Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Rumen VelinovMember
Днес и аз успях да заредя… от първия път 🙂
на 35% почна с 23кВ и на 55% беше с 16-17кВ. Дано мощността е толкова ниска заради темепратурата. След няколко месеца ще проличи.Rumen VelinovMemberДнес и аз успях да заредя… от първия път 🙂
на 35% почна с 23кВ и на 55% беше с 16-17кВ. Дано мощността е толкова ниска заради темепратурата. След няколко месеца ще проличи.Rumen VelinovMemberДнес и аз успях да заредя… от първия път 🙂
на 35% почна с 23кВ и на 55% беше с 16-17кВ. Дано мощността е толкова ниска заради темепратурата. След няколко месеца ще проличи.Rumen VelinovMemberА защо трябва да се прибира за през ноща?
Rumen VelinovMemberА защо трябва да се прибира за през ноща?
Rumen VelinovMemberА защо трябва да се прибира за през ноща?
Rumen VelinovMemberhttps://jpwhitenissanleaf.com/2015/01/20/overcoming-common-error-on-nissan-quick-charge-units/
https://speakev.com/threads/when-rapid-charging-goes-wrong.9858/Може да е от студа, а може да е заради “the actual plug caused the communication issue if the latch inside is damaged”. Ще пробвам пак.
Rumen VelinovMemberhttps://jpwhitenissanleaf.com/2015/01/20/overcoming-common-error-on-nissan-quick-charge-units/
https://speakev.com/threads/when-rapid-charging-goes-wrong.9858/Може да е от студа, а може да е заради “the actual plug caused the communication issue if the latch inside is damaged”. Ще пробвам пак.
Rumen VelinovMemberhttps://jpwhitenissanleaf.com/2015/01/20/overcoming-common-error-on-nissan-quick-charge-units/
https://speakev.com/threads/when-rapid-charging-goes-wrong.9858/Може да е от студа, а може да е заради “the actual plug caused the communication issue if the latch inside is damaged”. Ще пробвам пак.
Rumen VelinovMemberhttps://jpwhitenissanleaf.com/2015/01/20/overcoming-common-error-on-nissan-quick-charge-units/
https://speakev.com/threads/when-rapid-charging-goes-wrong.9858/Може да е от студа, а може да е заради “the actual plug caused the communication issue if the latch inside is damaged”. Ще пробвам пак.
Rumen VelinovMember[quote=”megamyrzel” post=2993]Аз заредих eNV200 преди два дни без проблем на CHAdeMO-то на Лидл. Сякаш не беше с 50 kW, не засякох с колко точно, но работеше. С каква машина си, може да питаме доставчика и инсталаторите какъв може да е проблема и дали може да се реши?[/quote]
Nissan Leaf 2012. Аз мислех, че на практика са еднакви с eNV200, но явно не са. Охраната в КИА вчера каза че eNV200 са имали проблем с бързото зареждане на тяхната станция, а аз нямам. Ти зареждал ли си на КИА?
Rumen VelinovMember[quote=”megamyrzel” post=2993]Аз заредих eNV200 преди два дни без проблем на CHAdeMO-то на Лидл. Сякаш не беше с 50 kW, не засякох с колко точно, но работеше. С каква машина си, може да питаме доставчика и инсталаторите какъв може да е проблема и дали може да се реши?[/quote]
Nissan Leaf 2012. Аз мислех, че на практика са еднакви с eNV200, но явно не са. Охраната в КИА вчера каза че eNV200 са имали проблем с бързото зареждане на тяхната станция, а аз нямам. Ти зареждал ли си на КИА?
Rumen VelinovMember[quote=”megamyrzel” post=2993]Аз заредих eNV200 преди два дни без проблем на CHAdeMO-то на Лидл. Сякаш не беше с 50 kW, не засякох с колко точно, но работеше. С каква машина си, може да питаме доставчика и инсталаторите какъв може да е проблема и дали може да се реши?[/quote]
Nissan Leaf 2012. Аз мислех, че на практика са еднакви с eNV200, но явно не са. Охраната в КИА вчера каза че eNV200 са имали проблем с бързото зареждане на тяхната станция, а аз нямам. Ти зареждал ли си на КИА?
Rumen VelinovMemberЛийфа вчера като стана 80% на ДЦ станцията на КИА зареждането беше с около 3.4кВ мощност. То и за това навсякъде ДЦ станциите са до 80%, да не бавиш другите хора. Ако много ти трябва заредена до горе я местиш на АЦ зареждачката.
Rumen VelinovMemberЛийфа вчера като стана 80% на ДЦ станцията на КИА зареждането беше с около 3.4кВ мощност. То и за това навсякъде ДЦ станциите са до 80%, да не бавиш другите хора. Ако много ти трябва заредена до горе я местиш на АЦ зареждачката.
-
AuthorPosts