Френският супер бонус от €10,000 за покупка на електромобил влиза в сила
С промени в окончателния вариант на закона, от 30 март 2015 г. във Франция влиза в сила предложението за супер бонус при покупка на електромобил…
Общата стойност на бонуса е €10,000, което включва стандартния стимул от €6,300 за покупка на електромобил плюс още €3,700, ако бракуваш дизелова кола. Точно тук е и една от промените в окончателния текст – първоначалното предложение беше за бракуване на коли на възраст най-малко 13 години, което се увеличава на 14 години. Така, ако бракуваш дизелова кола регистрирана преди 1 януари 2001 във Франция можеш да си купиш електромобил с общо €10,000 отстъпка.
Другата промяна е, че от бонуса можеха да се възползват само хора живеещи в определени замърсени райони на Франция, което отпада.
Има обаче едно неприятно ограничение – бонусът не важи за фирми – от него могат да се възползват само физически лица. Каквито и да са мотивите на френските данъчни органи за това ограничение, и в този си вариант бонусът е факт и е сред най-щедрите в Европа.
eCars.bg / Elektromobili.bg
Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Важно!Ако вече имаш регистрация в eCars.bg, при която си избрал/а да се абонираш за бюлетина, значи вече го получаваш. В случай че нямаш eCars.bg профил или си пропуснал/а да се абонираш за бюлетина при регистрацията, можеш да го направиш като натиснеш бутона Абонирам се отгоре. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на всеки бюлетин.
Comments (27)
значи да очакваме увеличаване на новия внос дизелови автомобили от Франция 🙂 съответно падане на цените на дизелите, после и на бензиновите, после и на новите, съответно ще има повече регистрации и работа в кат-овете и … увеличаване на таксата за статистиката на електричките!
лошо 🙁
значи да очакваме увеличаване на новия внос дизелови автомобили от Франция 🙂 съответно падане на цените на дизелите, после и на бензиновите, после и на новите, съответно ще има повече регистрации и работа в кат-овете и … увеличаване на таксата за статистиката на електричките!
лошо 🙁
Става дума за бракуване на дизелови автомобили, а не за продажбата им извън Франция. Властите стимулират хората да бракуват старите си коли вместо да ги продават, като така намаляват вредните емисии в Европа и се увеличават продажбите на екологични автомобили.
Става дума за бракуване на дизелови автомобили, а не за продажбата им извън Франция. Властите стимулират хората да бракуват старите си коли вместо да ги продават, като така намаляват вредните емисии в Европа и се увеличават продажбите на екологични автомобили.
Стефан, точно това ще стане увеличаване на “новия внос”, автоджамбазите не спят…
Стефан, точно това ще стане увеличаване на “новия внос”, автоджамбазите не спят…
значи да очакваме увеличаване на новия внос дизелови автомобили от Франция 🙂 съответно падане на цените на дизелите, после и на бензиновите, после и на новите, съответно ще има повече регистрации и работа в кат-овете и … увеличаване на таксата за статистиката на електричките!
лошо 🙁
Става дума за бракуване на дизелови автомобили, а не за продажбата им извън Франция. Властите стимулират хората да бракуват старите си коли вместо да ги продават, като така намаляват вредните емисии в Европа и се увеличават продажбите на екологични автомобили.
Стефан, точно това ще стане увеличаване на “новия внос”, автоджамбазите не спят…
значи да очакваме увеличаване на новия внос дизелови автомобили от Франция 🙂 съответно падане на цените на дизелите, после и на бензиновите, после и на новите, съответно ще има повече регистрации и работа в кат-овете и … увеличаване на таксата за статистиката на електричките!
лошо 🙁
Става дума за бракуване на дизелови автомобили, а не за продажбата им извън Франция. Властите стимулират хората да бракуват старите си коли вместо да ги продават, като така намаляват вредните емисии в Европа и се увеличават продажбите на екологични автомобили.
Стефан, точно това ще стане увеличаване на “новия внос”, автоджамбазите не спят…
значи да очакваме увеличаване на новия внос дизелови автомобили от Франция 🙂 съответно падане на цените на дизелите, после и на бензиновите, после и на новите, съответно ще има повече регистрации и работа в кат-овете и … увеличаване на таксата за статистиката на електричките!
лошо 🙁
Става дума за бракуване на дизелови автомобили, а не за продажбата им извън Франция. Властите стимулират хората да бракуват старите си коли вместо да ги продават, като така намаляват вредните емисии в Европа и се увеличават продажбите на екологични автомобили.
Стефан, точно това ще стане увеличаване на “новия внос”, автоджамбазите не спят…
значи да очакваме увеличаване на новия внос дизелови автомобили от Франция 🙂 съответно падане на цените на дизелите, после и на бензиновите, после и на новите, съответно ще има повече регистрации и работа в кат-овете и … увеличаване на таксата за статистиката на електричките!
лошо 🙁
Става дума за бракуване на дизелови автомобили, а не за продажбата им извън Франция. Властите стимулират хората да бракуват старите си коли вместо да ги продават, като така намаляват вредните емисии в Европа и се увеличават продажбите на екологични автомобили.
Стефан, точно това ще стане увеличаване на “новия внос”, автоджамбазите не спят…
значи да очакваме увеличаване на новия внос дизелови автомобили от Франция 🙂 съответно падане на цените на дизелите, после и на бензиновите, после и на новите, съответно ще има повече регистрации и работа в кат-овете и … увеличаване на таксата за статистиката на електричките!
лошо 🙁
Става дума за бракуване на дизелови автомобили, а не за продажбата им извън Франция. Властите стимулират хората да бракуват старите си коли вместо да ги продават, като така намаляват вредните емисии в Европа и се увеличават продажбите на екологични автомобили.
Стефан, точно това ще стане увеличаване на “новия внос”, автоджамбазите не спят…
значи да очакваме увеличаване на новия внос дизелови автомобили от Франция 🙂 съответно падане на цените на дизелите, после и на бензиновите, после и на новите, съответно ще има повече регистрации и работа в кат-овете и … увеличаване на таксата за статистиката на електричките!
лошо 🙁
Става дума за бракуване на дизелови автомобили, а не за продажбата им извън Франция. Властите стимулират хората да бракуват старите си коли вместо да ги продават, като така намаляват вредните емисии в Европа и се увеличават продажбите на екологични автомобили.
Стефан, точно това ще стане увеличаване на “новия внос”, автоджамбазите не спят…
значи да очакваме увеличаване на новия внос дизелови автомобили от Франция 🙂 съответно падане на цените на дизелите, после и на бензиновите, после и на новите, съответно ще има повече регистрации и работа в кат-овете и … увеличаване на таксата за статистиката на електричките!
лошо 🙁
Става дума за бракуване на дизелови автомобили, а не за продажбата им извън Франция. Властите стимулират хората да бракуват старите си коли вместо да ги продават, като така намаляват вредните емисии в Европа и се увеличават продажбите на екологични автомобили.
Стефан, точно това ще стане увеличаване на “новия внос”, автоджамбазите не спят…