Германска класика на ток, за €11,400 с батерията

vw-e-kaefer-beetle-karabag

Германска класика на ток, за €11,400 с батерията

vw-e-kaefer-beetle-karabag

Костенурка на ток с пробег 120 км и 105 км/ч макс. – Снимка: Karabag
В този блог: “Домашен” комплект за електро конверсия за най-известния Volkswagen.

Много му тича и цвета, и електрото на костенурчето. Така са го докарали в Хамбург хората от Карабаг, малко не в техен стил – че правят конверсии на FIAT… Ама ето и германска класика на ток, вместо бензин 🙂

Очаквахме по-рано да направят нещо такаво – вече три години въртят FIAT 500 конверсии – хем че то вероятно си има причина чак сега да се задействат с нещо германско. То е в комбина с Wemag и резултатът е свеж зелен електро битъл, наречен Reevolt e-kaefer.

Не се и съмняваме, че целия са го подновили отвън и отвътре, а въпросния кит за конверсия са го направили специално за костенурката. Цената на кита е €11,400 с ДДС, което включва електромотор, батерия, зарядни и дори печка на биоетанол – да се топлиш ама не за сметка на батерията. Това е хитро решение за повече електро пробег, че парното яде зраво батерията. Има го в новия Renault Kangoo Z.E., само че там печката се храни от малък дизелов резервоар.

elektricheska-vw-kostenurkaВместо боксер – електромотор

Мощността на електромотора е 35 (кс) 149 Нм въртящ момент – колкото за 105 км/ч макс. скорост и 120 км каране (ммм не точно екстремно). Тя и системата е направена така че да не стават греди – не целият въртящ момент е наличен от старта, “усвоява” се плавно до пика от 149 Нм някъде към 30 км/ч. Идеята на тази настройка е да не стане трансмисията на дармадан Laughing.

Конверсия или нов електромобил?

Има и доста по-динамични електро коли, които обаче са и доста по-скъпи – обикновено 2-3 пъти повече. Така като го гледаш €11,400 (и дано не ти идва на ум сравнение от типа колко 3-ки или Ц-класи ще си вземеш барабар със сума ти гориво за тия пари) може и да не изглежда като най-добрата оферта. Тогава го погледни и така –  за 2-3 пъти по-малко пари ще караш сносен електромобил в града, при това може да е любимата ти класика. Може и да я накичат с нови електронни джаджи вътре, че да не ти липсват. А може и да ти се услади и дано да можеш да пробваш скоро, да видиш за какво става дума ;).

Пък като решиш, у нас може да ти направим супер читава електро конверсия за подобни пари. Просто свирни :).

eCars.bg / Elektromobili.bg

Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

{loadposition newsletter}

  Ако вече имаш регистрация в eCars.bg, при която си избрал/а да се абонираш за бюлетина, значи вече го получаваш. В случай че нямаш eCars.bg профил или си пропуснал/а да се абонираш за бюлетина при регистрацията, можеш да го направиш като натиснеш бутона Абонирам се отгоре. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на всеки бюлетин.

Share this post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *