Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Stanislav SubashevMember
Ето малко снимки.
Също колата има един недостатък, за разлика от тойотите(HSD) тук преходът от ток –> дизел не е много рафиниран, в смисъл усеща се когато зацепва съединителя, хубавото е че скоростната кутия на дизела е ръчна(пилотирана) и е с 1 феродов диск(не е Dual Clutch).
https://goo.gl/photos/bQ8svZ9fpt91qqCM6Stanislav SubashevMemberДнес докато си карах по северната тангента в София, се учудих от добрият разход на равен терен в предвид че колата е 2 тона без малко.
Установих че колата може да поддържа EV-Mode само в определени скорости и в зависимост от нивото на батерията, но предимно в диапазона 30-50км/ч.
При спускане и скорост над 70км/ч. максимална регенерация + моторна спирачка, под 70км/ч. дизелът се изгася и остава само регенерация до скорост около 5-7км/ч. след това спиране чрез дисковите спирачки.
Имам предположение че батерията на колата е разчертана за 20С(1,1kWh 5,5Ah) разряд, ограничено от контролера на хибридната система, също установих че най-ефективно за батерията са кратки но силни импулси(когато искаш да останеш в EV-mode) при ускорение до ниски скорости да кажем до 30км/ч. Предполагам стратегията на подаване на тяга може да се приложи и на хибридната система на Тойота.
Stanislav SubashevMemberДнес докато си карах по северната тангента в София, се учудих от добрият разход на равен терен в предвид че колата е 2 тона без малко.
Установих че колата може да поддържа EV-Mode само в определени скорости и в зависимост от нивото на батерията, но предимно в диапазона 30-50км/ч.
При спускане и скорост над 70км/ч. максимална регенерация + моторна спирачка, под 70км/ч. дизелът се изгася и остава само регенерация до скорост около 5-7км/ч. след това спиране чрез дисковите спирачки.
Имам предположение че батерията на колата е разчертана за 20С(1,1kWh 5,5Ah) разряд, ограничено от контролера на хибридната система, също установих че най-ефективно за батерията са кратки но силни импулси(когато искаш да останеш в EV-mode) при ускорение до ниски скорости да кажем до 30км/ч. Предполагам стратегията на подаване на тяга може да се приложи и на хибридната система на Тойота.
Stanislav SubashevMemberДнес докато си карах по северната тангента в София, се учудих от добрият разход на равен терен в предвид че колата е 2 тона без малко.
Установих че колата може да поддържа EV-Mode само в определени скорости и в зависимост от нивото на батерията, но предимно в диапазона 30-50км/ч.
При спускане и скорост над 70км/ч. максимална регенерация + моторна спирачка, под 70км/ч. дизелът се изгася и остава само регенерация до скорост около 5-7км/ч. след това спиране чрез дисковите спирачки.
Имам предположение че батерията на колата е разчертана за 20С(1,1kWh 5,5Ah) разряд, ограничено от контролера на хибридната система, също установих че най-ефективно за батерията са кратки но силни импулси(когато искаш да останеш в EV-mode) при ускорение до ниски скорости да кажем до 30км/ч. Предполагам стратегията на подаване на тяга може да се приложи и на хибридната система на Тойота.
Stanislav SubashevMemberНещо не схванах, зарежда батерията на PHEV или HEV Prius? :blink:
Stanislav SubashevMemberНещо не схванах, зарежда батерията на PHEV или HEV Prius? :blink:
Stanislav SubashevMemberНещо не схванах, зарежда батерията на PHEV или HEV Prius? :blink:
Stanislav SubashevMemberОт където и да го погледна, повече от 15 000лв. за тролей не бих дал, просто стандартът ни на живот не е като на останалите страни, в мобилето.де се намират и по-добри оферти от типа на 8000-9000Euro за ION/C-ZERO/I-MIEV които за парите си и в предвид че са си с батерията, са чук оферта. Вчера търсих клон на RCI Banque в България или представителство но май нямат още(банката която отпуска лизингите, наемите, на батерийте на Renault).
Stanislav SubashevMemberОт където и да го погледна, повече от 15 000лв. за тролей не бих дал, просто стандартът ни на живот не е като на останалите страни, в мобилето.де се намират и по-добри оферти от типа на 8000-9000Euro за ION/C-ZERO/I-MIEV които за парите си и в предвид че са си с батерията, са чук оферта. Вчера търсих клон на RCI Banque в България или представителство но май нямат още(банката която отпуска лизингите, наемите, на батерийте на Renault).
Stanislav SubashevMemberОт където и да го погледна, повече от 15 000лв. за тролей не бих дал, просто стандартът ни на живот не е като на останалите страни, в мобилето.де се намират и по-добри оферти от типа на 8000-9000Euro за ION/C-ZERO/I-MIEV които за парите си и в предвид че са си с батерията, са чук оферта. Вчера търсих клон на RCI Banque в България или представителство но май нямат още(банката която отпуска лизингите, наемите, на батерийте на Renault).
Stanislav SubashevMemberОт където и да го погледна, повече от 15 000лв. за тролей не бих дал, просто стандартът ни на живот не е като на останалите страни, в мобилето.де се намират и по-добри оферти от типа на 8000-9000Euro за ION/C-ZERO/I-MIEV които за парите си и в предвид че са си с батерията, са чук оферта. Вчера търсих клон на RCI Banque в България или представителство но май нямат още(банката която отпуска лизингите, наемите, на батерийте на Renault).
Stanislav SubashevMemberГоворих с него, каза че има правни проблеми при закупуването на нови/стари автомобили от чужбина поради наема на батерията, сключва се договорс банка която няма възможност да предлага наем на батерия закупена от една страна и експлоатирана в друга, друго интересно нещо разбрах че до края на Май месец идва Zoe в страната с изключителната цена от: 55 000лв. ориентировъчна цена с батерия! Тоя живот май няма да се возим на тролей без тиранти! 😆
Каза също че имало хора “опарили” се от невъзможността да си вземеш батерия, за рендето, като са станали собственици на недвижимо имущество. :unsure:Stanislav SubashevMemberГоворих с него, каза че има правни проблеми при закупуването на нови/стари автомобили от чужбина поради наема на батерията, сключва се договорс банка която няма възможност да предлага наем на батерия закупена от една страна и експлоатирана в друга, друго интересно нещо разбрах че до края на Май месец идва Zoe в страната с изключителната цена от: 55 000лв. ориентировъчна цена с батерия! Тоя живот май няма да се возим на тролей без тиранти! 😆
Каза също че имало хора “опарили” се от невъзможността да си вземеш батерия, за рендето, като са станали собственици на недвижимо имущество. :unsure:Stanislav SubashevMemberГоворих с него, каза че има правни проблеми при закупуването на нови/стари автомобили от чужбина поради наема на батерията, сключва се договорс банка която няма възможност да предлага наем на батерия закупена от една страна и експлоатирана в друга, друго интересно нещо разбрах че до края на Май месец идва Zoe в страната с изключителната цена от: 55 000лв. ориентировъчна цена с батерия! Тоя живот май няма да се возим на тролей без тиранти! 😆
Каза също че имало хора “опарили” се от невъзможността да си вземеш батерия, за рендето, като са станали собственици на недвижимо имущество. :unsure:Stanislav SubashevMemberГоворих с него, каза че има правни проблеми при закупуването на нови/стари автомобили от чужбина поради наема на батерията, сключва се договорс банка която няма възможност да предлага наем на батерия закупена от една страна и експлоатирана в друга, друго интересно нещо разбрах че до края на Май месец идва Zoe в страната с изключителната цена от: 55 000лв. ориентировъчна цена с батерия! Тоя живот май няма да се возим на тролей без тиранти! 😆
Каза също че имало хора “опарили” се от невъзможността да си вземеш батерия, за рендето, като са станали собственици на недвижимо имущество. :unsure: -
AuthorPosts