Къща за гости Илинден в Банско и #VsichkoTok с нова eCars смарт зареждачка
В този блог: Нова зарядна станция в Банско брандирана за семеен хотел Илинден.
Това стана готино. Много готино. Имахме удоволствието да добавим стойност на едни ангажирани стопани, които искат да предоставят повече удобство на своите гости.
Семейство Илиеви ръководи своя семеен хотел Къща за гости Илинден в Банско и наскоро ни потърсиха с голямо желание да бъде монтирана зарядна станция в двора на хотела.
Посещение на място със служебния електромобил, приятен разговор, демонстрация и бързо решение – смарт зарядна станция.
От нас, за ангажираността и предприемчивостта, един подарък – брандиране на зарядната станция, която сега свети красиво с името на хотела.
Мощността е 22 кВт трифазно, което върши добра работа особено за електромобили с трифазно бордово зарядно. Ето примерно време за зареждане на някои електромобили, за диапазона 10-80% от капацитета на батерията:
- BMW i3 33 кВтч (с 11 кВт зарядно) ~ 2 ч
- Hyundai Ioniq ~ 3 ч 30 мин
- Renault ZOE ZE40 ~ 1 ч 15 мин
- Tesla Model S P90 (след 2016) ~ 4 ч
Зарядната станция има екран, на който може да се следи в реално време мощността на зареждане (ампери/киловати), заредената енергия и времето на зарядната сесия.
Когато на станцията не се зарежда електромобил, на екрана може да се показват снимки или видео, което дава възможност за представяне на допълнителна информация.
Монтажът се получи чудесно, станцията е кацнала уютно на стената на хотела и ние я пробвахме първи, веднага след монтажа докато хапвахме в приятната компания и от вкусната домашна кухня.
Още веднъж поздравления за ентусиазма на Илия и неговото семейство, което вече предлага едно съвременно удобство за своите гости в Банско.
Станцията е наместена и във ВсичкоТок (кликни тук, за да я намериш), където всеки да може да я намери и първоначално зареждането е безплатно. От пролетта ще й добавим модел за плащане, да може човек да се отплаща за удобството като иде на гости.
Comments (63)
Лъскава, безполезна пластмасова кутия. Като се включи едно Рено през лятото минимум час и половина я заема, а останалите на опашката се чешат зад врата, като герои от филма тримата глупаци. За останалите Марки и модели – чакането – х3, х4, дори x5. През зимата – същата жалката картина, но по две.
Докога ще се тупкате в гърдите, че правите нещо, като монтирате контакти за външен монтаж.
Лъскава, безполезна пластмасова кутия. Като се включи едно Рено през лятото минимум час и половина я заема, а останалите на опашката се чешат зад врата, като герои от филма тримата глупаци. За останалите Марки и модели – чакането – х3, х4, дори x5. През зимата – същата жалката картина, но по две.
Докога ще се тупкате в гърдите, че правите нещо, като монтирате контакти за външен монтаж.
Лъскава, безполезна пластмасова кутия. Като се включи едно Рено през лятото минимум час и половина я заема, а останалите на опашката се чешат зад врата, като герои от филма тримата глупаци. За останалите Марки и модели – чакането – х3, х4, дори x5. През зимата – същата жалката картина, но по две.
Докога ще се тупкате в гърдите, че правите нещо, като монтирате контакти за външен монтаж.
Лъскава, безполезна пластмасова кутия. Като се включи едно Рено през лятото минимум час и половина я заема, а останалите на опашката се чешат зад врата, като герои от филма тримата глупаци. За останалите Марки и модели – чакането – х3, х4, дори x5. През зимата – същата жалката картина, но по две.
Докога ще се тупкате в гърдите, че правите нещо, като монтирате контакти за външен монтаж.
Лъскава, безполезна пластмасова кутия. Като се включи едно Рено през лятото минимум час и половина я заема, а останалите на опашката се чешат зад врата, като герои от филма тримата глупаци. За останалите Марки и модели – чакането – х3, х4, дори x5. През зимата – същата жалката картина, но по две.
Докога ще се тупкате в гърдите, че правите нещо, като монтирате контакти за външен монтаж.
Лъскава, безполезна пластмасова кутия. Като се включи едно Рено през лятото минимум час и половина я заема, а останалите на опашката се чешат зад врата, като герои от филма тримата глупаци. За останалите Марки и модели – чакането – х3, х4, дори x5. През зимата – същата жалката картина, но по две.
Докога ще се тупкате в гърдите, че правите нещо, като монтирате контакти за външен монтаж.
Лъскава, безполезна пластмасова кутия. Като се включи едно Рено през лятото минимум час и половина я заема, а останалите на опашката се чешат зад врата, като герои от филма тримата глупаци. За останалите Марки и модели – чакането – х3, х4, дори x5. През зимата – същата жалката картина, но по две.
Докога ще се тупкате в гърдите, че правите нещо, като монтирате контакти за външен монтаж.
Лъскава, безполезна пластмасова кутия. Като се включи едно Рено през лятото минимум час и половина я заема, а останалите на опашката се чешат зад врата, като герои от филма тримата глупаци. За останалите Марки и модели – чакането – х3, х4, дори x5. През зимата – същата жалката картина, но по две.
Докога ще се тупкате в гърдите, че правите нещо, като монтирате контакти за външен монтаж.
Лъскава, безполезна пластмасова кутия. Като се включи едно Рено през лятото минимум час и половина я заема, а останалите на опашката се чешат зад врата, като герои от филма тримата глупаци. За останалите Марки и модели – чакането – х3, х4, дори x5. През зимата – същата жалката картина, но по две.
Докога ще се тупкате в гърдите, че правите нещо, като монтирате контакти за външен монтаж.
До Госта от първия коментар: Със злобата си която изливате тук, ако я превърнете в електричество ще заредите всички автомобили чакащи по опашките:)
До Госта от първия коментар: Със злобата си която изливате тук, ако я превърнете в електричество ще заредите всички автомобили чакащи по опашките:)
До Госта от първия коментар: Със злобата си която изливате тук, ако я превърнете в електричество ще заредите всички автомобили чакащи по опашките:)
До Госта от първия коментар: Със злобата си която изливате тук, ако я превърнете в електричество ще заредите всички автомобили чакащи по опашките:)
До Госта от първия коментар: Със злобата си която изливате тук, ако я превърнете в електричество ще заредите всички автомобили чакащи по опашките:)
До Госта от първия коментар: Със злобата си която изливате тук, ако я превърнете в електричество ще заредите всички автомобили чакащи по опашките:)
До Госта от първия коментар: Със злобата си която изливате тук, ако я превърнете в електричество ще заредите всички автомобили чакащи по опашките:)
До Госта от първия коментар: Със злобата си която изливате тук, ако я превърнете в електричество ще заредите всички автомобили чакащи по опашките:)
До Госта от първия коментар: Със злобата си която изливате тук, ако я превърнете в електричество ще заредите всички автомобили чакащи по опашките:)
Времето за зареждане зависи повече от колата отколкото от станцията. На моя Волт примерно няма как да се зареди батерията по-бързо защото колата не позволява. Зареждане от обикновен контакт става за 5 часа и 45 минути а нза зарядна станция е за 3 часа и 45 минути. На контакт зареждам с 2.2 киловата а на зарядна станция с 3 киловата колкото явно е максимума на колата.
Преди да обвинявате и омаловажавате труда на хората се подгответе с малко четене.
Времето за зареждане зависи повече от колата отколкото от станцията. На моя Волт примерно няма как да се зареди батерията по-бързо защото колата не позволява. Зареждане от обикновен контакт става за 5 часа и 45 минути а нза зарядна станция е за 3 часа и 45 минути. На контакт зареждам с 2.2 киловата а на зарядна станция с 3 киловата колкото явно е максимума на колата.
Преди да обвинявате и омаловажавате труда на хората се подгответе с малко четене.
Времето за зареждане зависи повече от колата отколкото от станцията. На моя Волт примерно няма как да се зареди батерията по-бързо защото колата не позволява. Зареждане от обикновен контакт става за 5 часа и 45 минути а нза зарядна станция е за 3 часа и 45 минути. На контакт зареждам с 2.2 киловата а на зарядна станция с 3 киловата колкото явно е максимума на колата.
Преди да обвинявате и омаловажавате труда на хората се подгответе с малко четене.
Времето за зареждане зависи повече от колата отколкото от станцията. На моя Волт примерно няма как да се зареди батерията по-бързо защото колата не позволява. Зареждане от обикновен контакт става за 5 часа и 45 минути а нза зарядна станция е за 3 часа и 45 минути. На контакт зареждам с 2.2 киловата а на зарядна станция с 3 киловата колкото явно е максимума на колата.
Преди да обвинявате и омаловажавате труда на хората се подгответе с малко четене.
Времето за зареждане зависи повече от колата отколкото от станцията. На моя Волт примерно няма как да се зареди батерията по-бързо защото колата не позволява. Зареждане от обикновен контакт става за 5 часа и 45 минути а нза зарядна станция е за 3 часа и 45 минути. На контакт зареждам с 2.2 киловата а на зарядна станция с 3 киловата колкото явно е максимума на колата.
Преди да обвинявате и омаловажавате труда на хората се подгответе с малко четене.
Времето за зареждане зависи повече от колата отколкото от станцията. На моя Волт примерно няма как да се зареди батерията по-бързо защото колата не позволява. Зареждане от обикновен контакт става за 5 часа и 45 минути а нза зарядна станция е за 3 часа и 45 минути. На контакт зареждам с 2.2 киловата а на зарядна станция с 3 киловата колкото явно е максимума на колата.
Преди да обвинявате и омаловажавате труда на хората се подгответе с малко четене.
Времето за зареждане зависи повече от колата отколкото от станцията. На моя Волт примерно няма как да се зареди батерията по-бързо защото колата не позволява. Зареждане от обикновен контакт става за 5 часа и 45 минути а нза зарядна станция е за 3 часа и 45 минути. На контакт зареждам с 2.2 киловата а на зарядна станция с 3 киловата колкото явно е максимума на колата.
Преди да обвинявате и омаловажавате труда на хората се подгответе с малко четене.
Времето за зареждане зависи повече от колата отколкото от станцията. На моя Волт примерно няма как да се зареди батерията по-бързо защото колата не позволява. Зареждане от обикновен контакт става за 5 часа и 45 минути а нза зарядна станция е за 3 часа и 45 минути. На контакт зареждам с 2.2 киловата а на зарядна станция с 3 киловата колкото явно е максимума на колата.
Преди да обвинявате и омаловажавате труда на хората се подгответе с малко четене.
Времето за зареждане зависи повече от колата отколкото от станцията. На моя Волт примерно няма как да се зареди батерията по-бързо защото колата не позволява. Зареждане от обикновен контакт става за 5 часа и 45 минути а нза зарядна станция е за 3 часа и 45 минути. На контакт зареждам с 2.2 киловата а на зарядна станция с 3 киловата колкото явно е максимума на колата.
Преди да обвинявате и омаловажавате труда на хората се подгответе с малко четене.
Поздравления на екипа на eCars за това което правите!
Хиляди пъти е по-добре да се правят малки стъпки в правилната посока, отколкото каквито и да е думи, още повече хейтърски!
Ще питаме “Гост” колко часа ще чака, като остане без заряд на батерията някъде където още не сте изградили зарядна инфраструктура.
Поздравления на екипа на eCars за това което правите!
Хиляди пъти е по-добре да се правят малки стъпки в правилната посока, отколкото каквито и да е думи, още повече хейтърски!
Ще питаме “Гост” колко часа ще чака, като остане без заряд на батерията някъде където още не сте изградили зарядна инфраструктура.
Поздравления на екипа на eCars за това което правите!
Хиляди пъти е по-добре да се правят малки стъпки в правилната посока, отколкото каквито и да е думи, още повече хейтърски!
Ще питаме “Гост” колко часа ще чака, като остане без заряд на батерията някъде където още не сте изградили зарядна инфраструктура.
Поздравления на екипа на eCars за това което правите!
Хиляди пъти е по-добре да се правят малки стъпки в правилната посока, отколкото каквито и да е думи, още повече хейтърски!
Ще питаме “Гост” колко часа ще чака, като остане без заряд на батерията някъде където още не сте изградили зарядна инфраструктура.
Поздравления на екипа на eCars за това което правите!
Хиляди пъти е по-добре да се правят малки стъпки в правилната посока, отколкото каквито и да е думи, още повече хейтърски!
Ще питаме “Гост” колко часа ще чака, като остане без заряд на батерията някъде където още не сте изградили зарядна инфраструктура.
Поздравления на екипа на eCars за това което правите!
Хиляди пъти е по-добре да се правят малки стъпки в правилната посока, отколкото каквито и да е думи, още повече хейтърски!
Ще питаме “Гост” колко часа ще чака, като остане без заряд на батерията някъде където още не сте изградили зарядна инфраструктура.
Поздравления на екипа на eCars за това което правите!
Хиляди пъти е по-добре да се правят малки стъпки в правилната посока, отколкото каквито и да е думи, още повече хейтърски!
Ще питаме “Гост” колко часа ще чака, като остане без заряд на батерията някъде където още не сте изградили зарядна инфраструктура.
Поздравления на екипа на eCars за това което правите!
Хиляди пъти е по-добре да се правят малки стъпки в правилната посока, отколкото каквито и да е думи, още повече хейтърски!
Ще питаме “Гост” колко часа ще чака, като остане без заряд на батерията някъде където още не сте изградили зарядна инфраструктура.
Поздравления на екипа на eCars за това което правите!
Хиляди пъти е по-добре да се правят малки стъпки в правилната посока, отколкото каквито и да е думи, още повече хейтърски!
Ще питаме “Гост” колко часа ще чака, като остане без заряд на батерията някъде където още не сте изградили зарядна инфраструктура.
Поздравления за Илия и за eCars!
Всеки хотел и ресторант, всеки търговски център трябва да има места за зареждане.
Поздравления за Илия и за eCars!
Всеки хотел и ресторант, всеки търговски център трябва да има места за зареждане.
Поздравления за Илия и за eCars!
Всеки хотел и ресторант, всеки търговски център трябва да има места за зареждане.
Поздравления за Илия и за eCars!
Всеки хотел и ресторант, всеки търговски център трябва да има места за зареждане.
Поздравления за Илия и за eCars!
Всеки хотел и ресторант, всеки търговски център трябва да има места за зареждане.
Поздравления за Илия и за eCars!
Всеки хотел и ресторант, всеки търговски център трябва да има места за зареждане.
Поздравления за Илия и за eCars!
Всеки хотел и ресторант, всеки търговски център трябва да има места за зареждане.
Поздравления за Илия и за eCars!
Всеки хотел и ресторант, всеки търговски център трябва да има места за зареждане.
Поздравления за Илия и за eCars!
Всеки хотел и ресторант, всеки търговски център трябва да има места за зареждане.
Браво момчета. Всеки нов “външен контакт” е стъпка в плавилната посока.
Браво момчета. Всеки нов “външен контакт” е стъпка в плавилната посока.
Браво момчета. Всеки нов “външен контакт” е стъпка в плавилната посока.
Браво момчета. Всеки нов “външен контакт” е стъпка в плавилната посока.
Браво момчета. Всеки нов “външен контакт” е стъпка в плавилната посока.
Браво момчета. Всеки нов “външен контакт” е стъпка в плавилната посока.
Браво момчета. Всеки нов “външен контакт” е стъпка в плавилната посока.
Браво момчета. Всеки нов “външен контакт” е стъпка в плавилната посока.
Браво момчета. Всеки нов “външен контакт” е стъпка в плавилната посока.
За станция от типа “крайна точка” т.е. място, където отиваш за някакъв престой, 22 кВт не са малко и час зареждане за Реното е доста прилично.
Занапред едните си правят сметка с какви бордови зарядни си купуват коли, а другите (хората от хотелиерския и ресторантьорския бранш) – ще се възползват ли от един чисто нов начин за привличане на посетители. Най-търсената стока е клиентът, както знаем 😉
За станция от типа “крайна точка” т.е. място, където отиваш за някакъв престой, 22 кВт не са малко и час зареждане за Реното е доста прилично.
Занапред едните си правят сметка с какви бордови зарядни си купуват коли, а другите (хората от хотелиерския и ресторантьорския бранш) – ще се възползват ли от един чисто нов начин за привличане на посетители. Най-търсената стока е клиентът, както знаем 😉
За станция от типа “крайна точка” т.е. място, където отиваш за някакъв престой, 22 кВт не са малко и час зареждане за Реното е доста прилично.
Занапред едните си правят сметка с какви бордови зарядни си купуват коли, а другите (хората от хотелиерския и ресторантьорския бранш) – ще се възползват ли от един чисто нов начин за привличане на посетители. Най-търсената стока е клиентът, както знаем 😉
За станция от типа “крайна точка” т.е. място, където отиваш за някакъв престой, 22 кВт не са малко и час зареждане за Реното е доста прилично.
Занапред едните си правят сметка с какви бордови зарядни си купуват коли, а другите (хората от хотелиерския и ресторантьорския бранш) – ще се възползват ли от един чисто нов начин за привличане на посетители. Най-търсената стока е клиентът, както знаем 😉
За станция от типа “крайна точка” т.е. място, където отиваш за някакъв престой, 22 кВт не са малко и час зареждане за Реното е доста прилично.
Занапред едните си правят сметка с какви бордови зарядни си купуват коли, а другите (хората от хотелиерския и ресторантьорския бранш) – ще се възползват ли от един чисто нов начин за привличане на посетители. Най-търсената стока е клиентът, както знаем 😉
За станция от типа “крайна точка” т.е. място, където отиваш за някакъв престой, 22 кВт не са малко и час зареждане за Реното е доста прилично.
Занапред едните си правят сметка с какви бордови зарядни си купуват коли, а другите (хората от хотелиерския и ресторантьорския бранш) – ще се възползват ли от един чисто нов начин за привличане на посетители. Най-търсената стока е клиентът, както знаем 😉
За станция от типа “крайна точка” т.е. място, където отиваш за някакъв престой, 22 кВт не са малко и час зареждане за Реното е доста прилично.
Занапред едните си правят сметка с какви бордови зарядни си купуват коли, а другите (хората от хотелиерския и ресторантьорския бранш) – ще се възползват ли от един чисто нов начин за привличане на посетители. Най-търсената стока е клиентът, както знаем 😉
За станция от типа “крайна точка” т.е. място, където отиваш за някакъв престой, 22 кВт не са малко и час зареждане за Реното е доста прилично.
Занапред едните си правят сметка с какви бордови зарядни си купуват коли, а другите (хората от хотелиерския и ресторантьорския бранш) – ще се възползват ли от един чисто нов начин за привличане на посетители. Най-търсената стока е клиентът, както знаем 😉
За станция от типа “крайна точка” т.е. място, където отиваш за някакъв престой, 22 кВт не са малко и час зареждане за Реното е доста прилично.
Занапред едните си правят сметка с какви бордови зарядни си купуват коли, а другите (хората от хотелиерския и ресторантьорския бранш) – ще се възползват ли от един чисто нов начин за привличане на посетители. Най-търсената стока е клиентът, както знаем 😉