Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
VassMember
Здравейте колеги с пожелания за успешна Нова Година! По темата, мисля има няколко пречки пред “самоорганизирането” ни. На първо място (според мен) стои разбирателството между евентуални судружници. Това в случай, че се постигне изначално такова под формата на юридическо лице, което да придобие собственост/и, партиди и хипотетично да получи лиценз (лицензи от регионалните ЕР дружества) да продава електроенергия. Второто и не по-малко малко препятствие е евентуалното местоположение на инсталирана от дружеството (да речем CHAdeMO) станция. В случай, че мястото е някъде на магистрала, не може да се предрече дълъг живот на устройството, освен ако не е на оживено място или иначе казано на популярен крайпътен обект. Което ни връща към собствениците на крайпътни обекти, които до момента като че ли не са особено ентусиазирани. Посоката, в която ми се мисли е картови терминали за таксуване (не без съдействието на някоя банка), закачени на станции до крайпътни обекти. По примера на ЧЕЗ, изграждам им трафопост, плащат го и си го поллзват със здраве. Продават си електроенергията. Остава открит обаче въпросът с поддръжката.
VassMemberЗдравейте колеги с пожелания за успешна Нова Година! По темата, мисля има няколко пречки пред “самоорганизирането” ни. На първо място (според мен) стои разбирателството между евентуални судружници. Това в случай, че се постигне изначално такова под формата на юридическо лице, което да придобие собственост/и, партиди и хипотетично да получи лиценз (лицензи от регионалните ЕР дружества) да продава електроенергия. Второто и не по-малко малко препятствие е евентуалното местоположение на инсталирана от дружеството (да речем CHAdeMO) станция. В случай, че мястото е някъде на магистрала, не може да се предрече дълъг живот на устройството, освен ако не е на оживено място или иначе казано на популярен крайпътен обект. Което ни връща към собствениците на крайпътни обекти, които до момента като че ли не са особено ентусиазирани. Посоката, в която ми се мисли е картови терминали за таксуване (не без съдействието на някоя банка), закачени на станции до крайпътни обекти. По примера на ЧЕЗ, изграждам им трафопост, плащат го и си го поллзват със здраве. Продават си електроенергията. Остава открит обаче въпросът с поддръжката.
VassMemberЗдравейте колеги с пожелания за успешна Нова Година! По темата, мисля има няколко пречки пред “самоорганизирането” ни. На първо място (според мен) стои разбирателството между евентуални судружници. Това в случай, че се постигне изначално такова под формата на юридическо лице, което да придобие собственост/и, партиди и хипотетично да получи лиценз (лицензи от регионалните ЕР дружества) да продава електроенергия. Второто и не по-малко малко препятствие е евентуалното местоположение на инсталирана от дружеството (да речем CHAdeMO) станция. В случай, че мястото е някъде на магистрала, не може да се предрече дълъг живот на устройството, освен ако не е на оживено място или иначе казано на популярен крайпътен обект. Което ни връща към собствениците на крайпътни обекти, които до момента като че ли не са особено ентусиазирани. Посоката, в която ми се мисли е картови терминали за таксуване (не без съдействието на някоя банка), закачени на станции до крайпътни обекти. По примера на ЧЕЗ, изграждам им трафопост, плащат го и си го поллзват със здраве. Продават си електроенергията. Остава открит обаче въпросът с поддръжката.
VassMemberДа спомена само, че в разговор с доставчик от Тилбург стана дума за “обещаните за 2016” (според картата на SC) суперчарджъри. По неговите думи, тъй като не е станало перз 2016-та, да ги очакваме в началото на 2017-та. Човекът си каза (не че ние не го виждаме), че България не е сред приоритетите им за сега. Всичко това във връзка с два обекта, които насочих и си предложиха услугите като Destination Cahrging Partners. Официално отговориха, че DCP е мрежа от обекти, които допълват мрежата им от SC-ри. В друга тема тук коментирахме евентуалните им места на разполагане и показаното на картата изглежда логично. Мое виждане е, че нямат интерес SC да са в градa, за да зареждаме на път към дома, а по-скоро да обслужват международни (междуградски) дълги пътувания. При всички случаи има добра новина, съдейки по оптимистичния тон на юнака от Тилбург, с информацията, че в началото на следващата година ни очакват “изненади”. Дано да са приятни. Весели празници!!!
VassMemberДа спомена само, че в разговор с доставчик от Тилбург стана дума за “обещаните за 2016” (според картата на SC) суперчарджъри. По неговите думи, тъй като не е станало перз 2016-та, да ги очакваме в началото на 2017-та. Човекът си каза (не че ние не го виждаме), че България не е сред приоритетите им за сега. Всичко това във връзка с два обекта, които насочих и си предложиха услугите като Destination Cahrging Partners. Официално отговориха, че DCP е мрежа от обекти, които допълват мрежата им от SC-ри. В друга тема тук коментирахме евентуалните им места на разполагане и показаното на картата изглежда логично. Мое виждане е, че нямат интерес SC да са в градa, за да зареждаме на път към дома, а по-скоро да обслужват международни (междуградски) дълги пътувания. При всички случаи има добра новина, съдейки по оптимистичния тон на юнака от Тилбург, с информацията, че в началото на следващата година ни очакват “изненади”. Дано да са приятни. Весели празници!!!
VassMemberДа спомена само, че в разговор с доставчик от Тилбург стана дума за “обещаните за 2016” (според картата на SC) суперчарджъри. По неговите думи, тъй като не е станало перз 2016-та, да ги очакваме в началото на 2017-та. Човекът си каза (не че ние не го виждаме), че България не е сред приоритетите им за сега. Всичко това във връзка с два обекта, които насочих и си предложиха услугите като Destination Cahrging Partners. Официално отговориха, че DCP е мрежа от обекти, които допълват мрежата им от SC-ри. В друга тема тук коментирахме евентуалните им места на разполагане и показаното на картата изглежда логично. Мое виждане е, че нямат интерес SC да са в градa, за да зареждаме на път към дома, а по-скоро да обслужват международни (междуградски) дълги пътувания. При всички случаи има добра новина, съдейки по оптимистичния тон на юнака от Тилбург, с информацията, че в началото на следващата година ни очакват “изненади”. Дано да са приятни. Весели празници!!!
VassMemberБлагодаря за приветствието и за бързия отговор. Полезна информация е. Ще се обърна към посочената фирма със запитване. Междувременно попитах и M&M (Militzer & Munch) и чакам уточнение и от тях. Щом разбера ще споделя информация и тук във форума. Ще се възползвам и от възможността да ти пиша и на личния мейл. Отделно извън темата – от една фирма, работеща в сферата на енергийни проекти твърдят, че Тесла за закупили терен някъде на Околвръстното шосе за суперчарджър. Дано да е вярно.
VassMemberБлагодаря за приветствието и за бързия отговор. Полезна информация е. Ще се обърна към посочената фирма със запитване. Междувременно попитах и M&M (Militzer & Munch) и чакам уточнение и от тях. Щом разбера ще споделя информация и тук във форума. Ще се възползвам и от възможността да ти пиша и на личния мейл. Отделно извън темата – от една фирма, работеща в сферата на енергийни проекти твърдят, че Тесла за закупили терен някъде на Околвръстното шосе за суперчарджър. Дано да е вярно.
VassMemberБлагодаря за приветствието и за бързия отговор. Полезна информация е. Ще се обърна към посочената фирма със запитване. Междувременно попитах и M&M (Militzer & Munch) и чакам уточнение и от тях. Щом разбера ще споделя информация и тук във форума. Ще се възползвам и от възможността да ти пиша и на личния мейл. Отделно извън темата – от една фирма, работеща в сферата на енергийни проекти твърдят, че Тесла за закупили терен някъде на Околвръстното шосе за суперчарджър. Дано да е вярно.
-
AuthorPosts