Lidl монтира първата 50 кВт зарядна станция в България
В този блог: Първата 50-кВт зарядна станция в България е вече факт в магазин на Lidl.
Зареждачката ще позволява безплатно ползване за посетителите на магазина до 1 час. Устройството е оборудвано с три вида щепсели и може да зарежда два електромобила едновременно…
Веригата магазини Lidl е монтирала първата в България 50 киловатова станция за зареждане на електромобили. Станцията се намира на паркинга на магазина в “Младост” на бул. “Андрей Ляпчев” в София.
Станцията ще може да се използва безплатно за максимум 1 час в рамките на работното време на магазина. Съоръжението е с мощност от 50 кВт и разполага с три типа щепсели – CHAdeMO, CCS и Type 2, с което покрива по-голямата част от съществуващите електромобили.
Устройството модел ABB TERRA 53 CJG може да захранва два автомобила едновременно чрез 3,9 метрови кабели. Студовете няма да попречат на нормалната работа на зарядната станция, тъй като тя може да работи на температури от -39°C.
С поставянето на тази станция Lidl заформя нова концепция за магазините си, която цели по-добра енергийна ефективност. Предполагаме, че другите големи вериги няма да се бавят и скоро ще последват практиката от редица държави като екипират магазините си със зарядни станции за електромобили.
От: Дневник
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Comments (36)
:-O Браво!
:-O Браво!
:-O Браво!
:-O Браво!
:-O Браво!
:-O Браво!
:-O Браво!
:-O Браво!
:-O Браво!
Вечера реших да отида да пробвам новата станция. Няколко неща ми напрвиха впечатление: първо, зареждането не можа да започне 4-5 пъти, като грешките бяха различни, една от която “Грешка в комуникацията с колата”. След като напазарувах със заместник управителя пробвахме пак и този път тръгна веднага 🙂 Той беше много учтив и каза, че е хубаво да казваме какво се случва, защото станцията е нова и те сега я опознават.
Второ – зареждането беше на 8кВ(20А), което ми се струва малко, дори и за 60% заряд на батерията. Колкото повече е пълна батерията, толкова е по-малка мощността с която зарежда, но 8кВ? Може да е и заради температурата -6 градуса на вън и -1-2 градуса на батерията.
И трето – кабелите са дълги и опират в земята, дори когато не се зарежда, а там където лежат на земята не беше изчистено и беше кишаво.
Вечера реших да отида да пробвам новата станция. Няколко неща ми напрвиха впечатление: първо, зареждането не можа да започне 4-5 пъти, като грешките бяха различни, една от която “Грешка в комуникацията с колата”. След като напазарувах със заместник управителя пробвахме пак и този път тръгна веднага 🙂 Той беше много учтив и каза, че е хубаво да казваме какво се случва, защото станцията е нова и те сега я опознават.
Второ – зареждането беше на 8кВ(20А), което ми се струва малко, дори и за 60% заряд на батерията. Колкото повече е пълна батерията, толкова е по-малка мощността с която зарежда, но 8кВ? Може да е и заради температурата -6 градуса на вън и -1-2 градуса на батерията.
И трето – кабелите са дълги и опират в земята, дори когато не се зарежда, а там където лежат на земята не беше изчистено и беше кишаво.
Вечера реших да отида да пробвам новата станция. Няколко неща ми напрвиха впечатление: първо, зареждането не можа да започне 4-5 пъти, като грешките бяха различни, една от която “Грешка в комуникацията с колата”. След като напазарувах със заместник управителя пробвахме пак и този път тръгна веднага 🙂 Той беше много учтив и каза, че е хубаво да казваме какво се случва, защото станцията е нова и те сега я опознават.
Второ – зареждането беше на 8кВ(20А), което ми се струва малко, дори и за 60% заряд на батерията. Колкото повече е пълна батерията, толкова е по-малка мощността с която зарежда, но 8кВ? Може да е и заради температурата -6 градуса на вън и -1-2 градуса на батерията.
И трето – кабелите са дълги и опират в земята, дори когато не се зарежда, а там където лежат на земята не беше изчистено и беше кишаво.
Вечера реших да отида да пробвам новата станция. Няколко неща ми напрвиха впечатление: първо, зареждането не можа да започне 4-5 пъти, като грешките бяха различни, една от която “Грешка в комуникацията с колата”. След като напазарувах със заместник управителя пробвахме пак и този път тръгна веднага 🙂 Той беше много учтив и каза, че е хубаво да казваме какво се случва, защото станцията е нова и те сега я опознават.
Второ – зареждането беше на 8кВ(20А), което ми се струва малко, дори и за 60% заряд на батерията. Колкото повече е пълна батерията, толкова е по-малка мощността с която зарежда, но 8кВ? Може да е и заради температурата -6 градуса на вън и -1-2 градуса на батерията.
И трето – кабелите са дълги и опират в земята, дори когато не се зарежда, а там където лежат на земята не беше изчистено и беше кишаво.
Вечера реших да отида да пробвам новата станция. Няколко неща ми напрвиха впечатление: първо, зареждането не можа да започне 4-5 пъти, като грешките бяха различни, една от която “Грешка в комуникацията с колата”. След като напазарувах със заместник управителя пробвахме пак и този път тръгна веднага 🙂 Той беше много учтив и каза, че е хубаво да казваме какво се случва, защото станцията е нова и те сега я опознават.
Второ – зареждането беше на 8кВ(20А), което ми се струва малко, дори и за 60% заряд на батерията. Колкото повече е пълна батерията, толкова е по-малка мощността с която зарежда, но 8кВ? Може да е и заради температурата -6 градуса на вън и -1-2 градуса на батерията.
И трето – кабелите са дълги и опират в земята, дори когато не се зарежда, а там където лежат на земята не беше изчистено и беше кишаво.
Вечера реших да отида да пробвам новата станция. Няколко неща ми напрвиха впечатление: първо, зареждането не можа да започне 4-5 пъти, като грешките бяха различни, една от която “Грешка в комуникацията с колата”. След като напазарувах със заместник управителя пробвахме пак и този път тръгна веднага 🙂 Той беше много учтив и каза, че е хубаво да казваме какво се случва, защото станцията е нова и те сега я опознават.
Второ – зареждането беше на 8кВ(20А), което ми се струва малко, дори и за 60% заряд на батерията. Колкото повече е пълна батерията, толкова е по-малка мощността с която зарежда, но 8кВ? Може да е и заради температурата -6 градуса на вън и -1-2 градуса на батерията.
И трето – кабелите са дълги и опират в земята, дори когато не се зарежда, а там където лежат на земята не беше изчистено и беше кишаво.
Вечера реших да отида да пробвам новата станция. Няколко неща ми напрвиха впечатление: първо, зареждането не можа да започне 4-5 пъти, като грешките бяха различни, една от която “Грешка в комуникацията с колата”. След като напазарувах със заместник управителя пробвахме пак и този път тръгна веднага 🙂 Той беше много учтив и каза, че е хубаво да казваме какво се случва, защото станцията е нова и те сега я опознават.
Второ – зареждането беше на 8кВ(20А), което ми се струва малко, дори и за 60% заряд на батерията. Колкото повече е пълна батерията, толкова е по-малка мощността с която зарежда, но 8кВ? Може да е и заради температурата -6 градуса на вън и -1-2 градуса на батерията.
И трето – кабелите са дълги и опират в земята, дори когато не се зарежда, а там където лежат на земята не беше изчистено и беше кишаво.
Вечера реших да отида да пробвам новата станция. Няколко неща ми напрвиха впечатление: първо, зареждането не можа да започне 4-5 пъти, като грешките бяха различни, една от която “Грешка в комуникацията с колата”. След като напазарувах със заместник управителя пробвахме пак и този път тръгна веднага 🙂 Той беше много учтив и каза, че е хубаво да казваме какво се случва, защото станцията е нова и те сега я опознават.
Второ – зареждането беше на 8кВ(20А), което ми се струва малко, дори и за 60% заряд на батерията. Колкото повече е пълна батерията, толкова е по-малка мощността с която зарежда, но 8кВ? Може да е и заради температурата -6 градуса на вън и -1-2 градуса на батерията.
И трето – кабелите са дълги и опират в земята, дори когато не се зарежда, а там където лежат на земята не беше изчистено и беше кишаво.
Вечера реших да отида да пробвам новата станция. Няколко неща ми напрвиха впечатление: първо, зареждането не можа да започне 4-5 пъти, като грешките бяха различни, една от която “Грешка в комуникацията с колата”. След като напазарувах със заместник управителя пробвахме пак и този път тръгна веднага 🙂 Той беше много учтив и каза, че е хубаво да казваме какво се случва, защото станцията е нова и те сега я опознават.
Второ – зареждането беше на 8кВ(20А), което ми се струва малко, дори и за 60% заряд на батерията. Колкото повече е пълна батерията, толкова е по-малка мощността с която зарежда, но 8кВ? Може да е и заради температурата -6 градуса на вън и -1-2 градуса на батерията.
И трето – кабелите са дълги и опират в земята, дори когато не се зарежда, а там където лежат на земята не беше изчистено и беше кишаво.
Айде браво. Lidl кефят как слагат CHAdeMO – и в Румъния имат доста
Айде браво. Lidl кефят как слагат CHAdeMO – и в Румъния имат доста
Айде браво. Lidl кефят как слагат CHAdeMO – и в Румъния имат доста
Айде браво. Lidl кефят как слагат CHAdeMO – и в Румъния имат доста
Айде браво. Lidl кефят как слагат CHAdeMO – и в Румъния имат доста
Айде браво. Lidl кефят как слагат CHAdeMO – и в Румъния имат доста
Айде браво. Lidl кефят как слагат CHAdeMO – и в Румъния имат доста
Айде браво. Lidl кефят как слагат CHAdeMO – и в Румъния имат доста
Айде браво. Lidl кефят как слагат CHAdeMO – и в Румъния имат доста
М да, политиката им в подкрепа на ергийната ефективност и опазването на околната среда е похвална. Ех, ако всички фирми бяха такива…
М да, политиката им в подкрепа на ергийната ефективност и опазването на околната среда е похвална. Ех, ако всички фирми бяха такива…
М да, политиката им в подкрепа на ергийната ефективност и опазването на околната среда е похвална. Ех, ако всички фирми бяха такива…
М да, политиката им в подкрепа на ергийната ефективност и опазването на околната среда е похвална. Ех, ако всички фирми бяха такива…
М да, политиката им в подкрепа на ергийната ефективност и опазването на околната среда е похвална. Ех, ако всички фирми бяха такива…
М да, политиката им в подкрепа на ергийната ефективност и опазването на околната среда е похвална. Ех, ако всички фирми бяха такива…
М да, политиката им в подкрепа на ергийната ефективност и опазването на околната среда е похвална. Ех, ако всички фирми бяха такива…
М да, политиката им в подкрепа на ергийната ефективност и опазването на околната среда е похвална. Ех, ако всички фирми бяха такива…
М да, политиката им в подкрепа на ергийната ефективност и опазването на околната среда е похвална. Ех, ако всички фирми бяха такива…