Новият Kia E-Soul 2019 с 64 кВтч батерия

Kia E-Soul 2019

Новият Kia E-Soul 2019 с 64 кВтч батерия

Kia E-Soul 2019

Новата Kia E-Soul вече се продава в Европа с по-голяма батерия.

Soul EV вече се казва Kia E-Soul и скоро очакваме отзиви по мрежата от първите резервирали колата в Европа. Доставките вече започнаха и както е случая с Kia е-Niro и Hyundai Kona Electric, ще има две версии (на някои пазари като в САЩ, само 64 кВтч версия).

Бензиновата и дизелова версия на Kia Soul спират да се продават в Европа и този модел вече ще се предлага само в електрически вариант.

Kia пусна интересна колекция от слайдове с доста подробна информация за E-Soul и ако искаш да научиш повече за колата ще намериш адски много подробности в тях по-долу.

Kia E-Soul характеристики:

С голяма батерия

  • 64 kWh литиево-йонна полимерна батерия
  • Пробег по WLTP: 452 км. Версията за САЩ бе оценена от EPA на 391 км
  • Консумация на енергия WLTP: 157 Wh/km
  • Енергийна плътност на клетките 250 Wh/kg
  • 150 кВт синхронен електромотор с постоянни магнити
  • Ускорение от 0 до 100 км/ч за 7.6 сек.
  • Максимална скорост: 167 км/ч
  • Бордово зарядно: 7.2 кВт
  • Възможност за бързо зареждане от 20% до 80% в рамките на 42 минути от 100 квт DC зарядна станция
  • Тегло: 1,682 кг

Със стандартна батерия

  • 39,2 кВтч литиево-йонна полимерна батерия
  • Пробег по WLTP: 277 км
  • Консумация на енергия WLTP: 145 Wh/km
  • Енергийна плътност на клетките 250 Wh/kg
  • 100 кВт синхронен електромотор с постоянен магнит
  • Ускорение от 0 до 100 км/ч за 9.6 сек.
  • Максимална скорост: 156 км/ч
  • Бордово зарядно: 7.2 кВт
  • Възможност за бързо зареждане от 20% до 80% в рамките на 42 минути от 100 кВт DC зарядна станция
  • Тегло: 1,593 кг

 

Share this post

Comments (81)

  • Мъри Иванов Reply

    Звучи като drivetrain-а да е 1:1 с този на Кона (което е нормално, разбира се). Интересно ще е ценово как ще се позиционират спрямо братския си еквивалент.

    April 17, 2019 at 3:27 pm
  • Мъри Иванов Reply

    Звучи като drivetrain-а да е 1:1 с този на Кона (което е нормално, разбира се). Интересно ще е ценово как ще се позиционират спрямо братския си еквивалент.

    April 17, 2019 at 3:27 pm
  • Мъри Иванов Reply

    Звучи като drivetrain-а да е 1:1 с този на Кона (което е нормално, разбира се). Интересно ще е ценово как ще се позиционират спрямо братския си еквивалент.

    April 17, 2019 at 3:27 pm
  • Мъри Иванов Reply

    Звучи като drivetrain-а да е 1:1 с този на Кона (което е нормално, разбира се). Интересно ще е ценово как ще се позиционират спрямо братския си еквивалент.

    April 17, 2019 at 3:27 pm
  • Мъри Иванов Reply

    Звучи като drivetrain-а да е 1:1 с този на Кона (което е нормално, разбира се). Интересно ще е ценово как ще се позиционират спрямо братския си еквивалент.

    April 17, 2019 at 3:27 pm
  • Мъри Иванов Reply

    Звучи като drivetrain-а да е 1:1 с този на Кона (което е нормално, разбира се). Интересно ще е ценово как ще се позиционират спрямо братския си еквивалент.

    April 17, 2019 at 3:27 pm
  • Мъри Иванов Reply

    Звучи като drivetrain-а да е 1:1 с този на Кона (което е нормално, разбира се). Интересно ще е ценово как ще се позиционират спрямо братския си еквивалент.

    April 17, 2019 at 3:27 pm
  • Мъри Иванов Reply

    Звучи като drivetrain-а да е 1:1 с този на Кона (което е нормално, разбира се). Интересно ще е ценово как ще се позиционират спрямо братския си еквивалент.

    April 17, 2019 at 3:27 pm
  • Мъри Иванов Reply

    Звучи като drivetrain-а да е 1:1 с този на Кона (което е нормално, разбира се). Интересно ще е ценово как ще се позиционират спрямо братския си еквивалент.

    April 17, 2019 at 3:27 pm
  • Стефан Хаджистойков Reply

    Ами за щатите дават цени около $40,000-$45,000 за версията с по-голямата батерия с екстри. Там другата така или иначе няма да се предлага, но в Европа дано да е не повече от 40,000 евро.

    April 17, 2019 at 4:00 pm
  • Стефан Хаджистойков Reply

    Ами за щатите дават цени около $40,000-$45,000 за версията с по-голямата батерия с екстри. Там другата така или иначе няма да се предлага, но в Европа дано да е не повече от 40,000 евро.

    April 17, 2019 at 4:00 pm
  • Стефан Хаджистойков Reply

    Ами за щатите дават цени около $40,000-$45,000 за версията с по-голямата батерия с екстри. Там другата така или иначе няма да се предлага, но в Европа дано да е не повече от 40,000 евро.

    April 17, 2019 at 4:00 pm
  • Стефан Хаджистойков Reply

    Ами за щатите дават цени около $40,000-$45,000 за версията с по-голямата батерия с екстри. Там другата така или иначе няма да се предлага, но в Европа дано да е не повече от 40,000 евро.

    April 17, 2019 at 4:00 pm
  • Стефан Хаджистойков Reply

    Ами за щатите дават цени около $40,000-$45,000 за версията с по-голямата батерия с екстри. Там другата така или иначе няма да се предлага, но в Европа дано да е не повече от 40,000 евро.

    April 17, 2019 at 4:00 pm
  • Стефан Хаджистойков Reply

    Ами за щатите дават цени около $40,000-$45,000 за версията с по-голямата батерия с екстри. Там другата така или иначе няма да се предлага, но в Европа дано да е не повече от 40,000 евро.

    April 17, 2019 at 4:00 pm
  • Стефан Хаджистойков Reply

    Ами за щатите дават цени около $40,000-$45,000 за версията с по-голямата батерия с екстри. Там другата така или иначе няма да се предлага, но в Европа дано да е не повече от 40,000 евро.

    April 17, 2019 at 4:00 pm
  • Стефан Хаджистойков Reply

    Ами за щатите дават цени около $40,000-$45,000 за версията с по-голямата батерия с екстри. Там другата така или иначе няма да се предлага, но в Европа дано да е не повече от 40,000 евро.

    April 17, 2019 at 4:00 pm
  • Стефан Хаджистойков Reply

    Ами за щатите дават цени около $40,000-$45,000 за версията с по-голямата батерия с екстри. Там другата така или иначе няма да се предлага, но в Европа дано да е не повече от 40,000 евро.

    April 17, 2019 at 4:00 pm
  • фгбгд Reply

    Еми 80 000 лв за Киа… колкото и да искам ел. кола не бих дал. Това нещо на снимката не трябва да е повече от 40 000лв за да си помисля да го купя.

    April 17, 2019 at 5:25 pm
  • фгбгд Reply

    Еми 80 000 лв за Киа… колкото и да искам ел. кола не бих дал. Това нещо на снимката не трябва да е повече от 40 000лв за да си помисля да го купя.

    April 17, 2019 at 5:25 pm
  • фгбгд Reply

    Еми 80 000 лв за Киа… колкото и да искам ел. кола не бих дал. Това нещо на снимката не трябва да е повече от 40 000лв за да си помисля да го купя.

    April 17, 2019 at 5:25 pm
  • фгбгд Reply

    Еми 80 000 лв за Киа… колкото и да искам ел. кола не бих дал. Това нещо на снимката не трябва да е повече от 40 000лв за да си помисля да го купя.

    April 17, 2019 at 5:25 pm
  • фгбгд Reply

    Еми 80 000 лв за Киа… колкото и да искам ел. кола не бих дал. Това нещо на снимката не трябва да е повече от 40 000лв за да си помисля да го купя.

    April 17, 2019 at 5:25 pm
  • фгбгд Reply

    Еми 80 000 лв за Киа… колкото и да искам ел. кола не бих дал. Това нещо на снимката не трябва да е повече от 40 000лв за да си помисля да го купя.

    April 17, 2019 at 5:25 pm
  • фгбгд Reply

    Еми 80 000 лв за Киа… колкото и да искам ел. кола не бих дал. Това нещо на снимката не трябва да е повече от 40 000лв за да си помисля да го купя.

    April 17, 2019 at 5:25 pm
  • фгбгд Reply

    Еми 80 000 лв за Киа… колкото и да искам ел. кола не бих дал. Това нещо на снимката не трябва да е повече от 40 000лв за да си помисля да го купя.

    April 17, 2019 at 5:25 pm
  • фгбгд Reply

    Еми 80 000 лв за Киа… колкото и да искам ел. кола не бих дал. Това нещо на снимката не трябва да е повече от 40 000лв за да си помисля да го купя.

    April 17, 2019 at 5:25 pm
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Абббцелютно не съм съгласен. Като бивш роб на германските коли, сега съм удивен от Хюндай Йоник, който караме с удоволствие и южнокорейските електромобили като цяло. Нивото е много повишено и на много хора мисленето се променя.

    April 17, 2019 at 9:56 pm
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Абббцелютно не съм съгласен. Като бивш роб на германските коли, сега съм удивен от Хюндай Йоник, който караме с удоволствие и южнокорейските електромобили като цяло. Нивото е много повишено и на много хора мисленето се променя.

    April 17, 2019 at 9:56 pm
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Абббцелютно не съм съгласен. Като бивш роб на германските коли, сега съм удивен от Хюндай Йоник, който караме с удоволствие и южнокорейските електромобили като цяло. Нивото е много повишено и на много хора мисленето се променя.

    April 17, 2019 at 9:56 pm
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Абббцелютно не съм съгласен. Като бивш роб на германските коли, сега съм удивен от Хюндай Йоник, който караме с удоволствие и южнокорейските електромобили като цяло. Нивото е много повишено и на много хора мисленето се променя.

    April 17, 2019 at 9:56 pm
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Абббцелютно не съм съгласен. Като бивш роб на германските коли, сега съм удивен от Хюндай Йоник, който караме с удоволствие и южнокорейските електромобили като цяло. Нивото е много повишено и на много хора мисленето се променя.

    April 17, 2019 at 9:56 pm
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Абббцелютно не съм съгласен. Като бивш роб на германските коли, сега съм удивен от Хюндай Йоник, който караме с удоволствие и южнокорейските електромобили като цяло. Нивото е много повишено и на много хора мисленето се променя.

    April 17, 2019 at 9:56 pm
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Абббцелютно не съм съгласен. Като бивш роб на германските коли, сега съм удивен от Хюндай Йоник, който караме с удоволствие и южнокорейските електромобили като цяло. Нивото е много повишено и на много хора мисленето се променя.

    April 17, 2019 at 9:56 pm
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Абббцелютно не съм съгласен. Като бивш роб на германските коли, сега съм удивен от Хюндай Йоник, който караме с удоволствие и южнокорейските електромобили като цяло. Нивото е много повишено и на много хора мисленето се променя.

    April 17, 2019 at 9:56 pm
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Абббцелютно не съм съгласен. Като бивш роб на германските коли, сега съм удивен от Хюндай Йоник, който караме с удоволствие и южнокорейските електромобили като цяло. Нивото е много повишено и на много хора мисленето се променя.

    April 17, 2019 at 9:56 pm
  • ББ Reply

    Не се заблуждавайте, не проблем цената на автомобила, да не говорим, че в близките няколко години цените им драстично ще паднат. Проблемът в България се е очертал много отдавна – зарядна инфраструктура. 64 kWh-сова батерия на коя зарядна станция и за колко време ще заредиш в България 🙂 Представете си целия автомобилен трафик в момента, обърнат в електромобилен и електрозареждането му 🙂

    April 18, 2019 at 6:47 am
  • ББ Reply

    Не се заблуждавайте, не проблем цената на автомобила, да не говорим, че в близките няколко години цените им драстично ще паднат. Проблемът в България се е очертал много отдавна – зарядна инфраструктура. 64 kWh-сова батерия на коя зарядна станция и за колко време ще заредиш в България 🙂 Представете си целия автомобилен трафик в момента, обърнат в електромобилен и електрозареждането му 🙂

    April 18, 2019 at 6:47 am
  • ББ Reply

    Не се заблуждавайте, не проблем цената на автомобила, да не говорим, че в близките няколко години цените им драстично ще паднат. Проблемът в България се е очертал много отдавна – зарядна инфраструктура. 64 kWh-сова батерия на коя зарядна станция и за колко време ще заредиш в България 🙂 Представете си целия автомобилен трафик в момента, обърнат в електромобилен и електрозареждането му 🙂

    April 18, 2019 at 6:47 am
  • ББ Reply

    Не се заблуждавайте, не проблем цената на автомобила, да не говорим, че в близките няколко години цените им драстично ще паднат. Проблемът в България се е очертал много отдавна – зарядна инфраструктура. 64 kWh-сова батерия на коя зарядна станция и за колко време ще заредиш в България 🙂 Представете си целия автомобилен трафик в момента, обърнат в електромобилен и електрозареждането му 🙂

    April 18, 2019 at 6:47 am
  • ББ Reply

    Не се заблуждавайте, не проблем цената на автомобила, да не говорим, че в близките няколко години цените им драстично ще паднат. Проблемът в България се е очертал много отдавна – зарядна инфраструктура. 64 kWh-сова батерия на коя зарядна станция и за колко време ще заредиш в България 🙂 Представете си целия автомобилен трафик в момента, обърнат в електромобилен и електрозареждането му 🙂

    April 18, 2019 at 6:47 am
  • ББ Reply

    Не се заблуждавайте, не проблем цената на автомобила, да не говорим, че в близките няколко години цените им драстично ще паднат. Проблемът в България се е очертал много отдавна – зарядна инфраструктура. 64 kWh-сова батерия на коя зарядна станция и за колко време ще заредиш в България 🙂 Представете си целия автомобилен трафик в момента, обърнат в електромобилен и електрозареждането му 🙂

    April 18, 2019 at 6:47 am
  • ББ Reply

    Не се заблуждавайте, не проблем цената на автомобила, да не говорим, че в близките няколко години цените им драстично ще паднат. Проблемът в България се е очертал много отдавна – зарядна инфраструктура. 64 kWh-сова батерия на коя зарядна станция и за колко време ще заредиш в България 🙂 Представете си целия автомобилен трафик в момента, обърнат в електромобилен и електрозареждането му 🙂

    April 18, 2019 at 6:47 am
  • ББ Reply

    Не се заблуждавайте, не проблем цената на автомобила, да не говорим, че в близките няколко години цените им драстично ще паднат. Проблемът в България се е очертал много отдавна – зарядна инфраструктура. 64 kWh-сова батерия на коя зарядна станция и за колко време ще заредиш в България 🙂 Представете си целия автомобилен трафик в момента, обърнат в електромобилен и електрозареждането му 🙂

    April 18, 2019 at 6:47 am
  • ББ Reply

    Не се заблуждавайте, не проблем цената на автомобила, да не говорим, че в близките няколко години цените им драстично ще паднат. Проблемът в България се е очертал много отдавна – зарядна инфраструктура. 64 kWh-сова батерия на коя зарядна станция и за колко време ще заредиш в България 🙂 Представете си целия автомобилен трафик в момента, обърнат в електромобилен и електрозареждането му 🙂

    April 18, 2019 at 6:47 am
  • ghost Reply

    В България проблемите основно са два – социален и организационен. Много малко хора могат да си позволят да използват такъв вид превозни средства, нито наети, нито лични. Вторият – защо държавата да поема задължението си да организира всички аспекти на електротранспорта, като може определени фирми да държат монопол в много удобно за това време, през което няма никакви законови регулации. Частните бизнес интереси винаги имат силно лоби в държавното управление.

    April 18, 2019 at 7:19 am
  • ghost Reply

    В България проблемите основно са два – социален и организационен. Много малко хора могат да си позволят да използват такъв вид превозни средства, нито наети, нито лични. Вторият – защо държавата да поема задължението си да организира всички аспекти на електротранспорта, като може определени фирми да държат монопол в много удобно за това време, през което няма никакви законови регулации. Частните бизнес интереси винаги имат силно лоби в държавното управление.

    April 18, 2019 at 7:19 am
  • ghost Reply

    В България проблемите основно са два – социален и организационен. Много малко хора могат да си позволят да използват такъв вид превозни средства, нито наети, нито лични. Вторият – защо държавата да поема задължението си да организира всички аспекти на електротранспорта, като може определени фирми да държат монопол в много удобно за това време, през което няма никакви законови регулации. Частните бизнес интереси винаги имат силно лоби в държавното управление.

    April 18, 2019 at 7:19 am
  • ghost Reply

    В България проблемите основно са два – социален и организационен. Много малко хора могат да си позволят да използват такъв вид превозни средства, нито наети, нито лични. Вторият – защо държавата да поема задължението си да организира всички аспекти на електротранспорта, като може определени фирми да държат монопол в много удобно за това време, през което няма никакви законови регулации. Частните бизнес интереси винаги имат силно лоби в държавното управление.

    April 18, 2019 at 7:19 am
  • ghost Reply

    В България проблемите основно са два – социален и организационен. Много малко хора могат да си позволят да използват такъв вид превозни средства, нито наети, нито лични. Вторият – защо държавата да поема задължението си да организира всички аспекти на електротранспорта, като може определени фирми да държат монопол в много удобно за това време, през което няма никакви законови регулации. Частните бизнес интереси винаги имат силно лоби в държавното управление.

    April 18, 2019 at 7:19 am
  • ghost Reply

    В България проблемите основно са два – социален и организационен. Много малко хора могат да си позволят да използват такъв вид превозни средства, нито наети, нито лични. Вторият – защо държавата да поема задължението си да организира всички аспекти на електротранспорта, като може определени фирми да държат монопол в много удобно за това време, през което няма никакви законови регулации. Частните бизнес интереси винаги имат силно лоби в държавното управление.

    April 18, 2019 at 7:19 am
  • ghost Reply

    В България проблемите основно са два – социален и организационен. Много малко хора могат да си позволят да използват такъв вид превозни средства, нито наети, нито лични. Вторият – защо държавата да поема задължението си да организира всички аспекти на електротранспорта, като може определени фирми да държат монопол в много удобно за това време, през което няма никакви законови регулации. Частните бизнес интереси винаги имат силно лоби в държавното управление.

    April 18, 2019 at 7:19 am
  • ghost Reply

    В България проблемите основно са два – социален и организационен. Много малко хора могат да си позволят да използват такъв вид превозни средства, нито наети, нито лични. Вторият – защо държавата да поема задължението си да организира всички аспекти на електротранспорта, като може определени фирми да държат монопол в много удобно за това време, през което няма никакви законови регулации. Частните бизнес интереси винаги имат силно лоби в държавното управление.

    April 18, 2019 at 7:19 am
  • ghost Reply

    В България проблемите основно са два – социален и организационен. Много малко хора могат да си позволят да използват такъв вид превозни средства, нито наети, нито лични. Вторият – защо държавата да поема задължението си да организира всички аспекти на електротранспорта, като може определени фирми да държат монопол в много удобно за това време, през което няма никакви законови регулации. Частните бизнес интереси винаги имат силно лоби в държавното управление.

    April 18, 2019 at 7:19 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    От Киа соул тема къде пак на български работи в коментарите отидохме – не го разбирам това кому е нужно?!?

    April 18, 2019 at 6:46 pm
  • Мартин Хаджистойков Reply

    От Киа соул тема къде пак на български работи в коментарите отидохме – не го разбирам това кому е нужно?!?

    April 18, 2019 at 6:46 pm
  • Мартин Хаджистойков Reply

    От Киа соул тема къде пак на български работи в коментарите отидохме – не го разбирам това кому е нужно?!?

    April 18, 2019 at 6:46 pm
  • Мартин Хаджистойков Reply

    От Киа соул тема къде пак на български работи в коментарите отидохме – не го разбирам това кому е нужно?!?

    April 18, 2019 at 6:46 pm
  • Мартин Хаджистойков Reply

    От Киа соул тема къде пак на български работи в коментарите отидохме – не го разбирам това кому е нужно?!?

    April 18, 2019 at 6:46 pm
  • Мартин Хаджистойков Reply

    От Киа соул тема къде пак на български работи в коментарите отидохме – не го разбирам това кому е нужно?!?

    April 18, 2019 at 6:46 pm
  • Мартин Хаджистойков Reply

    От Киа соул тема къде пак на български работи в коментарите отидохме – не го разбирам това кому е нужно?!?

    April 18, 2019 at 6:46 pm
  • Мартин Хаджистойков Reply

    От Киа соул тема къде пак на български работи в коментарите отидохме – не го разбирам това кому е нужно?!?

    April 18, 2019 at 6:46 pm
  • Мартин Хаджистойков Reply

    От Киа соул тема къде пак на български работи в коментарите отидохме – не го разбирам това кому е нужно?!?

    April 18, 2019 at 6:46 pm
  • Ники Reply

    Бих добавил и 3ти проблем – България, респективно българското правителство, продължава да се ослушва относно субсидирането при покупка на такъв автомобил.Нищо чудно да сме единствените в целия ЕС, които не предлагат стимулиране при закупуване на електромобил.Предвид факта, че българския народ е най-бедния в целия съюз, би било логично точно ние да получим такъв вид субсидия – ама защо, като някой може да си прибере тия пари в джоба?!?
    Имам и едно питане.Аз ли греша или според слайда стария Soul е изразходвал по-малко енергия от новия?Това се дължи на по-ниската мощност на електромотора или причината е друга?

    April 19, 2019 at 7:13 am
  • Ники Reply

    Бих добавил и 3ти проблем – България, респективно българското правителство, продължава да се ослушва относно субсидирането при покупка на такъв автомобил.Нищо чудно да сме единствените в целия ЕС, които не предлагат стимулиране при закупуване на електромобил.Предвид факта, че българския народ е най-бедния в целия съюз, би било логично точно ние да получим такъв вид субсидия – ама защо, като някой може да си прибере тия пари в джоба?!?
    Имам и едно питане.Аз ли греша или според слайда стария Soul е изразходвал по-малко енергия от новия?Това се дължи на по-ниската мощност на електромотора или причината е друга?

    April 19, 2019 at 7:13 am
  • Ники Reply

    Бих добавил и 3ти проблем – България, респективно българското правителство, продължава да се ослушва относно субсидирането при покупка на такъв автомобил.Нищо чудно да сме единствените в целия ЕС, които не предлагат стимулиране при закупуване на електромобил.Предвид факта, че българския народ е най-бедния в целия съюз, би било логично точно ние да получим такъв вид субсидия – ама защо, като някой може да си прибере тия пари в джоба?!?
    Имам и едно питане.Аз ли греша или според слайда стария Soul е изразходвал по-малко енергия от новия?Това се дължи на по-ниската мощност на електромотора или причината е друга?

    April 19, 2019 at 7:13 am
  • Ники Reply

    Бих добавил и 3ти проблем – България, респективно българското правителство, продължава да се ослушва относно субсидирането при покупка на такъв автомобил.Нищо чудно да сме единствените в целия ЕС, които не предлагат стимулиране при закупуване на електромобил.Предвид факта, че българския народ е най-бедния в целия съюз, би било логично точно ние да получим такъв вид субсидия – ама защо, като някой може да си прибере тия пари в джоба?!?
    Имам и едно питане.Аз ли греша или според слайда стария Soul е изразходвал по-малко енергия от новия?Това се дължи на по-ниската мощност на електромотора или причината е друга?

    April 19, 2019 at 7:13 am
  • Ники Reply

    Бих добавил и 3ти проблем – България, респективно българското правителство, продължава да се ослушва относно субсидирането при покупка на такъв автомобил.Нищо чудно да сме единствените в целия ЕС, които не предлагат стимулиране при закупуване на електромобил.Предвид факта, че българския народ е най-бедния в целия съюз, би било логично точно ние да получим такъв вид субсидия – ама защо, като някой може да си прибере тия пари в джоба?!?
    Имам и едно питане.Аз ли греша или според слайда стария Soul е изразходвал по-малко енергия от новия?Това се дължи на по-ниската мощност на електромотора или причината е друга?

    April 19, 2019 at 7:13 am
  • Ники Reply

    Бих добавил и 3ти проблем – България, респективно българското правителство, продължава да се ослушва относно субсидирането при покупка на такъв автомобил.Нищо чудно да сме единствените в целия ЕС, които не предлагат стимулиране при закупуване на електромобил.Предвид факта, че българския народ е най-бедния в целия съюз, би било логично точно ние да получим такъв вид субсидия – ама защо, като някой може да си прибере тия пари в джоба?!?
    Имам и едно питане.Аз ли греша или според слайда стария Soul е изразходвал по-малко енергия от новия?Това се дължи на по-ниската мощност на електромотора или причината е друга?

    April 19, 2019 at 7:13 am
  • Ники Reply

    Бих добавил и 3ти проблем – България, респективно българското правителство, продължава да се ослушва относно субсидирането при покупка на такъв автомобил.Нищо чудно да сме единствените в целия ЕС, които не предлагат стимулиране при закупуване на електромобил.Предвид факта, че българския народ е най-бедния в целия съюз, би било логично точно ние да получим такъв вид субсидия – ама защо, като някой може да си прибере тия пари в джоба?!?
    Имам и едно питане.Аз ли греша или според слайда стария Soul е изразходвал по-малко енергия от новия?Това се дължи на по-ниската мощност на електромотора или причината е друга?

    April 19, 2019 at 7:13 am
  • Ники Reply

    Бих добавил и 3ти проблем – България, респективно българското правителство, продължава да се ослушва относно субсидирането при покупка на такъв автомобил.Нищо чудно да сме единствените в целия ЕС, които не предлагат стимулиране при закупуване на електромобил.Предвид факта, че българския народ е най-бедния в целия съюз, би било логично точно ние да получим такъв вид субсидия – ама защо, като някой може да си прибере тия пари в джоба?!?
    Имам и едно питане.Аз ли греша или според слайда стария Soul е изразходвал по-малко енергия от новия?Това се дължи на по-ниската мощност на електромотора или причината е друга?

    April 19, 2019 at 7:13 am
  • Ники Reply

    Бих добавил и 3ти проблем – България, респективно българското правителство, продължава да се ослушва относно субсидирането при покупка на такъв автомобил.Нищо чудно да сме единствените в целия ЕС, които не предлагат стимулиране при закупуване на електромобил.Предвид факта, че българския народ е най-бедния в целия съюз, би било логично точно ние да получим такъв вид субсидия – ама защо, като някой може да си прибере тия пари в джоба?!?
    Имам и едно питане.Аз ли греша или според слайда стария Soul е изразходвал по-малко енергия от новия?Това се дължи на по-ниската мощност на електромотора или причината е друга?

    April 19, 2019 at 7:13 am
  • Джоди Сливенски Reply

    Наверно е нещо велико със 64 кВт батерия този автомобил и 204 к.с. вече става нещо прилично. Бих си го купил! Не не им искам субсидията! Ей хора пари се изкарват! Само че бих поискал да ми се предостави персонална зарядна станция зад блока със съответно паркомясто за мои си нужди мога да платя за едно ел.табло не струва милиони! АА и друго на тази кола ДДС-то е двуцифрена сума! Много ми се иска ДДСто което ще платя да отиде за нещо като кувьози а не за заплати на някой миризливец! Бих занесъл фактурата на Директор на болница, за да си поиска парите от МФ! Чудя се ако реша да си купя електромобил какво би ми дала моята Община АА?

    April 19, 2019 at 4:28 pm
  • Джоди Сливенски Reply

    Наверно е нещо велико със 64 кВт батерия този автомобил и 204 к.с. вече става нещо прилично. Бих си го купил! Не не им искам субсидията! Ей хора пари се изкарват! Само че бих поискал да ми се предостави персонална зарядна станция зад блока със съответно паркомясто за мои си нужди мога да платя за едно ел.табло не струва милиони! АА и друго на тази кола ДДС-то е двуцифрена сума! Много ми се иска ДДСто което ще платя да отиде за нещо като кувьози а не за заплати на някой миризливец! Бих занесъл фактурата на Директор на болница, за да си поиска парите от МФ! Чудя се ако реша да си купя електромобил какво би ми дала моята Община АА?

    April 19, 2019 at 4:28 pm
  • Джоди Сливенски Reply

    Наверно е нещо велико със 64 кВт батерия този автомобил и 204 к.с. вече става нещо прилично. Бих си го купил! Не не им искам субсидията! Ей хора пари се изкарват! Само че бих поискал да ми се предостави персонална зарядна станция зад блока със съответно паркомясто за мои си нужди мога да платя за едно ел.табло не струва милиони! АА и друго на тази кола ДДС-то е двуцифрена сума! Много ми се иска ДДСто което ще платя да отиде за нещо като кувьози а не за заплати на някой миризливец! Бих занесъл фактурата на Директор на болница, за да си поиска парите от МФ! Чудя се ако реша да си купя електромобил какво би ми дала моята Община АА?

    April 19, 2019 at 4:28 pm
  • Джоди Сливенски Reply

    Наверно е нещо велико със 64 кВт батерия този автомобил и 204 к.с. вече става нещо прилично. Бих си го купил! Не не им искам субсидията! Ей хора пари се изкарват! Само че бих поискал да ми се предостави персонална зарядна станция зад блока със съответно паркомясто за мои си нужди мога да платя за едно ел.табло не струва милиони! АА и друго на тази кола ДДС-то е двуцифрена сума! Много ми се иска ДДСто което ще платя да отиде за нещо като кувьози а не за заплати на някой миризливец! Бих занесъл фактурата на Директор на болница, за да си поиска парите от МФ! Чудя се ако реша да си купя електромобил какво би ми дала моята Община АА?

    April 19, 2019 at 4:28 pm
  • Джоди Сливенски Reply

    Наверно е нещо велико със 64 кВт батерия този автомобил и 204 к.с. вече става нещо прилично. Бих си го купил! Не не им искам субсидията! Ей хора пари се изкарват! Само че бих поискал да ми се предостави персонална зарядна станция зад блока със съответно паркомясто за мои си нужди мога да платя за едно ел.табло не струва милиони! АА и друго на тази кола ДДС-то е двуцифрена сума! Много ми се иска ДДСто което ще платя да отиде за нещо като кувьози а не за заплати на някой миризливец! Бих занесъл фактурата на Директор на болница, за да си поиска парите от МФ! Чудя се ако реша да си купя електромобил какво би ми дала моята Община АА?

    April 19, 2019 at 4:28 pm
  • Джоди Сливенски Reply

    Наверно е нещо велико със 64 кВт батерия този автомобил и 204 к.с. вече става нещо прилично. Бих си го купил! Не не им искам субсидията! Ей хора пари се изкарват! Само че бих поискал да ми се предостави персонална зарядна станция зад блока със съответно паркомясто за мои си нужди мога да платя за едно ел.табло не струва милиони! АА и друго на тази кола ДДС-то е двуцифрена сума! Много ми се иска ДДСто което ще платя да отиде за нещо като кувьози а не за заплати на някой миризливец! Бих занесъл фактурата на Директор на болница, за да си поиска парите от МФ! Чудя се ако реша да си купя електромобил какво би ми дала моята Община АА?

    April 19, 2019 at 4:28 pm
  • Джоди Сливенски Reply

    Наверно е нещо велико със 64 кВт батерия този автомобил и 204 к.с. вече става нещо прилично. Бих си го купил! Не не им искам субсидията! Ей хора пари се изкарват! Само че бих поискал да ми се предостави персонална зарядна станция зад блока със съответно паркомясто за мои си нужди мога да платя за едно ел.табло не струва милиони! АА и друго на тази кола ДДС-то е двуцифрена сума! Много ми се иска ДДСто което ще платя да отиде за нещо като кувьози а не за заплати на някой миризливец! Бих занесъл фактурата на Директор на болница, за да си поиска парите от МФ! Чудя се ако реша да си купя електромобил какво би ми дала моята Община АА?

    April 19, 2019 at 4:28 pm
  • Джоди Сливенски Reply

    Наверно е нещо велико със 64 кВт батерия този автомобил и 204 к.с. вече става нещо прилично. Бих си го купил! Не не им искам субсидията! Ей хора пари се изкарват! Само че бих поискал да ми се предостави персонална зарядна станция зад блока със съответно паркомясто за мои си нужди мога да платя за едно ел.табло не струва милиони! АА и друго на тази кола ДДС-то е двуцифрена сума! Много ми се иска ДДСто което ще платя да отиде за нещо като кувьози а не за заплати на някой миризливец! Бих занесъл фактурата на Директор на болница, за да си поиска парите от МФ! Чудя се ако реша да си купя електромобил какво би ми дала моята Община АА?

    April 19, 2019 at 4:28 pm
  • Джоди Сливенски Reply

    Наверно е нещо велико със 64 кВт батерия този автомобил и 204 к.с. вече става нещо прилично. Бих си го купил! Не не им искам субсидията! Ей хора пари се изкарват! Само че бих поискал да ми се предостави персонална зарядна станция зад блока със съответно паркомясто за мои си нужди мога да платя за едно ел.табло не струва милиони! АА и друго на тази кола ДДС-то е двуцифрена сума! Много ми се иска ДДСто което ще платя да отиде за нещо като кувьози а не за заплати на някой миризливец! Бих занесъл фактурата на Директор на болница, за да си поиска парите от МФ! Чудя се ако реша да си купя електромобил какво би ми дала моята Община АА?

    April 19, 2019 at 4:28 pm

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *