Hyundai Kona Electric с нова визия от януари 2021
Обновеният дизайн на предницата определено изглежда доста по-добре от сегашната версия.
{youtube}rQf6sMYgg88{/youtube}
Техническите данни на колата остават непроменени поне засега, но освен промени във външният вид има редица новости по линия на интериора и възможност за избор на комбинация от два цвята.
За тези, които са очаквали по-голяма батерия или увеличение на пробега новината вероятно е отчасти разочарование, но този модел ще остане със сегашните си технически параметри поне за следващата година. Пробегът на Kona Electric си е доста добър спрямо цената на колата и най-много занапред да се покачи до 500 км по WLTP.
Kona Electric 2021 ще се предлага с нов 10,25 инча екран и нови опции като, Bluelink®, Hyundai LIVE Services, Apple CarPlay и Android Auto.
По линия на сигурността на Kona Electric от Hyundai са добавили следните функции в новата версия:
- Blind-Spot Collision-Avoidance Assist (BCA)
- Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist (RCCA)
- Leading Vehicle Departure Alert (LVDA)
- Safe Exit Warning (SEW)
- Rear Seat Alert (RSA)
Другото ново около Hyundai е, че компанията вече официално стана част от мрежата на IONITY с 20% дял в компанията.
Собствениците на Kona Electric (и стари и нови) ще имат достъп до над 170 000 точки за зареждане в цяла Европа с Charge myHyundai приложението. Плащанията ще се управляват от една карта или приложение във всички тях, независимо къде – което е доста удобно.
Засега обаче от тази услуга ще бъде достъпна само в Чехия, Франция, Италия, Норвегия, Испания, Швейцария и Англия до края на 2020.
По някое време през декември очакваме цени, опции и информация за наличности в различните европейски страни.
Ето и малко снимки.
Comments (63)
Жалко , че купих моята преди 2 месеца! Не че съжалявам, но ако знаех бих изчакал! Ядосаха ме от Хюндай- звънях да питам за BlueLink какво се случва- отговорът беше-Не знам !!!!! WTF?.Писах възражение до централата им в Германия, отговориха,че за приложението е необходимо допълнително хардуерно оборудване, което липсва в автомобилите в Бг,но затова пък цената по всяка вероятност била редуцирана!!! Направо откачих и се чудя накъде да продължа! Някой вместо мен е решил , че не мода си позволя да имам BlueLink, нищо че цената в Германия е по-ниска!
Какво мислите?!
Жалко , че купих моята преди 2 месеца! Не че съжалявам, но ако знаех бих изчакал! Ядосаха ме от Хюндай- звънях да питам за BlueLink какво се случва- отговорът беше-Не знам !!!!! WTF?.Писах възражение до централата им в Германия, отговориха,че за приложението е необходимо допълнително хардуерно оборудване, което липсва в автомобилите в Бг,но затова пък цената по всяка вероятност била редуцирана!!! Направо откачих и се чудя накъде да продължа! Някой вместо мен е решил , че не мода си позволя да имам BlueLink, нищо че цената в Германия е по-ниска!
Какво мислите?!
Жалко , че купих моята преди 2 месеца! Не че съжалявам, но ако знаех бих изчакал! Ядосаха ме от Хюндай- звънях да питам за BlueLink какво се случва- отговорът беше-Не знам !!!!! WTF?.Писах възражение до централата им в Германия, отговориха,че за приложението е необходимо допълнително хардуерно оборудване, което липсва в автомобилите в Бг,но затова пък цената по всяка вероятност била редуцирана!!! Направо откачих и се чудя накъде да продължа! Някой вместо мен е решил , че не мода си позволя да имам BlueLink, нищо че цената в Германия е по-ниска!
Какво мислите?!
Жалко , че купих моята преди 2 месеца! Не че съжалявам, но ако знаех бих изчакал! Ядосаха ме от Хюндай- звънях да питам за BlueLink какво се случва- отговорът беше-Не знам !!!!! WTF?.Писах възражение до централата им в Германия, отговориха,че за приложението е необходимо допълнително хардуерно оборудване, което липсва в автомобилите в Бг,но затова пък цената по всяка вероятност била редуцирана!!! Направо откачих и се чудя накъде да продължа! Някой вместо мен е решил , че не мода си позволя да имам BlueLink, нищо че цената в Германия е по-ниска!
Какво мислите?!
Жалко , че купих моята преди 2 месеца! Не че съжалявам, но ако знаех бих изчакал! Ядосаха ме от Хюндай- звънях да питам за BlueLink какво се случва- отговорът беше-Не знам !!!!! WTF?.Писах възражение до централата им в Германия, отговориха,че за приложението е необходимо допълнително хардуерно оборудване, което липсва в автомобилите в Бг,но затова пък цената по всяка вероятност била редуцирана!!! Направо откачих и се чудя накъде да продължа! Някой вместо мен е решил , че не мода си позволя да имам BlueLink, нищо че цената в Германия е по-ниска!
Какво мислите?!
Жалко , че купих моята преди 2 месеца! Не че съжалявам, но ако знаех бих изчакал! Ядосаха ме от Хюндай- звънях да питам за BlueLink какво се случва- отговорът беше-Не знам !!!!! WTF?.Писах възражение до централата им в Германия, отговориха,че за приложението е необходимо допълнително хардуерно оборудване, което липсва в автомобилите в Бг,но затова пък цената по всяка вероятност била редуцирана!!! Направо откачих и се чудя накъде да продължа! Някой вместо мен е решил , че не мода си позволя да имам BlueLink, нищо че цената в Германия е по-ниска!
Какво мислите?!
Жалко , че купих моята преди 2 месеца! Не че съжалявам, но ако знаех бих изчакал! Ядосаха ме от Хюндай- звънях да питам за BlueLink какво се случва- отговорът беше-Не знам !!!!! WTF?.Писах възражение до централата им в Германия, отговориха,че за приложението е необходимо допълнително хардуерно оборудване, което липсва в автомобилите в Бг,но затова пък цената по всяка вероятност била редуцирана!!! Направо откачих и се чудя накъде да продължа! Някой вместо мен е решил , че не мода си позволя да имам BlueLink, нищо че цената в Германия е по-ниска!
Какво мислите?!
Жалко , че купих моята преди 2 месеца! Не че съжалявам, но ако знаех бих изчакал! Ядосаха ме от Хюндай- звънях да питам за BlueLink какво се случва- отговорът беше-Не знам !!!!! WTF?.Писах възражение до централата им в Германия, отговориха,че за приложението е необходимо допълнително хардуерно оборудване, което липсва в автомобилите в Бг,но затова пък цената по всяка вероятност била редуцирана!!! Направо откачих и се чудя накъде да продължа! Някой вместо мен е решил , че не мода си позволя да имам BlueLink, нищо че цената в Германия е по-ниска!
Какво мислите?!
Жалко , че купих моята преди 2 месеца! Не че съжалявам, но ако знаех бих изчакал! Ядосаха ме от Хюндай- звънях да питам за BlueLink какво се случва- отговорът беше-Не знам !!!!! WTF?.Писах възражение до централата им в Германия, отговориха,че за приложението е необходимо допълнително хардуерно оборудване, което липсва в автомобилите в Бг,но затова пък цената по всяка вероятност била редуцирана!!! Направо откачих и се чудя накъде да продължа! Някой вместо мен е решил , че не мода си позволя да имам BlueLink, нищо че цената в Германия е по-ниска!
Какво мислите?!
В много отношения ни третират като пазар от Третия свят. Но това е нищо в сравнение с тарамбуките, търкалящите се бутилки и дилърите на всеки ъгъл по градовете им нощем. Третият свят отдавна е на запад от нас. Колкото до придобивката – “боята не кара колата” казваха старите майстори. Коната е най-доброто на тукашния пазар като параметри спрямо цена, така че много безаварийни километри!
След новината за Ionity, изглежда засега единствено кореецът диша във врата на калифорниеца. Останалите ги докарват на вид, обаче като заговорим за пробег, Хюндай измита пода с тях:
shorturl.at/diyWY
Кола, която може да мине ~400км със 120, си е свършила работата. Остава да си я свършат хората по зарядната мрежа. Аз не съм нито търговски представител, нито мазохист да не спирам с часове, нито имам спешна работа на път за почивка.
Лятото с “малката” Кона 40 (39) извънградско (без магистрали) и по ограничения съм минавал 170 км и на таблото показваше оставащи 140.
В много отношения ни третират като пазар от Третия свят. Но това е нищо в сравнение с тарамбуките, търкалящите се бутилки и дилърите на всеки ъгъл по градовете им нощем. Третият свят отдавна е на запад от нас. Колкото до придобивката – “боята не кара колата” казваха старите майстори. Коната е най-доброто на тукашния пазар като параметри спрямо цена, така че много безаварийни километри!
След новината за Ionity, изглежда засега единствено кореецът диша във врата на калифорниеца. Останалите ги докарват на вид, обаче като заговорим за пробег, Хюндай измита пода с тях:
shorturl.at/diyWY
Кола, която може да мине ~400км със 120, си е свършила работата. Остава да си я свършат хората по зарядната мрежа. Аз не съм нито търговски представител, нито мазохист да не спирам с часове, нито имам спешна работа на път за почивка.
Лятото с “малката” Кона 40 (39) извънградско (без магистрали) и по ограничения съм минавал 170 км и на таблото показваше оставащи 140.
В много отношения ни третират като пазар от Третия свят. Но това е нищо в сравнение с тарамбуките, търкалящите се бутилки и дилърите на всеки ъгъл по градовете им нощем. Третият свят отдавна е на запад от нас. Колкото до придобивката – “боята не кара колата” казваха старите майстори. Коната е най-доброто на тукашния пазар като параметри спрямо цена, така че много безаварийни километри!
След новината за Ionity, изглежда засега единствено кореецът диша във врата на калифорниеца. Останалите ги докарват на вид, обаче като заговорим за пробег, Хюндай измита пода с тях:
shorturl.at/diyWY
Кола, която може да мине ~400км със 120, си е свършила работата. Остава да си я свършат хората по зарядната мрежа. Аз не съм нито търговски представител, нито мазохист да не спирам с часове, нито имам спешна работа на път за почивка.
Лятото с “малката” Кона 40 (39) извънградско (без магистрали) и по ограничения съм минавал 170 км и на таблото показваше оставащи 140.
В много отношения ни третират като пазар от Третия свят. Но това е нищо в сравнение с тарамбуките, търкалящите се бутилки и дилърите на всеки ъгъл по градовете им нощем. Третият свят отдавна е на запад от нас. Колкото до придобивката – “боята не кара колата” казваха старите майстори. Коната е най-доброто на тукашния пазар като параметри спрямо цена, така че много безаварийни километри!
След новината за Ionity, изглежда засега единствено кореецът диша във врата на калифорниеца. Останалите ги докарват на вид, обаче като заговорим за пробег, Хюндай измита пода с тях:
shorturl.at/diyWY
Кола, която може да мине ~400км със 120, си е свършила работата. Остава да си я свършат хората по зарядната мрежа. Аз не съм нито търговски представител, нито мазохист да не спирам с часове, нито имам спешна работа на път за почивка.
Лятото с “малката” Кона 40 (39) извънградско (без магистрали) и по ограничения съм минавал 170 км и на таблото показваше оставащи 140.
В много отношения ни третират като пазар от Третия свят. Но това е нищо в сравнение с тарамбуките, търкалящите се бутилки и дилърите на всеки ъгъл по градовете им нощем. Третият свят отдавна е на запад от нас. Колкото до придобивката – “боята не кара колата” казваха старите майстори. Коната е най-доброто на тукашния пазар като параметри спрямо цена, така че много безаварийни километри!
След новината за Ionity, изглежда засега единствено кореецът диша във врата на калифорниеца. Останалите ги докарват на вид, обаче като заговорим за пробег, Хюндай измита пода с тях:
shorturl.at/diyWY
Кола, която може да мине ~400км със 120, си е свършила работата. Остава да си я свършат хората по зарядната мрежа. Аз не съм нито търговски представител, нито мазохист да не спирам с часове, нито имам спешна работа на път за почивка.
Лятото с “малката” Кона 40 (39) извънградско (без магистрали) и по ограничения съм минавал 170 км и на таблото показваше оставащи 140.
В много отношения ни третират като пазар от Третия свят. Но това е нищо в сравнение с тарамбуките, търкалящите се бутилки и дилърите на всеки ъгъл по градовете им нощем. Третият свят отдавна е на запад от нас. Колкото до придобивката – “боята не кара колата” казваха старите майстори. Коната е най-доброто на тукашния пазар като параметри спрямо цена, така че много безаварийни километри!
След новината за Ionity, изглежда засега единствено кореецът диша във врата на калифорниеца. Останалите ги докарват на вид, обаче като заговорим за пробег, Хюндай измита пода с тях:
shorturl.at/diyWY
Кола, която може да мине ~400км със 120, си е свършила работата. Остава да си я свършат хората по зарядната мрежа. Аз не съм нито търговски представител, нито мазохист да не спирам с часове, нито имам спешна работа на път за почивка.
Лятото с “малката” Кона 40 (39) извънградско (без магистрали) и по ограничения съм минавал 170 км и на таблото показваше оставащи 140.
В много отношения ни третират като пазар от Третия свят. Но това е нищо в сравнение с тарамбуките, търкалящите се бутилки и дилърите на всеки ъгъл по градовете им нощем. Третият свят отдавна е на запад от нас. Колкото до придобивката – “боята не кара колата” казваха старите майстори. Коната е най-доброто на тукашния пазар като параметри спрямо цена, така че много безаварийни километри!
След новината за Ionity, изглежда засега единствено кореецът диша във врата на калифорниеца. Останалите ги докарват на вид, обаче като заговорим за пробег, Хюндай измита пода с тях:
shorturl.at/diyWY
Кола, която може да мине ~400км със 120, си е свършила работата. Остава да си я свършат хората по зарядната мрежа. Аз не съм нито търговски представител, нито мазохист да не спирам с часове, нито имам спешна работа на път за почивка.
Лятото с “малката” Кона 40 (39) извънградско (без магистрали) и по ограничения съм минавал 170 км и на таблото показваше оставащи 140.
В много отношения ни третират като пазар от Третия свят. Но това е нищо в сравнение с тарамбуките, търкалящите се бутилки и дилърите на всеки ъгъл по градовете им нощем. Третият свят отдавна е на запад от нас. Колкото до придобивката – “боята не кара колата” казваха старите майстори. Коната е най-доброто на тукашния пазар като параметри спрямо цена, така че много безаварийни километри!
След новината за Ionity, изглежда засега единствено кореецът диша във врата на калифорниеца. Останалите ги докарват на вид, обаче като заговорим за пробег, Хюндай измита пода с тях:
shorturl.at/diyWY
Кола, която може да мине ~400км със 120, си е свършила работата. Остава да си я свършат хората по зарядната мрежа. Аз не съм нито търговски представител, нито мазохист да не спирам с часове, нито имам спешна работа на път за почивка.
Лятото с “малката” Кона 40 (39) извънградско (без магистрали) и по ограничения съм минавал 170 км и на таблото показваше оставащи 140.
В много отношения ни третират като пазар от Третия свят. Но това е нищо в сравнение с тарамбуките, търкалящите се бутилки и дилърите на всеки ъгъл по градовете им нощем. Третият свят отдавна е на запад от нас. Колкото до придобивката – “боята не кара колата” казваха старите майстори. Коната е най-доброто на тукашния пазар като параметри спрямо цена, така че много безаварийни километри!
След новината за Ionity, изглежда засега единствено кореецът диша във врата на калифорниеца. Останалите ги докарват на вид, обаче като заговорим за пробег, Хюндай измита пода с тях:
shorturl.at/diyWY
Кола, която може да мине ~400км със 120, си е свършила работата. Остава да си я свършат хората по зарядната мрежа. Аз не съм нито търговски представител, нито мазохист да не спирам с часове, нито имам спешна работа на път за почивка.
Лятото с “малката” Кона 40 (39) извънградско (без магистрали) и по ограничения съм минавал 170 км и на таблото показваше оставащи 140.
Страхотно клипче, поздравления! Чудесно сравнение , не съм предполагал, че са толкова близко!
Мисля си да пиша на Хюндай в Корея по този въпрос, може пък да стане нещо, ако си седя и си мълча, вероятността е точно 0%
Страхотно клипче, поздравления! Чудесно сравнение , не съм предполагал, че са толкова близко!
Мисля си да пиша на Хюндай в Корея по този въпрос, може пък да стане нещо, ако си седя и си мълча, вероятността е точно 0%
Страхотно клипче, поздравления! Чудесно сравнение , не съм предполагал, че са толкова близко!
Мисля си да пиша на Хюндай в Корея по този въпрос, може пък да стане нещо, ако си седя и си мълча, вероятността е точно 0%
Страхотно клипче, поздравления! Чудесно сравнение , не съм предполагал, че са толкова близко!
Мисля си да пиша на Хюндай в Корея по този въпрос, може пък да стане нещо, ако си седя и си мълча, вероятността е точно 0%
Страхотно клипче, поздравления! Чудесно сравнение , не съм предполагал, че са толкова близко!
Мисля си да пиша на Хюндай в Корея по този въпрос, може пък да стане нещо, ако си седя и си мълча, вероятността е точно 0%
Страхотно клипче, поздравления! Чудесно сравнение , не съм предполагал, че са толкова близко!
Мисля си да пиша на Хюндай в Корея по този въпрос, може пък да стане нещо, ако си седя и си мълча, вероятността е точно 0%
Страхотно клипче, поздравления! Чудесно сравнение , не съм предполагал, че са толкова близко!
Мисля си да пиша на Хюндай в Корея по този въпрос, може пък да стане нещо, ако си седя и си мълча, вероятността е точно 0%
Страхотно клипче, поздравления! Чудесно сравнение , не съм предполагал, че са толкова близко!
Мисля си да пиша на Хюндай в Корея по този въпрос, може пък да стане нещо, ако си седя и си мълча, вероятността е точно 0%
Страхотно клипче, поздравления! Чудесно сравнение , не съм предполагал, че са толкова близко!
Мисля си да пиша на Хюндай в Корея по този въпрос, може пък да стане нещо, ако си седя и си мълча, вероятността е точно 0%
Това ми хареса – за седенето супер против нямам – за мълчанието обаче – никво мълчание > атака!
Това с локализацията и сървърите и въобще липсата на интерактивните услуги си е масово. Новото ЗОЕ чак сега от 2020 има връзка – предното НЕ. И в КИА БГ нещата са така – не бачкат тия добавки.
Това ми хареса – за седенето супер против нямам – за мълчанието обаче – никво мълчание > атака!
Това с локализацията и сървърите и въобще липсата на интерактивните услуги си е масово. Новото ЗОЕ чак сега от 2020 има връзка – предното НЕ. И в КИА БГ нещата са така – не бачкат тия добавки.
Това ми хареса – за седенето супер против нямам – за мълчанието обаче – никво мълчание > атака!
Това с локализацията и сървърите и въобще липсата на интерактивните услуги си е масово. Новото ЗОЕ чак сега от 2020 има връзка – предното НЕ. И в КИА БГ нещата са така – не бачкат тия добавки.
Това ми хареса – за седенето супер против нямам – за мълчанието обаче – никво мълчание > атака!
Това с локализацията и сървърите и въобще липсата на интерактивните услуги си е масово. Новото ЗОЕ чак сега от 2020 има връзка – предното НЕ. И в КИА БГ нещата са така – не бачкат тия добавки.
Това ми хареса – за седенето супер против нямам – за мълчанието обаче – никво мълчание > атака!
Това с локализацията и сървърите и въобще липсата на интерактивните услуги си е масово. Новото ЗОЕ чак сега от 2020 има връзка – предното НЕ. И в КИА БГ нещата са така – не бачкат тия добавки.
Това ми хареса – за седенето супер против нямам – за мълчанието обаче – никво мълчание > атака!
Това с локализацията и сървърите и въобще липсата на интерактивните услуги си е масово. Новото ЗОЕ чак сега от 2020 има връзка – предното НЕ. И в КИА БГ нещата са така – не бачкат тия добавки.
Това ми хареса – за седенето супер против нямам – за мълчанието обаче – никво мълчание > атака!
Това с локализацията и сървърите и въобще липсата на интерактивните услуги си е масово. Новото ЗОЕ чак сега от 2020 има връзка – предното НЕ. И в КИА БГ нещата са така – не бачкат тия добавки.
Това ми хареса – за седенето супер против нямам – за мълчанието обаче – никво мълчание > атака!
Това с локализацията и сървърите и въобще липсата на интерактивните услуги си е масово. Новото ЗОЕ чак сега от 2020 има връзка – предното НЕ. И в КИА БГ нещата са така – не бачкат тия добавки.
Това ми хареса – за седенето супер против нямам – за мълчанието обаче – никво мълчание > атака!
Това с локализацията и сървърите и въобще липсата на интерактивните услуги си е масово. Новото ЗОЕ чак сега от 2020 има връзка – предното НЕ. И в КИА БГ нещата са така – не бачкат тия добавки.
В клипчето има една рядка засега гледка – на 1:42 до 1:45 – на влизане в Пловдив, се вижда втори Модел X задминаващ коната и Х-а по магистралата.
В клипчето има една рядка засега гледка – на 1:42 до 1:45 – на влизане в Пловдив, се вижда втори Модел X задминаващ коната и Х-а по магистралата.
В клипчето има една рядка засега гледка – на 1:42 до 1:45 – на влизане в Пловдив, се вижда втори Модел X задминаващ коната и Х-а по магистралата.
В клипчето има една рядка засега гледка – на 1:42 до 1:45 – на влизане в Пловдив, се вижда втори Модел X задминаващ коната и Х-а по магистралата.
В клипчето има една рядка засега гледка – на 1:42 до 1:45 – на влизане в Пловдив, се вижда втори Модел X задминаващ коната и Х-а по магистралата.
В клипчето има една рядка засега гледка – на 1:42 до 1:45 – на влизане в Пловдив, се вижда втори Модел X задминаващ коната и Х-а по магистралата.
В клипчето има една рядка засега гледка – на 1:42 до 1:45 – на влизане в Пловдив, се вижда втори Модел X задминаващ коната и Х-а по магистралата.
В клипчето има една рядка засега гледка – на 1:42 до 1:45 – на влизане в Пловдив, се вижда втори Модел X задминаващ коната и Х-а по магистралата.
В клипчето има една рядка засега гледка – на 1:42 до 1:45 – на влизане в Пловдив, се вижда втори Модел X задминаващ коната и Х-а по магистралата.
“Третият свят отдавна е на запад от нас.”
Дон Емилио – както винаги сте в изумителен синхрон в мислите и изказванията с мен 😀 😀 😀
“Третият свят отдавна е на запад от нас.”
Дон Емилио – както винаги сте в изумителен синхрон в мислите и изказванията с мен 😀 😀 😀
“Третият свят отдавна е на запад от нас.”
Дон Емилио – както винаги сте в изумителен синхрон в мислите и изказванията с мен 😀 😀 😀
“Третият свят отдавна е на запад от нас.”
Дон Емилио – както винаги сте в изумителен синхрон в мислите и изказванията с мен 😀 😀 😀
“Третият свят отдавна е на запад от нас.”
Дон Емилио – както винаги сте в изумителен синхрон в мислите и изказванията с мен 😀 😀 😀
“Третият свят отдавна е на запад от нас.”
Дон Емилио – както винаги сте в изумителен синхрон в мислите и изказванията с мен 😀 😀 😀
“Третият свят отдавна е на запад от нас.”
Дон Емилио – както винаги сте в изумителен синхрон в мислите и изказванията с мен 😀 😀 😀
“Третият свят отдавна е на запад от нас.”
Дон Емилио – както винаги сте в изумителен синхрон в мислите и изказванията с мен 😀 😀 😀
“Третият свят отдавна е на запад от нас.”
Дон Емилио – както винаги сте в изумителен синхрон в мислите и изказванията с мен 😀 😀 😀
:$
От еКрастата е, любезни Господине!
:$
От еКрастата е, любезни Господине!
:$
От еКрастата е, любезни Господине!
:$
От еКрастата е, любезни Господине!
:$
От еКрастата е, любезни Господине!
:$
От еКрастата е, любезни Господине!
:$
От еКрастата е, любезни Господине!
:$
От еКрастата е, любезни Господине!
:$
От еКрастата е, любезни Господине!