Mercedes-Benz EQC от 2019 г. и първи Subaru модел на ток oт 2021 г.

Merdeces-Benz EQC Contept

Mercedes-Benz EQC от 2019 г. и първи Subaru модел на ток oт 2021 г.

Merdeces-Benz EQC Contept

В този блог: Първият електро модел от новата EQ марка на Mercedes-Benz ще се казва EQC.

Така е според януарския брой на официалното списание на Daimler, към което сега добавяме информацията, че моделът ще излезе на пазара през 2019 г…

“EQ” е съкращение от “Electric Intelligence” и е новата подмарка на Mercedes за електромобили, базирана на специално разработена архитектура. Структурата й е такава, че да позволява модулно надграждане и споделени системи и компоненти сред различните модели.

Тъй като е планиран за след две години ни е интересно дали междувременно ще разработят 800V система за батериите, която да позволи зареждане с бъдещите супер бързи DC устройства с мощност до 350 кВт. Времето за появяване на пазара на такива зареждащи системи съвпада, а в Porsche вече обявиха, че планират Mission-E да е точно с такава батерия. Сега германците изостават в електрическата мобилност, но изглежда вече влагат много средства и усилия за нови разработки и наваксване.

———————————————

От другата страна на планетата, японската компания Subaru обяви, че ще пусне първия си електромобил през 2021 г. Това според президента на компанията Ясуюки Йошинага, а иначе Subaru работи по AWD плъгин хибрид SUV за щатите, който да излезе догодина.

Subaru инвестира много в боксер дизел за Европа и въпреки Дизелгейт скандала с VW не смята да спира с усилията в това направление, както става ясно и от намеренията за електромобил чак през 2021 г. Ще да е къснично, но си имат стратегия и предстои да видим дали ще е успешна.


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

{loadposition newsletter}

Share this post

Comments (18)

  • firesword Reply

    Ама откога го чакам – електрически модел на Субару. Много уважавана от мен марка, обаче много се забавиха. Дано да си заслужава чакането.

    April 10, 2017 at 4:12 am
  • firesword Reply

    Ама откога го чакам – електрически модел на Субару. Много уважавана от мен марка, обаче много се забавиха. Дано да си заслужава чакането.

    April 10, 2017 at 4:12 am
  • firesword Reply

    Ама откога го чакам – електрически модел на Субару. Много уважавана от мен марка, обаче много се забавиха. Дано да си заслужава чакането.

    April 10, 2017 at 4:12 am
  • firesword Reply

    Ама откога го чакам – електрически модел на Субару. Много уважавана от мен марка, обаче много се забавиха. Дано да си заслужава чакането.

    April 10, 2017 at 4:12 am
  • firesword Reply

    Ама откога го чакам – електрически модел на Субару. Много уважавана от мен марка, обаче много се забавиха. Дано да си заслужава чакането.

    April 10, 2017 at 4:12 am
  • firesword Reply

    Ама откога го чакам – електрически модел на Субару. Много уважавана от мен марка, обаче много се забавиха. Дано да си заслужава чакането.

    April 10, 2017 at 4:12 am
  • firesword Reply

    Ама откога го чакам – електрически модел на Субару. Много уважавана от мен марка, обаче много се забавиха. Дано да си заслужава чакането.

    April 10, 2017 at 4:12 am
  • firesword Reply

    Ама откога го чакам – електрически модел на Субару. Много уважавана от мен марка, обаче много се забавиха. Дано да си заслужава чакането.

    April 10, 2017 at 4:12 am
  • firesword Reply

    Ама откога го чакам – електрически модел на Субару. Много уважавана от мен марка, обаче много се забавиха. Дано да си заслужава чакането.

    April 10, 2017 at 4:12 am
  • nedij Reply

    те, Субару, са известни с 4х4, но при вече променящата се посока на автомобилостроенето това няма да е никакъв проблем, “еле па” трудност.
    Според мен, ще се промени доста пазара на автомобилите/марките, т.е. ще дръпнат напред тези, които успеят да направят достатъчно евтини, прости, с възможност за “ъпгрейд” коли. Електромотора се смята за доживотен, електрониката също(само софтуер). Остават батериите – те ще се “ъпгрейдват” сигурно, с повече, с по-ново поколение … Останалите опции(сензори, датчици, радари) ще се добавят в сервизчетата.
    🙂

    April 10, 2017 at 1:47 pm
  • nedij Reply

    те, Субару, са известни с 4х4, но при вече променящата се посока на автомобилостроенето това няма да е никакъв проблем, “еле па” трудност.
    Според мен, ще се промени доста пазара на автомобилите/марките, т.е. ще дръпнат напред тези, които успеят да направят достатъчно евтини, прости, с възможност за “ъпгрейд” коли. Електромотора се смята за доживотен, електрониката също(само софтуер). Остават батериите – те ще се “ъпгрейдват” сигурно, с повече, с по-ново поколение … Останалите опции(сензори, датчици, радари) ще се добавят в сервизчетата.
    🙂

    April 10, 2017 at 1:47 pm
  • nedij Reply

    те, Субару, са известни с 4х4, но при вече променящата се посока на автомобилостроенето това няма да е никакъв проблем, “еле па” трудност.
    Според мен, ще се промени доста пазара на автомобилите/марките, т.е. ще дръпнат напред тези, които успеят да направят достатъчно евтини, прости, с възможност за “ъпгрейд” коли. Електромотора се смята за доживотен, електрониката също(само софтуер). Остават батериите – те ще се “ъпгрейдват” сигурно, с повече, с по-ново поколение … Останалите опции(сензори, датчици, радари) ще се добавят в сервизчетата.
    🙂

    April 10, 2017 at 1:47 pm
  • nedij Reply

    те, Субару, са известни с 4х4, но при вече променящата се посока на автомобилостроенето това няма да е никакъв проблем, “еле па” трудност.
    Според мен, ще се промени доста пазара на автомобилите/марките, т.е. ще дръпнат напред тези, които успеят да направят достатъчно евтини, прости, с възможност за “ъпгрейд” коли. Електромотора се смята за доживотен, електрониката също(само софтуер). Остават батериите – те ще се “ъпгрейдват” сигурно, с повече, с по-ново поколение … Останалите опции(сензори, датчици, радари) ще се добавят в сервизчетата.
    🙂

    April 10, 2017 at 1:47 pm
  • nedij Reply

    те, Субару, са известни с 4х4, но при вече променящата се посока на автомобилостроенето това няма да е никакъв проблем, “еле па” трудност.
    Според мен, ще се промени доста пазара на автомобилите/марките, т.е. ще дръпнат напред тези, които успеят да направят достатъчно евтини, прости, с възможност за “ъпгрейд” коли. Електромотора се смята за доживотен, електрониката също(само софтуер). Остават батериите – те ще се “ъпгрейдват” сигурно, с повече, с по-ново поколение … Останалите опции(сензори, датчици, радари) ще се добавят в сервизчетата.
    🙂

    April 10, 2017 at 1:47 pm
  • nedij Reply

    те, Субару, са известни с 4х4, но при вече променящата се посока на автомобилостроенето това няма да е никакъв проблем, “еле па” трудност.
    Според мен, ще се промени доста пазара на автомобилите/марките, т.е. ще дръпнат напред тези, които успеят да направят достатъчно евтини, прости, с възможност за “ъпгрейд” коли. Електромотора се смята за доживотен, електрониката също(само софтуер). Остават батериите – те ще се “ъпгрейдват” сигурно, с повече, с по-ново поколение … Останалите опции(сензори, датчици, радари) ще се добавят в сервизчетата.
    🙂

    April 10, 2017 at 1:47 pm
  • nedij Reply

    те, Субару, са известни с 4х4, но при вече променящата се посока на автомобилостроенето това няма да е никакъв проблем, “еле па” трудност.
    Според мен, ще се промени доста пазара на автомобилите/марките, т.е. ще дръпнат напред тези, които успеят да направят достатъчно евтини, прости, с възможност за “ъпгрейд” коли. Електромотора се смята за доживотен, електрониката също(само софтуер). Остават батериите – те ще се “ъпгрейдват” сигурно, с повече, с по-ново поколение … Останалите опции(сензори, датчици, радари) ще се добавят в сервизчетата.
    🙂

    April 10, 2017 at 1:47 pm
  • nedij Reply

    те, Субару, са известни с 4х4, но при вече променящата се посока на автомобилостроенето това няма да е никакъв проблем, “еле па” трудност.
    Според мен, ще се промени доста пазара на автомобилите/марките, т.е. ще дръпнат напред тези, които успеят да направят достатъчно евтини, прости, с възможност за “ъпгрейд” коли. Електромотора се смята за доживотен, електрониката също(само софтуер). Остават батериите – те ще се “ъпгрейдват” сигурно, с повече, с по-ново поколение … Останалите опции(сензори, датчици, радари) ще се добавят в сервизчетата.
    🙂

    April 10, 2017 at 1:47 pm
  • nedij Reply

    те, Субару, са известни с 4х4, но при вече променящата се посока на автомобилостроенето това няма да е никакъв проблем, “еле па” трудност.
    Според мен, ще се промени доста пазара на автомобилите/марките, т.е. ще дръпнат напред тези, които успеят да направят достатъчно евтини, прости, с възможност за “ъпгрейд” коли. Електромотора се смята за доживотен, електрониката също(само софтуер). Остават батериите – те ще се “ъпгрейдват” сигурно, с повече, с по-ново поколение … Останалите опции(сензори, датчици, радари) ще се добавят в сервизчетата.
    🙂

    April 10, 2017 at 1:47 pm

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *