#VsichkoTok истории – лична зареждачка в с. Щипско, но за всички

shtipsko-ecars-zarqdna-stanciq

#VsichkoTok истории – лична зареждачка в с. Щипско, но за всички

shtipsko-ecars-zarqdna-stanciq

В този блог: Да си купиш зарядна станция още преди да ти пристигне електромобила.

Като се замислиш така си е правилно – да се погрижиш за зареждането предварително. Точно така направи от Данаил от с. Щипско – поръча си зарядна станция АЯ от eCars и ето я монтирана пред Начковата къща през уикенда…

Тези неща започват да се случват все повече. Обаждат ни се хора от различни краища на България да питат за зареждачки и не само да питат, но и да си купуват. Произведени са в България, та си пасва работата още повече. Обикновено нашият екип прави и монтажите, но някои предпочитат сами. Малко като с IKEA – понякога човек иска сам да си направи нещата.

За Данаил е въпрос на подготовка. Скоро ще дойде новият електо Hyundai IONIQ и ще може веднага да се зарежда. За него сме предложили монофазна зарядна станция, защото такова е бордовото зарядно на колата. Мушваш кабела в зареждачката и за 3-4 часа е пълна батерията. После караш 150-200 км. Ако не мърдаш нещо надалеч си е предоволно разстояние.

И още едно хубаво нещо. Зареждачката е достъпна за всички. Така е решил Данаил. Ако минеш оттам да можеш да заредиш. Като гостоприемен жест.

Къщата му е на хубаво място. Наблизо е етнографския музей Щипково и самият факт, че някой си споделя енергията е сам по себе си чудесен.

Ние както обикновено се радваме на поредната поставена из България зареждачка и поздравяваме Данаил. Една малка точица повече на картата на ВсичкоТок. Точка по точка, мрежа става.

Ако смяташ да се отклониш до Щипско по път да заредиш електричката, приятно. И поздрави от нас на Данаил.

Share this post

Comments (27)

  • Ники Reply

    Така и така сте написали в статията, та да ви питам, тъй като по тая тема май не сте споменавали много.. Какво ще рече “За него сме предложили монофазна зарядна станция, защото такова е бордовото зарядно на колата”.Значи ли това, че щом бордовото зарядно е 7 квт, ако сложите станция поддържаша 22 квт няма да има никаква разлика?

    February 19, 2018 at 2:29 pm
  • Ники Reply

    Така и така сте написали в статията, та да ви питам, тъй като по тая тема май не сте споменавали много.. Какво ще рече “За него сме предложили монофазна зарядна станция, защото такова е бордовото зарядно на колата”.Значи ли това, че щом бордовото зарядно е 7 квт, ако сложите станция поддържаша 22 квт няма да има никаква разлика?

    February 19, 2018 at 2:29 pm
  • Ники Reply

    Така и така сте написали в статията, та да ви питам, тъй като по тая тема май не сте споменавали много.. Какво ще рече “За него сме предложили монофазна зарядна станция, защото такова е бордовото зарядно на колата”.Значи ли това, че щом бордовото зарядно е 7 квт, ако сложите станция поддържаша 22 квт няма да има никаква разлика?

    February 19, 2018 at 2:29 pm
  • Ники Reply

    Така и така сте написали в статията, та да ви питам, тъй като по тая тема май не сте споменавали много.. Какво ще рече “За него сме предложили монофазна зарядна станция, защото такова е бордовото зарядно на колата”.Значи ли това, че щом бордовото зарядно е 7 квт, ако сложите станция поддържаша 22 квт няма да има никаква разлика?

    February 19, 2018 at 2:29 pm
  • Ники Reply

    Така и така сте написали в статията, та да ви питам, тъй като по тая тема май не сте споменавали много.. Какво ще рече “За него сме предложили монофазна зарядна станция, защото такова е бордовото зарядно на колата”.Значи ли това, че щом бордовото зарядно е 7 квт, ако сложите станция поддържаша 22 квт няма да има никаква разлика?

    February 19, 2018 at 2:29 pm
  • Ники Reply

    Така и така сте написали в статията, та да ви питам, тъй като по тая тема май не сте споменавали много.. Какво ще рече “За него сме предложили монофазна зарядна станция, защото такова е бордовото зарядно на колата”.Значи ли това, че щом бордовото зарядно е 7 квт, ако сложите станция поддържаша 22 квт няма да има никаква разлика?

    February 19, 2018 at 2:29 pm
  • Ники Reply

    Така и така сте написали в статията, та да ви питам, тъй като по тая тема май не сте споменавали много.. Какво ще рече “За него сме предложили монофазна зарядна станция, защото такова е бордовото зарядно на колата”.Значи ли това, че щом бордовото зарядно е 7 квт, ако сложите станция поддържаша 22 квт няма да има никаква разлика?

    February 19, 2018 at 2:29 pm
  • Ники Reply

    Така и така сте написали в статията, та да ви питам, тъй като по тая тема май не сте споменавали много.. Какво ще рече “За него сме предложили монофазна зарядна станция, защото такова е бордовото зарядно на колата”.Значи ли това, че щом бордовото зарядно е 7 квт, ако сложите станция поддържаша 22 квт няма да има никаква разлика?

    February 19, 2018 at 2:29 pm
  • Ники Reply

    Така и така сте написали в статията, та да ви питам, тъй като по тая тема май не сте споменавали много.. Какво ще рече “За него сме предложили монофазна зарядна станция, защото такова е бордовото зарядно на колата”.Значи ли това, че щом бордовото зарядно е 7 квт, ако сложите станция поддържаша 22 квт няма да има никаква разлика?

    February 19, 2018 at 2:29 pm
  • mumojem Reply

    Точно така — дори да се монтира 22 кВт трифазна станция, колата пак ще си дърпа макс 6.6 кВт (в случая) или колкото й е мощността на бордовото зарядно. Ако пък е кола с 22 кВт на 7 кВт зареждачка ще взима макс 7 кВт, колкото дава зареждачката.

    February 19, 2018 at 2:40 pm
  • mumojem Reply

    Точно така — дори да се монтира 22 кВт трифазна станция, колата пак ще си дърпа макс 6.6 кВт (в случая) или колкото й е мощността на бордовото зарядно. Ако пък е кола с 22 кВт на 7 кВт зареждачка ще взима макс 7 кВт, колкото дава зареждачката.

    February 19, 2018 at 2:40 pm
  • mumojem Reply

    Точно така — дори да се монтира 22 кВт трифазна станция, колата пак ще си дърпа макс 6.6 кВт (в случая) или колкото й е мощността на бордовото зарядно. Ако пък е кола с 22 кВт на 7 кВт зареждачка ще взима макс 7 кВт, колкото дава зареждачката.

    February 19, 2018 at 2:40 pm
  • mumojem Reply

    Точно така — дори да се монтира 22 кВт трифазна станция, колата пак ще си дърпа макс 6.6 кВт (в случая) или колкото й е мощността на бордовото зарядно. Ако пък е кола с 22 кВт на 7 кВт зареждачка ще взима макс 7 кВт, колкото дава зареждачката.

    February 19, 2018 at 2:40 pm
  • mumojem Reply

    Точно така — дори да се монтира 22 кВт трифазна станция, колата пак ще си дърпа макс 6.6 кВт (в случая) или колкото й е мощността на бордовото зарядно. Ако пък е кола с 22 кВт на 7 кВт зареждачка ще взима макс 7 кВт, колкото дава зареждачката.

    February 19, 2018 at 2:40 pm
  • mumojem Reply

    Точно така — дори да се монтира 22 кВт трифазна станция, колата пак ще си дърпа макс 6.6 кВт (в случая) или колкото й е мощността на бордовото зарядно. Ако пък е кола с 22 кВт на 7 кВт зареждачка ще взима макс 7 кВт, колкото дава зареждачката.

    February 19, 2018 at 2:40 pm
  • mumojem Reply

    Точно така — дори да се монтира 22 кВт трифазна станция, колата пак ще си дърпа макс 6.6 кВт (в случая) или колкото й е мощността на бордовото зарядно. Ако пък е кола с 22 кВт на 7 кВт зареждачка ще взима макс 7 кВт, колкото дава зареждачката.

    February 19, 2018 at 2:40 pm
  • mumojem Reply

    Точно така — дори да се монтира 22 кВт трифазна станция, колата пак ще си дърпа макс 6.6 кВт (в случая) или колкото й е мощността на бордовото зарядно. Ако пък е кола с 22 кВт на 7 кВт зареждачка ще взима макс 7 кВт, колкото дава зареждачката.

    February 19, 2018 at 2:40 pm
  • mumojem Reply

    Точно така — дори да се монтира 22 кВт трифазна станция, колата пак ще си дърпа макс 6.6 кВт (в случая) или колкото й е мощността на бордовото зарядно. Ако пък е кола с 22 кВт на 7 кВт зареждачка ще взима макс 7 кВт, колкото дава зареждачката.

    February 19, 2018 at 2:40 pm
  • PETROV Reply

    Хубав жест!
    Това още веднъж показва, че повечето хора си купуват електрически автомобил заради идеята, а не да спестят някой лев.
    Да караш ЕЛ освен удоволствие, все още има и неудобства. И идеята да споделяш е благородна.
    Благодаря ти Данаил!

    February 20, 2018 at 9:18 am
  • PETROV Reply

    Хубав жест!
    Това още веднъж показва, че повечето хора си купуват електрически автомобил заради идеята, а не да спестят някой лев.
    Да караш ЕЛ освен удоволствие, все още има и неудобства. И идеята да споделяш е благородна.
    Благодаря ти Данаил!

    February 20, 2018 at 9:18 am
  • PETROV Reply

    Хубав жест!
    Това още веднъж показва, че повечето хора си купуват електрически автомобил заради идеята, а не да спестят някой лев.
    Да караш ЕЛ освен удоволствие, все още има и неудобства. И идеята да споделяш е благородна.
    Благодаря ти Данаил!

    February 20, 2018 at 9:18 am
  • PETROV Reply

    Хубав жест!
    Това още веднъж показва, че повечето хора си купуват електрически автомобил заради идеята, а не да спестят някой лев.
    Да караш ЕЛ освен удоволствие, все още има и неудобства. И идеята да споделяш е благородна.
    Благодаря ти Данаил!

    February 20, 2018 at 9:18 am
  • PETROV Reply

    Хубав жест!
    Това още веднъж показва, че повечето хора си купуват електрически автомобил заради идеята, а не да спестят някой лев.
    Да караш ЕЛ освен удоволствие, все още има и неудобства. И идеята да споделяш е благородна.
    Благодаря ти Данаил!

    February 20, 2018 at 9:18 am
  • PETROV Reply

    Хубав жест!
    Това още веднъж показва, че повечето хора си купуват електрически автомобил заради идеята, а не да спестят някой лев.
    Да караш ЕЛ освен удоволствие, все още има и неудобства. И идеята да споделяш е благородна.
    Благодаря ти Данаил!

    February 20, 2018 at 9:18 am
  • PETROV Reply

    Хубав жест!
    Това още веднъж показва, че повечето хора си купуват електрически автомобил заради идеята, а не да спестят някой лев.
    Да караш ЕЛ освен удоволствие, все още има и неудобства. И идеята да споделяш е благородна.
    Благодаря ти Данаил!

    February 20, 2018 at 9:18 am
  • PETROV Reply

    Хубав жест!
    Това още веднъж показва, че повечето хора си купуват електрически автомобил заради идеята, а не да спестят някой лев.
    Да караш ЕЛ освен удоволствие, все още има и неудобства. И идеята да споделяш е благородна.
    Благодаря ти Данаил!

    February 20, 2018 at 9:18 am
  • PETROV Reply

    Хубав жест!
    Това още веднъж показва, че повечето хора си купуват електрически автомобил заради идеята, а не да спестят някой лев.
    Да караш ЕЛ освен удоволствие, все още има и неудобства. И идеята да споделяш е благородна.
    Благодаря ти Данаил!

    February 20, 2018 at 9:18 am

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *