Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Rumen Velinov
MemberТе в статията са написали, че част от станциите ще са 50кВ DC. Големият въпрос е каква част? Автомобилите които имат шанс да бъдат по-голяма бройка от 50-100 в БГ са тези които могат да се купят втора ръка, заради по-ниската им цена – Нисан Лийф, Пежо Йон, БМВ i3. За да няма ограничение при пътуването и това да не е спирка хората да си ги купуват е бързите зарадни станции по магистралите и основните пътища да са през 70-80 км.
Rumen Velinov
MemberТе в статията са написали, че част от станциите ще са 50кВ DC. Големият въпрос е каква част? Автомобилите които имат шанс да бъдат по-голяма бройка от 50-100 в БГ са тези които могат да се купят втора ръка, заради по-ниската им цена – Нисан Лийф, Пежо Йон, БМВ i3. За да няма ограничение при пътуването и това да не е спирка хората да си ги купуват е бързите зарадни станции по магистралите и основните пътища да са през 70-80 км.
Rumen Velinov
Member[quote=”cokey” post=2923]
Аз тайно се надявам да имат намерение да слагат CHAdeMO/CCS навсякъде и затова да не искат да променят описанието =)[/quote]Дано, дано, ама надали 🙂
Rumen Velinov
Member[quote=”cokey” post=2923]
Аз тайно се надявам да имат намерение да слагат CHAdeMO/CCS навсякъде и затова да не искат да променят описанието =)[/quote]Дано, дано, ама надали 🙂
Rumen Velinov
Member[quote=”cokey” post=2923]
Аз тайно се надявам да имат намерение да слагат CHAdeMO/CCS навсякъде и затова да не искат да променят описанието =)[/quote]Дано, дано, ама надали 🙂
Rumen Velinov
MemberИ KIA вече си имат локатор:
http://kia.bg/location-electricstations/Rumen Velinov
MemberИ KIA вече си имат локатор:
http://kia.bg/location-electricstations/Rumen Velinov
MemberИ KIA вече си имат локатор:
http://kia.bg/location-electricstations/Rumen Velinov
MemberБрей 🙂 Тази година се очертава много силна за елетрическата мобилност в БГ. Дано и следващите не и отстъпват!
Rumen Velinov
MemberБрей 🙂 Тази година се очертава много силна за елетрическата мобилност в БГ. Дано и следващите не и отстъпват!
Rumen Velinov
MemberБрей 🙂 Тази година се очертава много силна за елетрическата мобилност в БГ. Дано и следващите не и отстъпват!
Rumen Velinov
MemberОт обикновен контакт зареждаш със зарядния кабел който идва с колата. Сега, този кабел има кутия с електроника, която е за 120 волта и не съм сигурен дали не трябва да се пипне за да тръгне на 220. Има коли докарани от Америка, но тези които са ги внесли не пишат явно във форума. Колегата nio от Бургас има приятел, който е докарал американски Лийф, ако искаш помоли го да го пита.
Rumen Velinov
MemberОт обикновен контакт зареждаш със зарядния кабел който идва с колата. Сега, този кабел има кутия с електроника, която е за 120 волта и не съм сигурен дали не трябва да се пипне за да тръгне на 220. Има коли докарани от Америка, но тези които са ги внесли не пишат явно във форума. Колегата nio от Бургас има приятел, който е докарал американски Лийф, ако искаш помоли го да го пита.
Rumen Velinov
MemberОт обикновен контакт зареждаш със зарядния кабел който идва с колата. Сега, този кабел има кутия с електроника, която е за 120 волта и не съм сигурен дали не трябва да се пипне за да тръгне на 220. Има коли докарани от Америка, но тези които са ги внесли не пишат явно във форума. Колегата nio от Бургас има приятел, който е докарал американски Лийф, ако искаш помоли го да го пита.
Rumen Velinov
MemberПри Нисана е по-драстично – при -15-20 е с пробег 40-50км. Лятото пробега е 120-130км.
-
AuthorPosts