Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 45 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Моята Ампера #35672
    svetlyo_74
    Member

    Привет на всички.
    Откакто получих отговора от GM не съм давал информация докъде съм стигнал с решението за покупка на Шеви Волт.
    При положение, че от отговора на американците ясно личи , че гаранция няма то е напълно нормално да се насоча към закупуването на Опел Ампера от Европа.
    Цените на екземплярите в Холандия са с до 2 хиляди евро по евтини от тези в Германия при положение, че се сравняват едни и същи коли на сходни километри.
    Защо е така? Защото немците са си изградили репутация на коректни търговци и че не шмекеруват предполагам.
    Колегата от Несебър да каже върху какво най вече да се концентрирам , когато реша да купя някоя Ампера.
    Че съм харесал една Ампера от Холандия , която не е просто хубава а е мноого хубава..
    Километрите ако са до 60 000 не би трябвало да са проблем нали
    Поздрави на всички

    in reply to: Моята Ампера #35667
    svetlyo_74
    Member

    Привет на всички.
    Откакто получих отговора от GM не съм давал информация докъде съм стигнал с решението за покупка на Шеви Волт.
    При положение, че от отговора на американците ясно личи , че гаранция няма то е напълно нормално да се насоча към закупуването на Опел Ампера от Европа.
    Цените на екземплярите в Холандия са с до 2 хиляди евро по евтини от тези в Германия при положение, че се сравняват едни и същи коли на сходни километри.
    Защо е така? Защото немците са си изградили репутация на коректни търговци и че не шмекеруват предполагам.
    Колегата от Несебър да каже върху какво най вече да се концентрирам , когато реша да купя някоя Ампера.
    Че съм харесал една Ампера от Холандия , която не е просто хубава а е мноого хубава..
    Километрите ако са до 60 000 не би трябвало да са проблем нали
    Поздрави на всички

    in reply to: Моята Ампера #35480
    svetlyo_74
    Member

    GM нали официално преустанови продажбите си в Европа. Ако така са обслужвали своите клиенти нищо чудно че са спрели продажбите в Европа

    in reply to: Моята Ампера #35485
    svetlyo_74
    Member

    GM нали официално преустанови продажбите си в Европа. Ако така са обслужвали своите клиенти нищо чудно че са спрели продажбите в Европа

    in reply to: Моята Ампера #35486
    svetlyo_74
    Member

    GM нали официално преустанови продажбите си в Европа. Ако така са обслужвали своите клиенти нищо чудно че са спрели продажбите в Европа

    in reply to: Моята Ампера #35479
    svetlyo_74
    Member

    Момчета здравейте.
    Лято е и сме на море но ще дам репорт относно запитването ми до GM. относно има ли или няма гаранция Волта щом е внесен от Щатите в Европа.
    Е няма.
    Пускам ви отговора им.

    Customer Relationship Specialist: Carlo

    Dear Svetoslav,

    Thank you for contacting the Chevrolet Customer Assistance Center. We sincerely apologize for the delayed response due to high e-mail volume. We do understand your warranty inquiry for a Chevrolet Volt that you would like to purchase. Thank you for your continuous support of our products.

    Since we are only able to assist customers who live within the United States, we encourage you to contact our GM office in Bulgaria at (02)-986 73 52 or through their website at http://www.chevrolet.bg/. We apologize for any inconvenience but this will ensure your inquiry is handled in a timely fashion.

    Thank you again for taking the time to contact Chevrolet.

    in reply to: Моята Ампера #35478
    svetlyo_74
    Member

    Момчета здравейте.
    Лято е и сме на море но ще дам репорт относно запитването ми до GM. относно има ли или няма гаранция Волта щом е внесен от Щатите в Европа.
    Е няма.
    Пускам ви отговора им.

    Customer Relationship Specialist: Carlo

    Dear Svetoslav,

    Thank you for contacting the Chevrolet Customer Assistance Center. We sincerely apologize for the delayed response due to high e-mail volume. We do understand your warranty inquiry for a Chevrolet Volt that you would like to purchase. Thank you for your continuous support of our products.

    Since we are only able to assist customers who live within the United States, we encourage you to contact our GM office in Bulgaria at (02)-986 73 52 or through their website at http://www.chevrolet.bg/. We apologize for any inconvenience but this will ensure your inquiry is handled in a timely fashion.

    Thank you again for taking the time to contact Chevrolet.

    in reply to: Моята Ампера #35472
    svetlyo_74
    Member

    Момчета здравейте.
    Лято е и сме на море но ще дам репорт относно запитването ми до GM. относно има ли или няма гаранция Волта щом е внесен от Щатите в Европа.
    Е няма.
    Пускам ви отговора им.

    Customer Relationship Specialist: Carlo

    Dear Svetoslav,

    Thank you for contacting the Chevrolet Customer Assistance Center. We sincerely apologize for the delayed response due to high e-mail volume. We do understand your warranty inquiry for a Chevrolet Volt that you would like to purchase. Thank you for your continuous support of our products.

    Since we are only able to assist customers who live within the United States, we encourage you to contact our GM office in Bulgaria at (02)-986 73 52 or through their website at http://www.chevrolet.bg/. We apologize for any inconvenience but this will ensure your inquiry is handled in a timely fashion.

    Thank you again for taking the time to contact Chevrolet.

    in reply to: Моята Ампера #35424
    svetlyo_74
    Member

    Благодаря на всички за отговорите.
    По думите Ви излиза, че тази машина наистина си заслужава и да не се притеснявам толкова.
    Отделно големият ми син живее от 2 г. в щатите и, ако се наложи ще помага с чаркове за подмяна.
    Казва, че ги карали много там.
    След месец моят приятел с ”’Волта” от който ще го купувам ще си идва в България и по всяка вероятност ще го взема.
    Не ми се вярва кола на 30 000 км да дава ядове.
    Само не разбрах как действа режима l – знам, че регенерира много по бързо енергия към батерията, или се кара на този режим само при спускане за да пълни батерията.
    Ще пиша скоро GM относно гаранцията. нека да взема вин номера на колата и по него да ми кажат( ако е такава практиката) не знам.
    Още веднъж благодаря на всички

    in reply to: Моята Ампера #35425
    svetlyo_74
    Member

    Благодаря на всички за отговорите.
    По думите Ви излиза, че тази машина наистина си заслужава и да не се притеснявам толкова.
    Отделно големият ми син живее от 2 г. в щатите и, ако се наложи ще помага с чаркове за подмяна.
    Казва, че ги карали много там.
    След месец моят приятел с ”’Волта” от който ще го купувам ще си идва в България и по всяка вероятност ще го взема.
    Не ми се вярва кола на 30 000 км да дава ядове.
    Само не разбрах как действа режима l – знам, че регенерира много по бързо енергия към батерията, или се кара на този режим само при спускане за да пълни батерията.
    Ще пиша скоро GM относно гаранцията. нека да взема вин номера на колата и по него да ми кажат( ако е такава практиката) не знам.
    Още веднъж благодаря на всички

    in reply to: Моята Ампера #35430
    svetlyo_74
    Member

    Благодаря на всички за отговорите.
    По думите Ви излиза, че тази машина наистина си заслужава и да не се притеснявам толкова.
    Отделно големият ми син живее от 2 г. в щатите и, ако се наложи ще помага с чаркове за подмяна.
    Казва, че ги карали много там.
    След месец моят приятел с ”’Волта” от който ще го купувам ще си идва в България и по всяка вероятност ще го взема.
    Не ми се вярва кола на 30 000 км да дава ядове.
    Само не разбрах как действа режима l – знам, че регенерира много по бързо енергия към батерията, или се кара на този режим само при спускане за да пълни батерията.
    Ще пиша скоро GM относно гаранцията. нека да взема вин номера на колата и по него да ми кажат( ако е такава практиката) не знам.
    Още веднъж благодаря на всички

    in reply to: Моята Ампера #35432
    svetlyo_74
    Member

    Благодаря на всички за отговорите.
    По думите Ви излиза, че тази машина наистина си заслужава и да не се притеснявам толкова.
    Отделно големият ми син живее от 2 г. в щатите и, ако се наложи ще помага с чаркове за подмяна.
    Казва, че ги карали много там.
    След месец моят приятел с ”’Волта” от който ще го купувам ще си идва в България и по всяка вероятност ще го взема.
    Не ми се вярва кола на 30 000 км да дава ядове.
    Само не разбрах как действа режима l – знам, че регенерира много по бързо енергия към батерията, или се кара на този режим само при спускане за да пълни батерията.
    Ще пиша скоро GM относно гаранцията. нека да взема вин номера на колата и по него да ми кажат( ако е такава практиката) не знам.
    Още веднъж благодаря на всички

    in reply to: Моята Ампера #35411
    svetlyo_74
    Member

    Привет на всички.
    Който може да даде съвет е добре дошъл
    Не съм и предполагал, че ще си направя регистрация тук, но все пак сме в ново хилядолетие :)))
    Досега през годините съм карал коли различни и все мощни – така се е случвало.
    Но дойде време да се поогледам и за нещо тотално различно.
    Все пак не съм на 20 а на 2*20 и малко отгоре.
    Вчера записах хлапето си в едно училище – ще е първолак, чак в другият край на София и ще минавам всеки ден около 100 км
    Имам възможност да взема/закупя от мой приятел Шевролет Волт на 25 000 км внесен лично от него от Америка.( беше на 5000 км)
    Пича замина миналата година да бачка в чужбина и не го използва.
    Та преди няколко дни се виждам с него и му викам да вземеш да ме уредиш с такава машина и мене , а той ми казва направо ти давам моя.
    Обяснявам му аз за какво ми е и ми казва – колата е за тебе – 70 км. го минаваш на ток отма.
    Това Шеви си го гледам как си се зарежда в подземният ни гараж вече 1 година, но не съм го и разпитвал за разход на 100/км и тн.
    Искам мнение и съвет от earendil, защото АМПЕРА И ВОЛТ са първи братовчеди да не кажа братя близнета от това, което изчетох до момента.
    1.Това чудо като иде от Америка според Дженеръс Ауто ( говорих с тях ) не било в гаранция защото идело отвъд океана, ще пиша мейл на GM за становище. ако някой знае да каже.
    2.Реален ли е този пробег на ток от средно 70 км, ако карам икономично ?
    3.Имат ли апаратура и кадри да ти диагностицират Амперата/Волта, ако нещо се случи? – казаха ми да но да питам и аз…,
    При положение, че ще дозареждам 1 път на ден за да ми стига батериата да го закарам да се върна и след това пак да отида и да го взема от училището – което е точно 92 км, ще се амортизира ли по бързо батерията на колата, защото ще е в това училище поне 7 години ?
    Знам, че няма много инфо за въпросите, които задавам , но все пак.
    4. Зимата стабилна ли е на сняг или е като всяка кола с предно предаване – стабилна.
    Благодаря предварително,
    Светльо

    in reply to: Моята Ампера #35405
    svetlyo_74
    Member

    Привет на всички.
    Който може да даде съвет е добре дошъл
    Не съм и предполагал, че ще си направя регистрация тук, но все пак сме в ново хилядолетие :)))
    Досега през годините съм карал коли различни и все мощни – така се е случвало.
    Но дойде време да се поогледам и за нещо тотално различно.
    Все пак не съм на 20 а на 2*20 и малко отгоре.
    Вчера записах хлапето си в едно училище – ще е първолак, чак в другият край на София и ще минавам всеки ден около 100 км
    Имам възможност да взема/закупя от мой приятел Шевролет Волт на 25 000 км внесен лично от него от Америка.( беше на 5000 км)
    Пича замина миналата година да бачка в чужбина и не го използва.
    Та преди няколко дни се виждам с него и му викам да вземеш да ме уредиш с такава машина и мене , а той ми казва направо ти давам моя.
    Обяснявам му аз за какво ми е и ми казва – колата е за тебе – 70 км. го минаваш на ток отма.
    Това Шеви си го гледам как си се зарежда в подземният ни гараж вече 1 година, но не съм го и разпитвал за разход на 100/км и тн.
    Искам мнение и съвет от earendil, защото АМПЕРА И ВОЛТ са първи братовчеди да не кажа братя близнета от това, което изчетох до момента.
    1.Това чудо като иде от Америка според Дженеръс Ауто ( говорих с тях ) не било в гаранция защото идело отвъд океана, ще пиша мейл на GM за становище. ако някой знае да каже.
    2.Реален ли е този пробег на ток от средно 70 км, ако карам икономично ?
    3.Имат ли апаратура и кадри да ти диагностицират Амперата/Волта, ако нещо се случи? – казаха ми да но да питам и аз…,
    При положение, че ще дозареждам 1 път на ден за да ми стига батериата да го закарам да се върна и след това пак да отида и да го взема от училището – което е точно 92 км, ще се амортизира ли по бързо батерията на колата, защото ще е в това училище поне 7 години ?
    Знам, че няма много инфо за въпросите, които задавам , но все пак.
    4. Зимата стабилна ли е на сняг или е като всяка кола с предно предаване – стабилна.
    Благодаря предварително,
    Светльо

    in reply to: Моята Ампера #35402
    svetlyo_74
    Member

    Привет на всички.
    Който може да даде съвет е добре дошъл
    Не съм и предполагал, че ще си направя регистрация тук, но все пак сме в ново хилядолетие :)))
    Досега през годините съм карал коли различни и все мощни – така се е случвало.
    Но дойде време да се поогледам и за нещо тотално различно.
    Все пак не съм на 20 а на 2*20 и малко отгоре.
    Вчера записах хлапето си в едно училище – ще е първолак, чак в другият край на София и ще минавам всеки ден около 100 км
    Имам възможност да взема/закупя от мой приятел Шевролет Волт на 25 000 км внесен лично от него от Америка.( беше на 5000 км)
    Пича замина миналата година да бачка в чужбина и не го използва.
    Та преди няколко дни се виждам с него и му викам да вземеш да ме уредиш с такава машина и мене , а той ми казва направо ти давам моя.
    Обяснявам му аз за какво ми е и ми казва – колата е за тебе – 70 км. го минаваш на ток отма.
    Това Шеви си го гледам как си се зарежда в подземният ни гараж вече 1 година, но не съм го и разпитвал за разход на 100/км и тн.
    Искам мнение и съвет от earendil, защото АМПЕРА И ВОЛТ са първи братовчеди да не кажа братя близнета от това, което изчетох до момента.
    1.Това чудо като иде от Америка според Дженеръс Ауто ( говорих с тях ) не било в гаранция защото идело отвъд океана, ще пиша мейл на GM за становище. ако някой знае да каже.
    2.Реален ли е този пробег на ток от средно 70 км, ако карам икономично ?
    3.Имат ли апаратура и кадри да ти диагностицират Амперата/Волта, ако нещо се случи? – казаха ми да но да питам и аз…,
    При положение, че ще дозареждам 1 път на ден за да ми стига батериата да го закарам да се върна и след това пак да отида и да го взема от училището – което е точно 92 км, ще се амортизира ли по бързо батерията на колата, защото ще е в това училище поне 7 години ?
    Знам, че няма много инфо за въпросите, които задавам , но все пак.
    4. Зимата стабилна ли е на сняг или е като всяка кола с предно предаване – стабилна.
    Благодаря предварително,
    Светльо

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 45 total)