KIA Soul EV цена за България и опции на електромобила

kia_soul_ev_cena_bulgaria

KIA Soul EV цена за България и опции на електромобила

kia_soul_ev_cena_bulgaria
В този блог: KIA Soul EV се предлага на оперативен лизинг за €586 + 125 месечно без ДДС. Подробности в блога.

При втория Soul EV тест първоначалното добро впечатление от колата се затвърди и на детелината на околовръстното и Цариградско имах възможност да усетя, че Soul EV е по-стабилeн спрямо усещането ми от първия тест. Шофирах бавно по ремонтирания участък и имах възможност да поговоря с нашия домакин от KIA за пазара на електромобили в България

В тази връзка, вече имам и точните настоящи финансови условия за оперативен лизинг на KIA Soul EV от Europcar (Евроренталс ООД) (стойности без ДДС):

  • Лизингов период в месеци: 48
  • Пробег за периода: 80,000 км
  • Нетна наемна вноска: €585.98
  • Вноска за управление на автопарк: €125.34
  • Крайна месечна вноска: €711.32

“Вноска за управление на автопарк” включва: Пълно автокаско за €96.01, Такса управление: €10.00 и няколко по-малки такси. С тях общата месечна вноска за колата става €711.32 или 1391 лв по фиксирания курс. С начисляване на ДДС вноската става съответно €853 или 1649 лв месечно.

За други начини за придобиване на KIA Soul EV звънни в KIA България!

Опциите на ZX нивото са твърде много, за да ги включа тук – ще ги намериш на страницата, към която има линк в края на този блог. Сега отбелязвам важния елемент със зареждането – Soul EV има два контакта за зареждане, Тип 1 за 6.6 кВтч и CHAdeMo за 50 кВт бързи зарядни станции. От 6.6 кВт зарядна станция батерията за зарежда изцяло за под 5 часа, а на 50 кВт за около 30 мин от 0 до 80%. 

Откъм пробег още нямам лични впечатления освен тези при първия тест. Когато се качих в колата бяха изминати 41 км след пълно зареждане и компютърът показваше пробег от още 152 км. При шофиране със скорост до 80 или макс. 90 км/ч вероятно тези 190 км ще са постижими.

Едно от условията в офертата за оперативен лизинг е: “Гаранционен депозит в размер на 3 месечни вноски и еднократна административна такса в размер на €150.00 без ДДС”. Това вероятно играе ролята на първоначална вноска и е в размер на общо €2740.

Искам да съм абсолютно обективен за колата и ще кажа, че изпълнението, материалите, возията и общото усещане ми допадат изключително. Кожените седалки са с приятен син акцент по края и с още по-приятно проветрение/охлаждане (отопление през зимата). Те са обаче единственото, което за момента от краткото ми впечатление бих пропуснал като поръчка – просто кожените седалки отдавна са извън моето усещане за комфорт.

Купето е достатъчно просторно и въпреки че Kangoo ZE ми е много по-голям фаворит като функционалност, двете не са директно сравними и Soul EV е с достатъчно обем за пътници и багаж.

Друго откровено мнение от моя страна е, че по-скоро бих закупил колата, а ако ще е на лизинг, за мен опцията е финансов, не оперативен. За определени цели и бизнес, обаче, може да е много подходящо, особено предвид малката начална инвестиция.

И накрая, на база моя професионален опит до момента смятам, че пазарът на електромобили в България ще се развие, когато при дилърите има налични електромобили с изгодни предложения за покупка. Инвестициите в доставка на електромобили на склад са онази важна брънка, която в момента липсва във веригата. Защото с налични електромобили, за които се предлага обслужване и гаранция, нещата стават по-сигурни и привлекателни за потребителите.

Остана да добавя това, че ако KIA Soul EV не е наличен доставката е от 30 до 180 дни, гаранцията е 7 години или 150,000 км, а ето и линк към ценовата оферта с опции за KIA Soul EV.

eCars.bg / Elektromobili.bg

Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

{loadposition newsletter}

Важно!Ако вече имаш регистрация в eCars.bg, при която си избрал/а да се абонираш за бюлетина, значи вече го получаваш. В случай че нямаш eCars.bg профил или си пропуснал/а да се абонираш за бюлетина при регистрацията, можеш да го направиш като натиснеш бутона Абонирам се отгоре. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на всеки бюлетин.

Share this post

Comments (198)

  • petko_voyvoda Reply

    Днес я покарах, не мога да намеря достатъчно суперлативи – страхотна кола! И новината на деня мисля, че е фактът, че двете налични вече са продадени, а Yellow Taxi са направили поръчка за 10, така че след 3-4 месеца ще имаме възможност да си викнем електротакси xD

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    [QUOTE=petko_voyvoda:1483]Днес я покарах, не мога да намеря достатъчно суперлативи – страхотна кола! И новината на деня мисля, че е фактът, че двете налични вече са продадени, а Yellow Taxi са направили поръчка за 10, така че след 3-4 месеца ще имаме възможност да си викнем електротакси xD[/QUOTE]

    Опаа, на мен нищо дори и не споменаха – наистина, не питах за такива неща – но е чудесна новина. Как научи?

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • petko_voyvoda petko_voyvoda Reply

    Казаха ми по време на тестдрайва. Има още няколко предплатени вече от някакви фирми, но не запомних дали и там си бяха купили 10 или няколко единични бройки. Но за такситата съм сигурен 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Nio Reply

    Новините наистина са чудесни за електромобилния бизнес. Макар че цените и тук са ужасно високи – 1649 лв!!! Ще кажа и още нещо – ако Нисан продаваха в БГ Лииф до сега щяха да имат десетки продадени на таксиметрови фирми. При него налице е бързия заряд, но може и да си го купиш в брой с батерията за около 60 х.лв , което е значително по-евтино.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • the_ Reply

    Нисан вече внесоха няколко LEAF за клиенти, които са си го поръчали, така че ако имаш интерес може да се свържеш с тях ;).

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • petko_voyvoda Reply

    Днес я покарах, не мога да намеря достатъчно суперлативи – страхотна кола! И новината на деня мисля, че е фактът, че двете налични вече са продадени, а Yellow Taxi са направили поръчка за 10, така че след 3-4 месеца ще имаме възможност да си викнем електротакси xD

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Rumen Velinov Reply

    И аз я покарах – супер е. Ако цената беше по-нормална нямаше да се замислям. Пречката за масовост на електрическите коли не е пробега, а цената. Все пак се радвам, че въпреки това се продава.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    [QUOTE=petko_voyvoda:1483]Днес я покарах, не мога да намеря достатъчно суперлативи – страхотна кола! И новината на деня мисля, че е фактът, че двете налични вече са продадени, а Yellow Taxi са направили поръчка за 10, така че след 3-4 месеца ще имаме възможност да си викнем електротакси xD[/QUOTE]

    Опаа, на мен нищо дори и не споменаха – наистина, не питах за такива неща – но е чудесна новина. Как научи?

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • the_ Reply

    Е добре, ама какви са тея условия: “ВАЖНО: Гаранционния срок за Силовата Батерия е 2 години без ограничение на пробега.”…?

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • petko_voyvoda petko_voyvoda Reply

    Казаха ми по време на тестдрайва. Има още няколко предплатени вече от някакви фирми, но не запомних дали и там си бяха купили 10 или няколко единични бройки. Но за такситата съм сигурен 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Ейй, това съм го пропуснал – за първи път виждам такава миниатюрна гаранция – всички други са по 8 или повече години.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • the_ Reply

    Абсолютно, много е странно, обикновено така вдъхват доверие в хората и в купувачите на пазара за употребявани коли, а нещо KIA с тази двугодишна гаранция… не знам какво искат да направят…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Nio Reply

    Новините наистина са чудесни за електромобилния бизнес. Макар че цените и тук са ужасно високи – 1649 лв!!! Ще кажа и още нещо – ако Нисан продаваха в БГ Лииф до сега щяха да имат десетки продадени на таксиметрови фирми. При него налице е бързия заряд, но може и да си го купиш в брой с батерията за около 60 х.лв , което е значително по-евтино.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Rumen Velinov Reply

    Това е някаква българска хитрина. В европейския сайт[LINK=http://www.kia.com/eu/campaigns-and-redirects/soul-ev/][/LINK] ясно пише:
    [QUOTE]
    DOES THE BATTERY HAVE GUARANTEE?
    The battery inside the Kia Soul EV is covered by a 7-year warranty.
    [/QUOTE]

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • the_ Reply

    Нисан вече внесоха няколко LEAF за клиенти, които са си го поръчали, така че ако имаш интерес може да се свържеш с тях ;).

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Повод да звънна и да питам си е. Като разбера повече ще пиша. Или ако някой ме предвари…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Rumen Velinov Reply

    И аз я покарах – супер е. Ако цената беше по-нормална нямаше да се замислям. Пречката за масовост на електрическите коли не е пробега, а цената. Все пак се радвам, че въпреки това се продава.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • the_ Reply

    Е добре, ама какви са тея условия: “ВАЖНО: Гаранционния срок за Силовата Батерия е 2 години без ограничение на пробега.”…?

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • П.Петров Reply

    Иска ми се да съм оптимист, но не виждам как. Ето и с този оперативен лизинг , ако няма нещо предварително уговорено , за което не знаем , фирмите вносители не добавят нищо за експлоатирането на електромобила от обикновени хора. Ако така продължава политиката за масово навлизане на ел.транспорта нищо няма да се получи. А ето и Румънците вече имат субсидия!

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Златански Reply

    хм, защоо Киа ги вкарват с порт J1772 ? Това е характерно по-скоро за щатите, не за Европа…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Ейй, това съм го пропуснал – за първи път виждам такава миниатюрна гаранция – всички други са по 8 или повече години.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    [QUOTE=Златански:1497]хм, защоо Киа ги вкарват с порт J1772 ? Това е характерно по-скоро за щатите, не за Европа…[/QUOTE]

    Тя си е така, поне аз засега не съм виждал европейския вариант да е с Тип 2

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • the_ Reply

    Абсолютно, много е странно, обикновено така вдъхват доверие в хората и в купувачите на пазара за употребявани коли, а нещо KIA с тази двугодишна гаранция… не знам какво искат да направят…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • nedi alex Reply

    привет 🙂 ,
    и аз останах много доволен от електромобила – надхвърли очакванията ми! 🙂
    а минусът, разбира се, е цената – около 71 х. лв(!?) и държавната “помощ” е отпадане на годишния данък (около 300лв) – смешно/тъжно!
    другото, което се разбра, а го и очаквах вече, е да се направят бързи зарядни табла по бензиностанциите (май се планира да участва една верига с червени бензиностанции) 🙂
    Учуди ме, че колата е с редуктор L(8.2:1) след електромотора( 360V, 0-2800-8000rpm), и с литиево-йон полимерни батерии(LiPB ).
    Чудесна возия с 206/60/16, чудесно ускорение(0-100 – 11с), чудесни режими на генерация(D-нормален, B-увеличен), чудесен като вътрешно пространство!
    НЕ може да тегли(?!?).
    поздрави 🙂
    п.с. за информация- [LINK=http://www.kia.com/us/en/vehicle/soul-ev/2015/experience?story=hello][/LINK]

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Rumen Velinov Reply

    Това е някаква българска хитрина. В европейския сайт[LINK=http://www.kia.com/eu/campaigns-and-redirects/soul-ev/][/LINK] ясно пише:
    [QUOTE]
    DOES THE BATTERY HAVE GUARANTEE?
    The battery inside the Kia Soul EV is covered by a 7-year warranty.
    [/QUOTE]

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Повод да звънна и да питам си е. Като разбера повече ще пиша. Или ако някой ме предвари…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • the_ Reply

    И амперата е така, при нея казват, че не е проектирана нито да тегли, нито да носи нещо на тавана. Само Тесла май са достатъчно смели да проектират електроджип с теглич 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • П.Петров Reply

    Иска ми се да съм оптимист, но не виждам как. Ето и с този оперативен лизинг , ако няма нещо предварително уговорено , за което не знаем , фирмите вносители не добавят нищо за експлоатирането на електромобила от обикновени хора. Ако така продължава политиката за масово навлизане на ел.транспорта нищо няма да се получи. А ето и Румънците вече имат субсидия!

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Петър Стойчев Reply

    Което винаги ми е било странно.. не виждам технически проблем за това..
    Във форума на волт има снимки на смели собственици, които са си сложили тегличи/ремаркета за джетове и пр. и казват, че няма никакви проблеми. Но отпада всякаква гаранция.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Златански Reply

    хм, защоо Киа ги вкарват с порт J1772 ? Това е характерно по-скоро за щатите, не за Европа…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Пада връзвация на гащета…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    [QUOTE=Златански:1497]хм, защоо Киа ги вкарват с порт J1772 ? Това е характерно по-скоро за щатите, не за Европа…[/QUOTE]

    Тя си е така, поне аз засега не съм виждал европейския вариант да е с Тип 2

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Rumen Velinov Reply

    Интересно, локатора на Киа-та показва 17 зарядни станции според Капитал:
    [LINK=http://www.capital.bg/biznes/stoki_i_prodajbi/2015/08/06/2586617_naelektrizirashtiiat_koreec/][/LINK]
    докато във http://www.vsichkotok.bg/ са 14. Някои ако има достъп да колата да помогне за “липсващите” 3 станции 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    [QUOTE=rrumpe:1543]Интересно, локатора на Киа-та показва 17 зарядни станции според Капитал:
    [LINK=http://www.capital.bg/biznes/stoki_i_prodajbi/2015/08/06/2586617_naelektrizirashtiiat_koreec/][/LINK]
    докато във http://www.vsichkotok.bg/ са 14. Някои ако има достъп да колата да помогне за “липсващите” 3 станции :)[/QUOTE]

    Разминават се, защото колата показва само станции на Фулчарджър, които нещо не работят от известно време, а във ВсичкоТок не са качени всичките им, но има други, като тази пред Интер Експо Център, а и моловете са включени. Ще добавя и Мол София и каквото още липсва. Благодарско за подсещането.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • nedi alex Reply

    привет 🙂 ,
    и аз останах много доволен от електромобила – надхвърли очакванията ми! 🙂
    а минусът, разбира се, е цената – около 71 х. лв(!?) и държавната “помощ” е отпадане на годишния данък (около 300лв) – смешно/тъжно!
    другото, което се разбра, а го и очаквах вече, е да се направят бързи зарядни табла по бензиностанциите (май се планира да участва една верига с червени бензиностанции) 🙂
    Учуди ме, че колата е с редуктор L(8.2:1) след електромотора( 360V, 0-2800-8000rpm), и с литиево-йон полимерни батерии(LiPB ).
    Чудесна возия с 206/60/16, чудесно ускорение(0-100 – 11с), чудесни режими на генерация(D-нормален, B-увеличен), чудесен като вътрешно пространство!
    НЕ може да тегли(?!?).
    поздрави 🙂
    п.с. за информация- [LINK=http://www.kia.com/us/en/vehicle/soul-ev/2015/experience?story=hello][/LINK]

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • petko_voyvoda Reply

    Днес я покарах, не мога да намеря достатъчно суперлативи – страхотна кола! И новината на деня мисля, че е фактът, че двете налични вече са продадени, а Yellow Taxi са направили поръчка за 10, така че след 3-4 месеца ще имаме възможност да си викнем електротакси xD

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • БАЬС Reply

    Е какво се чудите, не виждате ли, че не само в БГ, ами по цял свят, нарочно надуват цените на ел.авотмобилите и ги правят със скапани салони и дизайн или нечовешки скъпи. Или и двете. Как тази кола ще е по-скъпа от тези, с фосилните горива? Няма двигател, скорости, липсват половината части. На какво отгоре?

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • the_ Reply

    И амперата е така, при нея казват, че не е проектирана нито да тегли, нито да носи нещо на тавана. Само Тесла май са достатъчно смели да проектират електроджип с теглич 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    [QUOTE=petko_voyvoda:1483]Днес я покарах, не мога да намеря достатъчно суперлативи – страхотна кола! И новината на деня мисля, че е фактът, че двете налични вече са продадени, а Yellow Taxi са направили поръчка за 10, така че след 3-4 месеца ще имаме възможност да си викнем електротакси xD[/QUOTE]

    Опаа, на мен нищо дори и не споменаха – наистина, не питах за такива неща – но е чудесна новина. Как научи?

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • baj Reply

    Стига бе, това излиза 41000 евро… във Франция Nissan Leaf струва под 30000 евро и не е кола с ДВГ преправена на електрическа o.0

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • petko_voyvoda petko_voyvoda Reply

    Казаха ми по време на тестдрайва. Има още няколко предплатени вече от някакви фирми, но не запомних дали и там си бяха купили 10 или няколко единични бройки. Но за такситата съм сигурен 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Петър Стойчев Reply

    Което винаги ми е било странно.. не виждам технически проблем за това..
    Във форума на волт има снимки на смели собственици, които са си сложили тегличи/ремаркета за джетове и пр. и казват, че няма никакви проблеми. Но отпада всякаква гаранция.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Пада връзвация на гащета…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Nio Reply

    Новините наистина са чудесни за електромобилния бизнес. Макар че цените и тук са ужасно високи – 1649 лв!!! Ще кажа и още нещо – ако Нисан продаваха в БГ Лииф до сега щяха да имат десетки продадени на таксиметрови фирми. При него налице е бързия заряд, но може и да си го купиш в брой с батерията за около 60 х.лв , което е значително по-евтино.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • the_ Reply

    Нисан вече внесоха няколко LEAF за клиенти, които са си го поръчали, така че ако имаш интерес може да се свържеш с тях ;).

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Rumen Velinov Reply

    Интересно, локатора на Киа-та показва 17 зарядни станции според Капитал:
    [LINK=http://www.capital.bg/biznes/stoki_i_prodajbi/2015/08/06/2586617_naelektrizirashtiiat_koreec/][/LINK]
    докато във http://www.vsichkotok.bg/ са 14. Някои ако има достъп да колата да помогне за “липсващите” 3 станции 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Rumen Velinov Reply

    И аз я покарах – супер е. Ако цената беше по-нормална нямаше да се замислям. Пречката за масовост на електрическите коли не е пробега, а цената. Все пак се радвам, че въпреки това се продава.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    [QUOTE=rrumpe:1543]Интересно, локатора на Киа-та показва 17 зарядни станции според Капитал:
    [LINK=http://www.capital.bg/biznes/stoki_i_prodajbi/2015/08/06/2586617_naelektrizirashtiiat_koreec/][/LINK]
    докато във http://www.vsichkotok.bg/ са 14. Някои ако има достъп да колата да помогне за “липсващите” 3 станции :)[/QUOTE]

    Разминават се, защото колата показва само станции на Фулчарджър, които нещо не работят от известно време, а във ВсичкоТок не са качени всичките им, но има други, като тази пред Интер Експо Център, а и моловете са включени. Ще добавя и Мол София и каквото още липсва. Благодарско за подсещането.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • the_ Reply

    Е добре, ама какви са тея условия: “ВАЖНО: Гаранционния срок за Силовата Батерия е 2 години без ограничение на пробега.”…?

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • БАЬС Reply

    Е какво се чудите, не виждате ли, че не само в БГ, ами по цял свят, нарочно надуват цените на ел.авотмобилите и ги правят със скапани салони и дизайн или нечовешки скъпи. Или и двете. Как тази кола ще е по-скъпа от тези, с фосилните горива? Няма двигател, скорости, липсват половината части. На какво отгоре?

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • petko_voyvoda Reply

    Днес я покарах, не мога да намеря достатъчно суперлативи – страхотна кола! И новината на деня мисля, че е фактът, че двете налични вече са продадени, а Yellow Taxi са направили поръчка за 10, така че след 3-4 месеца ще имаме възможност да си викнем електротакси xD

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • petko_voyvoda Reply

    Днес я покарах, не мога да намеря достатъчно суперлативи – страхотна кола! И новината на деня мисля, че е фактът, че двете налични вече са продадени, а Yellow Taxi са направили поръчка за 10, така че след 3-4 месеца ще имаме възможност да си викнем електротакси xD

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • baj Reply

    Стига бе, това излиза 41000 евро… във Франция Nissan Leaf струва под 30000 евро и не е кола с ДВГ преправена на електрическа o.0

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    [QUOTE=petko_voyvoda:1483]Днес я покарах, не мога да намеря достатъчно суперлативи – страхотна кола! И новината на деня мисля, че е фактът, че двете налични вече са продадени, а Yellow Taxi са направили поръчка за 10, така че след 3-4 месеца ще имаме възможност да си викнем електротакси xD[/QUOTE]

    Опаа, на мен нищо дори и не споменаха – наистина, не питах за такива неща – но е чудесна новина. Как научи?

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Ейй, това съм го пропуснал – за първи път виждам такава миниатюрна гаранция – всички други са по 8 или повече години.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    [QUOTE=petko_voyvoda:1483]Днес я покарах, не мога да намеря достатъчно суперлативи – страхотна кола! И новината на деня мисля, че е фактът, че двете налични вече са продадени, а Yellow Taxi са направили поръчка за 10, така че след 3-4 месеца ще имаме възможност да си викнем електротакси xD[/QUOTE]

    Опаа, на мен нищо дори и не споменаха – наистина, не питах за такива неща – но е чудесна новина. Как научи?

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • petko_voyvoda petko_voyvoda Reply

    Казаха ми по време на тестдрайва. Има още няколко предплатени вече от някакви фирми, но не запомних дали и там си бяха купили 10 или няколко единични бройки. Но за такситата съм сигурен 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • the_ Reply

    Абсолютно, много е странно, обикновено така вдъхват доверие в хората и в купувачите на пазара за употребявани коли, а нещо KIA с тази двугодишна гаранция… не знам какво искат да направят…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Rumen Velinov Reply

    Това е някаква българска хитрина. В европейския сайт[LINK=http://www.kia.com/eu/campaigns-and-redirects/soul-ev/][/LINK] ясно пише:
    [QUOTE]
    DOES THE BATTERY HAVE GUARANTEE?
    The battery inside the Kia Soul EV is covered by a 7-year warranty.
    [/QUOTE]

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • petko_voyvoda petko_voyvoda Reply

    Казаха ми по време на тестдрайва. Има още няколко предплатени вече от някакви фирми, но не запомних дали и там си бяха купили 10 или няколко единични бройки. Но за такситата съм сигурен 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Nio Reply

    Новините наистина са чудесни за електромобилния бизнес. Макар че цените и тук са ужасно високи – 1649 лв!!! Ще кажа и още нещо – ако Нисан продаваха в БГ Лииф до сега щяха да имат десетки продадени на таксиметрови фирми. При него налице е бързия заряд, но може и да си го купиш в брой с батерията за около 60 х.лв , което е значително по-евтино.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Повод да звънна и да питам си е. Като разбера повече ще пиша. Или ако някой ме предвари…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Nio Reply

    Новините наистина са чудесни за електромобилния бизнес. Макар че цените и тук са ужасно високи – 1649 лв!!! Ще кажа и още нещо – ако Нисан продаваха в БГ Лииф до сега щяха да имат десетки продадени на таксиметрови фирми. При него налице е бързия заряд, но може и да си го купиш в брой с батерията за около 60 х.лв , което е значително по-евтино.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • П.Петров Reply

    Иска ми се да съм оптимист, но не виждам как. Ето и с този оперативен лизинг , ако няма нещо предварително уговорено , за което не знаем , фирмите вносители не добавят нищо за експлоатирането на електромобила от обикновени хора. Ако така продължава политиката за масово навлизане на ел.транспорта нищо няма да се получи. А ето и Румънците вече имат субсидия!

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • the_ Reply

    Нисан вече внесоха няколко LEAF за клиенти, които са си го поръчали, така че ако имаш интерес може да се свържеш с тях ;).

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Златански Reply

    хм, защоо Киа ги вкарват с порт J1772 ? Това е характерно по-скоро за щатите, не за Европа…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Rumen Velinov Reply

    И аз я покарах – супер е. Ако цената беше по-нормална нямаше да се замислям. Пречката за масовост на електрическите коли не е пробега, а цената. Все пак се радвам, че въпреки това се продава.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • the_ Reply

    Нисан вече внесоха няколко LEAF за клиенти, които са си го поръчали, така че ако имаш интерес може да се свържеш с тях ;).

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Rumen Velinov Reply

    И аз я покарах – супер е. Ако цената беше по-нормална нямаше да се замислям. Пречката за масовост на електрическите коли не е пробега, а цената. Все пак се радвам, че въпреки това се продава.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • the_ Reply

    Е добре, ама какви са тея условия: “ВАЖНО: Гаранционния срок за Силовата Батерия е 2 години без ограничение на пробега.”…?

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    [QUOTE=Златански:1497]хм, защоо Киа ги вкарват с порт J1772 ? Това е характерно по-скоро за щатите, не за Европа…[/QUOTE]

    Тя си е така, поне аз засега не съм виждал европейския вариант да е с Тип 2

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • nedi alex Reply

    привет 🙂 ,
    и аз останах много доволен от електромобила – надхвърли очакванията ми! 🙂
    а минусът, разбира се, е цената – около 71 х. лв(!?) и държавната “помощ” е отпадане на годишния данък (около 300лв) – смешно/тъжно!
    другото, което се разбра, а го и очаквах вече, е да се направят бързи зарядни табла по бензиностанциите (май се планира да участва една верига с червени бензиностанции) 🙂
    Учуди ме, че колата е с редуктор L(8.2:1) след електромотора( 360V, 0-2800-8000rpm), и с литиево-йон полимерни батерии(LiPB ).
    Чудесна возия с 206/60/16, чудесно ускорение(0-100 – 11с), чудесни режими на генерация(D-нормален, B-увеличен), чудесен като вътрешно пространство!
    НЕ може да тегли(?!?).
    поздрави 🙂
    п.с. за информация- [LINK=http://www.kia.com/us/en/vehicle/soul-ev/2015/experience?story=hello][/LINK]

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Ейй, това съм го пропуснал – за първи път виждам такава миниатюрна гаранция – всички други са по 8 или повече години.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • the_ Reply

    Е добре, ама какви са тея условия: “ВАЖНО: Гаранционния срок за Силовата Батерия е 2 години без ограничение на пробега.”…?

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • the_ Reply

    Абсолютно, много е странно, обикновено така вдъхват доверие в хората и в купувачите на пазара за употребявани коли, а нещо KIA с тази двугодишна гаранция… не знам какво искат да направят…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • the_ Reply

    И амперата е така, при нея казват, че не е проектирана нито да тегли, нито да носи нещо на тавана. Само Тесла май са достатъчно смели да проектират електроджип с теглич 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Ейй, това съм го пропуснал – за първи път виждам такава миниатюрна гаранция – всички други са по 8 или повече години.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • petko_voyvoda Reply

    Днес я покарах, не мога да намеря достатъчно суперлативи – страхотна кола! И новината на деня мисля, че е фактът, че двете налични вече са продадени, а Yellow Taxi са направили поръчка за 10, така че след 3-4 месеца ще имаме възможност да си викнем електротакси xD

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Rumen Velinov Reply

    Това е някаква българска хитрина. В европейския сайт[LINK=http://www.kia.com/eu/campaigns-and-redirects/soul-ev/][/LINK] ясно пише:
    [QUOTE]
    DOES THE BATTERY HAVE GUARANTEE?
    The battery inside the Kia Soul EV is covered by a 7-year warranty.
    [/QUOTE]

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Петър Стойчев Reply

    Което винаги ми е било странно.. не виждам технически проблем за това..
    Във форума на волт има снимки на смели собственици, които са си сложили тегличи/ремаркета за джетове и пр. и казват, че няма никакви проблеми. Но отпада всякаква гаранция.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    [QUOTE=petko_voyvoda:1483]Днес я покарах, не мога да намеря достатъчно суперлативи – страхотна кола! И новината на деня мисля, че е фактът, че двете налични вече са продадени, а Yellow Taxi са направили поръчка за 10, така че след 3-4 месеца ще имаме възможност да си викнем електротакси xD[/QUOTE]

    Опаа, на мен нищо дори и не споменаха – наистина, не питах за такива неща – но е чудесна новина. Как научи?

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • the_ Reply

    Абсолютно, много е странно, обикновено така вдъхват доверие в хората и в купувачите на пазара за употребявани коли, а нещо KIA с тази двугодишна гаранция… не знам какво искат да направят…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • petko_voyvoda Reply

    Днес я покарах, не мога да намеря достатъчно суперлативи – страхотна кола! И новината на деня мисля, че е фактът, че двете налични вече са продадени, а Yellow Taxi са направили поръчка за 10, така че след 3-4 месеца ще имаме възможност да си викнем електротакси xD

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Rumen Velinov Reply

    Това е някаква българска хитрина. В европейския сайт[LINK=http://www.kia.com/eu/campaigns-and-redirects/soul-ev/][/LINK] ясно пише:
    [QUOTE]
    DOES THE BATTERY HAVE GUARANTEE?
    The battery inside the Kia Soul EV is covered by a 7-year warranty.
    [/QUOTE]

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Пада връзвация на гащета…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • petko_voyvoda petko_voyvoda Reply

    Казаха ми по време на тестдрайва. Има още няколко предплатени вече от някакви фирми, но не запомних дали и там си бяха купили 10 или няколко единични бройки. Но за такситата съм сигурен 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Повод да звънна и да питам си е. Като разбера повече ще пиша. Или ако някой ме предвари…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    [QUOTE=petko_voyvoda:1483]Днес я покарах, не мога да намеря достатъчно суперлативи – страхотна кола! И новината на деня мисля, че е фактът, че двете налични вече са продадени, а Yellow Taxi са направили поръчка за 10, така че след 3-4 месеца ще имаме възможност да си викнем електротакси xD[/QUOTE]

    Опаа, на мен нищо дори и не споменаха – наистина, не питах за такива неща – но е чудесна новина. Как научи?

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Rumen Velinov Reply

    Интересно, локатора на Киа-та показва 17 зарядни станции според Капитал:
    [LINK=http://www.capital.bg/biznes/stoki_i_prodajbi/2015/08/06/2586617_naelektrizirashtiiat_koreec/][/LINK]
    докато във http://www.vsichkotok.bg/ са 14. Някои ако има достъп да колата да помогне за “липсващите” 3 станции 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Nio Reply

    Новините наистина са чудесни за електромобилния бизнес. Макар че цените и тук са ужасно високи – 1649 лв!!! Ще кажа и още нещо – ако Нисан продаваха в БГ Лииф до сега щяха да имат десетки продадени на таксиметрови фирми. При него налице е бързия заряд, но може и да си го купиш в брой с батерията за около 60 х.лв , което е значително по-евтино.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Повод да звънна и да питам си е. Като разбера повече ще пиша. Или ако някой ме предвари…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • П.Петров Reply

    Иска ми се да съм оптимист, но не виждам как. Ето и с този оперативен лизинг , ако няма нещо предварително уговорено , за което не знаем , фирмите вносители не добавят нищо за експлоатирането на електромобила от обикновени хора. Ако така продължава политиката за масово навлизане на ел.транспорта нищо няма да се получи. А ето и Румънците вече имат субсидия!

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • petko_voyvoda petko_voyvoda Reply

    Казаха ми по време на тестдрайва. Има още няколко предплатени вече от някакви фирми, но не запомних дали и там си бяха купили 10 или няколко единични бройки. Но за такситата съм сигурен 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • П.Петров Reply

    Иска ми се да съм оптимист, но не виждам как. Ето и с този оперативен лизинг , ако няма нещо предварително уговорено , за което не знаем , фирмите вносители не добавят нищо за експлоатирането на електромобила от обикновени хора. Ако така продължава политиката за масово навлизане на ел.транспорта нищо няма да се получи. А ето и Румънците вече имат субсидия!

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • the_ Reply

    Нисан вече внесоха няколко LEAF за клиенти, които са си го поръчали, така че ако имаш интерес може да се свържеш с тях ;).

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    [QUOTE=rrumpe:1543]Интересно, локатора на Киа-та показва 17 зарядни станции според Капитал:
    [LINK=http://www.capital.bg/biznes/stoki_i_prodajbi/2015/08/06/2586617_naelektrizirashtiiat_koreec/][/LINK]
    докато във http://www.vsichkotok.bg/ са 14. Някои ако има достъп да колата да помогне за “липсващите” 3 станции :)[/QUOTE]

    Разминават се, защото колата показва само станции на Фулчарджър, които нещо не работят от известно време, а във ВсичкоТок не са качени всичките им, но има други, като тази пред Интер Експо Център, а и моловете са включени. Ще добавя и Мол София и каквото още липсва. Благодарско за подсещането.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Златански Reply

    хм, защоо Киа ги вкарват с порт J1772 ? Това е характерно по-скоро за щатите, не за Европа…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Rumen Velinov Reply

    И аз я покарах – супер е. Ако цената беше по-нормална нямаше да се замислям. Пречката за масовост на електрическите коли не е пробега, а цената. Все пак се радвам, че въпреки това се продава.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Златански Reply

    хм, защоо Киа ги вкарват с порт J1772 ? Това е характерно по-скоро за щатите, не за Европа…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Nio Reply

    Новините наистина са чудесни за електромобилния бизнес. Макар че цените и тук са ужасно високи – 1649 лв!!! Ще кажа и още нещо – ако Нисан продаваха в БГ Лииф до сега щяха да имат десетки продадени на таксиметрови фирми. При него налице е бързия заряд, но може и да си го купиш в брой с батерията за около 60 х.лв , което е значително по-евтино.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • БАЬС Reply

    Е какво се чудите, не виждате ли, че не само в БГ, ами по цял свят, нарочно надуват цените на ел.авотмобилите и ги правят със скапани салони и дизайн или нечовешки скъпи. Или и двете. Как тази кола ще е по-скъпа от тези, с фосилните горива? Няма двигател, скорости, липсват половината части. На какво отгоре?

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • the_ Reply

    Е добре, ама какви са тея условия: “ВАЖНО: Гаранционния срок за Силовата Батерия е 2 години без ограничение на пробега.”…?

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    [QUOTE=Златански:1497]хм, защоо Киа ги вкарват с порт J1772 ? Това е характерно по-скоро за щатите, не за Европа…[/QUOTE]

    Тя си е така, поне аз засега не съм виждал европейския вариант да е с Тип 2

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • the_ Reply

    Нисан вече внесоха няколко LEAF за клиенти, които са си го поръчали, така че ако имаш интерес може да се свържеш с тях ;).

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    [QUOTE=Златански:1497]хм, защоо Киа ги вкарват с порт J1772 ? Това е характерно по-скоро за щатите, не за Европа…[/QUOTE]

    Тя си е така, поне аз засега не съм виждал европейския вариант да е с Тип 2

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • nedi alex Reply

    привет 🙂 ,
    и аз останах много доволен от електромобила – надхвърли очакванията ми! 🙂
    а минусът, разбира се, е цената – около 71 х. лв(!?) и държавната “помощ” е отпадане на годишния данък (около 300лв) – смешно/тъжно!
    другото, което се разбра, а го и очаквах вече, е да се направят бързи зарядни табла по бензиностанциите (май се планира да участва една верига с червени бензиностанции) 🙂
    Учуди ме, че колата е с редуктор L(8.2:1) след електромотора( 360V, 0-2800-8000rpm), и с литиево-йон полимерни батерии(LiPB ).
    Чудесна возия с 206/60/16, чудесно ускорение(0-100 – 11с), чудесни режими на генерация(D-нормален, B-увеличен), чудесен като вътрешно пространство!
    НЕ може да тегли(?!?).
    поздрави 🙂
    п.с. за информация- [LINK=http://www.kia.com/us/en/vehicle/soul-ev/2015/experience?story=hello][/LINK]

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • baj Reply

    Стига бе, това излиза 41000 евро… във Франция Nissan Leaf струва под 30000 евро и не е кола с ДВГ преправена на електрическа o.0

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Ейй, това съм го пропуснал – за първи път виждам такава миниатюрна гаранция – всички други са по 8 или повече години.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Rumen Velinov Reply

    И аз я покарах – супер е. Ако цената беше по-нормална нямаше да се замислям. Пречката за масовост на електрическите коли не е пробега, а цената. Все пак се радвам, че въпреки това се продава.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • nedi alex Reply

    привет 🙂 ,
    и аз останах много доволен от електромобила – надхвърли очакванията ми! 🙂
    а минусът, разбира се, е цената – около 71 х. лв(!?) и държавната “помощ” е отпадане на годишния данък (около 300лв) – смешно/тъжно!
    другото, което се разбра, а го и очаквах вече, е да се направят бързи зарядни табла по бензиностанциите (май се планира да участва една верига с червени бензиностанции) 🙂
    Учуди ме, че колата е с редуктор L(8.2:1) след електромотора( 360V, 0-2800-8000rpm), и с литиево-йон полимерни батерии(LiPB ).
    Чудесна возия с 206/60/16, чудесно ускорение(0-100 – 11с), чудесни режими на генерация(D-нормален, B-увеличен), чудесен като вътрешно пространство!
    НЕ може да тегли(?!?).
    поздрави 🙂
    п.с. за информация- [LINK=http://www.kia.com/us/en/vehicle/soul-ev/2015/experience?story=hello][/LINK]

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • the_ Reply

    Абсолютно, много е странно, обикновено така вдъхват доверие в хората и в купувачите на пазара за употребявани коли, а нещо KIA с тази двугодишна гаранция… не знам какво искат да направят…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • the_ Reply

    И амперата е така, при нея казват, че не е проектирана нито да тегли, нито да носи нещо на тавана. Само Тесла май са достатъчно смели да проектират електроджип с теглич 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • the_ Reply

    Е добре, ама какви са тея условия: “ВАЖНО: Гаранционния срок за Силовата Батерия е 2 години без ограничение на пробега.”…?

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • the_ Reply

    И амперата е така, при нея казват, че не е проектирана нито да тегли, нито да носи нещо на тавана. Само Тесла май са достатъчно смели да проектират електроджип с теглич 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Rumen Velinov Reply

    Това е някаква българска хитрина. В европейския сайт[LINK=http://www.kia.com/eu/campaigns-and-redirects/soul-ev/][/LINK] ясно пише:
    [QUOTE]
    DOES THE BATTERY HAVE GUARANTEE?
    The battery inside the Kia Soul EV is covered by a 7-year warranty.
    [/QUOTE]

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Петър Стойчев Reply

    Което винаги ми е било странно.. не виждам технически проблем за това..
    Във форума на волт има снимки на смели собственици, които са си сложили тегличи/ремаркета за джетове и пр. и казват, че няма никакви проблеми. Но отпада всякаква гаранция.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Ейй, това съм го пропуснал – за първи път виждам такава миниатюрна гаранция – всички други са по 8 или повече години.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Петър Стойчев Reply

    Което винаги ми е било странно.. не виждам технически проблем за това..
    Във форума на волт има снимки на смели собственици, които са си сложили тегличи/ремаркета за джетове и пр. и казват, че няма никакви проблеми. Но отпада всякаква гаранция.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Пада връзвация на гащета…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Повод да звънна и да питам си е. Като разбера повече ще пиша. Или ако някой ме предвари…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Пада връзвация на гащета…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • the_ Reply

    Абсолютно, много е странно, обикновено така вдъхват доверие в хората и в купувачите на пазара за употребявани коли, а нещо KIA с тази двугодишна гаранция… не знам какво искат да направят…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Rumen Velinov Reply

    Интересно, локатора на Киа-та показва 17 зарядни станции според Капитал:
    [LINK=http://www.capital.bg/biznes/stoki_i_prodajbi/2015/08/06/2586617_naelektrizirashtiiat_koreec/][/LINK]
    докато във http://www.vsichkotok.bg/ са 14. Някои ако има достъп да колата да помогне за “липсващите” 3 станции 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Rumen Velinov Reply

    Интересно, локатора на Киа-та показва 17 зарядни станции според Капитал:
    [LINK=http://www.capital.bg/biznes/stoki_i_prodajbi/2015/08/06/2586617_naelektrizirashtiiat_koreec/][/LINK]
    докато във http://www.vsichkotok.bg/ са 14. Някои ако има достъп да колата да помогне за “липсващите” 3 станции 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Rumen Velinov Reply

    Това е някаква българска хитрина. В европейския сайт[LINK=http://www.kia.com/eu/campaigns-and-redirects/soul-ev/][/LINK] ясно пише:
    [QUOTE]
    DOES THE BATTERY HAVE GUARANTEE?
    The battery inside the Kia Soul EV is covered by a 7-year warranty.
    [/QUOTE]

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • П.Петров Reply

    Иска ми се да съм оптимист, но не виждам как. Ето и с този оперативен лизинг , ако няма нещо предварително уговорено , за което не знаем , фирмите вносители не добавят нищо за експлоатирането на електромобила от обикновени хора. Ако така продължава политиката за масово навлизане на ел.транспорта нищо няма да се получи. А ето и Румънците вече имат субсидия!

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    [QUOTE=rrumpe:1543]Интересно, локатора на Киа-та показва 17 зарядни станции според Капитал:
    [LINK=http://www.capital.bg/biznes/stoki_i_prodajbi/2015/08/06/2586617_naelektrizirashtiiat_koreec/][/LINK]
    докато във http://www.vsichkotok.bg/ са 14. Някои ако има достъп да колата да помогне за “липсващите” 3 станции :)[/QUOTE]

    Разминават се, защото колата показва само станции на Фулчарджър, които нещо не работят от известно време, а във ВсичкоТок не са качени всичките им, но има други, като тази пред Интер Експо Център, а и моловете са включени. Ще добавя и Мол София и каквото още липсва. Благодарско за подсещането.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    [QUOTE=rrumpe:1543]Интересно, локатора на Киа-та показва 17 зарядни станции според Капитал:
    [LINK=http://www.capital.bg/biznes/stoki_i_prodajbi/2015/08/06/2586617_naelektrizirashtiiat_koreec/][/LINK]
    докато във http://www.vsichkotok.bg/ са 14. Някои ако има достъп да колата да помогне за “липсващите” 3 станции :)[/QUOTE]

    Разминават се, защото колата показва само станции на Фулчарджър, които нещо не работят от известно време, а във ВсичкоТок не са качени всичките им, но има други, като тази пред Интер Експо Център, а и моловете са включени. Ще добавя и Мол София и каквото още липсва. Благодарско за подсещането.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Златански Reply

    хм, защоо Киа ги вкарват с порт J1772 ? Това е характерно по-скоро за щатите, не за Европа…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Повод да звънна и да питам си е. Като разбера повече ще пиша. Или ако някой ме предвари…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • БАЬС Reply

    Е какво се чудите, не виждате ли, че не само в БГ, ами по цял свят, нарочно надуват цените на ел.авотмобилите и ги правят със скапани салони и дизайн или нечовешки скъпи. Или и двете. Как тази кола ще е по-скъпа от тези, с фосилните горива? Няма двигател, скорости, липсват половината части. На какво отгоре?

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • БАЬС Reply

    Е какво се чудите, не виждате ли, че не само в БГ, ами по цял свят, нарочно надуват цените на ел.авотмобилите и ги правят със скапани салони и дизайн или нечовешки скъпи. Или и двете. Как тази кола ще е по-скъпа от тези, с фосилните горива? Няма двигател, скорости, липсват половината части. На какво отгоре?

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • П.Петров Reply

    Иска ми се да съм оптимист, но не виждам как. Ето и с този оперативен лизинг , ако няма нещо предварително уговорено , за което не знаем , фирмите вносители не добавят нищо за експлоатирането на електромобила от обикновени хора. Ако така продължава политиката за масово навлизане на ел.транспорта нищо няма да се получи. А ето и Румънците вече имат субсидия!

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    [QUOTE=Златански:1497]хм, защоо Киа ги вкарват с порт J1772 ? Това е характерно по-скоро за щатите, не за Европа…[/QUOTE]

    Тя си е така, поне аз засега не съм виждал европейския вариант да е с Тип 2

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • baj Reply

    Стига бе, това излиза 41000 евро… във Франция Nissan Leaf струва под 30000 евро и не е кола с ДВГ преправена на електрическа o.0

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • baj Reply

    Стига бе, това излиза 41000 евро… във Франция Nissan Leaf струва под 30000 евро и не е кола с ДВГ преправена на електрическа o.0

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • petko_voyvoda Reply

    Днес я покарах, не мога да намеря достатъчно суперлативи – страхотна кола! И новината на деня мисля, че е фактът, че двете налични вече са продадени, а Yellow Taxi са направили поръчка за 10, така че след 3-4 месеца ще имаме възможност да си викнем електротакси xD

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • nedi alex Reply

    привет 🙂 ,
    и аз останах много доволен от електромобила – надхвърли очакванията ми! 🙂
    а минусът, разбира се, е цената – около 71 х. лв(!?) и държавната “помощ” е отпадане на годишния данък (около 300лв) – смешно/тъжно!
    другото, което се разбра, а го и очаквах вече, е да се направят бързи зарядни табла по бензиностанциите (май се планира да участва една верига с червени бензиностанции) 🙂
    Учуди ме, че колата е с редуктор L(8.2:1) след електромотора( 360V, 0-2800-8000rpm), и с литиево-йон полимерни батерии(LiPB ).
    Чудесна возия с 206/60/16, чудесно ускорение(0-100 – 11с), чудесни режими на генерация(D-нормален, B-увеличен), чудесен като вътрешно пространство!
    НЕ може да тегли(?!?).
    поздрави 🙂
    п.с. за информация- [LINK=http://www.kia.com/us/en/vehicle/soul-ev/2015/experience?story=hello][/LINK]

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Златански Reply

    хм, защоо Киа ги вкарват с порт J1772 ? Това е характерно по-скоро за щатите, не за Европа…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    [QUOTE=petko_voyvoda:1483]Днес я покарах, не мога да намеря достатъчно суперлативи – страхотна кола! И новината на деня мисля, че е фактът, че двете налични вече са продадени, а Yellow Taxi са направили поръчка за 10, така че след 3-4 месеца ще имаме възможност да си викнем електротакси xD[/QUOTE]

    Опаа, на мен нищо дори и не споменаха – наистина, не питах за такива неща – но е чудесна новина. Как научи?

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    [QUOTE=Златански:1497]хм, защоо Киа ги вкарват с порт J1772 ? Това е характерно по-скоро за щатите, не за Европа…[/QUOTE]

    Тя си е така, поне аз засега не съм виждал европейския вариант да е с Тип 2

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • the_ Reply

    И амперата е така, при нея казват, че не е проектирана нито да тегли, нито да носи нещо на тавана. Само Тесла май са достатъчно смели да проектират електроджип с теглич 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Петър Стойчев Reply

    Което винаги ми е било странно.. не виждам технически проблем за това..
    Във форума на волт има снимки на смели собственици, които са си сложили тегличи/ремаркета за джетове и пр. и казват, че няма никакви проблеми. Но отпада всякаква гаранция.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • nedi alex Reply

    привет 🙂 ,
    и аз останах много доволен от електромобила – надхвърли очакванията ми! 🙂
    а минусът, разбира се, е цената – около 71 х. лв(!?) и държавната “помощ” е отпадане на годишния данък (около 300лв) – смешно/тъжно!
    другото, което се разбра, а го и очаквах вече, е да се направят бързи зарядни табла по бензиностанциите (май се планира да участва една верига с червени бензиностанции) 🙂
    Учуди ме, че колата е с редуктор L(8.2:1) след електромотора( 360V, 0-2800-8000rpm), и с литиево-йон полимерни батерии(LiPB ).
    Чудесна возия с 206/60/16, чудесно ускорение(0-100 – 11с), чудесни режими на генерация(D-нормален, B-увеличен), чудесен като вътрешно пространство!
    НЕ може да тегли(?!?).
    поздрави 🙂
    п.с. за информация- [LINK=http://www.kia.com/us/en/vehicle/soul-ev/2015/experience?story=hello][/LINK]

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • petko_voyvoda petko_voyvoda Reply

    Казаха ми по време на тестдрайва. Има още няколко предплатени вече от някакви фирми, но не запомних дали и там си бяха купили 10 или няколко единични бройки. Но за такситата съм сигурен 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Пада връзвация на гащета…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • the_ Reply

    И амперата е така, при нея казват, че не е проектирана нито да тегли, нито да носи нещо на тавана. Само Тесла май са достатъчно смели да проектират електроджип с теглич 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Nio Reply

    Новините наистина са чудесни за електромобилния бизнес. Макар че цените и тук са ужасно високи – 1649 лв!!! Ще кажа и още нещо – ако Нисан продаваха в БГ Лииф до сега щяха да имат десетки продадени на таксиметрови фирми. При него налице е бързия заряд, но може и да си го купиш в брой с батерията за около 60 х.лв , което е значително по-евтино.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Rumen Velinov Reply

    Интересно, локатора на Киа-та показва 17 зарядни станции според Капитал:
    [LINK=http://www.capital.bg/biznes/stoki_i_prodajbi/2015/08/06/2586617_naelektrizirashtiiat_koreec/][/LINK]
    докато във http://www.vsichkotok.bg/ са 14. Някои ако има достъп да колата да помогне за “липсващите” 3 станции 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Петър Стойчев Reply

    Което винаги ми е било странно.. не виждам технически проблем за това..
    Във форума на волт има снимки на смели собственици, които са си сложили тегличи/ремаркета за джетове и пр. и казват, че няма никакви проблеми. Но отпада всякаква гаранция.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    [QUOTE=rrumpe:1543]Интересно, локатора на Киа-та показва 17 зарядни станции според Капитал:
    [LINK=http://www.capital.bg/biznes/stoki_i_prodajbi/2015/08/06/2586617_naelektrizirashtiiat_koreec/][/LINK]
    докато във http://www.vsichkotok.bg/ са 14. Някои ако има достъп да колата да помогне за “липсващите” 3 станции :)[/QUOTE]

    Разминават се, защото колата показва само станции на Фулчарджър, които нещо не работят от известно време, а във ВсичкоТок не са качени всичките им, но има други, като тази пред Интер Експо Център, а и моловете са включени. Ще добавя и Мол София и каквото още липсва. Благодарско за подсещането.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • the_ Reply

    Нисан вече внесоха няколко LEAF за клиенти, които са си го поръчали, така че ако имаш интерес може да се свържеш с тях ;).

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • БАЬС Reply

    Е какво се чудите, не виждате ли, че не само в БГ, ами по цял свят, нарочно надуват цените на ел.авотмобилите и ги правят със скапани салони и дизайн или нечовешки скъпи. Или и двете. Как тази кола ще е по-скъпа от тези, с фосилните горива? Няма двигател, скорости, липсват половината части. На какво отгоре?

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Rumen Velinov Reply

    И аз я покарах – супер е. Ако цената беше по-нормална нямаше да се замислям. Пречката за масовост на електрическите коли не е пробега, а цената. Все пак се радвам, че въпреки това се продава.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Пада връзвация на гащета…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • the_ Reply

    Е добре, ама какви са тея условия: “ВАЖНО: Гаранционния срок за Силовата Батерия е 2 години без ограничение на пробега.”…?

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • baj Reply

    Стига бе, това излиза 41000 евро… във Франция Nissan Leaf струва под 30000 евро и не е кола с ДВГ преправена на електрическа o.0

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Rumen Velinov Reply

    Интересно, локатора на Киа-та показва 17 зарядни станции според Капитал:
    [LINK=http://www.capital.bg/biznes/stoki_i_prodajbi/2015/08/06/2586617_naelektrizirashtiiat_koreec/][/LINK]
    докато във http://www.vsichkotok.bg/ са 14. Някои ако има достъп да колата да помогне за “липсващите” 3 станции 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    [QUOTE=rrumpe:1543]Интересно, локатора на Киа-та показва 17 зарядни станции според Капитал:
    [LINK=http://www.capital.bg/biznes/stoki_i_prodajbi/2015/08/06/2586617_naelektrizirashtiiat_koreec/][/LINK]
    докато във http://www.vsichkotok.bg/ са 14. Някои ако има достъп да колата да помогне за “липсващите” 3 станции :)[/QUOTE]

    Разминават се, защото колата показва само станции на Фулчарджър, които нещо не работят от известно време, а във ВсичкоТок не са качени всичките им, но има други, като тази пред Интер Експо Център, а и моловете са включени. Ще добавя и Мол София и каквото още липсва. Благодарско за подсещането.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Ейй, това съм го пропуснал – за първи път виждам такава миниатюрна гаранция – всички други са по 8 или повече години.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • the_ Reply

    Абсолютно, много е странно, обикновено така вдъхват доверие в хората и в купувачите на пазара за употребявани коли, а нещо KIA с тази двугодишна гаранция… не знам какво искат да направят…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • БАЬС Reply

    Е какво се чудите, не виждате ли, че не само в БГ, ами по цял свят, нарочно надуват цените на ел.авотмобилите и ги правят със скапани салони и дизайн или нечовешки скъпи. Или и двете. Как тази кола ще е по-скъпа от тези, с фосилните горива? Няма двигател, скорости, липсват половината части. На какво отгоре?

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • baj Reply

    Стига бе, това излиза 41000 евро… във Франция Nissan Leaf струва под 30000 евро и не е кола с ДВГ преправена на електрическа o.0

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Rumen Velinov Reply

    Това е някаква българска хитрина. В европейския сайт[LINK=http://www.kia.com/eu/campaigns-and-redirects/soul-ev/][/LINK] ясно пише:
    [QUOTE]
    DOES THE BATTERY HAVE GUARANTEE?
    The battery inside the Kia Soul EV is covered by a 7-year warranty.
    [/QUOTE]

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Повод да звънна и да питам си е. Като разбера повече ще пиша. Или ако някой ме предвари…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • П.Петров Reply

    Иска ми се да съм оптимист, но не виждам как. Ето и с този оперативен лизинг , ако няма нещо предварително уговорено , за което не знаем , фирмите вносители не добавят нищо за експлоатирането на електромобила от обикновени хора. Ако така продължава политиката за масово навлизане на ел.транспорта нищо няма да се получи. А ето и Румънците вече имат субсидия!

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Златански Reply

    хм, защоо Киа ги вкарват с порт J1772 ? Това е характерно по-скоро за щатите, не за Европа…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • petko_voyvoda Reply

    Днес я покарах, не мога да намеря достатъчно суперлативи – страхотна кола! И новината на деня мисля, че е фактът, че двете налични вече са продадени, а Yellow Taxi са направили поръчка за 10, така че след 3-4 месеца ще имаме възможност да си викнем електротакси xD

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    [QUOTE=Златански:1497]хм, защоо Киа ги вкарват с порт J1772 ? Това е характерно по-скоро за щатите, не за Европа…[/QUOTE]

    Тя си е така, поне аз засега не съм виждал европейския вариант да е с Тип 2

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    [QUOTE=petko_voyvoda:1483]Днес я покарах, не мога да намеря достатъчно суперлативи – страхотна кола! И новината на деня мисля, че е фактът, че двете налични вече са продадени, а Yellow Taxi са направили поръчка за 10, така че след 3-4 месеца ще имаме възможност да си викнем електротакси xD[/QUOTE]

    Опаа, на мен нищо дори и не споменаха – наистина, не питах за такива неща – но е чудесна новина. Как научи?

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • nedi alex Reply

    привет 🙂 ,
    и аз останах много доволен от електромобила – надхвърли очакванията ми! 🙂
    а минусът, разбира се, е цената – около 71 х. лв(!?) и държавната “помощ” е отпадане на годишния данък (около 300лв) – смешно/тъжно!
    другото, което се разбра, а го и очаквах вече, е да се направят бързи зарядни табла по бензиностанциите (май се планира да участва една верига с червени бензиностанции) 🙂
    Учуди ме, че колата е с редуктор L(8.2:1) след електромотора( 360V, 0-2800-8000rpm), и с литиево-йон полимерни батерии(LiPB ).
    Чудесна возия с 206/60/16, чудесно ускорение(0-100 – 11с), чудесни режими на генерация(D-нормален, B-увеличен), чудесен като вътрешно пространство!
    НЕ може да тегли(?!?).
    поздрави 🙂
    п.с. за информация- [LINK=http://www.kia.com/us/en/vehicle/soul-ev/2015/experience?story=hello][/LINK]

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • petko_voyvoda petko_voyvoda Reply

    Казаха ми по време на тестдрайва. Има още няколко предплатени вече от някакви фирми, но не запомних дали и там си бяха купили 10 или няколко единични бройки. Но за такситата съм сигурен 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • the_ Reply

    И амперата е така, при нея казват, че не е проектирана нито да тегли, нито да носи нещо на тавана. Само Тесла май са достатъчно смели да проектират електроджип с теглич 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Nio Reply

    Новините наистина са чудесни за електромобилния бизнес. Макар че цените и тук са ужасно високи – 1649 лв!!! Ще кажа и още нещо – ако Нисан продаваха в БГ Лииф до сега щяха да имат десетки продадени на таксиметрови фирми. При него налице е бързия заряд, но може и да си го купиш в брой с батерията за около 60 х.лв , което е значително по-евтино.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • the_ Reply

    Нисан вече внесоха няколко LEAF за клиенти, които са си го поръчали, така че ако имаш интерес може да се свържеш с тях ;).

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Петър Стойчев Reply

    Което винаги ми е било странно.. не виждам технически проблем за това..
    Във форума на волт има снимки на смели собственици, които са си сложили тегличи/ремаркета за джетове и пр. и казват, че няма никакви проблеми. Но отпада всякаква гаранция.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Rumen Velinov Reply

    И аз я покарах – супер е. Ако цената беше по-нормална нямаше да се замислям. Пречката за масовост на електрическите коли не е пробега, а цената. Все пак се радвам, че въпреки това се продава.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Пада връзвация на гащета…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • the_ Reply

    Е добре, ама какви са тея условия: “ВАЖНО: Гаранционния срок за Силовата Батерия е 2 години без ограничение на пробега.”…?

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Rumen Velinov Reply

    Интересно, локатора на Киа-та показва 17 зарядни станции според Капитал:
    [LINK=http://www.capital.bg/biznes/stoki_i_prodajbi/2015/08/06/2586617_naelektrizirashtiiat_koreec/][/LINK]
    докато във http://www.vsichkotok.bg/ са 14. Някои ако има достъп да колата да помогне за “липсващите” 3 станции 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Ейй, това съм го пропуснал – за първи път виждам такава миниатюрна гаранция – всички други са по 8 или повече години.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    [QUOTE=rrumpe:1543]Интересно, локатора на Киа-та показва 17 зарядни станции според Капитал:
    [LINK=http://www.capital.bg/biznes/stoki_i_prodajbi/2015/08/06/2586617_naelektrizirashtiiat_koreec/][/LINK]
    докато във http://www.vsichkotok.bg/ са 14. Някои ако има достъп да колата да помогне за “липсващите” 3 станции :)[/QUOTE]

    Разминават се, защото колата показва само станции на Фулчарджър, които нещо не работят от известно време, а във ВсичкоТок не са качени всичките им, но има други, като тази пред Интер Експо Център, а и моловете са включени. Ще добавя и Мол София и каквото още липсва. Благодарско за подсещането.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • the_ Reply

    Абсолютно, много е странно, обикновено така вдъхват доверие в хората и в купувачите на пазара за употребявани коли, а нещо KIA с тази двугодишна гаранция… не знам какво искат да направят…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • БАЬС Reply

    Е какво се чудите, не виждате ли, че не само в БГ, ами по цял свят, нарочно надуват цените на ел.авотмобилите и ги правят със скапани салони и дизайн или нечовешки скъпи. Или и двете. Как тази кола ще е по-скъпа от тези, с фосилните горива? Няма двигател, скорости, липсват половината части. На какво отгоре?

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Rumen Velinov Reply

    Това е някаква българска хитрина. В европейския сайт[LINK=http://www.kia.com/eu/campaigns-and-redirects/soul-ev/][/LINK] ясно пише:
    [QUOTE]
    DOES THE BATTERY HAVE GUARANTEE?
    The battery inside the Kia Soul EV is covered by a 7-year warranty.
    [/QUOTE]

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • baj Reply

    Стига бе, това излиза 41000 евро… във Франция Nissan Leaf струва под 30000 евро и не е кола с ДВГ преправена на електрическа o.0

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Повод да звънна и да питам си е. Като разбера повече ще пиша. Или ако някой ме предвари…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • П.Петров Reply

    Иска ми се да съм оптимист, но не виждам как. Ето и с този оперативен лизинг , ако няма нещо предварително уговорено , за което не знаем , фирмите вносители не добавят нищо за експлоатирането на електромобила от обикновени хора. Ако така продължава политиката за масово навлизане на ел.транспорта нищо няма да се получи. А ето и Румънците вече имат субсидия!

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Златански Reply

    хм, защоо Киа ги вкарват с порт J1772 ? Това е характерно по-скоро за щатите, не за Европа…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    [QUOTE=Златански:1497]хм, защоо Киа ги вкарват с порт J1772 ? Това е характерно по-скоро за щатите, не за Европа…[/QUOTE]

    Тя си е така, поне аз засега не съм виждал европейския вариант да е с Тип 2

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • nedi alex Reply

    привет 🙂 ,
    и аз останах много доволен от електромобила – надхвърли очакванията ми! 🙂
    а минусът, разбира се, е цената – около 71 х. лв(!?) и държавната “помощ” е отпадане на годишния данък (около 300лв) – смешно/тъжно!
    другото, което се разбра, а го и очаквах вече, е да се направят бързи зарядни табла по бензиностанциите (май се планира да участва една верига с червени бензиностанции) 🙂
    Учуди ме, че колата е с редуктор L(8.2:1) след електромотора( 360V, 0-2800-8000rpm), и с литиево-йон полимерни батерии(LiPB ).
    Чудесна возия с 206/60/16, чудесно ускорение(0-100 – 11с), чудесни режими на генерация(D-нормален, B-увеличен), чудесен като вътрешно пространство!
    НЕ може да тегли(?!?).
    поздрави 🙂
    п.с. за информация- [LINK=http://www.kia.com/us/en/vehicle/soul-ev/2015/experience?story=hello][/LINK]

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • the_ Reply

    И амперата е така, при нея казват, че не е проектирана нито да тегли, нито да носи нещо на тавана. Само Тесла май са достатъчно смели да проектират електроджип с теглич 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Петър Стойчев Reply

    Което винаги ми е било странно.. не виждам технически проблем за това..
    Във форума на волт има снимки на смели собственици, които са си сложили тегличи/ремаркета за джетове и пр. и казват, че няма никакви проблеми. Но отпада всякаква гаранция.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Пада връзвация на гащета…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Rumen Velinov Reply

    Интересно, локатора на Киа-та показва 17 зарядни станции според Капитал:
    [LINK=http://www.capital.bg/biznes/stoki_i_prodajbi/2015/08/06/2586617_naelektrizirashtiiat_koreec/][/LINK]
    докато във http://www.vsichkotok.bg/ са 14. Някои ако има достъп да колата да помогне за “липсващите” 3 станции 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    [QUOTE=rrumpe:1543]Интересно, локатора на Киа-та показва 17 зарядни станции според Капитал:
    [LINK=http://www.capital.bg/biznes/stoki_i_prodajbi/2015/08/06/2586617_naelektrizirashtiiat_koreec/][/LINK]
    докато във http://www.vsichkotok.bg/ са 14. Някои ако има достъп да колата да помогне за “липсващите” 3 станции :)[/QUOTE]

    Разминават се, защото колата показва само станции на Фулчарджър, които нещо не работят от известно време, а във ВсичкоТок не са качени всичките им, но има други, като тази пред Интер Експо Център, а и моловете са включени. Ще добавя и Мол София и каквото още липсва. Благодарско за подсещането.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • БАЬС Reply

    Е какво се чудите, не виждате ли, че не само в БГ, ами по цял свят, нарочно надуват цените на ел.авотмобилите и ги правят със скапани салони и дизайн или нечовешки скъпи. Или и двете. Как тази кола ще е по-скъпа от тези, с фосилните горива? Няма двигател, скорости, липсват половината части. На какво отгоре?

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • baj Reply

    Стига бе, това излиза 41000 евро… във Франция Nissan Leaf струва под 30000 евро и не е кола с ДВГ преправена на електрическа o.0

    November 30, -0001 at 12:00 am

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *