Германските пощи раздразнили безкрайно VW с разработка на собствен електро ван

streetscooter-elektro-van-germanski-poshti

Германските пощи раздразнили безкрайно VW с разработка на собствен електро ван

streetscooter-elektro-van-germanski-poshti

В този блог: Изпълнителният директор на Volkswagen зачуден защо пощите не ги потърсили.

Логистичният гигант купи компанията Streetscooter, която произвежда електро возила и започна да разработва такива подходящи за своите нужди, което явно е предизвикало недоволство в автомобилния бранш…

Това, че компанията заменя стари дизелови Volkswagen ванове с нови електро возила очевидно е ядосало хора от VW, но отношенията може да се обтегнат дори още повече, защото скоро ръководството на пощите ще решава дали започне да продава Streetscooter електромобили и да влезе в директна конкуренция с автопроизводителите.

Но такова развитие е логично, защото с развитието на технологиите компании като Германски пощи, Google и куп новосъздадени, могат да привличат дизайнери и инженери за нови разработки, без да инвестират милиарди в оборудване или специализиран персонал.

Същевременно установените автопроизводители се държат като че всичко им е вечно гарантирано, но нещата се променят все по-динамично и добрият стар гарантиран бизнес вече далеч не е така гарантиран.

В подкрепа на тези наше наблюдения, в Германски пощи са поели нещата в свои ръце, след като големи автопроизводители отказали техни заявки за разработка на електро ванове, тъй като по техните стандарти бройките щели да са много ограничени.

Един от “засегнатите” производители е Volkswagen, а самият изпълнителен директор на компанията Матиас Мюлер е човекът, който е “неописуемо раздразнен и разбира се си зададох въпроса защо пощите не са говорили с нашия отдел за индустриални превозни средства откъде да предложат подобни возила. Да видим дали все още можем да се включим”.

Междувременно пощите вече имат 1,000 работещи електро вана и са вдигнали производствения капацитет на 5,000 годишно, с вероятност за добавяне на втора работна смяна. Това е така, защото електромобилите изискват десет пъти по-малко служители за асемблиране, но тъй като трябва да се изработват повече все пак е нужно да се работи допълнително.

В днешно време правим онлайн поръчки за какво ли не и това увеличава значително броя на градските доставки. Чудесно е, че пощите в Германия подхождат отговорно, като си дават сметка за това и за да намаляват замърсяването инвестират в електрически ванове за доставки.

До края на годината предстои ръководството на Германски пощи да реши дали да започне да продава Streetscooter е-вановете. Ако това стане най-вероятно ще има още раздразнени

Миналия месец Германски пощи представиха нов модел, StreetScooter Work L, с 8 куб. метра товарен обем и възможност да товарят до 15о колета с общо тегло до 1 тон. Електро вановете са предвидени да работят в продължение на 16 години, по шест дена седмично и 10 часа на смяна.

Изглежда са намерили добро решение, защото бързо са установили, че “не струва милиарди за разработка и производство. Няма да повярвате колко евтино е да се правят електро модели.”


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

{loadposition newsletter}

Share this post

Comments (18)

  • aaa Reply

    Да бе, някой ще чака ВАГ 2020 да произведат ел. автомобил…

    October 13, 2016 at 7:05 am
  • aaa Reply

    Да бе, някой ще чака ВАГ 2020 да произведат ел. автомобил…

    October 13, 2016 at 7:05 am
  • aaa Reply

    Да бе, някой ще чака ВАГ 2020 да произведат ел. автомобил…

    October 13, 2016 at 7:05 am
  • aaa Reply

    Да бе, някой ще чака ВАГ 2020 да произведат ел. автомобил…

    October 13, 2016 at 7:05 am
  • aaa Reply

    Да бе, някой ще чака ВАГ 2020 да произведат ел. автомобил…

    October 13, 2016 at 7:05 am
  • aaa Reply

    Да бе, някой ще чака ВАГ 2020 да произведат ел. автомобил…

    October 13, 2016 at 7:05 am
  • aaa Reply

    Да бе, някой ще чака ВАГ 2020 да произведат ел. автомобил…

    October 13, 2016 at 7:05 am
  • aaa Reply

    Да бе, някой ще чака ВАГ 2020 да произведат ел. автомобил…

    October 13, 2016 at 7:05 am
  • aaa Reply

    Да бе, някой ще чака ВАГ 2020 да произведат ел. автомобил…

    October 13, 2016 at 7:05 am
  • nedij Reply

    хаха – ужас, как са могли ДП да не паднат на колене и да се молят на ФВ да им произведат уникален ЕМ, или да им обещаят за близко бъдеще …! 🙂
    добре, че идва новото мислещо и гъвкаво поколение!
    а, да не забравя и китайците 🙂 [url=”https://en.wikipedia.org/wiki/Electric_car_use_by_country#/media/File:PEV_Registrations_China_from_2011.png”]продажби[/url]

    October 13, 2016 at 7:56 am
  • nedij Reply

    хаха – ужас, как са могли ДП да не паднат на колене и да се молят на ФВ да им произведат уникален ЕМ, или да им обещаят за близко бъдеще …! 🙂
    добре, че идва новото мислещо и гъвкаво поколение!
    а, да не забравя и китайците 🙂 [url=”https://en.wikipedia.org/wiki/Electric_car_use_by_country#/media/File:PEV_Registrations_China_from_2011.png”]продажби[/url]

    October 13, 2016 at 7:56 am
  • nedij Reply

    хаха – ужас, как са могли ДП да не паднат на колене и да се молят на ФВ да им произведат уникален ЕМ, или да им обещаят за близко бъдеще …! 🙂
    добре, че идва новото мислещо и гъвкаво поколение!
    а, да не забравя и китайците 🙂 [url=”https://en.wikipedia.org/wiki/Electric_car_use_by_country#/media/File:PEV_Registrations_China_from_2011.png”]продажби[/url]

    October 13, 2016 at 7:56 am
  • nedij Reply

    хаха – ужас, как са могли ДП да не паднат на колене и да се молят на ФВ да им произведат уникален ЕМ, или да им обещаят за близко бъдеще …! 🙂
    добре, че идва новото мислещо и гъвкаво поколение!
    а, да не забравя и китайците 🙂 [url=”https://en.wikipedia.org/wiki/Electric_car_use_by_country#/media/File:PEV_Registrations_China_from_2011.png”]продажби[/url]

    October 13, 2016 at 7:56 am
  • nedij Reply

    хаха – ужас, как са могли ДП да не паднат на колене и да се молят на ФВ да им произведат уникален ЕМ, или да им обещаят за близко бъдеще …! 🙂
    добре, че идва новото мислещо и гъвкаво поколение!
    а, да не забравя и китайците 🙂 [url=”https://en.wikipedia.org/wiki/Electric_car_use_by_country#/media/File:PEV_Registrations_China_from_2011.png”]продажби[/url]

    October 13, 2016 at 7:56 am
  • nedij Reply

    хаха – ужас, как са могли ДП да не паднат на колене и да се молят на ФВ да им произведат уникален ЕМ, или да им обещаят за близко бъдеще …! 🙂
    добре, че идва новото мислещо и гъвкаво поколение!
    а, да не забравя и китайците 🙂 [url=”https://en.wikipedia.org/wiki/Electric_car_use_by_country#/media/File:PEV_Registrations_China_from_2011.png”]продажби[/url]

    October 13, 2016 at 7:56 am
  • nedij Reply

    хаха – ужас, как са могли ДП да не паднат на колене и да се молят на ФВ да им произведат уникален ЕМ, или да им обещаят за близко бъдеще …! 🙂
    добре, че идва новото мислещо и гъвкаво поколение!
    а, да не забравя и китайците 🙂 [url=”https://en.wikipedia.org/wiki/Electric_car_use_by_country#/media/File:PEV_Registrations_China_from_2011.png”]продажби[/url]

    October 13, 2016 at 7:56 am
  • nedij Reply

    хаха – ужас, как са могли ДП да не паднат на колене и да се молят на ФВ да им произведат уникален ЕМ, или да им обещаят за близко бъдеще …! 🙂
    добре, че идва новото мислещо и гъвкаво поколение!
    а, да не забравя и китайците 🙂 [url=”https://en.wikipedia.org/wiki/Electric_car_use_by_country#/media/File:PEV_Registrations_China_from_2011.png”]продажби[/url]

    October 13, 2016 at 7:56 am
  • nedij Reply

    хаха – ужас, как са могли ДП да не паднат на колене и да се молят на ФВ да им произведат уникален ЕМ, или да им обещаят за близко бъдеще …! 🙂
    добре, че идва новото мислещо и гъвкаво поколение!
    а, да не забравя и китайците 🙂 [url=”https://en.wikipedia.org/wiki/Electric_car_use_by_country#/media/File:PEV_Registrations_China_from_2011.png”]продажби[/url]

    October 13, 2016 at 7:56 am

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *