KIA Soul EV цена за България и опции на електромобила
При втория Soul EV тест първоначалното добро впечатление от колата се затвърди и на детелината на околовръстното и Цариградско имах възможност да усетя, че Soul EV е по-стабилeн спрямо усещането ми от първия тест. Шофирах бавно по ремонтирания участък и имах възможност да поговоря с нашия домакин от KIA за пазара на електромобили в България…
В тази връзка, вече имам и точните настоящи финансови условия за оперативен лизинг на KIA Soul EV от Europcar (Евроренталс ООД) (стойности без ДДС):
- Лизингов период в месеци: 48
- Пробег за периода: 80,000 км
- Нетна наемна вноска: €585.98
- Вноска за управление на автопарк: €125.34
- Крайна месечна вноска: €711.32
“Вноска за управление на автопарк” включва: Пълно автокаско за €96.01, Такса управление: €10.00 и няколко по-малки такси. С тях общата месечна вноска за колата става €711.32 или 1391 лв по фиксирания курс. С начисляване на ДДС вноската става съответно €853 или 1649 лв месечно.
За други начини за придобиване на KIA Soul EV звънни в KIA България!
Опциите на ZX нивото са твърде много, за да ги включа тук – ще ги намериш на страницата, към която има линк в края на този блог. Сега отбелязвам важния елемент със зареждането – Soul EV има два контакта за зареждане, Тип 1 за 6.6 кВтч и CHAdeMo за 50 кВт бързи зарядни станции. От 6.6 кВт зарядна станция батерията за зарежда изцяло за под 5 часа, а на 50 кВт за около 30 мин от 0 до 80%.
Откъм пробег още нямам лични впечатления освен тези при първия тест. Когато се качих в колата бяха изминати 41 км след пълно зареждане и компютърът показваше пробег от още 152 км. При шофиране със скорост до 80 или макс. 90 км/ч вероятно тези 190 км ще са постижими.
Едно от условията в офертата за оперативен лизинг е: “Гаранционен депозит в размер на 3 месечни вноски и еднократна административна такса в размер на €150.00 без ДДС”. Това вероятно играе ролята на първоначална вноска и е в размер на общо €2740.
Искам да съм абсолютно обективен за колата и ще кажа, че изпълнението, материалите, возията и общото усещане ми допадат изключително. Кожените седалки са с приятен син акцент по края и с още по-приятно проветрение/охлаждане (отопление през зимата). Те са обаче единственото, което за момента от краткото ми впечатление бих пропуснал като поръчка – просто кожените седалки отдавна са извън моето усещане за комфорт.
Купето е достатъчно просторно и въпреки че Kangoo ZE ми е много по-голям фаворит като функционалност, двете не са директно сравними и Soul EV е с достатъчно обем за пътници и багаж.
Друго откровено мнение от моя страна е, че по-скоро бих закупил колата, а ако ще е на лизинг, за мен опцията е финансов, не оперативен. За определени цели и бизнес, обаче, може да е много подходящо, особено предвид малката начална инвестиция.
И накрая, на база моя професионален опит до момента смятам, че пазарът на електромобили в България ще се развие, когато при дилърите има налични електромобили с изгодни предложения за покупка. Инвестициите в доставка на електромобили на склад са онази важна брънка, която в момента липсва във веригата. Защото с налични електромобили, за които се предлага обслужване и гаранция, нещата стават по-сигурни и привлекателни за потребителите.
Остана да добавя това, че ако KIA Soul EV не е наличен доставката е от 30 до 180 дни, гаранцията е 7 години или 150,000 км, а ето и линк към ценовата оферта с опции за KIA Soul EV.
eCars.bg / Elektromobili.bg
Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Важно!Ако вече имаш регистрация в eCars.bg, при която си избрал/а да се абонираш за бюлетина, значи вече го получаваш. В случай че нямаш eCars.bg профил или си пропуснал/а да се абонираш за бюлетина при регистрацията, можеш да го направиш като натиснеш бутона Абонирам се отгоре. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на всеки бюлетин.
Comments (198)
Днес я покарах, не мога да намеря достатъчно суперлативи – страхотна кола! И новината на деня мисля, че е фактът, че двете налични вече са продадени, а Yellow Taxi са направили поръчка за 10, така че след 3-4 месеца ще имаме възможност да си викнем електротакси xD
[QUOTE=petko_voyvoda:1483]Днес я покарах, не мога да намеря достатъчно суперлативи – страхотна кола! И новината на деня мисля, че е фактът, че двете налични вече са продадени, а Yellow Taxi са направили поръчка за 10, така че след 3-4 месеца ще имаме възможност да си викнем електротакси xD[/QUOTE]
Опаа, на мен нищо дори и не споменаха – наистина, не питах за такива неща – но е чудесна новина. Как научи?
Казаха ми по време на тестдрайва. Има още няколко предплатени вече от някакви фирми, но не запомних дали и там си бяха купили 10 или няколко единични бройки. Но за такситата съм сигурен 🙂
Новините наистина са чудесни за електромобилния бизнес. Макар че цените и тук са ужасно високи – 1649 лв!!! Ще кажа и още нещо – ако Нисан продаваха в БГ Лииф до сега щяха да имат десетки продадени на таксиметрови фирми. При него налице е бързия заряд, но може и да си го купиш в брой с батерията за около 60 х.лв , което е значително по-евтино.
Нисан вече внесоха няколко LEAF за клиенти, които са си го поръчали, така че ако имаш интерес може да се свържеш с тях ;).
Днес я покарах, не мога да намеря достатъчно суперлативи – страхотна кола! И новината на деня мисля, че е фактът, че двете налични вече са продадени, а Yellow Taxi са направили поръчка за 10, така че след 3-4 месеца ще имаме възможност да си викнем електротакси xD
И аз я покарах – супер е. Ако цената беше по-нормална нямаше да се замислям. Пречката за масовост на електрическите коли не е пробега, а цената. Все пак се радвам, че въпреки това се продава.
[QUOTE=petko_voyvoda:1483]Днес я покарах, не мога да намеря достатъчно суперлативи – страхотна кола! И новината на деня мисля, че е фактът, че двете налични вече са продадени, а Yellow Taxi са направили поръчка за 10, така че след 3-4 месеца ще имаме възможност да си викнем електротакси xD[/QUOTE]
Опаа, на мен нищо дори и не споменаха – наистина, не питах за такива неща – но е чудесна новина. Как научи?
Е добре, ама какви са тея условия: “ВАЖНО: Гаранционния срок за Силовата Батерия е 2 години без ограничение на пробега.”…?
Казаха ми по време на тестдрайва. Има още няколко предплатени вече от някакви фирми, но не запомних дали и там си бяха купили 10 или няколко единични бройки. Но за такситата съм сигурен 🙂
Ейй, това съм го пропуснал – за първи път виждам такава миниатюрна гаранция – всички други са по 8 или повече години.
Абсолютно, много е странно, обикновено така вдъхват доверие в хората и в купувачите на пазара за употребявани коли, а нещо KIA с тази двугодишна гаранция… не знам какво искат да направят…
Новините наистина са чудесни за електромобилния бизнес. Макар че цените и тук са ужасно високи – 1649 лв!!! Ще кажа и още нещо – ако Нисан продаваха в БГ Лииф до сега щяха да имат десетки продадени на таксиметрови фирми. При него налице е бързия заряд, но може и да си го купиш в брой с батерията за около 60 х.лв , което е значително по-евтино.
Това е някаква българска хитрина. В европейския сайт[LINK=http://www.kia.com/eu/campaigns-and-redirects/soul-ev/][/LINK] ясно пише:
[QUOTE]
DOES THE BATTERY HAVE GUARANTEE?
The battery inside the Kia Soul EV is covered by a 7-year warranty.
[/QUOTE]
Нисан вече внесоха няколко LEAF за клиенти, които са си го поръчали, така че ако имаш интерес може да се свържеш с тях ;).
Повод да звънна и да питам си е. Като разбера повече ще пиша. Или ако някой ме предвари…
И аз я покарах – супер е. Ако цената беше по-нормална нямаше да се замислям. Пречката за масовост на електрическите коли не е пробега, а цената. Все пак се радвам, че въпреки това се продава.
Е добре, ама какви са тея условия: “ВАЖНО: Гаранционния срок за Силовата Батерия е 2 години без ограничение на пробега.”…?
Иска ми се да съм оптимист, но не виждам как. Ето и с този оперативен лизинг , ако няма нещо предварително уговорено , за което не знаем , фирмите вносители не добавят нищо за експлоатирането на електромобила от обикновени хора. Ако така продължава политиката за масово навлизане на ел.транспорта нищо няма да се получи. А ето и Румънците вече имат субсидия!
хм, защоо Киа ги вкарват с порт J1772 ? Това е характерно по-скоро за щатите, не за Европа…
Ейй, това съм го пропуснал – за първи път виждам такава миниатюрна гаранция – всички други са по 8 или повече години.
[QUOTE=Златански:1497]хм, защоо Киа ги вкарват с порт J1772 ? Това е характерно по-скоро за щатите, не за Европа…[/QUOTE]
Тя си е така, поне аз засега не съм виждал европейския вариант да е с Тип 2
Абсолютно, много е странно, обикновено така вдъхват доверие в хората и в купувачите на пазара за употребявани коли, а нещо KIA с тази двугодишна гаранция… не знам какво искат да направят…
привет 🙂 ,
и аз останах много доволен от електромобила – надхвърли очакванията ми! 🙂
а минусът, разбира се, е цената – около 71 х. лв(!?) и държавната “помощ” е отпадане на годишния данък (около 300лв) – смешно/тъжно!
другото, което се разбра, а го и очаквах вече, е да се направят бързи зарядни табла по бензиностанциите (май се планира да участва една верига с червени бензиностанции) 🙂
Учуди ме, че колата е с редуктор L(8.2:1) след електромотора( 360V, 0-2800-8000rpm), и с литиево-йон полимерни батерии(LiPB ).
Чудесна возия с 206/60/16, чудесно ускорение(0-100 – 11с), чудесни режими на генерация(D-нормален, B-увеличен), чудесен като вътрешно пространство!
НЕ може да тегли(?!?).
поздрави 🙂
п.с. за информация- [LINK=http://www.kia.com/us/en/vehicle/soul-ev/2015/experience?story=hello][/LINK]
Това е някаква българска хитрина. В европейския сайт[LINK=http://www.kia.com/eu/campaigns-and-redirects/soul-ev/][/LINK] ясно пише:
[QUOTE]
DOES THE BATTERY HAVE GUARANTEE?
The battery inside the Kia Soul EV is covered by a 7-year warranty.
[/QUOTE]
Повод да звънна и да питам си е. Като разбера повече ще пиша. Или ако някой ме предвари…
И амперата е така, при нея казват, че не е проектирана нито да тегли, нито да носи нещо на тавана. Само Тесла май са достатъчно смели да проектират електроджип с теглич 🙂
Иска ми се да съм оптимист, но не виждам как. Ето и с този оперативен лизинг , ако няма нещо предварително уговорено , за което не знаем , фирмите вносители не добавят нищо за експлоатирането на електромобила от обикновени хора. Ако така продължава политиката за масово навлизане на ел.транспорта нищо няма да се получи. А ето и Румънците вече имат субсидия!
Което винаги ми е било странно.. не виждам технически проблем за това..
Във форума на волт има снимки на смели собственици, които са си сложили тегличи/ремаркета за джетове и пр. и казват, че няма никакви проблеми. Но отпада всякаква гаранция.
хм, защоо Киа ги вкарват с порт J1772 ? Това е характерно по-скоро за щатите, не за Европа…
Пада връзвация на гащета…
[QUOTE=Златански:1497]хм, защоо Киа ги вкарват с порт J1772 ? Това е характерно по-скоро за щатите, не за Европа…[/QUOTE]
Тя си е така, поне аз засега не съм виждал европейския вариант да е с Тип 2
Интересно, локатора на Киа-та показва 17 зарядни станции според Капитал:
[LINK=http://www.capital.bg/biznes/stoki_i_prodajbi/2015/08/06/2586617_naelektrizirashtiiat_koreec/][/LINK]
докато във http://www.vsichkotok.bg/ са 14. Някои ако има достъп да колата да помогне за “липсващите” 3 станции 🙂
[QUOTE=rrumpe:1543]Интересно, локатора на Киа-та показва 17 зарядни станции според Капитал:
[LINK=http://www.capital.bg/biznes/stoki_i_prodajbi/2015/08/06/2586617_naelektrizirashtiiat_koreec/][/LINK]
докато във http://www.vsichkotok.bg/ са 14. Някои ако има достъп да колата да помогне за “липсващите” 3 станции :)[/QUOTE]
Разминават се, защото колата показва само станции на Фулчарджър, които нещо не работят от известно време, а във ВсичкоТок не са качени всичките им, но има други, като тази пред Интер Експо Център, а и моловете са включени. Ще добавя и Мол София и каквото още липсва. Благодарско за подсещането.
привет 🙂 ,
и аз останах много доволен от електромобила – надхвърли очакванията ми! 🙂
а минусът, разбира се, е цената – около 71 х. лв(!?) и държавната “помощ” е отпадане на годишния данък (около 300лв) – смешно/тъжно!
другото, което се разбра, а го и очаквах вече, е да се направят бързи зарядни табла по бензиностанциите (май се планира да участва една верига с червени бензиностанции) 🙂
Учуди ме, че колата е с редуктор L(8.2:1) след електромотора( 360V, 0-2800-8000rpm), и с литиево-йон полимерни батерии(LiPB ).
Чудесна возия с 206/60/16, чудесно ускорение(0-100 – 11с), чудесни режими на генерация(D-нормален, B-увеличен), чудесен като вътрешно пространство!
НЕ може да тегли(?!?).
поздрави 🙂
п.с. за информация- [LINK=http://www.kia.com/us/en/vehicle/soul-ev/2015/experience?story=hello][/LINK]
Днес я покарах, не мога да намеря достатъчно суперлативи – страхотна кола! И новината на деня мисля, че е фактът, че двете налични вече са продадени, а Yellow Taxi са направили поръчка за 10, така че след 3-4 месеца ще имаме възможност да си викнем електротакси xD
Е какво се чудите, не виждате ли, че не само в БГ, ами по цял свят, нарочно надуват цените на ел.авотмобилите и ги правят със скапани салони и дизайн или нечовешки скъпи. Или и двете. Как тази кола ще е по-скъпа от тези, с фосилните горива? Няма двигател, скорости, липсват половината части. На какво отгоре?
И амперата е така, при нея казват, че не е проектирана нито да тегли, нито да носи нещо на тавана. Само Тесла май са достатъчно смели да проектират електроджип с теглич 🙂
[QUOTE=petko_voyvoda:1483]Днес я покарах, не мога да намеря достатъчно суперлативи – страхотна кола! И новината на деня мисля, че е фактът, че двете налични вече са продадени, а Yellow Taxi са направили поръчка за 10, така че след 3-4 месеца ще имаме възможност да си викнем електротакси xD[/QUOTE]
Опаа, на мен нищо дори и не споменаха – наистина, не питах за такива неща – но е чудесна новина. Как научи?
Стига бе, това излиза 41000 евро… във Франция Nissan Leaf струва под 30000 евро и не е кола с ДВГ преправена на електрическа o.0
Казаха ми по време на тестдрайва. Има още няколко предплатени вече от някакви фирми, но не запомних дали и там си бяха купили 10 или няколко единични бройки. Но за такситата съм сигурен 🙂
Което винаги ми е било странно.. не виждам технически проблем за това..
Във форума на волт има снимки на смели собственици, които са си сложили тегличи/ремаркета за джетове и пр. и казват, че няма никакви проблеми. Но отпада всякаква гаранция.
Пада връзвация на гащета…
Новините наистина са чудесни за електромобилния бизнес. Макар че цените и тук са ужасно високи – 1649 лв!!! Ще кажа и още нещо – ако Нисан продаваха в БГ Лииф до сега щяха да имат десетки продадени на таксиметрови фирми. При него налице е бързия заряд, но може и да си го купиш в брой с батерията за около 60 х.лв , което е значително по-евтино.
Нисан вече внесоха няколко LEAF за клиенти, които са си го поръчали, така че ако имаш интерес може да се свържеш с тях ;).
Интересно, локатора на Киа-та показва 17 зарядни станции според Капитал:
[LINK=http://www.capital.bg/biznes/stoki_i_prodajbi/2015/08/06/2586617_naelektrizirashtiiat_koreec/][/LINK]
докато във http://www.vsichkotok.bg/ са 14. Някои ако има достъп да колата да помогне за “липсващите” 3 станции 🙂
И аз я покарах – супер е. Ако цената беше по-нормална нямаше да се замислям. Пречката за масовост на електрическите коли не е пробега, а цената. Все пак се радвам, че въпреки това се продава.
[QUOTE=rrumpe:1543]Интересно, локатора на Киа-та показва 17 зарядни станции според Капитал:
[LINK=http://www.capital.bg/biznes/stoki_i_prodajbi/2015/08/06/2586617_naelektrizirashtiiat_koreec/][/LINK]
докато във http://www.vsichkotok.bg/ са 14. Някои ако има достъп да колата да помогне за “липсващите” 3 станции :)[/QUOTE]
Разминават се, защото колата показва само станции на Фулчарджър, които нещо не работят от известно време, а във ВсичкоТок не са качени всичките им, но има други, като тази пред Интер Експо Център, а и моловете са включени. Ще добавя и Мол София и каквото още липсва. Благодарско за подсещането.
Е добре, ама какви са тея условия: “ВАЖНО: Гаранционния срок за Силовата Батерия е 2 години без ограничение на пробега.”…?
Е какво се чудите, не виждате ли, че не само в БГ, ами по цял свят, нарочно надуват цените на ел.авотмобилите и ги правят със скапани салони и дизайн или нечовешки скъпи. Или и двете. Как тази кола ще е по-скъпа от тези, с фосилните горива? Няма двигател, скорости, липсват половината части. На какво отгоре?
Днес я покарах, не мога да намеря достатъчно суперлативи – страхотна кола! И новината на деня мисля, че е фактът, че двете налични вече са продадени, а Yellow Taxi са направили поръчка за 10, така че след 3-4 месеца ще имаме възможност да си викнем електротакси xD
Днес я покарах, не мога да намеря достатъчно суперлативи – страхотна кола! И новината на деня мисля, че е фактът, че двете налични вече са продадени, а Yellow Taxi са направили поръчка за 10, така че след 3-4 месеца ще имаме възможност да си викнем електротакси xD
Стига бе, това излиза 41000 евро… във Франция Nissan Leaf струва под 30000 евро и не е кола с ДВГ преправена на електрическа o.0
[QUOTE=petko_voyvoda:1483]Днес я покарах, не мога да намеря достатъчно суперлативи – страхотна кола! И новината на деня мисля, че е фактът, че двете налични вече са продадени, а Yellow Taxi са направили поръчка за 10, така че след 3-4 месеца ще имаме възможност да си викнем електротакси xD[/QUOTE]
Опаа, на мен нищо дори и не споменаха – наистина, не питах за такива неща – но е чудесна новина. Как научи?
Ейй, това съм го пропуснал – за първи път виждам такава миниатюрна гаранция – всички други са по 8 или повече години.
[QUOTE=petko_voyvoda:1483]Днес я покарах, не мога да намеря достатъчно суперлативи – страхотна кола! И новината на деня мисля, че е фактът, че двете налични вече са продадени, а Yellow Taxi са направили поръчка за 10, така че след 3-4 месеца ще имаме възможност да си викнем електротакси xD[/QUOTE]
Опаа, на мен нищо дори и не споменаха – наистина, не питах за такива неща – но е чудесна новина. Как научи?
Казаха ми по време на тестдрайва. Има още няколко предплатени вече от някакви фирми, но не запомних дали и там си бяха купили 10 или няколко единични бройки. Но за такситата съм сигурен 🙂
Абсолютно, много е странно, обикновено така вдъхват доверие в хората и в купувачите на пазара за употребявани коли, а нещо KIA с тази двугодишна гаранция… не знам какво искат да направят…
Това е някаква българска хитрина. В европейския сайт[LINK=http://www.kia.com/eu/campaigns-and-redirects/soul-ev/][/LINK] ясно пише:
[QUOTE]
DOES THE BATTERY HAVE GUARANTEE?
The battery inside the Kia Soul EV is covered by a 7-year warranty.
[/QUOTE]
Казаха ми по време на тестдрайва. Има още няколко предплатени вече от някакви фирми, но не запомних дали и там си бяха купили 10 или няколко единични бройки. Но за такситата съм сигурен 🙂
Новините наистина са чудесни за електромобилния бизнес. Макар че цените и тук са ужасно високи – 1649 лв!!! Ще кажа и още нещо – ако Нисан продаваха в БГ Лииф до сега щяха да имат десетки продадени на таксиметрови фирми. При него налице е бързия заряд, но може и да си го купиш в брой с батерията за около 60 х.лв , което е значително по-евтино.
Повод да звънна и да питам си е. Като разбера повече ще пиша. Или ако някой ме предвари…
Новините наистина са чудесни за електромобилния бизнес. Макар че цените и тук са ужасно високи – 1649 лв!!! Ще кажа и още нещо – ако Нисан продаваха в БГ Лииф до сега щяха да имат десетки продадени на таксиметрови фирми. При него налице е бързия заряд, но може и да си го купиш в брой с батерията за около 60 х.лв , което е значително по-евтино.
Иска ми се да съм оптимист, но не виждам как. Ето и с този оперативен лизинг , ако няма нещо предварително уговорено , за което не знаем , фирмите вносители не добавят нищо за експлоатирането на електромобила от обикновени хора. Ако така продължава политиката за масово навлизане на ел.транспорта нищо няма да се получи. А ето и Румънците вече имат субсидия!
Нисан вече внесоха няколко LEAF за клиенти, които са си го поръчали, така че ако имаш интерес може да се свържеш с тях ;).
хм, защоо Киа ги вкарват с порт J1772 ? Това е характерно по-скоро за щатите, не за Европа…
И аз я покарах – супер е. Ако цената беше по-нормална нямаше да се замислям. Пречката за масовост на електрическите коли не е пробега, а цената. Все пак се радвам, че въпреки това се продава.
Нисан вече внесоха няколко LEAF за клиенти, които са си го поръчали, така че ако имаш интерес може да се свържеш с тях ;).
И аз я покарах – супер е. Ако цената беше по-нормална нямаше да се замислям. Пречката за масовост на електрическите коли не е пробега, а цената. Все пак се радвам, че въпреки това се продава.
Е добре, ама какви са тея условия: “ВАЖНО: Гаранционния срок за Силовата Батерия е 2 години без ограничение на пробега.”…?
[QUOTE=Златански:1497]хм, защоо Киа ги вкарват с порт J1772 ? Това е характерно по-скоро за щатите, не за Европа…[/QUOTE]
Тя си е така, поне аз засега не съм виждал европейския вариант да е с Тип 2
привет 🙂 ,
и аз останах много доволен от електромобила – надхвърли очакванията ми! 🙂
а минусът, разбира се, е цената – около 71 х. лв(!?) и държавната “помощ” е отпадане на годишния данък (около 300лв) – смешно/тъжно!
другото, което се разбра, а го и очаквах вече, е да се направят бързи зарядни табла по бензиностанциите (май се планира да участва една верига с червени бензиностанции) 🙂
Учуди ме, че колата е с редуктор L(8.2:1) след електромотора( 360V, 0-2800-8000rpm), и с литиево-йон полимерни батерии(LiPB ).
Чудесна возия с 206/60/16, чудесно ускорение(0-100 – 11с), чудесни режими на генерация(D-нормален, B-увеличен), чудесен като вътрешно пространство!
НЕ може да тегли(?!?).
поздрави 🙂
п.с. за информация- [LINK=http://www.kia.com/us/en/vehicle/soul-ev/2015/experience?story=hello][/LINK]
Ейй, това съм го пропуснал – за първи път виждам такава миниатюрна гаранция – всички други са по 8 или повече години.
Е добре, ама какви са тея условия: “ВАЖНО: Гаранционния срок за Силовата Батерия е 2 години без ограничение на пробега.”…?
Абсолютно, много е странно, обикновено така вдъхват доверие в хората и в купувачите на пазара за употребявани коли, а нещо KIA с тази двугодишна гаранция… не знам какво искат да направят…
И амперата е така, при нея казват, че не е проектирана нито да тегли, нито да носи нещо на тавана. Само Тесла май са достатъчно смели да проектират електроджип с теглич 🙂
Ейй, това съм го пропуснал – за първи път виждам такава миниатюрна гаранция – всички други са по 8 или повече години.
Днес я покарах, не мога да намеря достатъчно суперлативи – страхотна кола! И новината на деня мисля, че е фактът, че двете налични вече са продадени, а Yellow Taxi са направили поръчка за 10, така че след 3-4 месеца ще имаме възможност да си викнем електротакси xD
Това е някаква българска хитрина. В европейския сайт[LINK=http://www.kia.com/eu/campaigns-and-redirects/soul-ev/][/LINK] ясно пише:
[QUOTE]
DOES THE BATTERY HAVE GUARANTEE?
The battery inside the Kia Soul EV is covered by a 7-year warranty.
[/QUOTE]
Което винаги ми е било странно.. не виждам технически проблем за това..
Във форума на волт има снимки на смели собственици, които са си сложили тегличи/ремаркета за джетове и пр. и казват, че няма никакви проблеми. Но отпада всякаква гаранция.
[QUOTE=petko_voyvoda:1483]Днес я покарах, не мога да намеря достатъчно суперлативи – страхотна кола! И новината на деня мисля, че е фактът, че двете налични вече са продадени, а Yellow Taxi са направили поръчка за 10, така че след 3-4 месеца ще имаме възможност да си викнем електротакси xD[/QUOTE]
Опаа, на мен нищо дори и не споменаха – наистина, не питах за такива неща – но е чудесна новина. Как научи?
Абсолютно, много е странно, обикновено така вдъхват доверие в хората и в купувачите на пазара за употребявани коли, а нещо KIA с тази двугодишна гаранция… не знам какво искат да направят…
Днес я покарах, не мога да намеря достатъчно суперлативи – страхотна кола! И новината на деня мисля, че е фактът, че двете налични вече са продадени, а Yellow Taxi са направили поръчка за 10, така че след 3-4 месеца ще имаме възможност да си викнем електротакси xD
Това е някаква българска хитрина. В европейския сайт[LINK=http://www.kia.com/eu/campaigns-and-redirects/soul-ev/][/LINK] ясно пише:
[QUOTE]
DOES THE BATTERY HAVE GUARANTEE?
The battery inside the Kia Soul EV is covered by a 7-year warranty.
[/QUOTE]
Пада връзвация на гащета…
Казаха ми по време на тестдрайва. Има още няколко предплатени вече от някакви фирми, но не запомних дали и там си бяха купили 10 или няколко единични бройки. Но за такситата съм сигурен 🙂
Повод да звънна и да питам си е. Като разбера повече ще пиша. Или ако някой ме предвари…
[QUOTE=petko_voyvoda:1483]Днес я покарах, не мога да намеря достатъчно суперлативи – страхотна кола! И новината на деня мисля, че е фактът, че двете налични вече са продадени, а Yellow Taxi са направили поръчка за 10, така че след 3-4 месеца ще имаме възможност да си викнем електротакси xD[/QUOTE]
Опаа, на мен нищо дори и не споменаха – наистина, не питах за такива неща – но е чудесна новина. Как научи?
Интересно, локатора на Киа-та показва 17 зарядни станции според Капитал:
[LINK=http://www.capital.bg/biznes/stoki_i_prodajbi/2015/08/06/2586617_naelektrizirashtiiat_koreec/][/LINK]
докато във http://www.vsichkotok.bg/ са 14. Някои ако има достъп да колата да помогне за “липсващите” 3 станции 🙂
Новините наистина са чудесни за електромобилния бизнес. Макар че цените и тук са ужасно високи – 1649 лв!!! Ще кажа и още нещо – ако Нисан продаваха в БГ Лииф до сега щяха да имат десетки продадени на таксиметрови фирми. При него налице е бързия заряд, но може и да си го купиш в брой с батерията за около 60 х.лв , което е значително по-евтино.
Повод да звънна и да питам си е. Като разбера повече ще пиша. Или ако някой ме предвари…
Иска ми се да съм оптимист, но не виждам как. Ето и с този оперативен лизинг , ако няма нещо предварително уговорено , за което не знаем , фирмите вносители не добавят нищо за експлоатирането на електромобила от обикновени хора. Ако така продължава политиката за масово навлизане на ел.транспорта нищо няма да се получи. А ето и Румънците вече имат субсидия!
Казаха ми по време на тестдрайва. Има още няколко предплатени вече от някакви фирми, но не запомних дали и там си бяха купили 10 или няколко единични бройки. Но за такситата съм сигурен 🙂
Иска ми се да съм оптимист, но не виждам как. Ето и с този оперативен лизинг , ако няма нещо предварително уговорено , за което не знаем , фирмите вносители не добавят нищо за експлоатирането на електромобила от обикновени хора. Ако така продължава политиката за масово навлизане на ел.транспорта нищо няма да се получи. А ето и Румънците вече имат субсидия!
Нисан вече внесоха няколко LEAF за клиенти, които са си го поръчали, така че ако имаш интерес може да се свържеш с тях ;).
[QUOTE=rrumpe:1543]Интересно, локатора на Киа-та показва 17 зарядни станции според Капитал:
[LINK=http://www.capital.bg/biznes/stoki_i_prodajbi/2015/08/06/2586617_naelektrizirashtiiat_koreec/][/LINK]
докато във http://www.vsichkotok.bg/ са 14. Някои ако има достъп да колата да помогне за “липсващите” 3 станции :)[/QUOTE]
Разминават се, защото колата показва само станции на Фулчарджър, които нещо не работят от известно време, а във ВсичкоТок не са качени всичките им, но има други, като тази пред Интер Експо Център, а и моловете са включени. Ще добавя и Мол София и каквото още липсва. Благодарско за подсещането.
хм, защоо Киа ги вкарват с порт J1772 ? Това е характерно по-скоро за щатите, не за Европа…
И аз я покарах – супер е. Ако цената беше по-нормална нямаше да се замислям. Пречката за масовост на електрическите коли не е пробега, а цената. Все пак се радвам, че въпреки това се продава.
хм, защоо Киа ги вкарват с порт J1772 ? Това е характерно по-скоро за щатите, не за Европа…
Новините наистина са чудесни за електромобилния бизнес. Макар че цените и тук са ужасно високи – 1649 лв!!! Ще кажа и още нещо – ако Нисан продаваха в БГ Лииф до сега щяха да имат десетки продадени на таксиметрови фирми. При него налице е бързия заряд, но може и да си го купиш в брой с батерията за около 60 х.лв , което е значително по-евтино.
Е какво се чудите, не виждате ли, че не само в БГ, ами по цял свят, нарочно надуват цените на ел.авотмобилите и ги правят със скапани салони и дизайн или нечовешки скъпи. Или и двете. Как тази кола ще е по-скъпа от тези, с фосилните горива? Няма двигател, скорости, липсват половината части. На какво отгоре?
Е добре, ама какви са тея условия: “ВАЖНО: Гаранционния срок за Силовата Батерия е 2 години без ограничение на пробега.”…?
[QUOTE=Златански:1497]хм, защоо Киа ги вкарват с порт J1772 ? Това е характерно по-скоро за щатите, не за Европа…[/QUOTE]
Тя си е така, поне аз засега не съм виждал европейския вариант да е с Тип 2
Нисан вече внесоха няколко LEAF за клиенти, които са си го поръчали, така че ако имаш интерес може да се свържеш с тях ;).
[QUOTE=Златански:1497]хм, защоо Киа ги вкарват с порт J1772 ? Това е характерно по-скоро за щатите, не за Европа…[/QUOTE]
Тя си е така, поне аз засега не съм виждал европейския вариант да е с Тип 2
привет 🙂 ,
и аз останах много доволен от електромобила – надхвърли очакванията ми! 🙂
а минусът, разбира се, е цената – около 71 х. лв(!?) и държавната “помощ” е отпадане на годишния данък (около 300лв) – смешно/тъжно!
другото, което се разбра, а го и очаквах вече, е да се направят бързи зарядни табла по бензиностанциите (май се планира да участва една верига с червени бензиностанции) 🙂
Учуди ме, че колата е с редуктор L(8.2:1) след електромотора( 360V, 0-2800-8000rpm), и с литиево-йон полимерни батерии(LiPB ).
Чудесна возия с 206/60/16, чудесно ускорение(0-100 – 11с), чудесни режими на генерация(D-нормален, B-увеличен), чудесен като вътрешно пространство!
НЕ може да тегли(?!?).
поздрави 🙂
п.с. за информация- [LINK=http://www.kia.com/us/en/vehicle/soul-ev/2015/experience?story=hello][/LINK]
Стига бе, това излиза 41000 евро… във Франция Nissan Leaf струва под 30000 евро и не е кола с ДВГ преправена на електрическа o.0
Ейй, това съм го пропуснал – за първи път виждам такава миниатюрна гаранция – всички други са по 8 или повече години.
И аз я покарах – супер е. Ако цената беше по-нормална нямаше да се замислям. Пречката за масовост на електрическите коли не е пробега, а цената. Все пак се радвам, че въпреки това се продава.
привет 🙂 ,
и аз останах много доволен от електромобила – надхвърли очакванията ми! 🙂
а минусът, разбира се, е цената – около 71 х. лв(!?) и държавната “помощ” е отпадане на годишния данък (около 300лв) – смешно/тъжно!
другото, което се разбра, а го и очаквах вече, е да се направят бързи зарядни табла по бензиностанциите (май се планира да участва една верига с червени бензиностанции) 🙂
Учуди ме, че колата е с редуктор L(8.2:1) след електромотора( 360V, 0-2800-8000rpm), и с литиево-йон полимерни батерии(LiPB ).
Чудесна возия с 206/60/16, чудесно ускорение(0-100 – 11с), чудесни режими на генерация(D-нормален, B-увеличен), чудесен като вътрешно пространство!
НЕ може да тегли(?!?).
поздрави 🙂
п.с. за информация- [LINK=http://www.kia.com/us/en/vehicle/soul-ev/2015/experience?story=hello][/LINK]
Абсолютно, много е странно, обикновено така вдъхват доверие в хората и в купувачите на пазара за употребявани коли, а нещо KIA с тази двугодишна гаранция… не знам какво искат да направят…
И амперата е така, при нея казват, че не е проектирана нито да тегли, нито да носи нещо на тавана. Само Тесла май са достатъчно смели да проектират електроджип с теглич 🙂
Е добре, ама какви са тея условия: “ВАЖНО: Гаранционния срок за Силовата Батерия е 2 години без ограничение на пробега.”…?
И амперата е така, при нея казват, че не е проектирана нито да тегли, нито да носи нещо на тавана. Само Тесла май са достатъчно смели да проектират електроджип с теглич 🙂
Това е някаква българска хитрина. В европейския сайт[LINK=http://www.kia.com/eu/campaigns-and-redirects/soul-ev/][/LINK] ясно пише:
[QUOTE]
DOES THE BATTERY HAVE GUARANTEE?
The battery inside the Kia Soul EV is covered by a 7-year warranty.
[/QUOTE]
Което винаги ми е било странно.. не виждам технически проблем за това..
Във форума на волт има снимки на смели собственици, които са си сложили тегличи/ремаркета за джетове и пр. и казват, че няма никакви проблеми. Но отпада всякаква гаранция.
Ейй, това съм го пропуснал – за първи път виждам такава миниатюрна гаранция – всички други са по 8 или повече години.
Което винаги ми е било странно.. не виждам технически проблем за това..
Във форума на волт има снимки на смели собственици, които са си сложили тегличи/ремаркета за джетове и пр. и казват, че няма никакви проблеми. Но отпада всякаква гаранция.
Пада връзвация на гащета…
Повод да звънна и да питам си е. Като разбера повече ще пиша. Или ако някой ме предвари…
Пада връзвация на гащета…
Абсолютно, много е странно, обикновено така вдъхват доверие в хората и в купувачите на пазара за употребявани коли, а нещо KIA с тази двугодишна гаранция… не знам какво искат да направят…
Интересно, локатора на Киа-та показва 17 зарядни станции според Капитал:
[LINK=http://www.capital.bg/biznes/stoki_i_prodajbi/2015/08/06/2586617_naelektrizirashtiiat_koreec/][/LINK]
докато във http://www.vsichkotok.bg/ са 14. Някои ако има достъп да колата да помогне за “липсващите” 3 станции 🙂
Интересно, локатора на Киа-та показва 17 зарядни станции според Капитал:
[LINK=http://www.capital.bg/biznes/stoki_i_prodajbi/2015/08/06/2586617_naelektrizirashtiiat_koreec/][/LINK]
докато във http://www.vsichkotok.bg/ са 14. Някои ако има достъп да колата да помогне за “липсващите” 3 станции 🙂
Това е някаква българска хитрина. В европейския сайт[LINK=http://www.kia.com/eu/campaigns-and-redirects/soul-ev/][/LINK] ясно пише:
[QUOTE]
DOES THE BATTERY HAVE GUARANTEE?
The battery inside the Kia Soul EV is covered by a 7-year warranty.
[/QUOTE]
Иска ми се да съм оптимист, но не виждам как. Ето и с този оперативен лизинг , ако няма нещо предварително уговорено , за което не знаем , фирмите вносители не добавят нищо за експлоатирането на електромобила от обикновени хора. Ако така продължава политиката за масово навлизане на ел.транспорта нищо няма да се получи. А ето и Румънците вече имат субсидия!
[QUOTE=rrumpe:1543]Интересно, локатора на Киа-та показва 17 зарядни станции според Капитал:
[LINK=http://www.capital.bg/biznes/stoki_i_prodajbi/2015/08/06/2586617_naelektrizirashtiiat_koreec/][/LINK]
докато във http://www.vsichkotok.bg/ са 14. Някои ако има достъп да колата да помогне за “липсващите” 3 станции :)[/QUOTE]
Разминават се, защото колата показва само станции на Фулчарджър, които нещо не работят от известно време, а във ВсичкоТок не са качени всичките им, но има други, като тази пред Интер Експо Център, а и моловете са включени. Ще добавя и Мол София и каквото още липсва. Благодарско за подсещането.
[QUOTE=rrumpe:1543]Интересно, локатора на Киа-та показва 17 зарядни станции според Капитал:
[LINK=http://www.capital.bg/biznes/stoki_i_prodajbi/2015/08/06/2586617_naelektrizirashtiiat_koreec/][/LINK]
докато във http://www.vsichkotok.bg/ са 14. Някои ако има достъп да колата да помогне за “липсващите” 3 станции :)[/QUOTE]
Разминават се, защото колата показва само станции на Фулчарджър, които нещо не работят от известно време, а във ВсичкоТок не са качени всичките им, но има други, като тази пред Интер Експо Център, а и моловете са включени. Ще добавя и Мол София и каквото още липсва. Благодарско за подсещането.
хм, защоо Киа ги вкарват с порт J1772 ? Това е характерно по-скоро за щатите, не за Европа…
Повод да звънна и да питам си е. Като разбера повече ще пиша. Или ако някой ме предвари…
Е какво се чудите, не виждате ли, че не само в БГ, ами по цял свят, нарочно надуват цените на ел.авотмобилите и ги правят със скапани салони и дизайн или нечовешки скъпи. Или и двете. Как тази кола ще е по-скъпа от тези, с фосилните горива? Няма двигател, скорости, липсват половината части. На какво отгоре?
Е какво се чудите, не виждате ли, че не само в БГ, ами по цял свят, нарочно надуват цените на ел.авотмобилите и ги правят със скапани салони и дизайн или нечовешки скъпи. Или и двете. Как тази кола ще е по-скъпа от тези, с фосилните горива? Няма двигател, скорости, липсват половината части. На какво отгоре?
Иска ми се да съм оптимист, но не виждам как. Ето и с този оперативен лизинг , ако няма нещо предварително уговорено , за което не знаем , фирмите вносители не добавят нищо за експлоатирането на електромобила от обикновени хора. Ако така продължава политиката за масово навлизане на ел.транспорта нищо няма да се получи. А ето и Румънците вече имат субсидия!
[QUOTE=Златански:1497]хм, защоо Киа ги вкарват с порт J1772 ? Това е характерно по-скоро за щатите, не за Европа…[/QUOTE]
Тя си е така, поне аз засега не съм виждал европейския вариант да е с Тип 2
Стига бе, това излиза 41000 евро… във Франция Nissan Leaf струва под 30000 евро и не е кола с ДВГ преправена на електрическа o.0
Стига бе, това излиза 41000 евро… във Франция Nissan Leaf струва под 30000 евро и не е кола с ДВГ преправена на електрическа o.0
Днес я покарах, не мога да намеря достатъчно суперлативи – страхотна кола! И новината на деня мисля, че е фактът, че двете налични вече са продадени, а Yellow Taxi са направили поръчка за 10, така че след 3-4 месеца ще имаме възможност да си викнем електротакси xD
привет 🙂 ,
и аз останах много доволен от електромобила – надхвърли очакванията ми! 🙂
а минусът, разбира се, е цената – около 71 х. лв(!?) и държавната “помощ” е отпадане на годишния данък (около 300лв) – смешно/тъжно!
другото, което се разбра, а го и очаквах вече, е да се направят бързи зарядни табла по бензиностанциите (май се планира да участва една верига с червени бензиностанции) 🙂
Учуди ме, че колата е с редуктор L(8.2:1) след електромотора( 360V, 0-2800-8000rpm), и с литиево-йон полимерни батерии(LiPB ).
Чудесна возия с 206/60/16, чудесно ускорение(0-100 – 11с), чудесни режими на генерация(D-нормален, B-увеличен), чудесен като вътрешно пространство!
НЕ може да тегли(?!?).
поздрави 🙂
п.с. за информация- [LINK=http://www.kia.com/us/en/vehicle/soul-ev/2015/experience?story=hello][/LINK]
хм, защоо Киа ги вкарват с порт J1772 ? Това е характерно по-скоро за щатите, не за Европа…
[QUOTE=petko_voyvoda:1483]Днес я покарах, не мога да намеря достатъчно суперлативи – страхотна кола! И новината на деня мисля, че е фактът, че двете налични вече са продадени, а Yellow Taxi са направили поръчка за 10, така че след 3-4 месеца ще имаме възможност да си викнем електротакси xD[/QUOTE]
Опаа, на мен нищо дори и не споменаха – наистина, не питах за такива неща – но е чудесна новина. Как научи?
[QUOTE=Златански:1497]хм, защоо Киа ги вкарват с порт J1772 ? Това е характерно по-скоро за щатите, не за Европа…[/QUOTE]
Тя си е така, поне аз засега не съм виждал европейския вариант да е с Тип 2
И амперата е така, при нея казват, че не е проектирана нито да тегли, нито да носи нещо на тавана. Само Тесла май са достатъчно смели да проектират електроджип с теглич 🙂
Което винаги ми е било странно.. не виждам технически проблем за това..
Във форума на волт има снимки на смели собственици, които са си сложили тегличи/ремаркета за джетове и пр. и казват, че няма никакви проблеми. Но отпада всякаква гаранция.
привет 🙂 ,
и аз останах много доволен от електромобила – надхвърли очакванията ми! 🙂
а минусът, разбира се, е цената – около 71 х. лв(!?) и държавната “помощ” е отпадане на годишния данък (около 300лв) – смешно/тъжно!
другото, което се разбра, а го и очаквах вече, е да се направят бързи зарядни табла по бензиностанциите (май се планира да участва една верига с червени бензиностанции) 🙂
Учуди ме, че колата е с редуктор L(8.2:1) след електромотора( 360V, 0-2800-8000rpm), и с литиево-йон полимерни батерии(LiPB ).
Чудесна возия с 206/60/16, чудесно ускорение(0-100 – 11с), чудесни режими на генерация(D-нормален, B-увеличен), чудесен като вътрешно пространство!
НЕ може да тегли(?!?).
поздрави 🙂
п.с. за информация- [LINK=http://www.kia.com/us/en/vehicle/soul-ev/2015/experience?story=hello][/LINK]
Казаха ми по време на тестдрайва. Има още няколко предплатени вече от някакви фирми, но не запомних дали и там си бяха купили 10 или няколко единични бройки. Но за такситата съм сигурен 🙂
Пада връзвация на гащета…
И амперата е така, при нея казват, че не е проектирана нито да тегли, нито да носи нещо на тавана. Само Тесла май са достатъчно смели да проектират електроджип с теглич 🙂
Новините наистина са чудесни за електромобилния бизнес. Макар че цените и тук са ужасно високи – 1649 лв!!! Ще кажа и още нещо – ако Нисан продаваха в БГ Лииф до сега щяха да имат десетки продадени на таксиметрови фирми. При него налице е бързия заряд, но може и да си го купиш в брой с батерията за около 60 х.лв , което е значително по-евтино.
Интересно, локатора на Киа-та показва 17 зарядни станции според Капитал:
[LINK=http://www.capital.bg/biznes/stoki_i_prodajbi/2015/08/06/2586617_naelektrizirashtiiat_koreec/][/LINK]
докато във http://www.vsichkotok.bg/ са 14. Някои ако има достъп да колата да помогне за “липсващите” 3 станции 🙂
Което винаги ми е било странно.. не виждам технически проблем за това..
Във форума на волт има снимки на смели собственици, които са си сложили тегличи/ремаркета за джетове и пр. и казват, че няма никакви проблеми. Но отпада всякаква гаранция.
[QUOTE=rrumpe:1543]Интересно, локатора на Киа-та показва 17 зарядни станции според Капитал:
[LINK=http://www.capital.bg/biznes/stoki_i_prodajbi/2015/08/06/2586617_naelektrizirashtiiat_koreec/][/LINK]
докато във http://www.vsichkotok.bg/ са 14. Някои ако има достъп да колата да помогне за “липсващите” 3 станции :)[/QUOTE]
Разминават се, защото колата показва само станции на Фулчарджър, които нещо не работят от известно време, а във ВсичкоТок не са качени всичките им, но има други, като тази пред Интер Експо Център, а и моловете са включени. Ще добавя и Мол София и каквото още липсва. Благодарско за подсещането.
Нисан вече внесоха няколко LEAF за клиенти, които са си го поръчали, така че ако имаш интерес може да се свържеш с тях ;).
Е какво се чудите, не виждате ли, че не само в БГ, ами по цял свят, нарочно надуват цените на ел.авотмобилите и ги правят със скапани салони и дизайн или нечовешки скъпи. Или и двете. Как тази кола ще е по-скъпа от тези, с фосилните горива? Няма двигател, скорости, липсват половината части. На какво отгоре?
И аз я покарах – супер е. Ако цената беше по-нормална нямаше да се замислям. Пречката за масовост на електрическите коли не е пробега, а цената. Все пак се радвам, че въпреки това се продава.
Пада връзвация на гащета…
Е добре, ама какви са тея условия: “ВАЖНО: Гаранционния срок за Силовата Батерия е 2 години без ограничение на пробега.”…?
Стига бе, това излиза 41000 евро… във Франция Nissan Leaf струва под 30000 евро и не е кола с ДВГ преправена на електрическа o.0
Интересно, локатора на Киа-та показва 17 зарядни станции според Капитал:
[LINK=http://www.capital.bg/biznes/stoki_i_prodajbi/2015/08/06/2586617_naelektrizirashtiiat_koreec/][/LINK]
докато във http://www.vsichkotok.bg/ са 14. Някои ако има достъп да колата да помогне за “липсващите” 3 станции 🙂
[QUOTE=rrumpe:1543]Интересно, локатора на Киа-та показва 17 зарядни станции според Капитал:
[LINK=http://www.capital.bg/biznes/stoki_i_prodajbi/2015/08/06/2586617_naelektrizirashtiiat_koreec/][/LINK]
докато във http://www.vsichkotok.bg/ са 14. Някои ако има достъп да колата да помогне за “липсващите” 3 станции :)[/QUOTE]
Разминават се, защото колата показва само станции на Фулчарджър, които нещо не работят от известно време, а във ВсичкоТок не са качени всичките им, но има други, като тази пред Интер Експо Център, а и моловете са включени. Ще добавя и Мол София и каквото още липсва. Благодарско за подсещането.
Ейй, това съм го пропуснал – за първи път виждам такава миниатюрна гаранция – всички други са по 8 или повече години.
Абсолютно, много е странно, обикновено така вдъхват доверие в хората и в купувачите на пазара за употребявани коли, а нещо KIA с тази двугодишна гаранция… не знам какво искат да направят…
Е какво се чудите, не виждате ли, че не само в БГ, ами по цял свят, нарочно надуват цените на ел.авотмобилите и ги правят със скапани салони и дизайн или нечовешки скъпи. Или и двете. Как тази кола ще е по-скъпа от тези, с фосилните горива? Няма двигател, скорости, липсват половината части. На какво отгоре?
Стига бе, това излиза 41000 евро… във Франция Nissan Leaf струва под 30000 евро и не е кола с ДВГ преправена на електрическа o.0
Това е някаква българска хитрина. В европейския сайт[LINK=http://www.kia.com/eu/campaigns-and-redirects/soul-ev/][/LINK] ясно пише:
[QUOTE]
DOES THE BATTERY HAVE GUARANTEE?
The battery inside the Kia Soul EV is covered by a 7-year warranty.
[/QUOTE]
Повод да звънна и да питам си е. Като разбера повече ще пиша. Или ако някой ме предвари…
Иска ми се да съм оптимист, но не виждам как. Ето и с този оперативен лизинг , ако няма нещо предварително уговорено , за което не знаем , фирмите вносители не добавят нищо за експлоатирането на електромобила от обикновени хора. Ако така продължава политиката за масово навлизане на ел.транспорта нищо няма да се получи. А ето и Румънците вече имат субсидия!
хм, защоо Киа ги вкарват с порт J1772 ? Това е характерно по-скоро за щатите, не за Европа…
Днес я покарах, не мога да намеря достатъчно суперлативи – страхотна кола! И новината на деня мисля, че е фактът, че двете налични вече са продадени, а Yellow Taxi са направили поръчка за 10, така че след 3-4 месеца ще имаме възможност да си викнем електротакси xD
[QUOTE=Златански:1497]хм, защоо Киа ги вкарват с порт J1772 ? Това е характерно по-скоро за щатите, не за Европа…[/QUOTE]
Тя си е така, поне аз засега не съм виждал европейския вариант да е с Тип 2
[QUOTE=petko_voyvoda:1483]Днес я покарах, не мога да намеря достатъчно суперлативи – страхотна кола! И новината на деня мисля, че е фактът, че двете налични вече са продадени, а Yellow Taxi са направили поръчка за 10, така че след 3-4 месеца ще имаме възможност да си викнем електротакси xD[/QUOTE]
Опаа, на мен нищо дори и не споменаха – наистина, не питах за такива неща – но е чудесна новина. Как научи?
привет 🙂 ,
и аз останах много доволен от електромобила – надхвърли очакванията ми! 🙂
а минусът, разбира се, е цената – около 71 х. лв(!?) и държавната “помощ” е отпадане на годишния данък (около 300лв) – смешно/тъжно!
другото, което се разбра, а го и очаквах вече, е да се направят бързи зарядни табла по бензиностанциите (май се планира да участва една верига с червени бензиностанции) 🙂
Учуди ме, че колата е с редуктор L(8.2:1) след електромотора( 360V, 0-2800-8000rpm), и с литиево-йон полимерни батерии(LiPB ).
Чудесна возия с 206/60/16, чудесно ускорение(0-100 – 11с), чудесни режими на генерация(D-нормален, B-увеличен), чудесен като вътрешно пространство!
НЕ може да тегли(?!?).
поздрави 🙂
п.с. за информация- [LINK=http://www.kia.com/us/en/vehicle/soul-ev/2015/experience?story=hello][/LINK]
Казаха ми по време на тестдрайва. Има още няколко предплатени вече от някакви фирми, но не запомних дали и там си бяха купили 10 или няколко единични бройки. Но за такситата съм сигурен 🙂
И амперата е така, при нея казват, че не е проектирана нито да тегли, нито да носи нещо на тавана. Само Тесла май са достатъчно смели да проектират електроджип с теглич 🙂
Новините наистина са чудесни за електромобилния бизнес. Макар че цените и тук са ужасно високи – 1649 лв!!! Ще кажа и още нещо – ако Нисан продаваха в БГ Лииф до сега щяха да имат десетки продадени на таксиметрови фирми. При него налице е бързия заряд, но може и да си го купиш в брой с батерията за около 60 х.лв , което е значително по-евтино.
Нисан вече внесоха няколко LEAF за клиенти, които са си го поръчали, така че ако имаш интерес може да се свържеш с тях ;).
Което винаги ми е било странно.. не виждам технически проблем за това..
Във форума на волт има снимки на смели собственици, които са си сложили тегличи/ремаркета за джетове и пр. и казват, че няма никакви проблеми. Но отпада всякаква гаранция.
И аз я покарах – супер е. Ако цената беше по-нормална нямаше да се замислям. Пречката за масовост на електрическите коли не е пробега, а цената. Все пак се радвам, че въпреки това се продава.
Пада връзвация на гащета…
Е добре, ама какви са тея условия: “ВАЖНО: Гаранционния срок за Силовата Батерия е 2 години без ограничение на пробега.”…?
Интересно, локатора на Киа-та показва 17 зарядни станции според Капитал:
[LINK=http://www.capital.bg/biznes/stoki_i_prodajbi/2015/08/06/2586617_naelektrizirashtiiat_koreec/][/LINK]
докато във http://www.vsichkotok.bg/ са 14. Някои ако има достъп да колата да помогне за “липсващите” 3 станции 🙂
Ейй, това съм го пропуснал – за първи път виждам такава миниатюрна гаранция – всички други са по 8 или повече години.
[QUOTE=rrumpe:1543]Интересно, локатора на Киа-та показва 17 зарядни станции според Капитал:
[LINK=http://www.capital.bg/biznes/stoki_i_prodajbi/2015/08/06/2586617_naelektrizirashtiiat_koreec/][/LINK]
докато във http://www.vsichkotok.bg/ са 14. Някои ако има достъп да колата да помогне за “липсващите” 3 станции :)[/QUOTE]
Разминават се, защото колата показва само станции на Фулчарджър, които нещо не работят от известно време, а във ВсичкоТок не са качени всичките им, но има други, като тази пред Интер Експо Център, а и моловете са включени. Ще добавя и Мол София и каквото още липсва. Благодарско за подсещането.
Абсолютно, много е странно, обикновено така вдъхват доверие в хората и в купувачите на пазара за употребявани коли, а нещо KIA с тази двугодишна гаранция… не знам какво искат да направят…
Е какво се чудите, не виждате ли, че не само в БГ, ами по цял свят, нарочно надуват цените на ел.авотмобилите и ги правят със скапани салони и дизайн или нечовешки скъпи. Или и двете. Как тази кола ще е по-скъпа от тези, с фосилните горива? Няма двигател, скорости, липсват половината части. На какво отгоре?
Това е някаква българска хитрина. В европейския сайт[LINK=http://www.kia.com/eu/campaigns-and-redirects/soul-ev/][/LINK] ясно пише:
[QUOTE]
DOES THE BATTERY HAVE GUARANTEE?
The battery inside the Kia Soul EV is covered by a 7-year warranty.
[/QUOTE]
Стига бе, това излиза 41000 евро… във Франция Nissan Leaf струва под 30000 евро и не е кола с ДВГ преправена на електрическа o.0
Повод да звънна и да питам си е. Като разбера повече ще пиша. Или ако някой ме предвари…
Иска ми се да съм оптимист, но не виждам как. Ето и с този оперативен лизинг , ако няма нещо предварително уговорено , за което не знаем , фирмите вносители не добавят нищо за експлоатирането на електромобила от обикновени хора. Ако така продължава политиката за масово навлизане на ел.транспорта нищо няма да се получи. А ето и Румънците вече имат субсидия!
хм, защоо Киа ги вкарват с порт J1772 ? Това е характерно по-скоро за щатите, не за Европа…
[QUOTE=Златански:1497]хм, защоо Киа ги вкарват с порт J1772 ? Това е характерно по-скоро за щатите, не за Европа…[/QUOTE]
Тя си е така, поне аз засега не съм виждал европейския вариант да е с Тип 2
привет 🙂 ,
и аз останах много доволен от електромобила – надхвърли очакванията ми! 🙂
а минусът, разбира се, е цената – около 71 х. лв(!?) и държавната “помощ” е отпадане на годишния данък (около 300лв) – смешно/тъжно!
другото, което се разбра, а го и очаквах вече, е да се направят бързи зарядни табла по бензиностанциите (май се планира да участва една верига с червени бензиностанции) 🙂
Учуди ме, че колата е с редуктор L(8.2:1) след електромотора( 360V, 0-2800-8000rpm), и с литиево-йон полимерни батерии(LiPB ).
Чудесна возия с 206/60/16, чудесно ускорение(0-100 – 11с), чудесни режими на генерация(D-нормален, B-увеличен), чудесен като вътрешно пространство!
НЕ може да тегли(?!?).
поздрави 🙂
п.с. за информация- [LINK=http://www.kia.com/us/en/vehicle/soul-ev/2015/experience?story=hello][/LINK]
И амперата е така, при нея казват, че не е проектирана нито да тегли, нито да носи нещо на тавана. Само Тесла май са достатъчно смели да проектират електроджип с теглич 🙂
Което винаги ми е било странно.. не виждам технически проблем за това..
Във форума на волт има снимки на смели собственици, които са си сложили тегличи/ремаркета за джетове и пр. и казват, че няма никакви проблеми. Но отпада всякаква гаранция.
Пада връзвация на гащета…
Интересно, локатора на Киа-та показва 17 зарядни станции според Капитал:
[LINK=http://www.capital.bg/biznes/stoki_i_prodajbi/2015/08/06/2586617_naelektrizirashtiiat_koreec/][/LINK]
докато във http://www.vsichkotok.bg/ са 14. Някои ако има достъп да колата да помогне за “липсващите” 3 станции 🙂
[QUOTE=rrumpe:1543]Интересно, локатора на Киа-та показва 17 зарядни станции според Капитал:
[LINK=http://www.capital.bg/biznes/stoki_i_prodajbi/2015/08/06/2586617_naelektrizirashtiiat_koreec/][/LINK]
докато във http://www.vsichkotok.bg/ са 14. Някои ако има достъп да колата да помогне за “липсващите” 3 станции :)[/QUOTE]
Разминават се, защото колата показва само станции на Фулчарджър, които нещо не работят от известно време, а във ВсичкоТок не са качени всичките им, но има други, като тази пред Интер Експо Център, а и моловете са включени. Ще добавя и Мол София и каквото още липсва. Благодарско за подсещането.
Е какво се чудите, не виждате ли, че не само в БГ, ами по цял свят, нарочно надуват цените на ел.авотмобилите и ги правят със скапани салони и дизайн или нечовешки скъпи. Или и двете. Как тази кола ще е по-скъпа от тези, с фосилните горива? Няма двигател, скорости, липсват половината части. На какво отгоре?
Стига бе, това излиза 41000 евро… във Франция Nissan Leaf струва под 30000 евро и не е кола с ДВГ преправена на електрическа o.0