Безжично зареждане за новия S-Class плъгин хибрид

mercedes-benz-s-class-500-e-plugi-hibrid-bezzhichno-zarezhdane

Безжично зареждане за новия S-Class плъгин хибрид

mercedes-benz-s-class-500-e-plugi-hibrid-bezzhichno-zarezhdane

В този блог: От лятото на 2017 г. освеженият Mercedes S-Class плъгин хибрид идва с безжично зареждане.

Не е масовият електромобил за всеки, но ето че технологията за зареждане на електромобили най-накрая влиза в серийно производство за пръв път…

Системата се състои от два основни елемента (бобини) – предавател монтиран на пода на помещение (или вграден в пътна настилка) и приемник в пода на колата. Електричеството се пренася чрез електромагнитно поле, което се формира между предавателя и приемника.

Сегашните системи все още изискват известна доза прецизност при паркиране, защото двата елемента трябва да са правилно позиционирани един спрямо друг. При паркиране на колата върху подовата плоча на таблото излиза надпис и зареждането може да започне автоматично.

При S-Class няма изненади – технологията е все още нова за колите – мощността на зареждане е 3.6 кВт, с 90% ефективност спрямо зареждането с кабел. Има вероятност обаче новият S-Class да може да се паркира сам на място за безжично зареждане.

Иначе хибридната задвижваща система се очаква да бъде като настоящата, но с по-голяма литиева батерия за повече пробег (40-50 км) в електрически режим.


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

{loadposition newsletter}

Share this post

Comments (18)

  • firesword Reply

    Това е чудесна първа стъпка, защото с тази малка мощност това зарядно може да е просто една плочка с кабел, който да боднеш в шокото, като на картинката 🙂 Аз бих сложил 2 улея отстрани на плочката, които да се разгъват, и да се центрира по тях колата- гледаш да нацелиш улеите с гумите като на канал 🙂 Пък може и да не се завинтва за пода 🙂 Една вметка да направя – следя в youtube едно момче, което показва различни неща с електроника. Той е много млад и още студент, а в едно видео отговаряше на въпроси. Единия въпрос беше – каква е темата на дипломната му работа – а отговора бе “Системи за центриране на безжично зареждане на електромобили” – щом младежите вече работят по въпроса – скоро ще имаме резултати 🙂

    June 21, 2016 at 11:10 am
  • firesword Reply

    Това е чудесна първа стъпка, защото с тази малка мощност това зарядно може да е просто една плочка с кабел, който да боднеш в шокото, като на картинката 🙂 Аз бих сложил 2 улея отстрани на плочката, които да се разгъват, и да се центрира по тях колата- гледаш да нацелиш улеите с гумите като на канал 🙂 Пък може и да не се завинтва за пода 🙂 Една вметка да направя – следя в youtube едно момче, което показва различни неща с електроника. Той е много млад и още студент, а в едно видео отговаряше на въпроси. Единия въпрос беше – каква е темата на дипломната му работа – а отговора бе “Системи за центриране на безжично зареждане на електромобили” – щом младежите вече работят по въпроса – скоро ще имаме резултати 🙂

    June 21, 2016 at 11:10 am
  • firesword Reply

    Това е чудесна първа стъпка, защото с тази малка мощност това зарядно може да е просто една плочка с кабел, който да боднеш в шокото, като на картинката 🙂 Аз бих сложил 2 улея отстрани на плочката, които да се разгъват, и да се центрира по тях колата- гледаш да нацелиш улеите с гумите като на канал 🙂 Пък може и да не се завинтва за пода 🙂 Една вметка да направя – следя в youtube едно момче, което показва различни неща с електроника. Той е много млад и още студент, а в едно видео отговаряше на въпроси. Единия въпрос беше – каква е темата на дипломната му работа – а отговора бе “Системи за центриране на безжично зареждане на електромобили” – щом младежите вече работят по въпроса – скоро ще имаме резултати 🙂

    June 21, 2016 at 11:10 am
  • firesword Reply

    Това е чудесна първа стъпка, защото с тази малка мощност това зарядно може да е просто една плочка с кабел, който да боднеш в шокото, като на картинката 🙂 Аз бих сложил 2 улея отстрани на плочката, които да се разгъват, и да се центрира по тях колата- гледаш да нацелиш улеите с гумите като на канал 🙂 Пък може и да не се завинтва за пода 🙂 Една вметка да направя – следя в youtube едно момче, което показва различни неща с електроника. Той е много млад и още студент, а в едно видео отговаряше на въпроси. Единия въпрос беше – каква е темата на дипломната му работа – а отговора бе “Системи за центриране на безжично зареждане на електромобили” – щом младежите вече работят по въпроса – скоро ще имаме резултати 🙂

    June 21, 2016 at 11:10 am
  • firesword Reply

    Това е чудесна първа стъпка, защото с тази малка мощност това зарядно може да е просто една плочка с кабел, който да боднеш в шокото, като на картинката 🙂 Аз бих сложил 2 улея отстрани на плочката, които да се разгъват, и да се центрира по тях колата- гледаш да нацелиш улеите с гумите като на канал 🙂 Пък може и да не се завинтва за пода 🙂 Една вметка да направя – следя в youtube едно момче, което показва различни неща с електроника. Той е много млад и още студент, а в едно видео отговаряше на въпроси. Единия въпрос беше – каква е темата на дипломната му работа – а отговора бе “Системи за центриране на безжично зареждане на електромобили” – щом младежите вече работят по въпроса – скоро ще имаме резултати 🙂

    June 21, 2016 at 11:10 am
  • firesword Reply

    Това е чудесна първа стъпка, защото с тази малка мощност това зарядно може да е просто една плочка с кабел, който да боднеш в шокото, като на картинката 🙂 Аз бих сложил 2 улея отстрани на плочката, които да се разгъват, и да се центрира по тях колата- гледаш да нацелиш улеите с гумите като на канал 🙂 Пък може и да не се завинтва за пода 🙂 Една вметка да направя – следя в youtube едно момче, което показва различни неща с електроника. Той е много млад и още студент, а в едно видео отговаряше на въпроси. Единия въпрос беше – каква е темата на дипломната му работа – а отговора бе “Системи за центриране на безжично зареждане на електромобили” – щом младежите вече работят по въпроса – скоро ще имаме резултати 🙂

    June 21, 2016 at 11:10 am
  • firesword Reply

    Това е чудесна първа стъпка, защото с тази малка мощност това зарядно може да е просто една плочка с кабел, който да боднеш в шокото, като на картинката 🙂 Аз бих сложил 2 улея отстрани на плочката, които да се разгъват, и да се центрира по тях колата- гледаш да нацелиш улеите с гумите като на канал 🙂 Пък може и да не се завинтва за пода 🙂 Една вметка да направя – следя в youtube едно момче, което показва различни неща с електроника. Той е много млад и още студент, а в едно видео отговаряше на въпроси. Единия въпрос беше – каква е темата на дипломната му работа – а отговора бе “Системи за центриране на безжично зареждане на електромобили” – щом младежите вече работят по въпроса – скоро ще имаме резултати 🙂

    June 21, 2016 at 11:10 am
  • firesword Reply

    Това е чудесна първа стъпка, защото с тази малка мощност това зарядно може да е просто една плочка с кабел, който да боднеш в шокото, като на картинката 🙂 Аз бих сложил 2 улея отстрани на плочката, които да се разгъват, и да се центрира по тях колата- гледаш да нацелиш улеите с гумите като на канал 🙂 Пък може и да не се завинтва за пода 🙂 Една вметка да направя – следя в youtube едно момче, което показва различни неща с електроника. Той е много млад и още студент, а в едно видео отговаряше на въпроси. Единия въпрос беше – каква е темата на дипломната му работа – а отговора бе “Системи за центриране на безжично зареждане на електромобили” – щом младежите вече работят по въпроса – скоро ще имаме резултати 🙂

    June 21, 2016 at 11:10 am
  • firesword Reply

    Това е чудесна първа стъпка, защото с тази малка мощност това зарядно може да е просто една плочка с кабел, който да боднеш в шокото, като на картинката 🙂 Аз бих сложил 2 улея отстрани на плочката, които да се разгъват, и да се центрира по тях колата- гледаш да нацелиш улеите с гумите като на канал 🙂 Пък може и да не се завинтва за пода 🙂 Една вметка да направя – следя в youtube едно момче, което показва различни неща с електроника. Той е много млад и още студент, а в едно видео отговаряше на въпроси. Единия въпрос беше – каква е темата на дипломната му работа – а отговора бе “Системи за центриране на безжично зареждане на електромобили” – щом младежите вече работят по въпроса – скоро ще имаме резултати 🙂

    June 21, 2016 at 11:10 am
  • mumojem Reply

    А тттааккаааа, това много интересно с младежа – мятай някое линкче насам да гледаме.

    June 21, 2016 at 12:06 pm
  • mumojem Reply

    А тттааккаааа, това много интересно с младежа – мятай някое линкче насам да гледаме.

    June 21, 2016 at 12:06 pm
  • mumojem Reply

    А тттааккаааа, това много интересно с младежа – мятай някое линкче насам да гледаме.

    June 21, 2016 at 12:06 pm
  • mumojem Reply

    А тттааккаааа, това много интересно с младежа – мятай някое линкче насам да гледаме.

    June 21, 2016 at 12:06 pm
  • mumojem Reply

    А тттааккаааа, това много интересно с младежа – мятай някое линкче насам да гледаме.

    June 21, 2016 at 12:06 pm
  • mumojem Reply

    А тттааккаааа, това много интересно с младежа – мятай някое линкче насам да гледаме.

    June 21, 2016 at 12:06 pm
  • mumojem Reply

    А тттааккаааа, това много интересно с младежа – мятай някое линкче насам да гледаме.

    June 21, 2016 at 12:06 pm
  • mumojem Reply

    А тттааккаааа, това много интересно с младежа – мятай някое линкче насам да гледаме.

    June 21, 2016 at 12:06 pm
  • mumojem Reply

    А тттааккаааа, това много интересно с младежа – мятай някое линкче насам да гледаме.

    June 21, 2016 at 12:06 pm

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *