Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
РадославMember
Благодаря за извадките!
Струва ми се, че втората картинка не е с GT, линията при багажника на GT е по-различна. По-скоро е с обикновена 3-ка. Сравнението с А4 ми харесва как е направено, защото начална точка е долната част на предното стъкло и показва добре скъсената предница на модел 3, което респективно е осигурило повече пространство назад.
РадославMemberБлагодаря, че си извадил тези данни, MaxZ!
Интересно ще е като се появи официално инфо, и най-вече за размерите на интериора и багажника… Струва ми се, че там нещата може да се доближат и повече :).
Имаш ли някакъв линк за тези данни за модел 3 откъдето си ги взел?
РадославMemberБлагодаря, че си извадил тези данни, MaxZ!
Интересно ще е като се появи официално инфо, и най-вече за размерите на интериора и багажника… Струва ми се, че там нещата може да се доближат и повече :).
Имаш ли някакъв линк за тези данни за модел 3 откъдето си ги взел?
РадославMemberБлагодаря, че си извадил тези данни, MaxZ!
Интересно ще е като се появи официално инфо, и най-вече за размерите на интериора и багажника… Струва ми се, че там нещата може да се доближат и повече :).
Имаш ли някакъв линк за тези данни за модел 3 откъдето си ги взел?
РадославMemberБлагодаря за детайлния отговор, cokey!
Да се надяваме, че докато дойдат модел 3-ките ще има сервиз в БГ или някъде наоколо :)… Или поне суперчарджъри по пътя до Виена.
РадославMemberБлагодаря за детайлния отговор, cokey!
Да се надяваме, че докато дойдат модел 3-ките ще има сервиз в БГ или някъде наоколо :)… Или поне суперчарджъри по пътя до Виена.
РадославMemberБлагодаря за детайлния отговор, cokey!
Да се надяваме, че докато дойдат модел 3-ките ще има сервиз в БГ или някъде наоколо :)… Или поне суперчарджъри по пътя до Виена.
РадославMember@cokey – да, напълно си прав. Реално няма никакви съмнения, че това е цена без ДДС. Една от идеите които ми идват в момента е, че може да се мине през TÜV модификация за 3+1 и по този начин да се ползва данъчен кредит. Доста търговци на автомобили вече го предлагат като опция тук в БГ, обаче си е доста куцо според мен да не можеш да разчиташ на 5-тото място.
Освен изброените от теб опции, като гледам снега навън и един dual-motor няма да е излишен :D. И благодаря за корекцията – правилното е early adopters 🙂
A oтносно сервиза, тъй като от написаното от теб ми се струва, че имаш опит с Тесла, искам да попитам дали нещата по окачването (например някакви лагери, тампони и т.н.) могат да се ремонтират тук, ако конкретната част се поръча от чужбина с доставка до БГ? Бях чел, че независимо къде се ремонтира, Тесла винаги запазва гаранцията, а също и че софтуерни грешки най-често се оправят дистанционно? Благодаря ти предварително и съжалявам, ако някъде из форума са коментиратни тези неща…
РадославMember@cokey – да, напълно си прав. Реално няма никакви съмнения, че това е цена без ДДС. Една от идеите които ми идват в момента е, че може да се мине през TÜV модификация за 3+1 и по този начин да се ползва данъчен кредит. Доста търговци на автомобили вече го предлагат като опция тук в БГ, обаче си е доста куцо според мен да не можеш да разчиташ на 5-тото място.
Освен изброените от теб опции, като гледам снега навън и един dual-motor няма да е излишен :D. И благодаря за корекцията – правилното е early adopters 🙂
A oтносно сервиза, тъй като от написаното от теб ми се струва, че имаш опит с Тесла, искам да попитам дали нещата по окачването (например някакви лагери, тампони и т.н.) могат да се ремонтират тук, ако конкретната част се поръча от чужбина с доставка до БГ? Бях чел, че независимо къде се ремонтира, Тесла винаги запазва гаранцията, а също и че софтуерни грешки най-често се оправят дистанционно? Благодаря ти предварително и съжалявам, ако някъде из форума са коментиратни тези неща…
РадославMember@cokey – да, напълно си прав. Реално няма никакви съмнения, че това е цена без ДДС. Една от идеите които ми идват в момента е, че може да се мине през TÜV модификация за 3+1 и по този начин да се ползва данъчен кредит. Доста търговци на автомобили вече го предлагат като опция тук в БГ, обаче си е доста куцо според мен да не можеш да разчиташ на 5-тото място.
Освен изброените от теб опции, като гледам снега навън и един dual-motor няма да е излишен :D. И благодаря за корекцията – правилното е early adopters 🙂
A oтносно сервиза, тъй като от написаното от теб ми се струва, че имаш опит с Тесла, искам да попитам дали нещата по окачването (например някакви лагери, тампони и т.н.) могат да се ремонтират тук, ако конкретната част се поръча от чужбина с доставка до БГ? Бях чел, че независимо къде се ремонтира, Тесла винаги запазва гаранцията, а също и че софтуерни грешки най-често се оправят дистанционно? Благодаря ти предварително и съжалявам, ако някъде из форума са коментиратни тези неща…
РадославMemberАз се надявам прогнозите от това видео да не се случат, въпреки че има не малък шанс за това. Но все пак ми се струва, че Тесла целят наистина да я запазят “affordable”, защото отивайки на $75.000+ според мен доста резервации ще отпаднат. Реално над 90% от хората които избират този тип автомобил дори и в щатите са ентусиасти и т.нар. “new adobpters”, и реално ако имаха възможност да дадат 75к досега да са взели по една S-ка. Така че Тесла трябва доста да внимават какъв ще е ценовия диапазон според мен.
Ако 35k евро е базовата БЕЗ ДДС за Европа – това доста ще промени нещата в негативна насока и възможностите за покупка 🙁 Някой има ли идеи в този случай какво може да се направи?? Ясно е, че данъчен кредит за този автомобил няма да може да се ползва…
РадославMemberАз се надявам прогнозите от това видео да не се случат, въпреки че има не малък шанс за това. Но все пак ми се струва, че Тесла целят наистина да я запазят “affordable”, защото отивайки на $75.000+ според мен доста резервации ще отпаднат. Реално над 90% от хората които избират този тип автомобил дори и в щатите са ентусиасти и т.нар. “new adobpters”, и реално ако имаха възможност да дадат 75к досега да са взели по една S-ка. Така че Тесла трябва доста да внимават какъв ще е ценовия диапазон според мен.
Ако 35k евро е базовата БЕЗ ДДС за Европа – това доста ще промени нещата в негативна насока и възможностите за покупка 🙁 Някой има ли идеи в този случай какво може да се направи?? Ясно е, че данъчен кредит за този автомобил няма да може да се ползва…
РадославMemberАз се надявам прогнозите от това видео да не се случат, въпреки че има не малък шанс за това. Но все пак ми се струва, че Тесла целят наистина да я запазят “affordable”, защото отивайки на $75.000+ според мен доста резервации ще отпаднат. Реално над 90% от хората които избират този тип автомобил дори и в щатите са ентусиасти и т.нар. “new adobpters”, и реално ако имаха възможност да дадат 75к досега да са взели по една S-ка. Така че Тесла трябва доста да внимават какъв ще е ценовия диапазон според мен.
Ако 35k евро е базовата БЕЗ ДДС за Европа – това доста ще промени нещата в негативна насока и възможностите за покупка 🙁 Някой има ли идеи в този случай какво може да се направи?? Ясно е, че данъчен кредит за този автомобил няма да може да се ползва…
РадославMemberБлагодаря ти за коментара, Iceniko!
В последната част малко се обърквам, тъй като се намесва сравнение на колите като клас, изпълнение и т.н. Не съм си и помислял, че Модел 3 е от класа на пежо или подобни. Моите сравнения са чисто математически по отношение на разходите за покупка + ползване на автомобила за 7-годишен период.Относно дохода – аз съм семеен и имам 1 дете, и честно казано не мога да си представя с доход 2000 лв/месец как бих си позволил такъв автомобил. Може би ако бях single и живеех при родителите ми. При 3400-3500 вече изглежда по-реалистично :). Но това разбира се е строго индивидуално, тъй като наред с дохода е важно всеки да си знае и разходите на месец…
РадославMemberБлагодаря ти за коментара, Iceniko!
В последната част малко се обърквам, тъй като се намесва сравнение на колите като клас, изпълнение и т.н. Не съм си и помислял, че Модел 3 е от класа на пежо или подобни. Моите сравнения са чисто математически по отношение на разходите за покупка + ползване на автомобила за 7-годишен период.Относно дохода – аз съм семеен и имам 1 дете, и честно казано не мога да си представя с доход 2000 лв/месец как бих си позволил такъв автомобил. Може би ако бях single и живеех при родителите ми. При 3400-3500 вече изглежда по-реалистично :). Но това разбира се е строго индивидуално, тъй като наред с дохода е важно всеки да си знае и разходите на месец…
-
AuthorPosts