наистина я прави завод в Китай, познавам и менажера им за ЕС и още чакат разрешителното от Италия – вече имат офис там техен. Покупката на ел.кола от Китай не е като да си купуваш ГСМ през алиекспреса или друг сайт.
    Да не забравяме че от 01.01.2014 има задължителен шум за ел.колите в ЕС а никои от китайците не го предлага 🙂
    За мене масовата ел.кола ще стане реалност когато батериите/литиеви/ станат под 3000 долара за 15 кВ, сега са 8-10000.
    Аз водя преговори 3 години с испанци за една хубава кола – http://www.topspeed.com/cars/car-news/izaro-motors-gt-e-ar95214.html но тяхната идея да увеличат капитала с акции им натресе само неприятности – купиха ги англичани, после американци, после испанци…. а времето тече. Иначе колата е хубава, даже има няколко мераклии за нея.
    Примери за внесени ел.коли от Китай в БГ има поне дузина – стоят по митниците, уж имали документи за ЕС…
    Трите разрешителни които важат и съм виждал са от 3 държави от западна Европа – с два от тях в МВР ми отказаха.

    in reply to: Продавам нов електромобил джип #20751

    Документа е 1/ЕДНА/ страница за разрешителното за ЕС – виждал съм поне 30-на такива, 20 от тях фалшиви при проверка.
    Фирмата която е посочен по снимките е поредния търговец на коли…
    Производителите в Китай с разрешително са само 3 – на единия колата е супер грозна, но тя първа взе разрешително за ЕС.
    Занимавам с доста отдавна с това и съм се нагледал на мошенници от Китай – даже бях там и се опитваха да ме убеждават че завод за профили е завод за коли…
    Познавам тази джипка, наистина я прави завод в Китай, познавам и менажера им за ЕС и още чакат разрешителното от Италия – вече имат офис там техен. Покупката на ел.кола от Китай не е като да си купуваш ГСМ през алиекспреса или друг сайт.
    Да не забравяме че от 01.01.2014 има задължителен шум за ел.колите в ЕС а никои от китайците не го предлага 🙂
    За мене масовата ел.кола ще стане реалност когато батериите/литиеви/ станат под 3000 долара за 15 кВ, сега са 8-10000.
    Аз водя преговори 3 години с испанци за една хубава кола – http://www.topspeed.com/cars/car-news/izaro-motors-gt-e-ar95214.html но тяхната идея да увеличат капитала с акции им натресе само неприятности – купиха ги англичани, после американци, после испанци…. а времето тече. Иначе колата е хубава, даже има няколко мераклии за нея.
    Примери за внесени ел.коли от Китай в БГ има поне дузина – стоят по митниците, уж имали документи за ЕС…
    Трите разрешителни които важат и съм виждал са от 3 държави от западна Европа – с два от тях в МВР ми отказаха.

    in reply to: Продавам нов електромобил джип #20755

    Документа е 1/ЕДНА/ страница за разрешителното за ЕС – виждал съм поне 30-на такива, 20 от тях фалшиви при проверка.
    Фирмата която е посочен по снимките е поредния търговец на коли…
    Производителите в Китай с разрешително са само 3 – на единия колата е супер грозна, но тя първа взе разрешително за ЕС.
    Занимавам с доста отдавна с това и съм се нагледал на мошенници от Китай – даже бях там и се опитваха да ме убеждават че завод за профили е завод за коли…
    Познавам тази джипка, наистина я прави завод в Китай, познавам и менажера им за ЕС и още чакат разрешителното от Италия – вече имат офис там техен. Покупката на ел.кола от Китай не е като да си купуваш ГСМ през алиекспреса или друг сайт.
    Да не забравяме че от 01.01.2014 има задължителен шум за ел.колите в ЕС а никои от китайците не го предлага 🙂
    За мене масовата ел.кола ще стане реалност когато батериите/литиеви/ станат под 3000 долара за 15 кВ, сега са 8-10000.
    Аз водя преговори 3 години с испанци за една хубава кола – http://www.topspeed.com/cars/car-news/izaro-motors-gt-e-ar95214.html но тяхната идея да увеличат капитала с акции им натресе само неприятности – купиха ги англичани, после американци, после испанци…. а времето тече. Иначе колата е хубава, даже има няколко мераклии за нея.
    Примери за внесени ел.коли от Китай в БГ има поне дузина – стоят по митниците, уж имали документи за ЕС…
    Трите разрешителни които важат и съм виждал са от 3 държави от западна Европа – с два от тях в МВР ми отказаха.

    in reply to: Продавам нов електромобил джип #20708

    Документа е 1/ЕДНА/ страница за разрешителното за ЕС – виждал съм поне 30-на такива, 20 от тях фалшиви при проверка.
    Фирмата която е посочен по снимките е поредния търговец на коли…
    Производителите в Китай с разрешително са само 3 – на единия колата е супер грозна, но тя първа взе разрешително за ЕС.
    Занимавам с доста отдавна с това и съм се нагледал на мошенници от Китай – даже бях там и се опитваха да ме убеждават че завод за профили е завод за коли…
    Познавам тази джипка, наистина я прави завод в Китай, познавам и менажера им за ЕС и още чакат разрешителното от Италия – вече имат офис там техен. Покупката на ел.кола от Китай не е като да си купуваш ГСМ през алиекспреса или друг сайт.
    Да не забравяме че от 01.01.2014 има задължителен шум за ел.колите в ЕС а никои от китайците не го предлага 🙂
    За мене масовата ел.кола ще стане реалност когато батериите/литиеви/ станат под 3000 долара за 15 кВ, сега са 8-10000.
    Аз водя преговори 3 години с испанци за една хубава кола – http://www.topspeed.com/cars/car-news/izaro-motors-gt-e-ar95214.html но тяхната идея да увеличат капитала с акции им натресе само неприятности – купиха ги англичани, после американци, после испанци…. а времето тече. Иначе колата е хубава, даже има няколко мераклии за нея.
    Примери за внесени ел.коли от Китай в БГ има поне дузина – стоят по митниците, уж имали документи за ЕС…
    Трите разрешителни които важат и съм виждал са от 3 държави от западна Европа – с два от тях в МВР ми отказаха.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 30 total)