Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 42 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Reno Fluence #38238

    Здравейте, искам да питам мотора на Флуенса и на първата генерация на Zoe дали може да са взаимнозаменяеми, впредвид че са от Continental производство и са идентични външно. Същия въпрос имам и за инвертора.
    Благодаря предварително.

    Последно за ел. кола ли събираш или за акции на борсата, едното е за удоволствие + възможност да вършиш работа, другото трябва да си добър в разчитането на новините довеждащи до сътресения в отношенията между държавите респективно фиксингите на валутите.

    Последно за ел. кола ли събираш или за акции на борсата, едното е за удоволствие + възможност да вършиш работа, другото трябва да си добър в разчитането на новините довеждащи до сътресения в отношенията между държавите респективно фиксингите на валутите.

    Последно за ел. кола ли събираш или за акции на борсата, едното е за удоволствие + възможност да вършиш работа, другото трябва да си добър в разчитането на новините довеждащи до сътресения в отношенията между държавите респективно фиксингите на валутите.

    in reply to: TESLA Model X, S – зимни гуми #36351

    Интересно ми е при загуба на сцепление на някой от мостовете, деактивира ли се за кратко регенерацията? :unsure:

    in reply to: TESLA Model X, S – зимни гуми #36347

    Интересно ми е при загуба на сцепление на някой от мостовете, деактивира ли се за кратко регенерацията? :unsure:

    in reply to: TESLA Model X, S – зимни гуми #36343

    Интересно ми е при загуба на сцепление на някой от мостовете, деактивира ли се за кратко регенерацията? :unsure:

    in reply to: Smart ed #35467

    За съжаление не успях да намеря карантията на литиевия пакет, а от балкан стар ми направиха денят весел като ми обявиха цена от 44к лв. за целият пакет, човек за тези пари би си взел клетки с капацитетът на Tesla пакет.
    Ако някой успее да намери самият литиево-йонен пакет и по-точно ако се продава самата кутия било то и без клетките много би ми помогнал.

    in reply to: Smart ed #35459

    За съжаление не успях да намеря карантията на литиевия пакет, а от балкан стар ми направиха денят весел като ми обявиха цена от 44к лв. за целият пакет, човек за тези пари би си взел клетки с капацитетът на Tesla пакет.
    Ако някой успее да намери самият литиево-йонен пакет и по-точно ако се продава самата кутия било то и без клетките много би ми помогнал.

    in reply to: Smart ed #35469

    За съжаление не успях да намеря карантията на литиевия пакет, а от балкан стар ми направиха денят весел като ми обявиха цена от 44к лв. за целият пакет, човек за тези пари би си взел клетки с капацитетът на Tesla пакет.
    Ако някой успее да намери самият литиево-йонен пакет и по-точно ако се продава самата кутия било то и без клетките много би ми помогнал.

    in reply to: Smart ed #35457

    Здравейте, искам да питам някои дали е срещал техническа документация за смарта 2013г. (Electric Drive).
    По-специалално ме интересува окабеляването върте в кутията на батерията.
    Благодаря предварително.

    in reply to: Smart ed #35450

    Здравейте, искам да питам някои дали е срещал техническа документация за смарта 2013г. (Electric Drive).
    По-специалално ме интересува окабеляването върте в кутията на батерията.
    Благодаря предварително.

    in reply to: Smart ed #35461

    Здравейте, искам да питам някои дали е срещал техническа документация за смарта 2013г. (Electric Drive).
    По-специалално ме интересува окабеляването върте в кутията на батерията.
    Благодаря предварително.

    in reply to: Peugeot 3008 Hybrid4 #35306

    Ето малко снимки.
    Също колата има един недостатък, за разлика от тойотите(HSD) тук преходът от ток –> дизел не е много рафиниран, в смисъл усеща се когато зацепва съединителя, хубавото е че скоростната кутия на дизела е ръчна(пилотирана) и е с 1 феродов диск(не е Dual Clutch).
    https://goo.gl/photos/bQ8svZ9fpt91qqCM6

    in reply to: Peugeot 3008 Hybrid4 #35305

    Ето малко снимки.
    Също колата има един недостатък, за разлика от тойотите(HSD) тук преходът от ток –> дизел не е много рафиниран, в смисъл усеща се когато зацепва съединителя, хубавото е че скоростната кутия на дизела е ръчна(пилотирана) и е с 1 феродов диск(не е Dual Clutch).
    https://goo.gl/photos/bQ8svZ9fpt91qqCM6

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 42 total)