Френският супер бонус от €10,000 за покупка на електромобил влиза в сила

nissan-e-nv200-7-paris

Френският супер бонус от €10,000 за покупка на електромобил влиза в сила

nissan-e-nv200-7-paris
В този блог: Във Франция, бракуваш дизелова кола на възраст над 14 г. и взимаш електромобил с €10,000 надолу.

С промени в окончателния вариант на закона, от 30 март 2015 г. във Франция влиза в сила предложението за супер бонус при покупка на електромобил…

Общата стойност на бонуса е €10,000, което включва стандартния стимул от €6,300 за покупка на електромобил плюс още €3,700, ако бракуваш дизелова кола. Точно тук е и една от промените в окончателния текст – първоначалното предложение беше за бракуване на коли на възраст най-малко 13 години, което се увеличава на 14 години. Така, ако бракуваш дизелова кола регистрирана преди 1 януари 2001 във Франция можеш да си купиш електромобил с общо €10,000 отстъпка.

Другата промяна е, че от бонуса можеха да се възползват само хора живеещи в определени замърсени райони на Франция, което отпада.

Има обаче едно неприятно ограничение – бонусът не важи за фирми – от него могат да се възползват само физически лица. Каквито и да са мотивите на френските данъчни органи за това ограничение, и в този си вариант бонусът е факт и е сред най-щедрите в Европа.

От: Automobile-propre

eCars.bg / Elektromobili.bg

Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

{loadposition newsletter}

Важно!Ако вече имаш регистрация в eCars.bg, при която си избрал/а да се абонираш за бюлетина, значи вече го получаваш. В случай че нямаш eCars.bg профил или си пропуснал/а да се абонираш за бюлетина при регистрацията, можеш да го направиш като натиснеш бутона Абонирам се отгоре. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на всеки бюлетин.

Share this post

Comments (27)

  • nedi alex Reply

    значи да очакваме увеличаване на новия внос дизелови автомобили от Франция 🙂 съответно падане на цените на дизелите, после и на бензиновите, после и на новите, съответно ще има повече регистрации и работа в кат-овете и … увеличаване на таксата за статистиката на електричките!
    лошо 🙁

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • nedi alex Reply

    значи да очакваме увеличаване на новия внос дизелови автомобили от Франция 🙂 съответно падане на цените на дизелите, после и на бензиновите, после и на новите, съответно ще има повече регистрации и работа в кат-овете и … увеличаване на таксата за статистиката на електричките!
    лошо 🙁

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Стефан Reply

    Става дума за бракуване на дизелови автомобили, а не за продажбата им извън Франция. Властите стимулират хората да бракуват старите си коли вместо да ги продават, като така намаляват вредните емисии в Европа и се увеличават продажбите на екологични автомобили.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Стефан Reply

    Става дума за бракуване на дизелови автомобили, а не за продажбата им извън Франция. Властите стимулират хората да бракуват старите си коли вместо да ги продават, като така намаляват вредните емисии в Европа и се увеличават продажбите на екологични автомобили.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • златански Reply

    Стефан, точно това ще стане увеличаване на “новия внос”, автоджамбазите не спят…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • златански Reply

    Стефан, точно това ще стане увеличаване на “новия внос”, автоджамбазите не спят…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • nedi alex Reply

    значи да очакваме увеличаване на новия внос дизелови автомобили от Франция 🙂 съответно падане на цените на дизелите, после и на бензиновите, после и на новите, съответно ще има повече регистрации и работа в кат-овете и … увеличаване на таксата за статистиката на електричките!
    лошо 🙁

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Стефан Reply

    Става дума за бракуване на дизелови автомобили, а не за продажбата им извън Франция. Властите стимулират хората да бракуват старите си коли вместо да ги продават, като така намаляват вредните емисии в Европа и се увеличават продажбите на екологични автомобили.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • златански Reply

    Стефан, точно това ще стане увеличаване на “новия внос”, автоджамбазите не спят…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • nedi alex Reply

    значи да очакваме увеличаване на новия внос дизелови автомобили от Франция 🙂 съответно падане на цените на дизелите, после и на бензиновите, после и на новите, съответно ще има повече регистрации и работа в кат-овете и … увеличаване на таксата за статистиката на електричките!
    лошо 🙁

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Стефан Reply

    Става дума за бракуване на дизелови автомобили, а не за продажбата им извън Франция. Властите стимулират хората да бракуват старите си коли вместо да ги продават, като така намаляват вредните емисии в Европа и се увеличават продажбите на екологични автомобили.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • златански Reply

    Стефан, точно това ще стане увеличаване на “новия внос”, автоджамбазите не спят…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • nedi alex Reply

    значи да очакваме увеличаване на новия внос дизелови автомобили от Франция 🙂 съответно падане на цените на дизелите, после и на бензиновите, после и на новите, съответно ще има повече регистрации и работа в кат-овете и … увеличаване на таксата за статистиката на електричките!
    лошо 🙁

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Стефан Reply

    Става дума за бракуване на дизелови автомобили, а не за продажбата им извън Франция. Властите стимулират хората да бракуват старите си коли вместо да ги продават, като така намаляват вредните емисии в Европа и се увеличават продажбите на екологични автомобили.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • златански Reply

    Стефан, точно това ще стане увеличаване на “новия внос”, автоджамбазите не спят…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • nedi alex Reply

    значи да очакваме увеличаване на новия внос дизелови автомобили от Франция 🙂 съответно падане на цените на дизелите, после и на бензиновите, после и на новите, съответно ще има повече регистрации и работа в кат-овете и … увеличаване на таксата за статистиката на електричките!
    лошо 🙁

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Стефан Reply

    Става дума за бракуване на дизелови автомобили, а не за продажбата им извън Франция. Властите стимулират хората да бракуват старите си коли вместо да ги продават, като така намаляват вредните емисии в Европа и се увеличават продажбите на екологични автомобили.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • златански Reply

    Стефан, точно това ще стане увеличаване на “новия внос”, автоджамбазите не спят…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • nedi alex Reply

    значи да очакваме увеличаване на новия внос дизелови автомобили от Франция 🙂 съответно падане на цените на дизелите, после и на бензиновите, после и на новите, съответно ще има повече регистрации и работа в кат-овете и … увеличаване на таксата за статистиката на електричките!
    лошо 🙁

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Стефан Reply

    Става дума за бракуване на дизелови автомобили, а не за продажбата им извън Франция. Властите стимулират хората да бракуват старите си коли вместо да ги продават, като така намаляват вредните емисии в Европа и се увеличават продажбите на екологични автомобили.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • златански Reply

    Стефан, точно това ще стане увеличаване на “новия внос”, автоджамбазите не спят…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • nedi alex Reply

    значи да очакваме увеличаване на новия внос дизелови автомобили от Франция 🙂 съответно падане на цените на дизелите, после и на бензиновите, после и на новите, съответно ще има повече регистрации и работа в кат-овете и … увеличаване на таксата за статистиката на електричките!
    лошо 🙁

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Стефан Reply

    Става дума за бракуване на дизелови автомобили, а не за продажбата им извън Франция. Властите стимулират хората да бракуват старите си коли вместо да ги продават, като така намаляват вредните емисии в Европа и се увеличават продажбите на екологични автомобили.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • златански Reply

    Стефан, точно това ще стане увеличаване на “новия внос”, автоджамбазите не спят…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • nedi alex Reply

    значи да очакваме увеличаване на новия внос дизелови автомобили от Франция 🙂 съответно падане на цените на дизелите, после и на бензиновите, после и на новите, съответно ще има повече регистрации и работа в кат-овете и … увеличаване на таксата за статистиката на електричките!
    лошо 🙁

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Стефан Reply

    Става дума за бракуване на дизелови автомобили, а не за продажбата им извън Франция. Властите стимулират хората да бракуват старите си коли вместо да ги продават, като така намаляват вредните емисии в Европа и се увеличават продажбите на екологични автомобили.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • златански Reply

    Стефан, точно това ще стане увеличаване на “новия внос”, автоджамбазите не спят…

    November 30, -0001 at 12:00 am

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *