Къща за гости Илинден в Банско и #VsichkoTok с нова eCars смарт зареждачка

zarqdna-stancia-ecars-ida-smart-kushta-za-gosti-ilinden-bansko

Къща за гости Илинден в Банско и #VsichkoTok с нова eCars смарт зареждачка

zarqdna-stancia-ecars-ida-smart-kushta-za-gosti-ilinden-bansko

В този блог: Нова зарядна станция в Банско брандирана за семеен хотел Илинден.

Това стана готино. Много готино. Имахме удоволствието да добавим стойност на едни ангажирани стопани, които искат да предоставят повече удобство на своите гости.

Семейство Илиеви ръководи своя семеен хотел Къща за гости Илинден в Банско и наскоро ни потърсиха с голямо желание да бъде монтирана зарядна станция в двора на хотела.

Посещение на място със служебния електромобил, приятен разговор, демонстрация и бързо решение – смарт зарядна станция.

От нас, за ангажираността и предприемчивостта, един подарък – брандиране на зарядната станция, която сега свети красиво с името на хотела.

Мощността е 22 кВт трифазно, което върши добра работа особено за електромобили с трифазно бордово зарядно. Ето примерно време за зареждане на някои електромобили, за диапазона 10-80% от капацитета на батерията:

  • BMW i3 33 кВтч (с 11 кВт зарядно) ~ 2 ч
  • Hyundai Ioniq ~ 3 ч 30 мин
  • Renault ZOE ZE40 ~ 1 ч 15 мин
  • Tesla Model S P90 (след 2016) ~ 4 ч

Зарядната станция има екран, на който може да се следи в реално време мощността на зареждане (ампери/киловати), заредената енергия и времето на зарядната сесия.

Когато на станцията не се зарежда електромобил, на екрана може да се показват снимки или видео, което дава възможност за представяне на допълнителна информация.

Монтажът се получи чудесно, станцията е кацнала уютно на стената на хотела и ние я пробвахме първи, веднага след монтажа докато хапвахме в приятната компания и от вкусната домашна кухня.

Още веднъж поздравления за ентусиазма на Илия и неговото семейство, което вече предлага едно съвременно удобство за своите гости в Банско.

Станцията е наместена и във ВсичкоТок (кликни тук, за да я намериш), където всеки да може да я намери и първоначално зареждането е безплатно. От пролетта ще й добавим модел за плащане, да може човек да се отплаща за удобството като иде на гости.

Share this post

Comments (63)

  • CarsE Reply

    Лъскава, безполезна пластмасова кутия. Като се включи едно Рено през лятото минимум час и половина я заема, а останалите на опашката се чешат зад врата, като герои от филма тримата глупаци. За останалите Марки и модели – чакането – х3, х4, дори x5. През зимата – същата жалката картина, но по две.
    Докога ще се тупкате в гърдите, че правите нещо, като монтирате контакти за външен монтаж.

    March 5, 2019 at 3:08 pm
  • CarsE Reply

    Лъскава, безполезна пластмасова кутия. Като се включи едно Рено през лятото минимум час и половина я заема, а останалите на опашката се чешат зад врата, като герои от филма тримата глупаци. За останалите Марки и модели – чакането – х3, х4, дори x5. През зимата – същата жалката картина, но по две.
    Докога ще се тупкате в гърдите, че правите нещо, като монтирате контакти за външен монтаж.

    March 5, 2019 at 3:08 pm
  • CarsE Reply

    Лъскава, безполезна пластмасова кутия. Като се включи едно Рено през лятото минимум час и половина я заема, а останалите на опашката се чешат зад врата, като герои от филма тримата глупаци. За останалите Марки и модели – чакането – х3, х4, дори x5. През зимата – същата жалката картина, но по две.
    Докога ще се тупкате в гърдите, че правите нещо, като монтирате контакти за външен монтаж.

    March 5, 2019 at 3:08 pm
  • CarsE Reply

    Лъскава, безполезна пластмасова кутия. Като се включи едно Рено през лятото минимум час и половина я заема, а останалите на опашката се чешат зад врата, като герои от филма тримата глупаци. За останалите Марки и модели – чакането – х3, х4, дори x5. През зимата – същата жалката картина, но по две.
    Докога ще се тупкате в гърдите, че правите нещо, като монтирате контакти за външен монтаж.

    March 5, 2019 at 3:08 pm
  • CarsE Reply

    Лъскава, безполезна пластмасова кутия. Като се включи едно Рено през лятото минимум час и половина я заема, а останалите на опашката се чешат зад врата, като герои от филма тримата глупаци. За останалите Марки и модели – чакането – х3, х4, дори x5. През зимата – същата жалката картина, но по две.
    Докога ще се тупкате в гърдите, че правите нещо, като монтирате контакти за външен монтаж.

    March 5, 2019 at 3:08 pm
  • CarsE Reply

    Лъскава, безполезна пластмасова кутия. Като се включи едно Рено през лятото минимум час и половина я заема, а останалите на опашката се чешат зад врата, като герои от филма тримата глупаци. За останалите Марки и модели – чакането – х3, х4, дори x5. През зимата – същата жалката картина, но по две.
    Докога ще се тупкате в гърдите, че правите нещо, като монтирате контакти за външен монтаж.

    March 5, 2019 at 3:08 pm
  • CarsE Reply

    Лъскава, безполезна пластмасова кутия. Като се включи едно Рено през лятото минимум час и половина я заема, а останалите на опашката се чешат зад врата, като герои от филма тримата глупаци. За останалите Марки и модели – чакането – х3, х4, дори x5. През зимата – същата жалката картина, но по две.
    Докога ще се тупкате в гърдите, че правите нещо, като монтирате контакти за външен монтаж.

    March 5, 2019 at 3:08 pm
  • CarsE Reply

    Лъскава, безполезна пластмасова кутия. Като се включи едно Рено през лятото минимум час и половина я заема, а останалите на опашката се чешат зад врата, като герои от филма тримата глупаци. За останалите Марки и модели – чакането – х3, х4, дори x5. През зимата – същата жалката картина, но по две.
    Докога ще се тупкате в гърдите, че правите нещо, като монтирате контакти за външен монтаж.

    March 5, 2019 at 3:08 pm
  • CarsE Reply

    Лъскава, безполезна пластмасова кутия. Като се включи едно Рено през лятото минимум час и половина я заема, а останалите на опашката се чешат зад врата, като герои от филма тримата глупаци. За останалите Марки и модели – чакането – х3, х4, дори x5. През зимата – същата жалката картина, но по две.
    Докога ще се тупкате в гърдите, че правите нещо, като монтирате контакти за външен монтаж.

    March 5, 2019 at 3:08 pm
  • Iliya Iliev Reply

    До Госта от първия коментар: Със злобата си която изливате тук, ако я превърнете в електричество ще заредите всички автомобили чакащи по опашките:)

    March 5, 2019 at 3:52 pm
  • Iliya Iliev Reply

    До Госта от първия коментар: Със злобата си която изливате тук, ако я превърнете в електричество ще заредите всички автомобили чакащи по опашките:)

    March 5, 2019 at 3:52 pm
  • Iliya Iliev Reply

    До Госта от първия коментар: Със злобата си която изливате тук, ако я превърнете в електричество ще заредите всички автомобили чакащи по опашките:)

    March 5, 2019 at 3:52 pm
  • Iliya Iliev Reply

    До Госта от първия коментар: Със злобата си която изливате тук, ако я превърнете в електричество ще заредите всички автомобили чакащи по опашките:)

    March 5, 2019 at 3:52 pm
  • Iliya Iliev Reply

    До Госта от първия коментар: Със злобата си която изливате тук, ако я превърнете в електричество ще заредите всички автомобили чакащи по опашките:)

    March 5, 2019 at 3:52 pm
  • Iliya Iliev Reply

    До Госта от първия коментар: Със злобата си която изливате тук, ако я превърнете в електричество ще заредите всички автомобили чакащи по опашките:)

    March 5, 2019 at 3:52 pm
  • Iliya Iliev Reply

    До Госта от първия коментар: Със злобата си която изливате тук, ако я превърнете в електричество ще заредите всички автомобили чакащи по опашките:)

    March 5, 2019 at 3:52 pm
  • Iliya Iliev Reply

    До Госта от първия коментар: Със злобата си която изливате тук, ако я превърнете в електричество ще заредите всички автомобили чакащи по опашките:)

    March 5, 2019 at 3:52 pm
  • Iliya Iliev Reply

    До Госта от първия коментар: Със злобата си която изливате тук, ако я превърнете в електричество ще заредите всички автомобили чакащи по опашките:)

    March 5, 2019 at 3:52 pm
  • Anton Stoimenov Reply

    Времето за зареждане зависи повече от колата отколкото от станцията. На моя Волт примерно няма как да се зареди батерията по-бързо защото колата не позволява. Зареждане от обикновен контакт става за 5 часа и 45 минути а нза зарядна станция е за 3 часа и 45 минути. На контакт зареждам с 2.2 киловата а на зарядна станция с 3 киловата колкото явно е максимума на колата.
    Преди да обвинявате и омаловажавате труда на хората се подгответе с малко четене.

    March 6, 2019 at 8:25 am
  • Anton Stoimenov Reply

    Времето за зареждане зависи повече от колата отколкото от станцията. На моя Волт примерно няма как да се зареди батерията по-бързо защото колата не позволява. Зареждане от обикновен контакт става за 5 часа и 45 минути а нза зарядна станция е за 3 часа и 45 минути. На контакт зареждам с 2.2 киловата а на зарядна станция с 3 киловата колкото явно е максимума на колата.
    Преди да обвинявате и омаловажавате труда на хората се подгответе с малко четене.

    March 6, 2019 at 8:25 am
  • Anton Stoimenov Reply

    Времето за зареждане зависи повече от колата отколкото от станцията. На моя Волт примерно няма как да се зареди батерията по-бързо защото колата не позволява. Зареждане от обикновен контакт става за 5 часа и 45 минути а нза зарядна станция е за 3 часа и 45 минути. На контакт зареждам с 2.2 киловата а на зарядна станция с 3 киловата колкото явно е максимума на колата.
    Преди да обвинявате и омаловажавате труда на хората се подгответе с малко четене.

    March 6, 2019 at 8:25 am
  • Anton Stoimenov Reply

    Времето за зареждане зависи повече от колата отколкото от станцията. На моя Волт примерно няма как да се зареди батерията по-бързо защото колата не позволява. Зареждане от обикновен контакт става за 5 часа и 45 минути а нза зарядна станция е за 3 часа и 45 минути. На контакт зареждам с 2.2 киловата а на зарядна станция с 3 киловата колкото явно е максимума на колата.
    Преди да обвинявате и омаловажавате труда на хората се подгответе с малко четене.

    March 6, 2019 at 8:25 am
  • Anton Stoimenov Reply

    Времето за зареждане зависи повече от колата отколкото от станцията. На моя Волт примерно няма как да се зареди батерията по-бързо защото колата не позволява. Зареждане от обикновен контакт става за 5 часа и 45 минути а нза зарядна станция е за 3 часа и 45 минути. На контакт зареждам с 2.2 киловата а на зарядна станция с 3 киловата колкото явно е максимума на колата.
    Преди да обвинявате и омаловажавате труда на хората се подгответе с малко четене.

    March 6, 2019 at 8:25 am
  • Anton Stoimenov Reply

    Времето за зареждане зависи повече от колата отколкото от станцията. На моя Волт примерно няма как да се зареди батерията по-бързо защото колата не позволява. Зареждане от обикновен контакт става за 5 часа и 45 минути а нза зарядна станция е за 3 часа и 45 минути. На контакт зареждам с 2.2 киловата а на зарядна станция с 3 киловата колкото явно е максимума на колата.
    Преди да обвинявате и омаловажавате труда на хората се подгответе с малко четене.

    March 6, 2019 at 8:25 am
  • Anton Stoimenov Reply

    Времето за зареждане зависи повече от колата отколкото от станцията. На моя Волт примерно няма как да се зареди батерията по-бързо защото колата не позволява. Зареждане от обикновен контакт става за 5 часа и 45 минути а нза зарядна станция е за 3 часа и 45 минути. На контакт зареждам с 2.2 киловата а на зарядна станция с 3 киловата колкото явно е максимума на колата.
    Преди да обвинявате и омаловажавате труда на хората се подгответе с малко четене.

    March 6, 2019 at 8:25 am
  • Anton Stoimenov Reply

    Времето за зареждане зависи повече от колата отколкото от станцията. На моя Волт примерно няма как да се зареди батерията по-бързо защото колата не позволява. Зареждане от обикновен контакт става за 5 часа и 45 минути а нза зарядна станция е за 3 часа и 45 минути. На контакт зареждам с 2.2 киловата а на зарядна станция с 3 киловата колкото явно е максимума на колата.
    Преди да обвинявате и омаловажавате труда на хората се подгответе с малко четене.

    March 6, 2019 at 8:25 am
  • Anton Stoimenov Reply

    Времето за зареждане зависи повече от колата отколкото от станцията. На моя Волт примерно няма как да се зареди батерията по-бързо защото колата не позволява. Зареждане от обикновен контакт става за 5 часа и 45 минути а нза зарядна станция е за 3 часа и 45 минути. На контакт зареждам с 2.2 киловата а на зарядна станция с 3 киловата колкото явно е максимума на колата.
    Преди да обвинявате и омаловажавате труда на хората се подгответе с малко четене.

    March 6, 2019 at 8:25 am
  • Blog follower Reply

    Поздравления на екипа на eCars за това което правите!
    Хиляди пъти е по-добре да се правят малки стъпки в правилната посока, отколкото каквито и да е думи, още повече хейтърски!
    Ще питаме “Гост” колко часа ще чака, като остане без заряд на батерията някъде където още не сте изградили зарядна инфраструктура.

    March 6, 2019 at 1:14 pm
  • Blog follower Reply

    Поздравления на екипа на eCars за това което правите!
    Хиляди пъти е по-добре да се правят малки стъпки в правилната посока, отколкото каквито и да е думи, още повече хейтърски!
    Ще питаме “Гост” колко часа ще чака, като остане без заряд на батерията някъде където още не сте изградили зарядна инфраструктура.

    March 6, 2019 at 1:14 pm
  • Blog follower Reply

    Поздравления на екипа на eCars за това което правите!
    Хиляди пъти е по-добре да се правят малки стъпки в правилната посока, отколкото каквито и да е думи, още повече хейтърски!
    Ще питаме “Гост” колко часа ще чака, като остане без заряд на батерията някъде където още не сте изградили зарядна инфраструктура.

    March 6, 2019 at 1:14 pm
  • Blog follower Reply

    Поздравления на екипа на eCars за това което правите!
    Хиляди пъти е по-добре да се правят малки стъпки в правилната посока, отколкото каквито и да е думи, още повече хейтърски!
    Ще питаме “Гост” колко часа ще чака, като остане без заряд на батерията някъде където още не сте изградили зарядна инфраструктура.

    March 6, 2019 at 1:14 pm
  • Blog follower Reply

    Поздравления на екипа на eCars за това което правите!
    Хиляди пъти е по-добре да се правят малки стъпки в правилната посока, отколкото каквито и да е думи, още повече хейтърски!
    Ще питаме “Гост” колко часа ще чака, като остане без заряд на батерията някъде където още не сте изградили зарядна инфраструктура.

    March 6, 2019 at 1:14 pm
  • Blog follower Reply

    Поздравления на екипа на eCars за това което правите!
    Хиляди пъти е по-добре да се правят малки стъпки в правилната посока, отколкото каквито и да е думи, още повече хейтърски!
    Ще питаме “Гост” колко часа ще чака, като остане без заряд на батерията някъде където още не сте изградили зарядна инфраструктура.

    March 6, 2019 at 1:14 pm
  • Blog follower Reply

    Поздравления на екипа на eCars за това което правите!
    Хиляди пъти е по-добре да се правят малки стъпки в правилната посока, отколкото каквито и да е думи, още повече хейтърски!
    Ще питаме “Гост” колко часа ще чака, като остане без заряд на батерията някъде където още не сте изградили зарядна инфраструктура.

    March 6, 2019 at 1:14 pm
  • Blog follower Reply

    Поздравления на екипа на eCars за това което правите!
    Хиляди пъти е по-добре да се правят малки стъпки в правилната посока, отколкото каквито и да е думи, още повече хейтърски!
    Ще питаме “Гост” колко часа ще чака, като остане без заряд на батерията някъде където още не сте изградили зарядна инфраструктура.

    March 6, 2019 at 1:14 pm
  • Blog follower Reply

    Поздравления на екипа на eCars за това което правите!
    Хиляди пъти е по-добре да се правят малки стъпки в правилната посока, отколкото каквито и да е думи, още повече хейтърски!
    Ще питаме “Гост” колко часа ще чака, като остане без заряд на батерията някъде където още не сте изградили зарядна инфраструктура.

    March 6, 2019 at 1:14 pm
  • ПЕТЪР ПЕТРОВ Reply

    Поздравления за Илия и за eCars!
    Всеки хотел и ресторант, всеки търговски център трябва да има места за зареждане.

    March 7, 2019 at 7:20 am
  • ПЕТЪР ПЕТРОВ Reply

    Поздравления за Илия и за eCars!
    Всеки хотел и ресторант, всеки търговски център трябва да има места за зареждане.

    March 7, 2019 at 7:20 am
  • ПЕТЪР ПЕТРОВ Reply

    Поздравления за Илия и за eCars!
    Всеки хотел и ресторант, всеки търговски център трябва да има места за зареждане.

    March 7, 2019 at 7:20 am
  • ПЕТЪР ПЕТРОВ Reply

    Поздравления за Илия и за eCars!
    Всеки хотел и ресторант, всеки търговски център трябва да има места за зареждане.

    March 7, 2019 at 7:20 am
  • ПЕТЪР ПЕТРОВ Reply

    Поздравления за Илия и за eCars!
    Всеки хотел и ресторант, всеки търговски център трябва да има места за зареждане.

    March 7, 2019 at 7:20 am
  • ПЕТЪР ПЕТРОВ Reply

    Поздравления за Илия и за eCars!
    Всеки хотел и ресторант, всеки търговски център трябва да има места за зареждане.

    March 7, 2019 at 7:20 am
  • ПЕТЪР ПЕТРОВ Reply

    Поздравления за Илия и за eCars!
    Всеки хотел и ресторант, всеки търговски център трябва да има места за зареждане.

    March 7, 2019 at 7:20 am
  • ПЕТЪР ПЕТРОВ Reply

    Поздравления за Илия и за eCars!
    Всеки хотел и ресторант, всеки търговски център трябва да има места за зареждане.

    March 7, 2019 at 7:20 am
  • ПЕТЪР ПЕТРОВ Reply

    Поздравления за Илия и за eCars!
    Всеки хотел и ресторант, всеки търговски център трябва да има места за зареждане.

    March 7, 2019 at 7:20 am
  • Ангел Райковски Reply

    Браво момчета. Всеки нов “външен контакт” е стъпка в плавилната посока.

    March 7, 2019 at 6:56 pm
  • Ангел Райковски Reply

    Браво момчета. Всеки нов “външен контакт” е стъпка в плавилната посока.

    March 7, 2019 at 6:56 pm
  • Ангел Райковски Reply

    Браво момчета. Всеки нов “външен контакт” е стъпка в плавилната посока.

    March 7, 2019 at 6:56 pm
  • Ангел Райковски Reply

    Браво момчета. Всеки нов “външен контакт” е стъпка в плавилната посока.

    March 7, 2019 at 6:56 pm
  • Ангел Райковски Reply

    Браво момчета. Всеки нов “външен контакт” е стъпка в плавилната посока.

    March 7, 2019 at 6:56 pm
  • Ангел Райковски Reply

    Браво момчета. Всеки нов “външен контакт” е стъпка в плавилната посока.

    March 7, 2019 at 6:56 pm
  • Ангел Райковски Reply

    Браво момчета. Всеки нов “външен контакт” е стъпка в плавилната посока.

    March 7, 2019 at 6:56 pm
  • Ангел Райковски Reply

    Браво момчета. Всеки нов “външен контакт” е стъпка в плавилната посока.

    March 7, 2019 at 6:56 pm
  • Ангел Райковски Reply

    Браво момчета. Всеки нов “външен контакт” е стъпка в плавилната посока.

    March 7, 2019 at 6:56 pm
  • Емо Reply

    За станция от типа “крайна точка” т.е. място, където отиваш за някакъв престой, 22 кВт не са малко и час зареждане за Реното е доста прилично.
    Занапред едните си правят сметка с какви бордови зарядни си купуват коли, а другите (хората от хотелиерския и ресторантьорския бранш) – ще се възползват ли от един чисто нов начин за привличане на посетители. Най-търсената стока е клиентът, както знаем 😉

    March 9, 2019 at 6:59 am
  • Емо Reply

    За станция от типа “крайна точка” т.е. място, където отиваш за някакъв престой, 22 кВт не са малко и час зареждане за Реното е доста прилично.
    Занапред едните си правят сметка с какви бордови зарядни си купуват коли, а другите (хората от хотелиерския и ресторантьорския бранш) – ще се възползват ли от един чисто нов начин за привличане на посетители. Най-търсената стока е клиентът, както знаем 😉

    March 9, 2019 at 6:59 am
  • Емо Reply

    За станция от типа “крайна точка” т.е. място, където отиваш за някакъв престой, 22 кВт не са малко и час зареждане за Реното е доста прилично.
    Занапред едните си правят сметка с какви бордови зарядни си купуват коли, а другите (хората от хотелиерския и ресторантьорския бранш) – ще се възползват ли от един чисто нов начин за привличане на посетители. Най-търсената стока е клиентът, както знаем 😉

    March 9, 2019 at 6:59 am
  • Емо Reply

    За станция от типа “крайна точка” т.е. място, където отиваш за някакъв престой, 22 кВт не са малко и час зареждане за Реното е доста прилично.
    Занапред едните си правят сметка с какви бордови зарядни си купуват коли, а другите (хората от хотелиерския и ресторантьорския бранш) – ще се възползват ли от един чисто нов начин за привличане на посетители. Най-търсената стока е клиентът, както знаем 😉

    March 9, 2019 at 6:59 am
  • Емо Reply

    За станция от типа “крайна точка” т.е. място, където отиваш за някакъв престой, 22 кВт не са малко и час зареждане за Реното е доста прилично.
    Занапред едните си правят сметка с какви бордови зарядни си купуват коли, а другите (хората от хотелиерския и ресторантьорския бранш) – ще се възползват ли от един чисто нов начин за привличане на посетители. Най-търсената стока е клиентът, както знаем 😉

    March 9, 2019 at 6:59 am
  • Емо Reply

    За станция от типа “крайна точка” т.е. място, където отиваш за някакъв престой, 22 кВт не са малко и час зареждане за Реното е доста прилично.
    Занапред едните си правят сметка с какви бордови зарядни си купуват коли, а другите (хората от хотелиерския и ресторантьорския бранш) – ще се възползват ли от един чисто нов начин за привличане на посетители. Най-търсената стока е клиентът, както знаем 😉

    March 9, 2019 at 6:59 am
  • Емо Reply

    За станция от типа “крайна точка” т.е. място, където отиваш за някакъв престой, 22 кВт не са малко и час зареждане за Реното е доста прилично.
    Занапред едните си правят сметка с какви бордови зарядни си купуват коли, а другите (хората от хотелиерския и ресторантьорския бранш) – ще се възползват ли от един чисто нов начин за привличане на посетители. Най-търсената стока е клиентът, както знаем 😉

    March 9, 2019 at 6:59 am
  • Емо Reply

    За станция от типа “крайна точка” т.е. място, където отиваш за някакъв престой, 22 кВт не са малко и час зареждане за Реното е доста прилично.
    Занапред едните си правят сметка с какви бордови зарядни си купуват коли, а другите (хората от хотелиерския и ресторантьорския бранш) – ще се възползват ли от един чисто нов начин за привличане на посетители. Най-търсената стока е клиентът, както знаем 😉

    March 9, 2019 at 6:59 am
  • Емо Reply

    За станция от типа “крайна точка” т.е. място, където отиваш за някакъв престой, 22 кВт не са малко и час зареждане за Реното е доста прилично.
    Занапред едните си правят сметка с какви бордови зарядни си купуват коли, а другите (хората от хотелиерския и ресторантьорския бранш) – ще се възползват ли от един чисто нов начин за привличане на посетители. Най-търсената стока е клиентът, както знаем 😉

    March 9, 2019 at 6:59 am

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *