Forum Replies Created

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Моята Ампера #35404

    1. За съжаление в гаранция е ако я закараш на поправка в Америка. Може би има начин за някаква допълнителна платена гаранция.
    2. Реален е когато я караш на сравнително умерена температура. През зимата пробега на ток ще спадне най-много на половина главно защото топли батерията (и купето). Като е кучи студ не те толкова яд че гори бензин да те топли 🙂
    Като ти е в гараж на топло сигурно ще е по-добре.
    3. OBD-II порта подава кодове които са сравнително известни по форумите, и за двигателя са стандартни. Батерията на Волта се третира много внимателно от системата за поддържане (BMS) и ще изтрае сигурно до края на живота на колата, дори само да караш на ток. Има малка вероятност главното реле в батерията да се отдаде, това е най-главната причина за рядката смяна на цялата батерия в Щатите, но може би може да се смени само то от някой предприемчив и много внимателен.
    4. Понеже е сравнително тежка Волта има добро сцепление особено със зимни гуми. Проблема е, че е сравнително ниска и като има натрупан сняг тя го бута като снегорин. Пази се от бордюри!

    Иначе е добра кола, за три години и половина и 70 000 км ме вози без никакви аварии.

    in reply to: Моята Ампера #35408

    1. За съжаление в гаранция е ако я закараш на поправка в Америка. Може би има начин за някаква допълнителна платена гаранция.
    2. Реален е когато я караш на сравнително умерена температура. През зимата пробега на ток ще спадне най-много на половина главно защото топли батерията (и купето). Като е кучи студ не те толкова яд че гори бензин да те топли 🙂
    Като ти е в гараж на топло сигурно ще е по-добре.
    3. OBD-II порта подава кодове които са сравнително известни по форумите, и за двигателя са стандартни. Батерията на Волта се третира много внимателно от системата за поддържане (BMS) и ще изтрае сигурно до края на живота на колата, дори само да караш на ток. Има малка вероятност главното реле в батерията да се отдаде, това е най-главната причина за рядката смяна на цялата батерия в Щатите, но може би може да се смени само то от някой предприемчив и много внимателен.
    4. Понеже е сравнително тежка Волта има добро сцепление особено със зимни гуми. Проблема е, че е сравнително ниска и като има натрупан сняг тя го бута като снегорин. Пази се от бордюри!

    Иначе е добра кола, за три години и половина и 70 000 км ме вози без никакви аварии.

    in reply to: Моята Ампера #35413

    1. За съжаление в гаранция е ако я закараш на поправка в Америка. Може би има начин за някаква допълнителна платена гаранция.
    2. Реален е когато я караш на сравнително умерена температура. През зимата пробега на ток ще спадне най-много на половина главно защото топли батерията (и купето). Като е кучи студ не те толкова яд че гори бензин да те топли 🙂
    Като ти е в гараж на топло сигурно ще е по-добре.
    3. OBD-II порта подава кодове които са сравнително известни по форумите, и за двигателя са стандартни. Батерията на Волта се третира много внимателно от системата за поддържане (BMS) и ще изтрае сигурно до края на живота на колата, дори само да караш на ток. Има малка вероятност главното реле в батерията да се отдаде, това е най-главната причина за рядката смяна на цялата батерия в Щатите, но може би може да се смени само то от някой предприемчив и много внимателен.
    4. Понеже е сравнително тежка Волта има добро сцепление особено със зимни гуми. Проблема е, че е сравнително ниска и като има натрупан сняг тя го бута като снегорин. Пази се от бордюри!

    Иначе е добра кола, за три години и половина и 70 000 км ме вози без никакви аварии.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)